Nee schatje, dan bellen ze de politie.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee schatje, dan bellen ze de politie.
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?quote:
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee dat is als jij in mijn kont bijt.
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigquote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil je wel in je kont bijten.
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens proberen is het leuk?
Eerst maar eens met een meisje praten anders lukt dat natuurlijk niet.
Hoezo ze? Niemand komt er achter.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
En dat is strafbaar omdat?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze zullen denken dat ik je gedwongen heb in mijn kont te bijten.
Spuitelf much?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij mag dat niet, want jij bent minderjarigOf wil je Feer de bak in hebben of zo?
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het dan zeer lastig wordt ja.
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo ze? Niemand komt er achter.
Weet ik toch lieve Fera.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het niet gaat gebeuren, nee.
Dan is het goed.quote:
Ben ik niet lief dan? HE?quote:
Nee, andere dingen doen in de tussentijd muchquote:
Fylax and Fera sitting in the treequote:
sssstquote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fylax and Fera sitting in the tree
Jij bent echt snackverslaafd.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wat chocola gegeten 1,5 uur geleden en ik zit nu nog vol :#
Vroegah at ik weleens deze grote reuze repen:quote:Op donderdag 18 september 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wat chocola gegeten 1,5 uur geleden en ik zit nu nog vol :#
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zo fout als in Southpark?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Ik voel me een kinderjuf waarvan een leerling een crush op haar heeft.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben verliefd!
Die wil ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die prijs.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Young teacher, the subject, of schoolboy fantasy. dududu.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Damn, ik ben verliefd!
En ik maar denken dat er een foto van mij in de spoiler stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, ik ben verliefd!
Ik durf niet te klikken,.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kloptquote:
Eitje. Is op in 5 minuten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Vroegah at ik weleens deze grote reuze repen:
[ afbeelding ]
Moet er nu echt niet meer aan denken
Zo fout dat iedere man het goedkeurt?quote:
De prijs, inderdaadquote:
Ach zo oud ben je nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
Ik heb geen foto's van jouquote:Op donderdag 18 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er een foto van mij in de spoiler stond
Ik keek net ook in de sale. Alles wat ik leuk vind is al uitverkocht of niet in mijn maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
De prijs, inderdaad. En natuurlijk niet in de sale.
Oud genoeg om een kinderjuf te zijn.quote:
Ja, dat heb ik ook altijd. Maar de sale loopt ook al een tijdje.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik keek net ook in de sale. Alles wat ik leuk vind is al uitverkocht of niet in mijn maat.
Aangezien ik voornamelijk op oudere vrouwen val jaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo fout dat iedere man het goedkeurt?![]()
Damn, ik ben verliefd!
Ik zeg kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele jonge kinderjufquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oud genoeg om een kinderjuf te zijn.
En oud genoeg om kinderen te hebben van die leeftijdquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Eitje. Is op in 5 minuten.
juffrouw mag ik hogere cijfersquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn, ik ben verliefd!
Hubba hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Damn, ik ben verliefd!
Ik ben al niet meer verbaasd, wel mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Waaat?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En oud genoeg om kinderen te hebben van die leeftijd
Bijna 23. Kan best imo.quote:
Mag ik dan een leerling die zijn best doet op school?quote:
Kom na de les maar even bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kan mijn best doen voor jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik dan een leerling die zijn best doet op school?
En dat bedoel ik zoals het er staat, geen dubbelzinnigheden.
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer heeft haar handen al vol aan Heppie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(she/her)
Uiteraard. Maar ik kan dat bedrag nu niet missen.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feer heeft haar handen al vol aan Heppie.Niet alleen m'n handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik begin me oud te voelen zonder diploma
Hondenjuf toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.
Ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar een diploma, alleen niet als kinderjuf.
Bijna goed. Dierverzorger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |