SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij wel beter hosselt
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.
Nu voel ik mij schuldig.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.
#smooth
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
ik wil sturen als jij je relatie deeltquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
van 19:30 tot 21:30 nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je zat vandaag de hele dag op fok
Je neefje uit Iran?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.
Okey, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We are made for each other. Geef nou een keertje toe baby. Word niet als Mathemaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |