Nee schatje, dan bellen ze de politie.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee schatje, dan bellen ze de politie.
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?quote:
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?
Eerst maar eens met een meisje praten anders lukt dat natuurlijk niet.
Hoezo ze? Niemand komt er achter.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
En dat is strafbaar omdat?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
Spuitelf much?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
Weet ik toch lieve Fera.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.
Dan is het goed.quote:
Ben ik niet lief dan? HE?quote:
Nee, andere dingen doen in de tussentijd muchquote:
Fylax and Fera sitting in the treequote:
sssstquote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fylax and Fera sitting in the tree
Jij bent echt snackverslaafd.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wat chocola gegeten 1,5 uur geleden en ik zit nu nog vol :#
Vroegah at ik weleens deze grote reuze repen:quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wat chocola gegeten 1,5 uur geleden en ik zit nu nog vol :#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zo fout als in Southpark?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Ik voel me een kinderjuf waarvan een leerling een crush op haar heeft.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben verliefd!
Die wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die prijs.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Young teacher, the subject, of schoolboy fantasy. dududu.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Damn, ik ben verliefd!
En ik maar denken dat er een foto van mij in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, ik ben verliefd!
Ik durf niet te klikken,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kloptquote:
Eitje. Is op in 5 minuten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah at ik weleens deze grote reuze repen:
[ afbeelding ]
Moet er nu echt niet meer aan denken
Zo fout dat iedere man het goedkeurt?quote:
De prijs, inderdaadquote:
Ach zo oud ben je nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen foto's van jouquote:Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er een foto van mij in de spoiler stond
Ik keek net ook in de sale. Alles wat ik leuk vind is al uitverkocht of niet in mijn maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De prijs, inderdaad. En natuurlijk niet in de sale.
Oud genoeg om een kinderjuf te zijn.quote:
Ja, dat heb ik ook altijd. Maar de sale loopt ook al een tijdje.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik keek net ook in de sale. Alles wat ik leuk vind is al uitverkocht of niet in mijn maat.
Aangezien ik voornamelijk op oudere vrouwen val jaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo fout dat iedere man het goedkeurt?![]()
Damn, ik ben verliefd!
Ik zeg kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele jonge kinderjufquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oud genoeg om een kinderjuf te zijn.
En oud genoeg om kinderen te hebben van die leeftijdquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Eitje. Is op in 5 minuten.
juffrouw mag ik hogere cijfersquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, ik ben verliefd!
Hubba hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Damn, ik ben verliefd!
Ik ben al niet meer verbaasd, wel mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Waaat?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En oud genoeg om kinderen te hebben van die leeftijd
Bijna 23. Kan best imo.quote:
Mag ik dan een leerling die zijn best doet op school?quote:
Kom na de les maar even bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kan mijn best doen voor jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik dan een leerling die zijn best doet op school?
En dat bedoel ik zoals het er staat, geen dubbelzinnigheden.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer heeft haar handen al vol aan Heppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Uiteraard. Maar ik kan dat bedrag nu niet missen.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer heeft haar handen al vol aan Heppie.Niet alleen m'n handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik begin me oud te voelen zonder diploma
Hondenjuf toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.
Ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.
Bijna goed. Dierverzorger.quote:
2Happy4U, dat is een hele mond vol. xDDDquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kan dat bedrag nu niet missen.
Je moet ze ook niet inslikkenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:40 schreef STING het volgende:
Kriebelhoest door die verdomde vliegjes buiten
Oh jaquote:
Assfie?quote:
Echt? Wel prijzig.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zaterdag weer stappen bij
http://www.nachtclubvenus.nl
Ik zou niet zo'n strak ding durven dragen. Aan de voorkant ziet dat er minder mooi uit geloof ik.quote:
Genius.quote:
Vraag is hoe ze dat bedoeld.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Genius.
Of ja, eigenlijk niet.
Dat broekje doet zijn uiterste best om niet uit elkaar te knallen.quote:
"Mwah, het kan er mee door".quote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ach, jouw achterwerk is good enough for me
Dat is de "Heppie"?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
2Happy4U, dat is een hele mond vol. xDDD
Yes.quote:
Bij mij zouden de bandjes aan de zijkant niet meer zichtbaar zijn, ben ik bangquote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet zo'n strak ding durven dragen. Aan de voorkant ziet dat er minder mooi uit geloof ik.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zouden de bandjes aan de zijkant niet meer zichtbaar zijn, ben ik bang.
Dat is bij haar ook al niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Ik was ook niet serieus.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Grapjeik doe niet aan betaalde seks. Tenzij iemand zo gek is om mij te betalen
Vind ik jou er toch beter uit zienquote:Op donderdag 18 september 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver, dudequote:
Hahahaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus.
Misschien krijg je wel geld toe.
Ga terug naar Start. U ontvangt geen 200 Euro.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yeah, bad move. Daar gaat mijn krediet
Volgende week begint South Park weerquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zag net Southpark nostalgie voorbij komen,
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
STING is ook modje op GAM
Brickleberry kijk je niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef STING het volgende:
[..]
Volgende week begint South Park weer
Nu moet ik keihard mijn best doen *link kwijt van vuige smiley*quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ga terug naar Start. U ontvangt geen 200 Euro.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ach, jouw achterwerk is good enough for me
* straw squats vigorouslyquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu moet ik keihard mijn best doen *link kwijt van vuige smiley*
Ik doe mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
* straw squats vigorously
Spoil sportquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
STING is ook modje op GAM
Rotkatquote:
Dat is zoquote:Op donderdag 18 september 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is bij haar ook al niet meer.
Hoe weet je dat nou van één fotoquote:Op donderdag 18 september 2014 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vind ik jou er toch beter uit zien
Nog sappige GAM verhalen om te delen?quote:
Oh, als je south park leuk vind, moet je Brickleberry SE03E01 van eergisteren ook zeker even kijken, beetje dezelfde humor.quote:
I'll curess it, sexyquote:Op donderdag 18 september 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
* straw squats vigorously
Zal hem eens proberen ja, maar S01E01 dus niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, als je south park leuk vind, moet je Brickleberry SE03E01 van eergisteren ook zeker even kijken, beetje dezelfde humor.
Ik wilde eerst zeggen er bestaat niet zo'n foto, maar toen las ik fictieve nog een keerquote:Op donderdag 18 september 2014 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Dezelfde ficteve foto van jou in die pose
Ja, ook leuk, alleen deze is actueler/beter.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zal hem eens proberen ja, maar S01E01 dus niet?
Jij bent een van de weinige modjes waarvan ik weet waar ze moddenquote:
Dat is onze gave, visualiserenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen er bestaat niet zo'n foto, maar toen las ik fictieve nog een keer.
*caressquote:Op donderdag 18 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
I'll curess it, sexy [ afbeelding ]
Omdat ik in dezelfde SC post..?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige modjes waarvan ik weet waar ze modden
Ik weet dat alleen van de mods die ik haat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinige modjes waarvan ik weet waar ze modden
Ik associeer die smiley met Fax, ik weet niet of dat nou zo positief gaat uitpakken voor je...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
I'll curess it, sexy [ afbeelding ]
Kut!quote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik associeer die smiley met Fax, ik weet niet of dat nou zo positief gaat uitpakken voor je...
Ik ben betrouwbaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zojuist uit betrouwbare bron vernomen ja
Bedankt hequote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
Ik weet dat alleen van de mods die ik haat.
Family Guy kan ik ook wel om lachen ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
Bickleberry is wel leuk, ja. Hier zenden ze dat niet uit. South Park en Family Guy ook niet
.
Van jou wist ik het niet.quote:
Nee, omdat je niet incompetent bent.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet dat alleen van de mods die ik haat.
En Hep.
Ik heb je rug, broeder.quote:
Je had toch al verloren?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje zit mij vuige dm's te sturen. Zo lukt het me nooit om de 40 days challenge te doen.
Toch liever South Park dan Family Guy.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Family Guy kan ik ook wel om lachen ja.
Ik dacht dat je die al had opgegeven?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje zit mij vuige dm's te sturen. Zo lukt het me nooit om de 40 days challenge te doen.
I feel the luvquote:Op donderdag 18 september 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet incompetent bent.
quote:
Maar opnieuw begonnenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die al had opgegeven?
Dan gewoon zeggen dat je geen interesse hebt. Right?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Maar opnieuw begonnen
Yv, plaag die jongen eens niet zo.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv, plaag die jongen eens niet zo.
Mijn wat?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
STING weet zijn STINGER goed te begeleiden hoor.
Ik vraag me af hoe je dit weet en of er beeldmateriaal van is.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
STING weet zijn STINGER goed te begeleiden hoor.
Dat zou liegen zijn. :$quote:Op donderdag 18 september 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je geen interesse hebt. Right?
het is toch niet Straw he?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan zeg je dat ze over 40 dagen terug mag komen.quote:
Sorry. Mod-only materiaal.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dit weet en of er beeldmateriaal van is.![]()
Wow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
Jij bent hitsig vandaag, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$
Alexis TexasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$
Natuurlijk niet. Bro-code he.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
het is toch niet Straw he?
Die kont wil ik ook wel, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Busted.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent hitsig vandaag, of niet?
Het warme weer heeft wel wat invloed op je zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$![]()
Alleen die kop erboven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Mooie bips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Boks!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Bro-code he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver, deze kont. :$Oeps.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
het is toch niet Straw he?![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik denk dat zo'n kont jou niet zou staan.
Geeft niet hoor.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Straw en art zijn stiekem aan het daten, kan niet anders. Ik voel de spanning door m'n beeldschermpje heen.
Dit lijkt mij een veilige gok.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Straw en art zijn stiekem aan het daten, kan niet anders. Ik voel de spanning door m'n beeldschermpje heen.
Don't know what you're talking about...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Wat vergeten?quote:
Denk 't ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:11 schreef Fascination het volgende:
Je bedoelt het feit dat jullie een relatie hebben?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Don't know what you're talking about...
Ouch.quote:
Relatie is wel erg overdreven. Ik denk dat ze gewoon casual sex hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je bedoelt het feit dat jullie een relatie hebben?
Met zoveel spanning is het op een gegeven moment niet alleen casual meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Relatie is wel erg overdreven. Ik denk dat ze gewoon casual sex hebben.
Dat is óók een relatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook een vorm van een relatie.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie het, maar heb sowieso niet zoveel met voetbal. Ik leef met je mee.quote:
Het is wel stomende seks, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Met zoveel spanning is het op een gegeven moment niet alleen casual meer.
Maar niet wat je bedoelde, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Is ook een vorm van een relatie.
Ik bedoelde eigenlijk alleen maar een reactie uit te lokken.quote:
Ik ben nog bezig met het betoog. Hou je PM box vrij.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straw, vertel ons eens meer over Art zijn piemel.
Dan komt dat in de plaats van het piemelfeitje van de dag.
Een heel betoog?!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het betoog. Hou je PM box vrij.
Vertel me meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel stomende seks, denk ik.
Een wat?quote:
Dus ze is niet erg goed?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Ik heb al lang geen stomende seks gehad. Dus.
Ik wacht met spanning afquote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met het betoog. Hou je PM box vrij.
Hahahaquote:Op donderdag 18 september 2014 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Wauw, wat een assumpties.Maar ik zorg graag voor spanning hoor.
Ja! Goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker! Is het al tijd voor een Westie?
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
50 shades of gay
[ afbeelding ]
Thanks for the warning!quote:
Flauwquote:Op donderdag 18 september 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
50 shades of gay
[ afbeelding ]
Je weet dat je niet hoeft mee te doen aan de 40 day/night challenge he?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil even mededelen dat het leven soms oneerlijk is.
[ afbeelding ]
Dat is alles.
I feel your painquote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alles.
Sommige dingen wil je bewaren voor het nageslacht.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik zit mijn fotoalbum door te bladeren, kom ik opeens foto's tegen van de castratie van onze hengst. Tofjes.
What's up?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is alles.
Klopt. Daarom heb ik mijn slachtfilmpjes ook niet weggegooid.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je bewaren voor het nageslacht.
Soms is het niet altijd even prettig wat je ziet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik mijn slachtfilmpjes ook niet weggegooid.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef STING het volgende:
Samzz in haar jonge jaren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwww, lief! *smeltquote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hondje en mijn paard.
Ahquote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
*proest*quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik waardeer het gebaar, maar heb helaas weinig met haar. :$quote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef STING het volgende:
En speciaal voor Fas, zo aardig als ik ben voor mijn medemens
[ afbeelding ]
Zij ook niet met onsquote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebaar, maar heb helaas weinig met haar. :$
Zo schattig.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft het niet mee te maken hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je weet dat je niet hoeft mee te doen aan de 40 day/night challenge he?
Ellen Page... mijn zwakte.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat er al gelijk aan te denken om dan maar weer te gaan roken, zo erg vond ik het.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij mij lag fok er net een paar minuten uit.
De horror
Ik vond haar eerst best lekker, maar toch ietwat jongetjesachtigquote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook niet. FMLquote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
The fuck, FOK! loopt echt voor geen meter hier.
Goed buikjequote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:34 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dat komen omdat ze lesbisch is?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst best lekker, maar toch ietwat jongetjesachtig
Hier ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds toffe actrice verder
Dank je, Art.quote:
Oh, dat wist ik al toen ik haar voor het eerst zag, net als iedereen, maar boeieh.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal dat komen omdat ze lesbisch is?
Jongensachtige meiden.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog steeds toffe actrice verder
/kras krasquote:
Leersequote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga maar weer even leren. Doei.
nah heb niets met emosquote:
Succes!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga maar weer even leren. Doei.
Sowieso niet met mij.quote:
DM's zijn bij mij verloren gegaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij mij lag fok er net een paar minuten uit.
De horror
Ik kijk er wel naar maar verder eigenlijk niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huh, jij hield toch van wat ronder?
jouwquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Op je zin ja, niet op jouw. Dat gaat je niet lukken
Jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Op je zin ja, niet op jouw. Dat gaat je niet lukken
Klinkt als een goede basis voor een relatie.quote:
Hier werkt het nog vrij goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
rip relatiequote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt als een goede basis voor een relatie.
Oooh, oké! Ik dacht dat omdat je 't net over ronde billen had en zoquote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kijk er wel naar maar verder eigenlijk niet.Mijn eerste girl crush was erg plat en vormloos, op haar kont na dan.
Nu wel weer. Net echt niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier werkt het nog vrij goed.
#tevrouwelijkvoorjouquote:
Wat schattigquote:Op donderdag 18 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker die ene met een liefdesaanzoek?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
DM's zijn bij mij verloren gegaan.
tweevrouwelijkvierjouquote:
Ik snap geen kont van deze redenering.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ironisch genoeg had ik eerst Jou geschreven maar besloot het te wijzigen omdat ik het op de chat fijner vond klinken.
Gr gr.
Nee, belangrijker nog. DM's die je exact tot 250 karakters voltikt en dan zelfvoldaan op "verzenden" klikt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker die ene met een liefdesaanzoek?
[..]
tweevrouwelijkvierjou
LOL oops sorry ik las foutquote:Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap geen kont van deze redenering.
Arrrggh. Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, belangrijker nog. DM's die je exact tot 250 karakters voltikt en dan zelfvoldaan op "verzenden" klikt.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig wat jij dan bedoelde.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:46 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
LOL oops sorry ik las foutlaat maar
Zag er vandaag nog een.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
Vlinders, hebben we die nog mensen?
Nee, die overleven hier niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
Ze zijn net allemaal kapot gestampt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
Ik dacht de 'je' inplaats van 'jou' maar je bedoelde de eerste 'jouw' die zonder w moet, en ja dat klopt maar op een NL proefwerk had ik die fout nooit gemaakt maar op een chat boeit het mij niet. Helaas heeft fok wel zijn fair share of grammar nazi'squote:Op donderdag 18 september 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig wat jij dan bedoelde.
Ja, ik had ze toch gekocht?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn net allemaal kapot gestampt.
Aaah arme feertje.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zijn net allemaal kapot gestampt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik dacht de 'je' inplaats van 'jou' maar je bedoelde de eerste 'jouw' die zonder w moet, en ja dat klopt maar op een NL proefwerk had ik die fout nooit gemaakt maar op een chat boeit het mij niet. Helaas heeft fok wel zijn fair share of grammar nazi's
xDDDquote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik had ze toch gekocht?
Huehuehueheue!!11!!u
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik had ze toch gekocht?
Huehuehueheue!!11!!u
Ja, heel veel.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:48 schreef artelligence het volgende:
Speciaal voor deze gelegenheid een BH en broek aangetrokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |