KAK! 10 minuten gemist. Gelukkig staat het nog gelijk. Wanneer denken jullie dat ze achterstaan? Ik denk in de 20e minuut. Oja Highvolume, bek dicht je meurt naar stront.
Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef HL_Dog43 het volgende: KAK! 10 minuten gemist. Gelukkig staat het nog gelijk. Wanneer denken jullie dat ze achterstaan? Ik denk in de 20e minuut. Oja Highvolume, bek dicht je meurt naar stront.
Kijk ze komen nu ze denken dat ze weer met de top mee kunnen. Het is het roze brillen syndroom. Hebben wij ook wel eens last van hoor. Alleen is dat de laatste jaren heel wat minder geworden. :/
Jetro doet het vooral goed omdat zijn tegenstander er niets van bakt. Zelfde met Brenet. Het scorend onvermogen van PSV komt toch wel weer naar boven. Gewoon jezelf of een speler vrijspelen voor het plaatsen van een afgemeten schot op goal is duidelijk niet aan deze selectie besteed.
Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef tompsv18 het volgende: Wel lekkere wedstrijd, maar het had natuurlijk allang 4/5-0 moeten staan. Willems wel ontzettend sterk.
Vooral dikgedrukte stoort me een beetje. Dat zie je in de competitie nl. ook, dat kansen niet worden verzilverd.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Laatste 20 min sloegen nergens op, gewoon met 4-0 moeten winnen hier. Ritzmaier zit trouwens terecht vaak niet bij de eerste 18. Wat viel die slecht in zeg.
Wat een dramatische tweede helft. Een ploeg als Estoril mag je in de tweede helft never nooit meer terug in de wedstrijd laten komen. Dit had in de eerste helft al beklonken moeten worden.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ach, een bekend verhaal toch? Je ziet het elk jaar weer dat de zogenaamde grotere ploegen - binnen het troosttoernooi - moeite hebben om te winnen van de nog kleinere ploegen.
Ik hoorde flink wat rumoer uit het stadion (hemelsbreed 500-1000 meter ver) aan het einde van de tweede helft. Opluchting dat PSV toch geen punten verspeelde in de tweede helft?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Als ze slecht spelen maakt het toch niet uit of dat ze winnen of niet. Je moet het verdienen en afdwingen! Ik wil dominant voetbal zien (hoeft niet per se aanvallend te zijn, je moet wel de baas zijn op het veld), als dat er is dan wil ik ook graag dat ze winnen. Anders boeit het me weinig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Baggerwedstrijd van hier tot ginder tegen een elftal waarvan je je afvraagt hoe ze het in hemelsnaam ooit tot betaald voetbal hebben geschopt. -->Staf en spelers in media: "Wat zijn we goed en wat gaat het fantastisch allemaal!!1!!!".
Ik kreeg in de 2e helft al weer serieus spijt van het aanschaffen van de kaarten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 19 september 2014 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende: Baggerwedstrijd van hier tot ginder tegen een elftal waarvan je je afvraagt hoe ze het in hemelsnaam ooit tot betaald voetbal hebben geschopt. -->Staf en spelers in media: "Wat zijn we goed en wat gaat het fantastisch allemaal!!1!!!".
Ik kreeg in de 2e helft al weer serieus spijt van het aanschaffen van de kaarten
Ik hoorde Wijnaldum eigenlijk de spijker op de kop slaan: eerste helft veel kansen missen, tweede helft veel slechter. Cocu heb ik niet horen praten, maar zoals Thijs hem quote heeft die ook niets geks gezegd.
Zin in zondag. PSV kampt met blesureleed en heeft de wedstrijd van donderdag nog in de benen, Cambuur is bijna helemaal compleet en heeft een goed draaiend elftal.. Ik voorzie een spannend duel met na 90 minuten een 2-2 o.i.d.
Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef Cultuur058 het volgende: Zin in zondag. PSV kampt met blesureleed en heeft de wedstrijd van donderdag nog in de benen, Cambuur is bijna helemaal compleet en heeft een goed draaiend elftal.. Ik voorzie een spannend duel met na 90 minuten een 2-2 o.i.d.
SCC wint wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het lijkt mij ook zo'n strenge doch rechtvaardige leraar. Geen idee of hij goed genoeg is voor de top, maar toch zou ik het wel aandurven denk ik. Geen idee wie er anders Flip op zou kunnen volgen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het lijkt mij ook zo'n strenge doch rechtvaardige leraar. Geen idee of hij goed genoeg is voor de top, maar toch zou ik het wel aandurven denk ik. Geen idee wie er anders Flip op zou kunnen volgen
Denk dat Ron Jans meer een trainer is voor de ploegen waar het geen 'moeten' is. In de Belgische top mislukte hij in ieder geval. Als hij onder druk staat, gaat hij gekke dingen doen.
Ploegjes in de provincie trainen is meer zijn ding zoals Gertjan Verbeek dat ook heeft.
quote:
Bij PEC Zwolle heeft vrijwel niemand ruzie met de bal. Bovendien weet iedereen van elkaar wat hij moet - en ook gáát - doen. Als speler A wordt ingespeeld door speler B, is speler C al onderweg. Klinkt simpel, maar dat blijkt het voor veel ploegen vaak niet. Een kwestie van trainen, trainen en nog eens trainen. 'We doen gewoon heel veel positiespel,' aldus Joost Broerse. 'Zelfs bij de uitlooptraining. Waar andere ploegen misschien twee keer vijftien minuten rondjes lopen, is het bij ons tien minuten lopen en daarna een kleine veertig minuten positiespel. Dat zegt wel wat over hoe we hier met voetbal bezig zijn.'
Gisteren had ik het wel even helemaal gehad hoor Maar dit was voorlopig de laatste keer dat ik er heen kon, dus ik wou er graag heen Jammer dat Depay geblesseerd raakte 1 wedstrijd ervoor, maar goed.
Denk dat Ron Jans meer een trainer is voor de ploegen waar het geen 'moeten' is. In de Belgische top mislukte hij in ieder geval. Als hij onder druk staat, gaat hij gekke dingen doen.
Ploegjes in de provincie trainen is meer zijn ding zoals Gertjan Verbeek dat ook heeft.
[..]
Dat laatste ontbreekt idd ernstig bij PSV. Iedereen doet maar wat.
Art zelluf. Ik vind dat Kalezic het ook heel leuk doet met Jong. Ik zou Bert van Marwijk ook nog steeds wel aandurven. Maar het liefst zou ik natuurlijk Frank de Boer zien. Wishfull thinking echter.
Art zelluf. Ik vind dat Kalezic het ook heel leuk doet met Jong. Ik zou Bert van Marwijk ook nog steeds wel aandurven. Maar het liefst zou ik natuurlijk Frank de Boer zien. Wishfull thinking echter.
Mweh. Bertje heb ik nooit iets gevonden. Hoop ik dan ook echt niet. Kalezic misschien inderdaad.. maar ja Jong.. 1e.. toch een verschilletje. Dunno.
Art Maar dan stort de jeugdopleiding weer in elkaar Dus inderdaad.. 'Frankie kom naar huus'
[..]
Was zijn Belgische avontuur alweer vergeten inderdaad. Bewijst me nog niet dat hij het niet kan, maar je zou inderdaad zomaar gelijk kunnen hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zei al, hij moet met die popijopi kinderen bij het meertje in de zon gaan liggen en een beetje met de meiden flirten.. dat moet je doen als je pubert. Maar nee..
Zei al, hij moet met die popijopi kinderen bij het meertje in de zon gaan liggen en een beetje met de meiden flirten.. dat moet je doen als je pubert. Maar nee..
Hoho. Genoeg chicks bij het korfbal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Raar. Cambuur speelt het beste voetbal van de eredivisie na vitesse. Die counteren er echt wel wat in.
Vrij vroeg een goal, nog in de eerste helft de tweede van PSV. In de tweede helft scoort Cambuur en zit iedereen met een verhoogde bloeddruk de wedstrijd uit te kijken.
Cambuur laat structureel beter positiespel en meer strijd zien in haar wedstrijden dan PSV. Grote kans dus dat die vandaag wel wat klaar kunnen spelen.
Overdrijf je niet een beetje, bij PSV zelf klopt het niet zo maar zo goed is Cambuur ook weer niet
Misschien is PEC iets beter ja
Vrij vroeg een goal, nog in de eerste helft de tweede van PSV. In de tweede helft scoort Cambuur en zit iedereen met een verhoogde bloeddruk de wedstrijd uit te kijken.
Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef RijstNatie het volgende: en zet in hemelsnaam ritzmeyer erin zeg, die wil zich laten zien, anders kan die weer vertrekken naar dat hoge kut noorden
Nou taalridder, P. Cocu moet de oostenrijkse voetballer Ritzmaier opstellen tegen Cambuur Leeuwarden. Hij is een speler die tot op het bot gemotiveerd zal zijn tegen de club waar hij een seizoen lang schitterde.
Hij zal anders vrezen dat hij volgend seizoen weer verhuurd gaat worden. Daarom moet hij dus in de basis staan.
Nou taalridder, P. Cocu moet de oostenrijkse voetballer Ritzmaier opstellen tegen Cambuur Leeuwarden. Hij is een speler die tot op het bot gemotiveerd zal zijn tegen de club waar hij een seizoen lang schitterde.
Hij zal anders vrezen dat hij volgend seizoen weer verhuurd gaat worden. Daarom moet hij dus in de basis staan.
Begrijp je het zo wel, Nazi?
Het is al goed. Ik wist niet dat je boos werd
OT: Ik moet de wedstrijd helaas missen in het stadion vandaag Ik verwacht een magere 2-1 overwinning.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Degelijke overwinning, Begin was wel niet goed, maar daarna gewoon terecht gewonnen. Misschien jammer dat de tweede helft wat mat was, maar goed dat is de keuze van de trainer om niet voor het doelsaldo te gaan..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op zondag 21 september 2014 17:04 schreef Bos81 het volgende: Degelijke overwinning, Begin was wel niet goed, maar daarna gewoon terecht gewonnen. Misschien jammer dat de tweede helft wat mat was, maar goed dat is de keuze van de trainer om niet voor het doelsaldo te gaan..
Begin was gewoon heel goed van Cambuur. Daarna begonnen we te jagen en drukten we Cambuur even naar achteren, meteen 1-0.
Cambuur was vervolgens zo van slag dat het zelden meer gevaarlijk werd. 2-0 met 10 man tegen Cambuur thuis moet overigens ook wel gespeeld zijn.
PSV heeft deze wedstrijd prima uitgespeeld, daar had het zelfs de goal van Willems niet bij nodig. Geduldig wachten tot de kans daar is en de zaak afmaken. De Jong is echt per-fect in dit spelletje.
Op zondag 21 september 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende: Hoe was de wedstrijd? Ik heb de klassieker gekeken, kijk zometeen nog even de samenvatting.
PSV speelde wel aardig. Veel inzet, bezieling. Eerste 10 minuten hadden ze even wat moeite maar daarna alles onder controle. 2e helft kon je aanvoelen dat dat uitspelen werd.
Zojuist gedaan. Niets gemist, Cambuur betere van het spel maar gelukkig deden de jong en maher eens wat voor dat cheld
Vitesse heeft ook constant het betere van het spel heet het. Die schijnen ook elke wedstrijd 'eigenlijk de beste' te zijn. Zelfs het begin vandaag vond ik niet echt heel benauwend. Het is nu niet of Cambuur zoveel kansen gecreëerd heeft. Maar die trainer vond dat het aan de bescheidenheid lag. Wat een prietpraat. Als er veel ballen op de paal geschoten waren oid dan kon ik er nog in meegaan, maar het feit dat je kunt combineren betekend op zichzelf erg weinig.
Vitesse heeft ook constant het betere van het spel heet het. Die schijnen ook elke wedstrijd 'eigenlijk de beste' te zijn. Zelfs het begin vandaag vond ik niet echt heel benauwend. Het is nu niet of Cambuur zoveel kansen gecreëerd heeft. Maar die trainer vond dat het aan de bescheidenheid lag. Wat een prietpraat. Als er veel ballen op de paal geschoten waren oid dan kon ik er nog in meegaan, maar het feit dat je kunt combineren betekend op zichzelf erg weinig.
Mocht een europese topclub exact hetzelfde tegen ons doen als wij deden tegen cambuur eerste 20 min, dan noemen ze dat 'uit laten razen' en 'in laten dommelen'. Dan zijn wij de naďeve kneusjes die met hun hoofd in de wolken lopen. Doen we het echter zelf, dan is het een schande
Mocht een europese topclub exact hetzelfde tegen ons doen als wij deden tegen cambuur eerste 20 min, dan noemen ze dat 'uit laten razen' en 'in laten dommelen'. Dan zijn wij de naďeve kneusjes die met hun hoofd in de wolken lopen. Doen we het echter zelf, dan is het een schande
Precies!
Op zoek naar geweldige voetbalvideo's, player reviews, match rankings, etc? Bezoek dan Football-rankings.com! Volg ons op: Twitter
Denk wel dat als de rode kaart niet zou zijn gevallen (dom van Bijker natuurlijk) dat we een wedstrijd hadden gezien waar langer spanning in zat. Dan was het ook wel 3-0 / 3-1 geweest ofzo, want PSV speelde gewoon beter. Nu vond ik vooral de 2e helft niet echt overlopen van spanning.. Cambuur dat er niet door komt, en PSV dat zich laat terugzakken en op de counter op zoek gaat naar een grotere voorsprong.
Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef Cultuur058 het volgende: Denk wel dat als de rode kaart niet zou zijn gevallen (dom van Bijker natuurlijk) dat we een wedstrijd hadden gezien waar langer spanning in zat. Dan was het ook wel 3-0 / 3-1 geweest ofzo, want PSV speelde gewoon beter. Nu vond ik vooral de 2e helft niet echt overlopen van spanning.. Cambuur dat er niet door komt, en PSV dat zich laat terugzakken en op de counter op zoek gaat naar een grotere voorsprong.
ja denk het ook. Volgens jullie trainer kan Cambuur ook beter voetballen dan PSV. Dus das logisch.
ja denk het ook. Volgens jullie trainer kan Cambuur ook beter voetballen dan PSV. Dus das logisch.
Als Studio Voetbal gewoon het tweede zinnetje had laten horen, leek het al iets objectiever. Cambuur speelt prima positie spel en PSV is goed in de counter. Vind ik vrij goed gezien. Deze wedstrijd kwam het er niet uit bij Cambuur, maar ik vond PSV ook gewoon sterk in de eerste helft. Tweede helft niet meer helemaal gezien, ik geloofde het wel.
Hopelijk kan Hendrix gewoon blijven spelen, dat vind ik echt een verademing op het middenveld. Hij is in ieder geval al veel verder dan Hiljemark.
En hij had gelijk. Cambuur speelde uitstekend positiespel in het eerste kwartier. Heb ik oprecht van genoten.
Cambuur was van slag na de 1-0. En met een man minder is het vrij lastig om goed positiespel te spelen.
Alleen El Makrini haalde zn niveau nog.
EINDHOVEN - De kans dat Zakaria Bakkali ooit nog in een shirt van PSV in actie komt in een wedstrijd is minimaal. De 18-jarige aanvaller hoeft in principe niet te rekenen op speeltijd. Bakkali komt niet meer aan bod, tenzij bij het beloftenteam sprake is van ongewone personele problemen. Bekijk ook...
Bijvoorbeeld bij een grote hoeveelheid blessures zou Bakkali mogelijk nog in actie kunnen komen. Die kans is echter klein omdat Jong PSV voldoende aanvallers op kan stellen. Daarnaast kunnen ook talenten uit de A1 bij Jong PSV aansluiten, mits zij toe zijn aan een wedstrijd bij Jong PSV in het betaald voetbal. Dit is ter beoordeling aan de oefenmeesters van PSV.
PSV heeft besloten dat Bakkali ook bij Jong PSV niet aan bod komt omdat hij weigerde zijn aflopende contract te verlengen en de clubleiding maandenlang aan het lijntje hield. Het boek van Zakaria Bakkali bij PSV is daarmee bijna dicht. Het is alleen nog wachten of hij in de winterstop of volgende zomer vertrekt, wanneer zijn huidige contract afloopt. Vorige week sprak zijn vertrouwensman Marcel Veerman tegen dat hij al rond zou zijn met een club. Dat laatste zou de handelwijze van Bakkali in de afgelopen maanden kunnen verklaren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Hiljemark moet geopereerd worden aan beide heupen, 3 tot 4 maanden eruit en dus pas in het nieuwe jaar weer inzetbaar. Het gaat wel weer lekker met de blessures. Nu maar hopen dat er verder niemand meer wegvalt..
Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef tompsv18 het volgende: Hiljemark moet geopereerd worden aan beide heupen, 3 tot 4 maanden eruit en dus pas in het nieuwe jaar weer inzetbaar. Het gaat wel weer lekker met de blessures. Nu maar hopen dat er verder niemand meer wegvalt..
Heel erg is het ook niet nee, maar er moeten er op het middenveld niet veel meer wegvallen. Guardado haalt Utrecht ook nog niet, daarnaast is Schaars er de komende maanden nog niet bij.
Heel erg is het ook niet nee, maar er moeten er op het middenveld niet veel meer wegvallen. Guardado haalt Utrecht ook nog niet, daarnaast is Schaars er de komende maanden nog niet bij.
Is die al toe aan PSV-1 denk je? Valt me bij Jong PSV altijd wel op door zijn uitstekende passing en steekballen, maar lastig in te schatten of hij een niveau hoger al aankan.
Dat wordt dus gewoon Maher/Wijnaldum/Hendrikx op het middenveld.(tot de winterstop) Als Guardado fit is wil ik die gewoon hangend linksbuiten zien. Krijgt de Jong zijn voorzetten van links en van rechts. Topscorder Luuk
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef tompsv18 het volgende: Hiljemark moet geopereerd worden aan beide heupen, 3 tot 4 maanden eruit en dus pas in het nieuwe jaar weer inzetbaar. Het gaat wel weer lekker met de blessures. Nu maar hopen dat er verder niemand meer wegvalt..
Mwah, Brenet doet het toch wel aardig de laatste tijd. Lijkt zich toch iets van te ontwikkelen. Is nog steeds wel wisselvallig, maar er zit wel een stijgende lijn in wat mij betreft.
Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef tompsv18 het volgende: Mwah, Brenet doet het toch wel aardig de laatste tijd. Lijkt zich toch iets van te ontwikkelen. Is nog steeds wel wisselvallig, maar er zit wel een stijgende lijn in wat mij betreft.
Hij is drie wedstrijden niet over zijn eigen benen gevallen. Dat is wel een stijgende lijn, maar ik denk dat PSV een ander niveau moet nastreven.
Hij is drie wedstrijden niet over zijn eigen benen gevallen. Dat is wel een stijgende lijn, maar ik denk dat PSV een ander niveau moet nastreven.
Ik vond hem tegen Ajax toch wel sterk, maar tegen Estoril bijvoorbeeld was hij verdedigend weer redelijk kwetsbaar. Is op dit moment blijkbaar toch beter dan Arias, want die speelt amper.
Is die al toe aan PSV-1 denk je? Valt me bij Jong PSV altijd wel op door zijn uitstekende passing en steekballen, maar lastig in te schatten of hij een niveau hoger al aankan.
Ik vind hem er echt bovenuit steken. Erg goed inzicht. Wel niet heel snel en zijn wendbaarheid laat ook nog wat te wensen over, maar ik schat hem op die positie niet lager in dan Hendrix.
Jovelszoon - De Jong - Narsingh Maher - Hendrix - Wijnaldum Willems - Rekik - Bruma - Brenet Pasveer
Schat ik zo.
Die Ayoub gaat uitgroeien tot een hele grote. Stond in zijn jeugd al bekend als talent van de buitencategorie toch? Helaas doen we bij PSV geen Marokkanen meer. En dat heeft niets te maken met het Anne Frankplantsoen.
Jovelszoon - De Jong - Narsingh Maher - Hendrix - Wijnaldum Willems - Rekik - Bruma - Brenet Pasveer
Schat ik zo.
Die Ayoub gaat uitgroeien tot een hele grote. Stond in zijn jeugd al bekend als talent van de buitencategorie toch? Helaas doen we bij PSV geen Marokkanen meer. En dat heeft niets te maken met het Anne Frankplantsoen.
Ok dan!
Of Yassin een hele grote wordt durf ik niet te zeggen maar talent heeft ie zeker. Zit inderdaad al jaren bij jongere Oranje teams en is wereldkampioen geworden met O-18 een paar jaar terug? (dat elftal waar de halve Feyenoord opleiding in de basis stond)
Toch vind ik het vreemd, als je ziet hoeveel blessures PSV vorig jaar had, inclusief langdurige blessures van Matavz en Wijnaldum en dit seizoen weer. Dat kan toch geen toeval zijn?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op woensdag 24 september 2014 09:49 schreef jpg97 het volgende: Toch vind ik het vreemd, als je ziet hoeveel blessures PSV vorig jaar had, inclusief langdurige blessures van Matavz en Wijnaldum en dit seizoen weer. Dat kan toch geen toeval zijn?
Onervaren trainer. Bij Depay is het gewoon overbelasting denk ik. Hiljemark heeft pijn omdat hij de helft van de tijd op de grond ligt.
Onervaren trainer. Bij Depay is het gewoon overbelasting denk ik. Hiljemark heeft pijn omdat hij de helft van de tijd op de grond ligt.
Lekker makkelijk om Cocu de schuld te geven terwijl er ook mensen rondlopen met een medische en/of fysiotherapeutische opleiding die horen te bepalen of een speler zwaar belast kan worden. Als al die blessures komen door te veel belasting op de training zou ik als PSV zijnde opzoek gaan naar een medische staf die wel kan praten.
Lekker makkelijk om Cocu de schuld te geven terwijl er ook mensen rondlopen met een medische en/of fysiotherapeutische opleiding die horen te bepalen of een speler zwaar belast kan worden. Als al die blessures komen door te veel belasting op de training zou ik als PSV zijnde opzoek gaan naar een medische staf die wel kan praten.
Ze hebben dit jaar ook enorm geďnvesteerd in begeleiding en fysiotherapie. Dat hebben ze waarschijnlijk met een reden gedaan. En ik denk dat jij die ook wel in kunt vullen.
De blessure van Hiljemark schijnt al langer te spelen en Depay is gewoon overbelast. Jonge jongen, met een compleet seizoen en dan een WK er achteraan. Daar kun je op wachten.
Ze hebben dit jaar ook enorm geďnvesteerd in begeleiding en fysiotherapie. Dat hebben ze waarschijnlijk met een reden gedaan. En ik denk dat jij die ook wel in kunt vullen.
De blessure van Hiljemark schijnt al langer te spelen en Depay is gewoon overbelast. Jonge jongen, met een compleet seizoen en dan een WK er achteraan. Daar kun je op wachten.
Tuurlijk, maar we hadden veel punten laten liggen als Depay er niet in had gestaan, ik vermoed ook dat voor zo'n tactiek weinig draagvlak was geweest. Guardado zelfde verhaal trouwens, ook WK gespeeld.
Maar ik zie oprecht niet in wat Cocu hier beter had kunnen doen, of er moet later aan het licht komen dat hij advies van de medische staf in de wind heeft geslagen natuurlijk, dat zou debiel zijn.
Tuurlijk, maar we hadden veel punten laten liggen als Depay er niet in had gestaan, ik vermoed ook dat voor zo'n tactiek weinig draagvlak was geweest. Guardado zelfde verhaal trouwens, ook WK gespeeld.
Maar ik zie oprecht niet in wat Cocu hier beter had kunnen doen, of er moet later aan het licht komen dat hij advies van de medische staf in de wind heeft geslagen natuurlijk, dat zou debiel zijn.
Laat ik het anders stellen. Ik denk dat er met name geďnvesteerd is in de medische staf omdat er vorig jaar niet goed werd omgesprongen met blessures, revalidaties en voorzorgsmaatregelen. Anders haal je niet zo een ervaren, dure staf.
Laat ik het anders stellen. Ik denk dat er met name geďnvesteerd is in de medische staf omdat er vorig jaar niet goed werd omgesprongen met blessures, revalidaties en voorzorgsmaatregelen. Anders haal je niet zo een ervaren, dure staf.
Dat denk ik ook, maar juist daarom denk ik dat Cocu hier weinig fout deed. Als de medische staf geen blaam trof was vervangen onnodig geweest.
do 25 sep 2014, 09:00 Gerbrands heeft hoge ambities
Van onze Telesportredactie
quote:
Toon Gerbrands heeft ambitieuze plannen met PSV. De algemeen directeur van de Eindhovense club wil binnen 4 jaar overwinteren in de Champions League. "Ik heb de persoonlijke ambitie om binnen 4 jaar met PSV de tweede ronde van de Champions League te halen", zei Gerbrands tijdens een spreekbeurt voor Sportsspeakers in een voetbalkantine
Toe maar, probeer eerst maar eens een keer kampioen te worden. Dat zal al lastig genoeg zijn. En overwinteren zal ook heel erg aan de poule liggen waar je ingeloot wordt.
Toe maar, probeer eerst maar eens een keer kampioen te worden. Dat zal al lastig genoeg zijn. En overwinteren zal ook heel erg aan de poule liggen waar je ingeloot wordt.
Ja als je jezelf zo op gaat stellen gaan we nooit stappen zetten.
Ik zou zelfs zeggen: binnen zes jaar een keer kwartfinale CL. Dat lukt waarschijnlijk niet, maar je zal niet erg voor lul staan als het bij een paar keer overwinteren in de CL blijft.
Ik ben ook geen fan, maar hij speelt tot op heden een heel aardig seizoen.
Mee eens wel. Beter en stabieler dan Rekik.
Wel een beetje realistisch beter dan Cruijff die denkt binnen 5 jaar weer bij de top van Europa te horen
Prima doelstelling, is al moeilijk zat maar niet onhaalbaar (mits er veel andere dingen beter gaan)
Ik vrees dat het onhaalbaar is voor een NL club, tenzij een toevalstreffer met gunstige loting etc. PSV heeft nu Depay weten te behouden en Wijnaldum (al vind ik dat geen topper), lijkt me stug dat die nog blijven na dit seizoen, als je dan ziet wat erachter zit en de financiële middelen die er zijn zie ik niet gebeuren dat je elftal op kan bouwen wat er goed genoeg voor is.
Op donderdag 25 september 2014 22:14 schreef tompsv18 het volgende: De Jong doet waarschijnlijk ook niet mee tegen Heerenveen volgens Slegers. Wel erg veel blessures.
En volgens Rikkie "waarschijnlijk wel inzetbaar". De kemphanen staan weer lijnrecht tegenover elkaar. Dat wordt fittie
Gaan ze met hun tweeën op de keeper af, wordt er alsnog gemist.
Hier moet aan gewerkt worden, want dit is geen toeval.
Dit is gewoon een slechte wedstrijd. Niet in tactisch opzicht, maar wel individueel. Daar is te veel gefaald. Ook dat Utrecht een paar keer de kans tot scoren kreeg mag ook niet gebeuren als je zo domineert. Is gewoon luiheid.
2-0 is te mager als je de kansen bekijkt, maar eigenlijk gewoon een hele eenvoudige overwinning. Arias goed, Isimat prima, Pasveer ook een aantal sterke reddingen, Willems de eerste helft geweldig. Heerenveen-uit zal een stuk lastiger worden.
Op donderdag 25 september 2014 22:37 schreef tompsv18 het volgende: 2-0 is te mager als je de kansen bekijkt, maar eigenlijk gewoon een hele eenvoudige overwinning. Arias goed, Isimat prima, Pasveer ook een aantal sterke reddingen, Willems de eerste helft geweldig. Heerenveen-uit zal een stuk lastiger worden.
Hele eenvoudige overwinning? Als Utrecht wat beter met de kansen omgaat dan had het zomaar 2-2 kunnen worden of misschien wel erger voor jullie.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Als PSV wat beter met de kansen omgaat had het zomaar 7-2 kunnen worden.
Als Utrecht wat beter met de kansen omgaat had het zomaar 2-7 kunnen worden.
als...
Goede tweede helft van Utrecht gezien, PSV kwam op een gegeven moment niet meer onder de druk uit. Ayoub, Kali & Diemers
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
als...
Goede tweede helft van Utrecht gezien, PSV kwam op een gegeven moment niet meer onder de druk uit. Ayoub, Kali & Diemers
Matige tweede helft van Utrecht gezien. Wisten PSV totaal niet in de problemen te brengen, op 1 kans na. Had er meer van verwacht. Na de eerste 20 min had het al 4-0 moeten staan overigens
Matige tweede helft van Utrecht gezien. Wisten PSV totaal niet in de problemen te brengen, op 1 kans na. Had er meer van verwacht. Na de eerste 20 min had het al 4-0 moeten staan overigens
Zat je wel in het stadion?
Denk dat jij en ik een andere wedstrijd hebben gezien...
Denk dat jij en ik een andere wedstrijd hebben gezien...
Nee, waarom zou ik in het stadion moeten zitten? Utrecht was gewoon heel matig, jammer dat je dat niet inziet. Die Diemers deed het idd wel aardig, daar heb je gelijk in. Verder was het niet veel, sorry.
Nee, waarom zou ik in het stadion moeten zitten? Utrecht was gewoon heel matig, jammer dat je dat niet inziet. Die Diemers deed het idd wel aardig, daar heb je gelijk in. Verder was het niet veel, sorry.
Nouja, dat had misschien kunnen verklaren dat jij en ik er een andere kijk op hebben. Als Utrecht al heel matig was, wat was PSV dan wel niet? Jammer dat Utrecht niet echt een killer voorin heeft. De bal werd op een gegeven moment 34x voor jullie 16 meter rondgespeeld.
Jullie creëerden vanuit de opbouw amper kansen en dat kwam toch echt door dat Utrecht veel druk vooruit durfde te zetten.
Ga niet zeggen dat Utrecht matig speelde. Matig in de afwerking zul je bedoelen, maar daar was PSV nog matiger in.
Nouja, dat had misschien kunnen verklaren dat jij en ik er een andere kijk op hebben. Als Utrecht al heel matig was, wat was PSV dan wel niet? Jammer dat Utrecht niet echt een killer voorin heeft. De bal werd op een gegeven moment 34x voor jullie 16 meter rondgespeeld.
Jullie creëerden vanuit de opbouw amper kansen en dat kwam toch echt door dat Utrecht veel druk vooruit durfde te zetten.
Ga niet zeggen dat Utrecht matig speelde. Matig in de afwerking zul je bedoelen, maar daar was PSV nog matiger in.
Utrecht had meer balbezit, dat zal wel. Ze deden er alleen amper wat mee. Als PSV eenmaal de bal onderschepte was het direct gevaarlijk in de counter. Dat is de manier waarop PSV dit seizoen speelt. Kan je niet van houden, maar ik heb de gehele wedstrijd nooit het gevoel gehad dat het echt spannend zou worden. Dat mag jij anders zien, heb ik geen probleem mee. Dat jullie zondag maar een puntje pakken in Enschede
Utrecht had meer balbezit, dat zal wel. Ze deden er alleen amper wat mee. Als PSV eenmaal de bal onderschepte was het direct gevaarlijk in de counter. Dat is de manier waarop PSV dit seizoen speelt. Kan je niet van houden, maar ik heb de gehele wedstrijd nooit het gevoel gehad dat het echt spannend zou worden. Dat mag jij anders zien, heb ik geen probleem mee. Dat jullie zondag maar een puntje pakken in Enschede
Ben het op zich met je eens. Ik heb zelf ook nooit de zorgen gehad. Maar tegen een tegenstander met een betere aanval zo verdedigen betekent dat je die voorsprong dus wel weggeeft. Dit was dan ook een slechte wedstrijd. Het afmaken was dramatisch. Het ging om een paar zeer grote kansen die gewoon een goal moeten zijn, plus wat kansjes die je op een goede dag ook maakt.
Hoe moet het als ze tegen een betere tegenstander staan? Dan krijg je niet zoveel kansen.
Pakken we ook in Heerenveen de punten, zetten we zomaar weer een leuke serie neer, beker en Europa meegenomen. Hoewel ik in dat eerste een ouderwets hard hoofd heb.
Gozer als psv 1x aanzet wordt het zo 10 -0 Utrecht gaat bij de laatste 5 eindigen dit seizoen
Is allemaal niet relevant, want PSV stond met 2-0 voor en vond het wel best. Waarom zou je dan überhaupt kansen moeten creeeren? Gewoon uitvoetballen die wedstrijd. Zo gaat het al het hele seizoen, en tot op heden heeft dat voor slechts 1 nederlaag gezorgd, tegenover hoeveel overwinningen? (Beker en europees meegerekent)
als...
... ik Heb 1, misschien 2 kansen, en een penaltymoment gezien..
Als PSV beter met z'n kansen om was gegaan stond het in de eerste helft al 5-0..
En mi viel het wel mee met die 'druk'. Ik vond PSV de eerste helft heel aardig spelen, en de 2e helft geloofden ze het wel. Utrecht moest, maar kon niks. Nooit echt in de problemen gekomen in ieder geval.
Op zondag 28 september 2014 10:00 schreef tompsv18 het volgende: Guardado en De Jong doen definitief niet mee. Winnen we echt niet. Te weinig kwaliteit in de voorhoede.
Richten Guardado en De Jong zich op de Europa League wedstrijd?
Het vertrouwen is hier toch wekelijks bijna nul, aan de ene kant begrijp ik dat wel omdat PSV niet goed voetbalt maar wat een verschil is met voorheen is dat het besef ervan er ook is, dus ze proberen het gewoon niet en met reactievoetbal kom je toch een heel end.
Op zondag 28 september 2014 10:24 schreef Tarado het volgende: Het vertrouwen is hier toch wekelijks bijna nul, aan de ene kant begrijp ik dat wel omdat PSV niet goed voetbalt maar wat een verschil is met voorheen is dat het besef ervan er ook is, dus ze proberen het gewoon niet en met reactievoetbal kom je toch een heel end.
Klopt ook wel, maar met Depay, Guardado en De Jong mis je gewoon drie van je beste spelers. Van een voorhoede Jozefzoon-Locadia-Narsingh word ik toch echt niet vrolijk.
Klopt ook wel, maar met Depay, Guardado en De Jong mis je gewoon drie van je beste spelers. Van een voorhoede Jozefzoon-Locadia-Narsingh word ik toch echt niet vrolijk.
Moet tegen Heerenveen toch wel voldoende zijn maar goed we gaan het zien