Je bedoeld een sidebar oid aan de zijkant met daar alle recepten, ofzo? Dat wil ik wel, maar ik weet niet hoe.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog maar heel snel door je site gekeken, maar je kunt niet echt rechtstreeks linken naar bv alleen het recept van de beer soaked fries he? Dan krijg je meerdere receptjes bij/onder elkaar. Geen probleem op zich, maar als je de recepten een beetje apart zou zetten dan kunnen mensen bv rechtstreeks llinken op Twitter enzo naar een recept om mss nog meer bezoekers naar je site te krijgen!
Ja zoiets. Hoeft niet per se en al helemaal niet nu meteen hoor. Meer een ideetje/tip voor als je er echt meer mee wilt doen, zo kunnen mensen makkelijk naar 1 recept linken.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bedoeld een sidebar oid aan de zijkant met daar alle recepten, ofzo? Dat wil ik wel, maar ik weet niet hoe.
Nou ja, het is wel iets wat ik eigenlijk zelf ook wil en al wel naar een beetje naar gezocht heb, maar ik kon het zo niet vinden. Dus je suggestie is niet vreemd ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hoeft niet per se en al helemaal niet nu meteen hoor. Meer een ideetje/tip voor als je er echt meer mee wilt doen, zo kunnen mensen makkelijk naar 1 recept linken.
Ik ga morgen eens uitgebreid de rest van je site lezen, leuk!
Die cabbage casserole heb ik ook even opgeslagen, zit er goed uit! Dat ga ik ook eens makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe al jaren boodschappen volgens een vooraf gepland weekmenu, maar ik kan wel wat inspiratie gebruiken ook. Mijn menu's lopen van vrijdag t/m donderdag omdat ik op vrijdagochtend boodschappen doe.
Vr: Curry van kip, paprika, courgette, ui, gemalen bloemkool, schepje tikka masala en schepje cr fraiche
Za: Rucola salade m walnoten en roquefort, frietjes, biefstukje
Zo: Stuffed cabbage casserole
Ma: Broccoli stamppot
Di: Prei met ham-en-kaassaus (zelfgemaakt), aardappeltjes
Wo: Sweet potato pepper soup
Do: kanikmenietmeerherinneren (zit op mijn werk)
Ik ben gek op stamppottenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maandag: rucola rookkaasstamppot
(..)
Dinsdag paksoi rookkaasstampot
Het is deze. Alleen maandag kon ik zowel bij Lidl als bij Dirk geen paksoi vinden dus heb ik hem maar met rucola gemaakt, dat beviel ook prima.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik ben gek op stamppottenIk gooi dit eens in Google!
Dankje, opgeslagen. Planning voor komende week is al rond dus hij staat op de lijst voor de week ernaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is deze. Alleen maandag kon ik zowel bij Lidl als bij Dirk geen paksoi vinden dus heb ik hem maar met rucola gemaakt, dat beviel ook prima.
quote:Op donderdag 27 november 2014 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dat recept van die kipgoulash wel
Ik gebruik smoked paprika poeder, aangezien dat de enige is die ik momenteel heb. Ben jong, geldloos en een kooknoob.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:39 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ] Hongaarse Kipgoulash
De_Hertog
Ingrediënten (voor 6 personen):
1 kg kip, in blokjes
Bloem (gekruid met paprika, zout en peper)
1 ui
24 sjalotten
1 rode en 1 groene paprika
1 eetlepel paprikapoeder
1 eetlepel rozemarijn
4 el tomatenpuree
300 ml kippenbouillon
150 ml rode wijn
400 gr zure room
Benodigdheden:
Oven
Bereidingswijze:
Verwarm de oven voor op 160 graden
Wentel de kip door de gekruide bloem
Bak de ui, sjalotten en paprika 3 minuten in een beetje olijfolie
Voeg de kip toe en laat het geheel nog 4 minuten bakken
Bestrooi het geheel met paprikapoeder en rozemarijn
Voeg tomatenpuree, bouillon, wijn en tomaten toe laat het geheel met deksel anderhalf uur stoven in de oven
Tip:
* Eventueel garneren met zure room en peterselie.
* Voor het beste resultaat pikante paprikapoeder en Hongaarse wijn gebruiken. Maar zonder is het ook erg lekker
De helft heb ik moeten opzoeken, maar lijkt me wel lekker allemaal!quote:Op zondag 4 januari 2015 18:40 schreef Lonaa het volgende:
Wegens onverwachte rekeningen en de afspraak met mezelf niet aan de spaarrekening te zitten doen we deze week 'creatief met voorraad'
In willekeurige volgorde wordt het waarschijnlijk dit de komende tijd:
Konijn met honingmosterdsaus met aardappels en rode kool
Coq au vin met pasta en boontjes
Bobotie
Zalmfilet met amandelkorst en honing/balsamicosaus met groente van de markt en aardappels
Laksa
Kipfilet met satesaus
Aardappels, kalkoenfilet, boontjes
Rendang met boontjes, rijst en naan.
Curry met geitenvlees.
Ja, het heeft wat moeilijke woorden.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:18 schreef Unites het volgende:
[..]
De helft heb ik moeten opzoeken, maar lijkt me wel lekker allemaal!
Ik heb nog meer.quote:
Top inspiratie!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:44 schreef Helsinki het volgende:
Dit topic is altijd goed voor wat inspiratie! Deze week:
Di: geitenkaas galette met uienmarmelade en een salade
Wo: gebakken aardappels, slavink, sperziebonen
Do: ‘'noodles'' van courgette met garnalen
Vr: tandoori kipburgers
Za: hachee met 5-kruidenpoeder en gember
Zo: gepocheerde kip met knoflook en chili
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |