SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof jij wel beter hosselt
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hossel niet, ik zeg meteen wat ik wil.
Nu voel ik mij schuldig.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je hebt nooit gezegd dat je iets met mij wil.
#smooth
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
ik wil sturen als jij je relatie deeltquote:Op donderdag 18 september 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
En met wie ben je dan verloofd?
Stuur me bewijs.
van 19:30 tot 21:30 nietquote:Op donderdag 18 september 2014 22:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Je zat vandaag de hele dag op fok
Je neefje uit Iran?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Geen drang om te bewijzen. Geloof het of niet.
Okey, omdat jij het bent.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We are made for each other. Geef nou een keertje toe baby. Word niet als Mathemaat.
Mabrouk JFMquote:Op donderdag 18 september 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onfatsoenlijk, typ het eens normaal uit
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehadquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
Klopt. Had het daar net met KB over.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
Gefeliciteerd JFM. Het wordt tijd van Fok te gaan nu.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft kb best veel vriendjes gehad
klopt. Allemaal lekkertjes.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
haha zG. Jij zou hem goedkeuren.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef zarGon het volgende:
Vind het niet kunnen dat je de beste jongen niet eerst aan ons hebt voorgesteld en niet om onze zegening hebt gevraagd. Zo hebben we je toch niet opgevoed, Jfm?
Als ik een relatie zou hebben zou ik ook weggaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt. Had het daar net met KB over.
online heb ik 24 vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jijquote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klopt. Allemaal lekkertjes.
Nix mis met veel vriendjes hebeben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
Iedereen denkt toch wat ie wil denken.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tering, kutwijf wat lul jij
Nu denkt iedereen kb is slethad beter van jou verwacht wel
haha, jij bent grappigquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wanneer heb je met de metafysicus afgesproken? 1 dag daarvoor!
braaf, liefquote:
alle mensen zijn mijn vriendjesquote:Op donderdag 18 september 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nix mis met veel vriendjes hebeben.
Alleen mathemaat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alle mensen zijn mijn vriendjes
Ik roddel in je face bby.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
roddel maar over mij met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |