SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij wel beter hosselt
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.
Nu voel ik mij schuldig.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.
#smooth
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
ik wil sturen als jij je relatie deeltquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
van 19:30 tot 21:30 nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je zat vandaag de hele dag op fok
Je neefje uit Iran?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.
Okey, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We are made for each other. Geef nou een keertje toe baby. Word niet als Mathemaat.
Mabrouk JFMquote:Op donderdag 18 september 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onfatsoenlijk, typ het eens normaal uit
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehadquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
Klopt. Had het daar net met KB over.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Gefeliciteerd JFM. Het wordt tijd van Fok te gaan nu.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehad
klopt. Allemaal lekkertjes.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
haha zG. Jij zou hem goedkeuren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef zarGon het volgende:
Vind het niet kunnen dat je de beste jongen niet eerst aan ons hebt voorgesteld en niet om onze zegening hebt gevraagd. Zo hebben we je toch niet opgevoed, Jfm?
Als ik een relatie zou hebben zou ik ook weggaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Had het daar net met KB over.
online heb ik 24 vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jijquote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klopt. Allemaal lekkertjes.
Nix mis met veel vriendjes hebeben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
Iedereen denkt toch wat ie wil denken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
haha, jij bent grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
braaf, liefquote:
alle mensen zijn mijn vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nix mis met veel vriendjes hebeben.
Alleen mathemaat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alle mensen zijn mijn vriendjes
Ik roddel in je face bby.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
roddel maar over mij met hem
Daar zullen we dus nooit achter komenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Roddel tenminste niet via dm ofzo.
Dat is toppunt ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Roddel tenminste niet via dm ofzo.
Waarschijnlijk november. Kom je ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nou, super gezellig dit. Volgende keer bij KB en mij thuis.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zullen we dus nooit achter komen
waarheen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk november. Kom je ook?
Echt he.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, fkking benauwd... Haat aan de nazomer!
Oh wist ik niets van! Zijn er al concrete ideeën?quote:
niemand dmt mijquote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in deze reeks meer gedm'd dan hier gepost.
Waarom DM't (bijna) niemand mij dan. Middelbare school all over again.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in deze reeks meer gedm'd dan hier gepost.
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh wist ik niets van! Zijn er al concrete ideeën?
Ik kom ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.
Dit keer wel komen he. Ik hoor het dan nog.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.
Dat is niet zo ver hier vandaan. Ik kan nu een hele goeie grap maken maar dat ga ik niet doen.quote:
Oké, je bent welkom.quote:
Jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit keer wel komen he. Ik hoor het dan nog.
fijne avond.
ga che maar hozzelen ofzeuquote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
Oke sorry AMAR. Maar geen knoflookgrapjes meer en niet iedereen een Turk noemen, oké?
Ik heb het wel eens gedaan. Niet echt leuk. Vreselijk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb ik altijd al willen werken. Word nooit uitgenodigd voor een gesprek.
Bij wie heb je gewerkt. Ik dacht aan UPC ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. Niet echt leuk. Vreselijk om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef AMAR420 het volgende:
peunage en che lijken wel dezelfde persoon. in ieder geval zijn het dezelfde types.
misschien tijd voor een date tussen jullie 2?
Je hormonen en fantasie slaan op hol, geen goed teken ditquote:
Ik heb bij een kleinere provider gewerkt. Tweak. Maar het is zo'n beetje overal hetzelfde. Zelfde werk, zelfde systemen en procedures, etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij wie heb je gewerkt. Ik dacht aan UPC ofzo.
Je bent gewoon ontslagen gquote:Op donderdag 18 september 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb bij een kleinere provider gewerkt. Tweak. Maar het is zo'n beetje overal hetzelfde. Zelfde werk, zelfde systemen en procedures, etc.
ik lig in mn bed, met kussentjes dekentjes knuffels en muziek,quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
misschien is het tijd om je nest te gaan ruiken..
KB neemt het nog voor je op AMAR. Watzmetjouw.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
misschien is het tijd om naar je nest te gaan
ik heb honger, brbquote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig in mn bed, met kussentjes dekentjes knuffels en muziek,
Had het nieuwsbericht net gezien, maar het filmpje nog niet... Nu het filmpje bekeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml
Totaal geen schaamte. Ik snap dit echt niet
Is wel een Turkquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had het nieuwsbericht net gezien, maar het filmpje nog niet... Nu het filmpje bekeken.
Eerste gedachte: Oh nee hè, een allochtoon.
Tweede gedachte: Yes, geen Turk.
Derde gedachte: WTF WAT DOE JE![]()
![]()
... Vol ongeloof gekeken.
Vierde gedachte: Ik snap de Nederlanders wel.
Vijfde gedachte: Hoe lang gaat het nog duren voordat er (lokale) knokploegen ontstaan om zulke jongens helemaal kapot te trappen?! Zou het helemaal begrijpen en (stiekem) toejuichen.
Zesde gedachte: Eigenlijk zouden ze aangepakt moeten worden door hun omgeving (buurt/ouders/familie etc.), publiekelijk een pak slaag moeten krijgen (inclusief video-opname) en meteen erna enkeltje naar de politiebureau. Én excuses laten aanbieden bij het slachtoffer.
Zevende gedachte: HNGG, die natrappende gozer wil ik American History X-stijl helemaal de tyfus in trappen..
Ik zag op Facebook een paar namen langskomen en zag na mijn bericht inderdaad ook een Turkse langskomen. Godverdomme zeg.quote:
Wat zegt ze, voordat hij slaat?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zag op Facebook een paar namen langskomen en zag na mijn bericht inderdaad ook een Turkse langskomen. Godverdomme zeg..
Ik hoop dat ze goed aangepakt worden nu de namen bekend zijn... En dan niet door de politie, maar door de boze menigte. Een paar gebroken botten om het af te leren.
Nog een video: http://www.telegraaf.nl/b(...)_mishandeling__.html.
Iets met vechten... Ik versta 'Hoezo moet je vechten, hè?'... Geen idee of het klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat zegt ze, voordat hij slaat?
Dan is hij wel een lul. En die andere natrapperquote:Op donderdag 18 september 2014 23:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iets met vechten... Ik versta 'Hoezo moet je vechten, hè?'... Geen idee of het klopt.
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan is hij wel een lul. En die andere natrapper
Kon je op wachten...quote:Update: 22:40: Op Facebook staat het volgende te lezen: “Melissa, er is een groepie geregeld die de komende tijd ff hier alles gaat na lopen. Elke getinte is niet meer veilig op straat. Neem dat maar van mij aan”, aldus Michael.
http://jouwfm.nl/ijmuiden(...)door-getinte-jongen/
privacy. TRquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Unlabeled het volgende:
Die vetklep is inderdaad een Turk. Die dunne heet Soufian Loukili en die bolle Eren Kaya. Bron: fb
Mag ook zuid?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
santello waar in oost of west heb je leuke tentjes waar je kan lunchen?
http://www.vandambrasserie.nl/quote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
santello waar in oost of west heb je leuke tentjes waar je kan lunchen?
Waar? Wat is ITO? Wat zit daar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Peunage het volgende:
Nee ik zit morgen bijna de hele dag in het ITO gebouw in Zuid, daar lunch ik ook gewoon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ito-torenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Waar? Wat is ITO? Wat zit daar?
Zo zo. Wat doe je daar?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ito-toren
[ afbeelding ]
Ik doe een afstudeerstage bij een bekende ICT Management en Consultancy bureauquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo zo. Wat doe je daar?
Ik woon daar 5 minuten vandaan![]()
Hozzel baantje voor me!
Ja. Al die hipsters ''even lunchen'' terwijl er niets te lunchen valt daar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik doe een afstudeerstage bij een bekende ICT Management en Consultancy bureau![]()
Zie je dan ook altijd iedereen in pak rondlopen daar?
haha vandam is van nicolette toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Santello het volgende:
[..]
http://www.vandambrasserie.nl/
http://www.cafezurich.nl/nl/home.html
Bagel en beans is ook wel goed. Die vind je bijna overal.
Nee geen vertraging. Als alles goed gaat ben ik over 8 maanden afgestudeerd en kan ik daar ook meteen aan de slag.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Al die hipsters ''even lunchen'' terwijl er niets te lunchen valt daar.
Goed bezig man. Hoe lang moet je nog. Had je vertraging?
Jij ook hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Haha jullie zijn schattig.
Oh, dan heb ik andere gehad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:31 schreef AMAR420 het volgende:
echt niet, ze smaken naar die van belgie. en ze worden vers gemaakt met deegbolletjes in zo'n ijzer
.Haha smooth. Je leert snel.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijne was aangebrand geloof ik en zoveel chocoladesiroop erop ofzo
Dat was min of meer mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zevende gedachte: HNGG, die natrappende gozer wil ik American History X-stijl helemaal de tyfus in trappen.
Zeur niet, ik ben al een uur aan het werk.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:22 schreef Santello het volgende:
Goedemoggu!
Dat wordt weer een productief dagje les; laptop erbij en nietsnutten. Geen zin in die onzin die ze vandaag weer gaan uitkramen...
Hij is ook mijn leerling, dus ja. Ik ben trots op je Peunagequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
.Haha smooth. Je leert snel.
Wafel bij B&J wel eens gehad, smaakte meh. IJs erop was wel lekkerrrrr
Hahahaha. Jij bent echt grappig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij is ook mijn leerling, dus ja. Ik ben trots op je Peunage
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | GEMEET | NOG TE MEETEN --------------------------------- Julis | Triggershot PlayingWithFire | Levolution Johnfuckinmayer | TheMagnificent sylvesterrr | Ayca MaidensTower | Klinkerbotsing Weissman | Che_ Bortecinem | Stimorol Wikwakka2 | Slayage GenusButeo | ClapClapYourHands IHVK | Arcadia xminator | msnk Dimachaerus | Eagle_99 Unlabeled | Blocko Turquaz52 | Mathemaat Bilge | ????? JaleesaJoia | |
Dankje dankje, het is mijn ochtendhumorquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij bent echt grappig.
Als dit je ochtendhumor is, dan kan ik niet wachten tot het middag is en je humor iets grappiger wordt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dankje dankje, het is mijn ochtendhumor
Oké, tot vanmiddag danquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooi schema zG.
[..]
Als dit je ochtendhumor is, dan kan ik niet wachten tot het middag is en je humor iets grappiger wordt.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef zarGon het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik verzamel Turken.
Okequote:Op vrijdag 19 september 2014 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, ok jij bent echt grappig ja. Kom maar met een dag en tijd en plek.
Dit komt bedreigend over, alsof je hem daar gaat afranselen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, ok jij bent echt grappig ja. Kom maar met een dag en tijd en plek.
Nu niet terugkrabbelen dan.quote:
Hahaha. Ik ben geen feminist. Ik ben lief enzovoorts.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit komt bedreigend over, alsof je hem daar gaat afranselen..
Harde liefde, jwz.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit komt bedreigend over, alsof je hem daar gaat afranselen..
Kom je naar volgende meet? Dan sleep ik Mathemaat mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen dan.
[..]
Hahaha. Ik ben geen feminist. Ik ben lief enzovoorts.
Ik zou gewoon duiken als die liefde hard uit haar vuisten komt heur.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef zarGon het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik verzamel Turken.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | GEMEET | NOG TE MEETEN --------------------------------- Julis | Triggershot PlayingWithFire | Levolution Johnfuckinmayer | TheMagnificent zarGon | Ayca MaidensTower | Klinkerbotsing Weissman | Che_ Bortecinem | Stimorol xminator | Slayage Dimachaerus | ClapClapYourHands Unlabeled | Arcadia Turquaz52 | msnk Bilge | Eagle_99 JaleesaJoia | Blocko | Mathemaat | IHVK | GenusButeo | Wikwakka2 |
Dat is ook te merken aan de doorlooptijd van de topics...quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Helaas posten er veel niet meer..
Top 25: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=224.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is ook te merken aan de doorlooptijd van de topics...
Ik kom sowieso als het op "gepaste" tijd is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kom je naar volgende meet? Dan sleep ik Mathemaat mee.
Welke meet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou gewoon duiken als die liefde hard uit haar vuisten komt heur.
Ben jij van plan om naar de meet te komen?
Cool cool cool.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom sowieso als het op "gepaste" tijd is.
Dichtbij Amsterdam ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cool cool cool.
Jij woont in regio Randstad toch?
Ik stuur ze wel een PM en hopen dat ze het dan toch meekrijgen als ze toevallig inloggen. Anders kunnen degenen die contact hebben met mensen buiten het forum om hen op de hoogte stellen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Helaas posten er veel niet meer..
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Top 25: http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=224.
44 minuten..
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik stuur ze wel een PM en hopen dat ze het dan toch meekrijgen als ze toevallig inloggen. Anders kunnen degenen die contact hebben met mensen buiten het forum om hen op de hoogte stellen.
Ik hoorde het op de radioooo haha.quote:
Ga wegquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wanneer is de meet ik wil misschien ook wel ff komen, not sure yet
Not this shit again.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kom alleen als Amar ook komt.
Ik kom alleen als MT komt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
- 50 jaar geleden had je zowat 50% minder Turken.quote:
Zg, over 50 jaar heb je minder Turkwn en meer Koerden . Zij zijn verantwoordelijk voor de groei. Dus snap jou niet zO.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
- 50 jaar geleden had je zowat 50% minder Turken.
- (West-)Europa groeit niet.
- Ben benieuwd hoe het er binnenkort uitgaat zien, gezien de vergrijzing (babyboomers).
http://www.google.com/pub(...)S&dl=en_US&ind=false.
Over een jaartje of 5 hebben Turken niet alleen het grootste land qua oppervlakte (ex. Rusland), maar ook qua inwonersaantal (ex. Rusland)..
. We halen de Duitsers hard in.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heeft met de landbouw en industriële revoluties te maken in West-Europa; Duitsland zit al op de huidige maximale verhouding tussen percentage werkenden in de primaire sector en andere sectoren, en absolute mogelijke productie en bestaande openbare voorzieningen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef zarGon het volgende:
gezien de vergrijzing (babyboomers).
http://www.google.com/pub(...)S&dl=en_US&ind=false.
Zijn het echte Koerden die geboren worden of allemaal uncle toms?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zg, over 50 jaar heb je minder Turkwn en meer Koerden . Zij zijn verantwoordelijk voor de groei. Dus snap jou niet zO.
Eckte.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn het echte Koerden die geboren worden of allemaal uncle toms?
Dan is het goed. En nu komen er ook 400000 Koerden van Kobane erbij. Ik denk niet dat Erdogan dit wilde toen hij ISIS begon te steunen.quote:
Met 'Turken' bedoelde ik 'inwoners van Turkije'. Ik maakte geen onderscheid tussen de bevolkingsgroepen in Turkije. Het zuidoosten is net zoveel Turkije als de rest voor mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zg, over 50 jaar heb je minder Turkwn en meer Koerden . Zij zijn verantwoordelijk voor de groei. Dus snap jou niet zO.
Cijfers van Urfa (waar het meest gebaard wordt): http://www.nufusu.com/il/sanliurfa-nufusu.quote:
Ik denk dat over een tijdje Turkije voor meer dan 50pr zal bestaan uit Koerdenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cijfers van Urfa (waar het meest gebaard wordt): http://www.nufusu.com/il/sanliurfa-nufusu.
Een stijging van 278.881, wat overeen komt met 18,3 (!) procent. In 7 jaar!
Ik vond gewoon je bewoordingen leukquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cijfers van Urfa (waar het meest gebaard wordt): http://www.nufusu.com/il/sanliurfa-nufusu.
Een stijging van 278.881, wat overeen komt met 18,3 (!) procent. In 7 jaar!
Duurt nog wel even, maar het gaat wel die kant op, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat over een tijdje Turkije voor meer dan 50pr zal bestaan uit Koerden
Er is geen jullie.. die Koerden daar houden niet van Alevitische Koerden. En andersom.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, maar het gaat wel die kant op, ja.
Als er een referendum zou zijn à la Schotland, zouden jullie dan stemmen voor onafhankelijkheid?
Voor de Koerden zou het wel beter zijn dan ze aan zouden sluiten bij de KRG inplaats van Turkije nu. Geld zou beter gedeeld worden en dus betere werkgelegenheid.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, maar het gaat wel die kant op, ja.
Als er een referendum zou zijn à la Schotland, zouden jullie dan stemmen voor onafhankelijkheid?
Niet waar man. De stap is juist heel klein, omdat jullie dezelfde dialect Koerdisch praten als veel Koerden uit het noorden van Irak of Koerden in Syrië. Je ziet ook dat heel veel mensen uit jouw regio strijden tegen isis in Syrië. Ik denk dat jij te negatief beeld hebt van ons Koerden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Er is geen jullie.. die Koerden daar houden niet van Alevitische Koerden. En andersom.
Onafhankelijkheid derken, dont care tbh
Ik doel op ons (Tunceli/Erzincan/etc) vs uit Diyarbakir...quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet waar man. De stap is juist heel klein, omdat jullie dezelfde dialect Koerdisch praten als veel Koerden uit het noorden van Irak of Koerden in Syrië. Je ziet ook dat heel veel mensen uit jouw regio strijden tegen isis in Syrië. Ik denk dat jij te negatief beeld hebt van ons Koerden.
Naar mijn idee ziet iedere Koerd bijvoorbeeld Seyid Riza(Alaviet en Zaza) als een dappere man die voor de Koerden opkwam. Al kan er altijd wat botsingen zijn. Dat heb en Koerden in mijn regio ook. Er is altijd wat tussen Koerden uit Slemani en Hawler(Erbil). Alleen zie ik dat als iets wat mensen uit Rotterdam en Amsterdam tegen elkaar ook hebben. Beetje spanning is ook goed.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doel op ons (Tunceli/Erzincan/etc) vs uit Diyarbakir...
Wat heeft het Turkse gedeelte te bieden aan KRG dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor de Koerden zou het wel beter zijn dan ze aan zouden sluiten bij de KRG inplaats van Turkije nu. Geld zou beter gedeeld worden en dus betere werkgelegenheid.
Wij hebben olie en zij hebben Eufraat en Tigris.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft het Turkse gedeelte te bieden aan KRG dan?
En juist de laatste jaren krijgt het zuidenoosten van Turkije meer aandacht van Ankara.
Wij is KRG, zij is Koerden in Turkije?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben olie en zij hebben Eufraat en Tigris.
1. Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wij is KRG, zij is Koerden in Turkije?
De Turkse overheid is al volop bezig om de rivieren te benutten (GAP). Zij de Koerden wel compatibel met elkaar? Ik heb het idee dat het toch wel ieder voor zich blijft. (Wat alle groepen in het M-O hebben.)
Dit is wel weer waar. De YPG in Syrië(heeft dezelfde ideologie als de PKK) wilde alleen maar autonomie en geen eigen staat. Alleen nu willen ze dat wel, omdat ze niet onder de FSA, Assad of ISIS willen leven.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:48 schreef zarGon het volgende:
Account aangemaakt op Blendle om dit artikel te kunnen lezen: https://blendle.nl/i/tpo-(...)azine-20140827-68268. (Bij het aanmelden krijg je 2,50 cadeau.)
[ afbeelding ]
Is zeker interessant. Dat zie je ook aan zijn beslissingen. Hij wilt nu de Koerden uit Syrië niet helpen, omdat Turkije dat niet wilt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:55 schreef zarGon het volgende:
https://blendle.nl/i/tpo-(...)azine-20140624-66149 is ook interessant.
[ afbeelding ]
Marokko zat altijd al in een dieptepunt. Hoe bedoel je afdwalen. Nu durven ze alles gewoon openbaar te doen ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat lach je. Marokko is al jaren aan het afdwalen.
Vooral door Facebook he. Allemaal hipperdehip doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokko zat altijd al in een dieptepunt. Hoe bedoel je afdwalen. Nu durven ze alles gewoon openbaar te doen ja.
Nou, viel een beetje tegen. Helemaal naar Amsterdam voor een paar broodjes met kaas. Hollandersquote:Op zaterdag 20 september 2014 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
peunageeee hoe was je lunch in Amsterdam?
Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Marokko zat altijd al in een dieptepunt. Hoe bedoel je afdwalen. Nu durven ze alles gewoon openbaar te doen ja.
Want geen stem. Ze is geen zangeres, ze moet het van haar plasticjes hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:46 schreef AMAR420 het volgende:
waarom moet haifa altijd zo overdrijven. pfffff
Ze isquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Want geen stem. Ze is geen zangeres, ze moet het van haar plasticjes hebben.
Haifa is sexy, Myriam is het schattige zusje en Nancy is 'the girl next door'.quote:
hahah typischquote:Op zaterdag 20 september 2014 07:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, viel een beetje tegen. Helemaal naar Amsterdam voor een paar broodjes met kaas. Hollanders
Maar er waren veel mensen, gezellig, etc.
Wijze woordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:42 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1546392025592045![]()
Ze klaagt (terecht) dat mannen tegenwoordig geen mannen meer zijn en vrouwen geen vrouwen.quote:
Herkenbaar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze klaagt (terecht) dat mannen tegenwoordig geen mannen meer zijn en vrouwen geen vrouwen.
Neequote:Op zaterdag 20 september 2014 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
Vnv bruiloft. Kan een superrrrrrrr kort jurkje icm een wat dikkere zwarte panty?
Ik zou het niet doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:54 schreef Stimorol- het volgende:
Vnv bruiloft. Kan een superrrrrrrr kort jurkje icm een wat dikkere zwarte panty?
Jurken die boven de knie komen is altijd verboden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Anders zie je mn billen?
KB moet dat
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jurken die boven de knie komen is altijd verboden.
Ik ben blij dat ik een man ben. Een pak en klaarquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:13 schreef Stimorol- het volgende:
Damned. Ik heb geen zin om nr de stad te gaan.
Sowieso. Verboden fruit alles.quote:
Tis wel een nette jurk. Sws is het van een kennis. Jurkje en mega hakken vind ik dan wel kunnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:15 schreef mrstylo het volgende:
Nee grapje, maar ik vind niet iets voor een bruiloft. Tijdens zulke feestjes moet je juist heel chic gekleed zijn
dan issie wel superkortquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis wel een nette jurk. Sws is het van een kennis. Jurkje en mega hakken vind ik dan wel kunnen.Ik hou niet van chique.
Kb, daarom dus panty... als ik buk zie je mn naad zo wat.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:20 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten op zulke foto's van stimo
Vrouwen moeten zulke kleding dragen tijdens trouwdagenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb niets tegen superkorte jurkjes, maar het moet wel passend zijn vind ik. Passend als in: als iedereen er rondloopt met een hoofddoek, dan is zo'n jurkje wel ietwat awkward en ongepast denk ik.
[..]
vind je haar gezicht mooi?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zulke kleding dragen tijdens trouwdagen
[ afbeelding ]
2kquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ongemakkelijk dit.
Stimo ben je afgevallen eigenlijk nog?
Haar hoofd is te groot voor haar lichaam.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind je haar gezicht mooi?
Kun je haar melden dat geel niet haar kleur is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen moeten zulke kleding dragen tijdens trouwdagen
[ afbeelding ]
Hoe zal ik het zeggen. Heb mijn ouders al opdracht gegeven om haar ouders te vinden en mij uit te huwelijken aan haar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vind je haar gezicht mooi?
geen panty?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
2kIk ga volg week weer met dem fiets nach work cauz ik ben tog blut.
Het wordt trouwens een knie lang rok met een tule blousje/vestje. Enige spannende is een beeeeeeeetje inkijk. Oogparty voor dem opa's.
Feestje voor de opa's.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
2kIk ga volg week weer met dem fiets nach work cauz ik ben tog blut.
Het wordt trouwens een knie lang rok met een tule blousje/vestje. Enige spannende is een beeeeeeeetje inkijk. Oogparty voor dem opa's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen panty nee. Haat die hoeren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen panty?
Hey, 2kg is toch 2kg minder.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haar hoofd is te groot voor haar lichaam.
Haters gonna hatequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je haar melden dat geel niet haar kleur is?
nou nou nou tis wat hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen panty nee. Haat die hoeren.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Feestje voor de opa's.Meer een stofzuiger, want is bij hun allemaal poeder geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Feestje voor de opa's.Terbiyesiz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je eigenlijk(serieuze vraag)t? Ik vind het juist wel passen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]geel is niet haar kleur. Ivm haar huid etc.
Niets met haters.
Hoezo? Zakdoekje hebben ze nodig om de tranen weg te vegen. Het is een emotioneel moment voor die opa's hoor...quote:
Ze is geen herfsttype.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je eigenlijk(serieuze vraag)t? Ik vind het juist wel passen.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat woord betekent?
Holy shit. Hahahahahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is geen herfsttype.
https://styletrip.com/nl/Page/73/het-herfsttype
jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |