SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij wel beter hosselt
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.
Nu voel ik mij schuldig.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.
#smooth
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
ik wil sturen als jij je relatie deeltquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
van 19:30 tot 21:30 nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je zat vandaag de hele dag op fok
Je neefje uit Iran?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.
Okey, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We are made for each other. Geef nou een keertje toe baby. Word niet als Mathemaat.
Mabrouk JFMquote:Op donderdag 18 september 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onfatsoenlijk, typ het eens normaal uit
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehadquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
Klopt. Had het daar net met KB over.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Gefeliciteerd JFM. Het wordt tijd van Fok te gaan nu.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehad
klopt. Allemaal lekkertjes.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
haha zG. Jij zou hem goedkeuren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef zarGon het volgende:
Vind het niet kunnen dat je de beste jongen niet eerst aan ons hebt voorgesteld en niet om onze zegening hebt gevraagd. Zo hebben we je toch niet opgevoed, Jfm?
Als ik een relatie zou hebben zou ik ook weggaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Had het daar net met KB over.
online heb ik 24 vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jijquote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klopt. Allemaal lekkertjes.
Nix mis met veel vriendjes hebeben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
Iedereen denkt toch wat ie wil denken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
haha, jij bent grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
braaf, liefquote:
alle mensen zijn mijn vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nix mis met veel vriendjes hebeben.
Alleen mathemaat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alle mensen zijn mijn vriendjes
Ik roddel in je face bby.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
roddel maar over mij met hem
Daar zullen we dus nooit achter komenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Roddel tenminste niet via dm ofzo.
Dat is toppunt ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Roddel tenminste niet via dm ofzo.
Waarschijnlijk november. Kom je ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nou, super gezellig dit. Volgende keer bij KB en mij thuis.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar zullen we dus nooit achter komen
waarheen?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk november. Kom je ook?
Echt he.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, fkking benauwd... Haat aan de nazomer!
Oh wist ik niets van! Zijn er al concrete ideeën?quote:
niemand dmt mijquote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in deze reeks meer gedm'd dan hier gepost.
Waarom DM't (bijna) niemand mij dan. Middelbare school all over again.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er in deze reeks meer gedm'd dan hier gepost.
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh wist ik niets van! Zijn er al concrete ideeën?
Ik kom ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.
Dit keer wel komen he. Ik hoor het dan nog.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nog niet, maar we zijn het aan het bespreken met sylvesterrr. Over niet te lange tijd hoor je er waarschijnlijk wel meer over.
Dat is niet zo ver hier vandaan. Ik kan nu een hele goeie grap maken maar dat ga ik niet doen.quote:
Oké, je bent welkom.quote:
Jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit keer wel komen he. Ik hoor het dan nog.
fijne avond.
ga che maar hozzelen ofzeuquote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
Oke sorry AMAR. Maar geen knoflookgrapjes meer en niet iedereen een Turk noemen, oké?
Ik heb het wel eens gedaan. Niet echt leuk. Vreselijk om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb ik altijd al willen werken. Word nooit uitgenodigd voor een gesprek.
Bij wie heb je gewerkt. Ik dacht aan UPC ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gedaan. Niet echt leuk. Vreselijk om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:18 schreef AMAR420 het volgende:
peunage en che lijken wel dezelfde persoon. in ieder geval zijn het dezelfde types.
misschien tijd voor een date tussen jullie 2?
Je hormonen en fantasie slaan op hol, geen goed teken ditquote:
Ik heb bij een kleinere provider gewerkt. Tweak. Maar het is zo'n beetje overal hetzelfde. Zelfde werk, zelfde systemen en procedures, etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Bij wie heb je gewerkt. Ik dacht aan UPC ofzo.
Je bent gewoon ontslagen gquote:Op donderdag 18 september 2014 23:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb bij een kleinere provider gewerkt. Tweak. Maar het is zo'n beetje overal hetzelfde. Zelfde werk, zelfde systemen en procedures, etc.
ik lig in mn bed, met kussentjes dekentjes knuffels en muziek,quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
misschien is het tijd om je nest te gaan ruiken..
KB neemt het nog voor je op AMAR. Watzmetjouw.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
misschien is het tijd om naar je nest te gaan
ik heb honger, brbquote:Op donderdag 18 september 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig in mn bed, met kussentjes dekentjes knuffels en muziek,
Had het nieuwsbericht net gezien, maar het filmpje nog niet... Nu het filmpje bekeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)isje-knock-out.dhtml
Totaal geen schaamte. Ik snap dit echt niet
Is wel een Turkquote:Op donderdag 18 september 2014 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had het nieuwsbericht net gezien, maar het filmpje nog niet... Nu het filmpje bekeken.
Eerste gedachte: Oh nee hè, een allochtoon.
Tweede gedachte: Yes, geen Turk.
Derde gedachte: WTF WAT DOE JE![]()
![]()
... Vol ongeloof gekeken.
Vierde gedachte: Ik snap de Nederlanders wel.
Vijfde gedachte: Hoe lang gaat het nog duren voordat er (lokale) knokploegen ontstaan om zulke jongens helemaal kapot te trappen?! Zou het helemaal begrijpen en (stiekem) toejuichen.
Zesde gedachte: Eigenlijk zouden ze aangepakt moeten worden door hun omgeving (buurt/ouders/familie etc.), publiekelijk een pak slaag moeten krijgen (inclusief video-opname) en meteen erna enkeltje naar de politiebureau. Én excuses laten aanbieden bij het slachtoffer.
Zevende gedachte: HNGG, die natrappende gozer wil ik American History X-stijl helemaal de tyfus in trappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |