KAK! 10 minuten gemist. Gelukkig staat het nog gelijk. Wanneer denken jullie dat ze achterstaan? Ik denk in de 20e minuut. Oja Highvolume, bek dicht je meurt naar stront.
Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef HL_Dog43 het volgende: KAK! 10 minuten gemist. Gelukkig staat het nog gelijk. Wanneer denken jullie dat ze achterstaan? Ik denk in de 20e minuut. Oja Highvolume, bek dicht je meurt naar stront.
Kijk ze komen nu ze denken dat ze weer met de top mee kunnen. Het is het roze brillen syndroom. Hebben wij ook wel eens last van hoor. Alleen is dat de laatste jaren heel wat minder geworden. :/
Jetro doet het vooral goed omdat zijn tegenstander er niets van bakt. Zelfde met Brenet. Het scorend onvermogen van PSV komt toch wel weer naar boven. Gewoon jezelf of een speler vrijspelen voor het plaatsen van een afgemeten schot op goal is duidelijk niet aan deze selectie besteed.
Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef tompsv18 het volgende: Wel lekkere wedstrijd, maar het had natuurlijk allang 4/5-0 moeten staan. Willems wel ontzettend sterk.
Vooral dikgedrukte stoort me een beetje. Dat zie je in de competitie nl. ook, dat kansen niet worden verzilverd.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Laatste 20 min sloegen nergens op, gewoon met 4-0 moeten winnen hier. Ritzmaier zit trouwens terecht vaak niet bij de eerste 18. Wat viel die slecht in zeg.
Wat een dramatische tweede helft. Een ploeg als Estoril mag je in de tweede helft never nooit meer terug in de wedstrijd laten komen. Dit had in de eerste helft al beklonken moeten worden.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Ach, een bekend verhaal toch? Je ziet het elk jaar weer dat de zogenaamde grotere ploegen - binnen het troosttoernooi - moeite hebben om te winnen van de nog kleinere ploegen.
Ik hoorde flink wat rumoer uit het stadion (hemelsbreed 500-1000 meter ver) aan het einde van de tweede helft. Opluchting dat PSV toch geen punten verspeelde in de tweede helft?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Als ze slecht spelen maakt het toch niet uit of dat ze winnen of niet. Je moet het verdienen en afdwingen! Ik wil dominant voetbal zien (hoeft niet per se aanvallend te zijn, je moet wel de baas zijn op het veld), als dat er is dan wil ik ook graag dat ze winnen. Anders boeit het me weinig.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Baggerwedstrijd van hier tot ginder tegen een elftal waarvan je je afvraagt hoe ze het in hemelsnaam ooit tot betaald voetbal hebben geschopt. -->Staf en spelers in media: "Wat zijn we goed en wat gaat het fantastisch allemaal!!1!!!".
Ik kreeg in de 2e helft al weer serieus spijt van het aanschaffen van de kaarten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 19 september 2014 10:01 schreef Grrrrrrrr het volgende: Baggerwedstrijd van hier tot ginder tegen een elftal waarvan je je afvraagt hoe ze het in hemelsnaam ooit tot betaald voetbal hebben geschopt. -->Staf en spelers in media: "Wat zijn we goed en wat gaat het fantastisch allemaal!!1!!!".
Ik kreeg in de 2e helft al weer serieus spijt van het aanschaffen van de kaarten
Ik hoorde Wijnaldum eigenlijk de spijker op de kop slaan: eerste helft veel kansen missen, tweede helft veel slechter. Cocu heb ik niet horen praten, maar zoals Thijs hem quote heeft die ook niets geks gezegd.
Zin in zondag. PSV kampt met blesureleed en heeft de wedstrijd van donderdag nog in de benen, Cambuur is bijna helemaal compleet en heeft een goed draaiend elftal.. Ik voorzie een spannend duel met na 90 minuten een 2-2 o.i.d.
Op vrijdag 19 september 2014 11:27 schreef Cultuur058 het volgende: Zin in zondag. PSV kampt met blesureleed en heeft de wedstrijd van donderdag nog in de benen, Cambuur is bijna helemaal compleet en heeft een goed draaiend elftal.. Ik voorzie een spannend duel met na 90 minuten een 2-2 o.i.d.
SCC wint wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het lijkt mij ook zo'n strenge doch rechtvaardige leraar. Geen idee of hij goed genoeg is voor de top, maar toch zou ik het wel aandurven denk ik. Geen idee wie er anders Flip op zou kunnen volgen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Het lijkt mij ook zo'n strenge doch rechtvaardige leraar. Geen idee of hij goed genoeg is voor de top, maar toch zou ik het wel aandurven denk ik. Geen idee wie er anders Flip op zou kunnen volgen
Denk dat Ron Jans meer een trainer is voor de ploegen waar het geen 'moeten' is. In de Belgische top mislukte hij in ieder geval. Als hij onder druk staat, gaat hij gekke dingen doen.
Ploegjes in de provincie trainen is meer zijn ding zoals Gertjan Verbeek dat ook heeft.
quote:
Bij PEC Zwolle heeft vrijwel niemand ruzie met de bal. Bovendien weet iedereen van elkaar wat hij moet - en ook gáát - doen. Als speler A wordt ingespeeld door speler B, is speler C al onderweg. Klinkt simpel, maar dat blijkt het voor veel ploegen vaak niet. Een kwestie van trainen, trainen en nog eens trainen. 'We doen gewoon heel veel positiespel,' aldus Joost Broerse. 'Zelfs bij de uitlooptraining. Waar andere ploegen misschien twee keer vijftien minuten rondjes lopen, is het bij ons tien minuten lopen en daarna een kleine veertig minuten positiespel. Dat zegt wel wat over hoe we hier met voetbal bezig zijn.'
Gisteren had ik het wel even helemaal gehad hoor Maar dit was voorlopig de laatste keer dat ik er heen kon, dus ik wou er graag heen Jammer dat Depay geblesseerd raakte 1 wedstrijd ervoor, maar goed.
Denk dat Ron Jans meer een trainer is voor de ploegen waar het geen 'moeten' is. In de Belgische top mislukte hij in ieder geval. Als hij onder druk staat, gaat hij gekke dingen doen.
Ploegjes in de provincie trainen is meer zijn ding zoals Gertjan Verbeek dat ook heeft.
[..]
Dat laatste ontbreekt idd ernstig bij PSV. Iedereen doet maar wat.
Art zelluf. Ik vind dat Kalezic het ook heel leuk doet met Jong. Ik zou Bert van Marwijk ook nog steeds wel aandurven. Maar het liefst zou ik natuurlijk Frank de Boer zien. Wishfull thinking echter.
Art zelluf. Ik vind dat Kalezic het ook heel leuk doet met Jong. Ik zou Bert van Marwijk ook nog steeds wel aandurven. Maar het liefst zou ik natuurlijk Frank de Boer zien. Wishfull thinking echter.
Mweh. Bertje heb ik nooit iets gevonden. Hoop ik dan ook echt niet. Kalezic misschien inderdaad.. maar ja Jong.. 1e.. toch een verschilletje. Dunno.
Art Maar dan stort de jeugdopleiding weer in elkaar Dus inderdaad.. 'Frankie kom naar huus'
[..]
Was zijn Belgische avontuur alweer vergeten inderdaad. Bewijst me nog niet dat hij het niet kan, maar je zou inderdaad zomaar gelijk kunnen hebben.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Zei al, hij moet met die popijopi kinderen bij het meertje in de zon gaan liggen en een beetje met de meiden flirten.. dat moet je doen als je pubert. Maar nee..
Zei al, hij moet met die popijopi kinderen bij het meertje in de zon gaan liggen en een beetje met de meiden flirten.. dat moet je doen als je pubert. Maar nee..
Hoho. Genoeg chicks bij het korfbal.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.