quote:Op donderdag 18 september 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies.. het fanatisme straalt er niet vanaf.. net of hij continu stoned is of zo.
Over 2 maanden ga je dit zelf ook vinden zoals gewoonlijk gebeurt met mijn posts.quote:
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Torino nam meteen vol uit vak mee
El Ahmadi die in zijn eentje druk zet, balletje breed en niemand die meedoet. Om gek van te worden...quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Caland het volgende:
Gegroepeerd druk zetten.
Feyenoord kan het niet.
Tja moet je vertrouwen en teamgeest voor hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Caland het volgende:
Gegroepeerd druk zetten.
Feyenoord kan het niet.
Oké man.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.
Legioen is met pensioenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.
Wilkshire speelt niet z'n beste wedstrijd nee, maar dat doet geen enkele Feyenoorder. Heel Feyenoord komt tekort voor dit niveau, volgens mij heeft niemand gezegd dat Feyenoord van het niveau Sevilla is dus nee, dat ben ik niet met je eens. En nee, Vormer was dramatisch bij Feyenoord dus zeker niet beter dan El Ahmadiquote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Over 2 maanden ga je dit zelf ook vinden zoals gewoonlijk gebeurt met mijn posts.
Wilkshire vind jij nu ook slecht? Of niet?
Wie zei dat Wilkshire tekort kwam toen hij "goed speelde", juist.
900 is best weinig ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Not sure if serious..quote:
Had geen reet uitgemaakt als je achterin zo loopt te schipperen. Mathijssen kan gewoon echt niet meerquote:
Als je snelheid tekort komt als back zul je tegen de eredivisie top falen op een reguliere dag.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire speelt niet z'n beste wedstrijd nee, maar dat doet geen enkele Feyenoorder. Heel Feyenoord komt tekort voor dit niveau, volgens mij heeft niemand gezegd dat Feyenoord van het niveau Sevilla is dus nee, dat ben ik niet met je eens. En nee, Vormer was dramatisch bij Feyenoord dus zeker niet beter dan El Ahmadi
Moest binnen twee weken geboekt worden vlak na de zomervakantie. Dure vliegtickets. Ik begrijp het wel. Waar ben jij zoal geweest met Heerenveen Rensie?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Comeback is in the making rustig maar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Vasion het volgende:
Tweede helft al iets gecreëerd of niet? Tering waarom kijk ik nog?
Gelijk naar iemand anders wijzen, daar zijn jullie goed in.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Moest binnen twee weken geboekt worden vlak na de zomervakantie. Dure vliegtickets. Ik begrijp het wel. Waar ben jij zoal geweest met Heerenveen Rensie?
Sevilla wil niet meer, Feyenoord kan niet. Resultaat: zaadpot.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:30 schreef Vasion het volgende:
Tweede helft al iets gecreëerd of niet? Tering waarom kijk ik nog?
Ze kunnen niet beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Laten we iig hopen dat deze wedstrijd nog een soort van eye-opener is voor sommige jongens.
Haags kwartiertje zoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Sevilla wil niet meer, Feyenoord kan niet. Resultaat: zaadpot.
?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Laten we iig hopen dat deze wedstrijd nog een soort van eye-opener is voor sommige jongens.
Jij zal je wel scheel betalen aan uittickets en al die reisjes gaan natuurlijk ook aardig in de kosten lopen als je 11 clubs aanhangtquote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelijk naar iemand anders wijzen, daar zijn jullie goed in.
Aldus Rens die zijn donderdagavond invult om te wijzen naar uitsupporters van andere clubs terwijl hij zelf nog nooit in zijn hele leven naar een uitwedstrijd is geweest. Juist ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelijk naar iemand anders wijzen, daar zijn jullie goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |