quote:
quote:
Torino nam meteen vol uit vak meequote:Op donderdag 18 september 2014 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
900 man toch? Niet echt veel als je na zoveel jaar weer Europees speelt.
Hij heeft zeker wel nuttige dingen gedaan ja, maar dit seizoen is het om te huilenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mathijsen.. met pijn in mijn hart want ooit vond ik hem wel een nuttige verdediger
Who fucking caresquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Torino nam meteen vol uit vak mee
Precies.. het fanatisme straalt er niet vanaf.. net of hij continu stoned is of zo.. waardeloze verdedigerquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Moedeloos word ik van Nelom, wat een uitstraling.
Afgelopen 2 jaar heeft hij het prima gedaan vond ik. Beetje psv'ers opnaaien enzoquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mathijsen.. met pijn in mijn hart want ooit vond ik hem wel een nuttige verdediger
4 jaar terug misschien.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
13% van de bevolking is daar ook werkloosquote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Precies.. het fanatisme straalt er niet vanaf.. net of hij continu stoned is of zo.
Over 2 maanden ga je dit zelf ook vinden zoals gewoonlijk gebeurt met mijn posts.quote:
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
El Ahmadi die in zijn eentje druk zet, balletje breed en niemand die meedoet. Om gek van te worden...quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Caland het volgende:
Gegroepeerd druk zetten.
Feyenoord kan het niet.
Tja moet je vertrouwen en teamgeest voor hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef Caland het volgende:
Gegroepeerd druk zetten.
Feyenoord kan het niet.
Oké man.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.
Legioen is met pensioenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van het legioen. In Nederland hebben ze het uitvak altijd vol + fans op de thuistribune. Dan is 900 man na zolang geen Europees voetbal een beetje weinig. PSV niveau.
Wilkshire speelt niet z'n beste wedstrijd nee, maar dat doet geen enkele Feyenoorder. Heel Feyenoord komt tekort voor dit niveau, volgens mij heeft niemand gezegd dat Feyenoord van het niveau Sevilla is dus nee, dat ben ik niet met je eens. En nee, Vormer was dramatisch bij Feyenoord dus zeker niet beter dan El Ahmadiquote:Op donderdag 18 september 2014 22:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Over 2 maanden ga je dit zelf ook vinden zoals gewoonlijk gebeurt met mijn posts.
Wilkshire vind jij nu ook slecht? Of niet?
Wie zei dat Wilkshire tekort kwam toen hij "goed speelde", juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |