We're talking about kaneeltje hier.quote:
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Solidair met mij. Zoals het hoort
.
Die is dan ook best leuk om te zien, tochquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij heb ik in de afgelopen jaren niks anders gezien dan je hoofd
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoeverquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad helemaal geheel in jouw belang
Dat kan ook in een broekquote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.
Heb je bevestiging nodig ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bijquote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever
Wat is er mis met Kaneel?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We're talking about kaneeltje hier.
En mij, dat is nog erger
Neu, zo bedoel ik dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je bevestiging nodig ofzo?
Jahoor
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Maar wanneer is die galameet dan Feer?
En dan moeten alle vrouwen dus in een jurk.
Ja maar die draag jij ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Jawel, hoor. Als het echt moet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die draag jij ook niet.
Man, geen string personquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bij
Hij heeft er de kont voor, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, geen string person
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.
Nee. De jurk heb ik al.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?
Nein danke, ik heb kleren aanquote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft er de kont voor, denk ik.
Net als Hep.
Kijk, he he, it's not just mequote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
En zie je eigenlijk liever in een jurkje dan.
Ik heb niet eens hongerquote:
Het ging niet eens over jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nein danke, ik heb kleren aan
Wat lief.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders leen je er één van mij.
Wat aardig van jequote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
En zie je eigenlijk liever in een jurkje dan.
Ja, omdat jij het ondergoed idee dwarsboomde.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk, he he, it's not just me
Jurkjes die de contouren mooi weergeven
Met het juiste jurkje heb je twee-in-een hequote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het ondergoed idee dwarsboomde.
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom ik dan niet op je hw?
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan, Hep in een pak en je bent klaar.
Je hebt toch hetzelfde figuur als ik heb?quote:
Gedraag jezelf nou eens een keerquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?
[..]
Ik denk dat ik na vijf minuten al vraag of hij me even naar het toilet wil begeleiden.
Ohjaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?
[..]
Ik denk dat ik na vijf minuten al vraag of hij me even naar het toilet wil begeleiden.
Ongeveer ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch hetzelfde figuur als ik heb?
Ik zal zachtjes doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gedraag jezelf nou eens een keer
quote:
Niks wat een kipfiletje niet oplost, dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ongeveer ja.Alleen ben ik iets langer en heb jij meer tiet.
Ik zie ons nu met zijn allen heel ongemakkelijk aan de bar staan terwijl jouw genotskreten door het dunne gipswandje heen te horen zijn.quote:
Als we in string moeten zie je beidequote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Alle ballen billen verzamelen!
Ja mij ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Maar een galameet lijkt me echt zo awesome.
Ik hoop dat het niet nodig is.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een kipfiletje niet oplost, dus.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie ons nu met zijn allen heel ongemakkelijk aan de bar staan terwijl jouw genotskreten door het dunne gipswandje heen te horen zijn.
Jaaaaa.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Maar een galameet lijkt me echt zo awesome.
Net alsof jij dan zachtjes kunt doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet nodig is.
[..]
Daarom zeg ik: zachtjes.
[..]
Jaaaaa.
Nu over een galameetquote:
Uiteraard in het Noorden van het land.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh, gala meet. Cool. Wel goede locatie uitzoeken dan. Dan kom ik ook.
Alsof jij weet hoe ik seks heb.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net alsof jij dan zachtjes kunt doen.
Jij in galajurk?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu over een galameet. En of Fera mijn jurken zou passen
.
Is er een goede locatie in het noorden van het land dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard in het Noorden van het land.
Ik heb geen galajurk bedenk ik me netquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in galajurk?Dan kom ik zeker
Als jij ook in een galajurk komt, dan kom ik ook zeker.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in galajurk?Dan kom ik zeker
Geef jij je jurken namen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen galajurk bedenk ik me net. Nou ja, de Audrey zou eventueel kunnen, maar echt gala (tot op de grond) heb ik niet...
Meer cocktail dan maar?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen galajurk bedenk ik me net. Nou ja, de Audrey zou eventueel kunnen, maar echt gala (tot op de grond) heb ik niet...
Ik weet zo wel welke ze bedoelt.quote:
Ik kom gewoon in tux, zoals het betaamt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij ook in een galajurk komt, dan kom ik ook zeker.
Jij komt als de mascotte van Linux?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in tux, zoals het betaamt.
Dat kunnen we regelen hoor, even shoppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo heeft de fabrikant de jurk genoemd. 50's Audrey swingdress.quote:
Dat kan ookquote:
Barbaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij komt als de mascotte van Linux?
quote:
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een pak staat mij niet, dus bij voorbaat sla ik de meet over.
Een goed zittend pak flatteert elke man.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een pak staat mij niet, dus bij voorbaat sla ik de meet over.
Die hebben ze niet in mijn maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in mijn maat.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goed zittend pak flatteert elke man.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.
Dan laat je er een op maat maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in mijn maat.
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Dat moet bij een pak sowieso. Niemand heeft een standaard maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan laat je er een op maat maken.
Als we klaar zijn met de boringen wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er een goede locatie in het noorden van het land dan?
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat moet bij een pak sowieso. Niemand heeft een standaard maat.
Maar sowieso, eerst nog maar eens wat afvallen voordat ik überhaupt het geld daaraan zou uitgeven en zou durven dragen.
Stoerquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?
Joh?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?
Dat is toch heel wat anders dan: "ze hebben ze niet in mijn maat".quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Het was meer om aan te geven dat ik er het postuur niet voor heb.
Ja duh dat snap ik zelf ook nog wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan: "ze hebben ze niet in mijn maat".
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met de boringen wel.
Betaal jijquote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.
[ afbeelding ]
Voor ieder postuur is er een goed model kostuum te vinden hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Het was meer om aan te geven dat ik er het postuur niet voor heb.
Alleen voor de kamer met kingsize bed, jacuzzi en barquote:
Dat is waar, dit bier kostuum zou ik wel passen ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor ieder postuur is er een goed model kostuum te vinden hoor.
Dudequote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, dit bier kostuum zou ik wel passen ja.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je daar zoveel fokkers mee naartoe mag nemen...quote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen voor de kamer met kingsize bed, jacuzzi en bar
1 is genoeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar zoveel fokkers mee naartoe mag nemen...
Wauw.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Helaas niet. Morgen weer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zeg, valt er nog wat te neuken?
Ah dat vind ik lief van je, ik ga wel mee hoor.quote:
En jij?quote:
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, is het alweer bijna vrijdag...
Ow, waar is dat?quote:
Katwijk.quote:
nog een paar dagen ben ik bangquote:
Nee, je gaat hier gewoon om de minuut een hele grote multiquote posten die niet via mobile kan zodat we weten dat je niet stiekem naar de winkel gaat. En we zullen trots op je zijn erom.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
Kan iemand de AH bellen en vragen of ze alvast dicht gaan voordat ik toegeef aan mijn zwakte en weer sigaretten ga kopen?
Niet in het weekend?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog een paar dagen ben ik bang
Haha laat ik de multiquote maar achterwege laten.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, je gaat hier gewoon om de minuut een hele grote multiquote posten die niet via mobile kan zodat we weten dat je niet stiekem naar de winkel gaat. En we zullen trots op je zijn erom.
En ga je?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
Duuuuus, toen werd je uitgenodigd mee te gaan naar een swingersclub.
Tuurlijk kun je dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Haha laat ik de multiquote maar achterwege laten.
Maar jezus wat een watje ben ik ook, dit is dag 2, dan kan ik ook dag 3 wel halen.
gezelligquote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
Say whut?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
Dat kan echt niet inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Al die mensen hier die maar seks hebben alsof het niks is....
Hoezo alsof het niks is?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Morgenmiddag naar zutphen, zaterdagavond weer terug maar meteen feest in de stad en ze gaat niet mee, dus zondagavond zie ik haar pas weerquote:
Spreek je uit ervaring trouwens?quote:
Oh het is niet niksquote:Op donderdag 18 september 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar zutphen, zaterdagavond weer terug maar meteen feest in de stad en ze gaat niet mee, dus zondagavond zie ik haar pas weer
Lijkt me niet, ik ken die mensen eigenlijk helemaal nietquote:
Bietje in een latexpakje met blotte tetten en kont daar rondhupsen en aangegaapt worden door opgedroogde veenlijken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
Maar als je ze wel kende en wel zin had in een verzetje, was je gegaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ken die mensen eigenlijk helemaal niet. Daarnaast, ook totaal geen behoefte aan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bietje in een latexpakje met blotte tetten en kont daar rondhupsen en aangegaapt worden door opgedroogde veenlijken.
Ik altijd.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent in een goede bui?
Dat beeld heb ik er inderdaad ook vanquote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bietje in een latexpakje met blotte tetten en kont daar rondhupsen en aangegaapt worden door opgedroogde veenlijken.
Klinkt als een goede locatie voor een meetquote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Swingersclubs zijn keigezellig.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar als je ze wel kende en wel zin had in een verzetje, was je gegaan?
Ja, ik rook net een week niet meerquote:Op donderdag 18 september 2014 19:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring trouwens?
Jij bent nog nooit in zo'n soort club geweest, héquote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat goedquote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik rook net een week niet meer
Valt goed te combineren met de broekloze stringmeet.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt als een goede locatie voor een meet
Echt, de romantiekquote:Op donderdag 18 september 2014 19:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht bij jouquote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Swingersclubs zijn keigezellig.
Dan ben je al verder dan ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik rook net een week niet meer
Haha nee, vooroordeel inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit in zo'n soort club geweest, hé? Maakt niet uit
.
Ik zou jou aangapen in de club en een beetje ongegeneerd fappenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Swingersclubs zijn keigezellig.
Mag ik zo'n olifanten string aan dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt goed te combineren met de broekloze stringmeet.
O zijn mijn 2 dagen weer niet goed genoeg?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat goed! Roken is ook zo ranzig
.
Ik kan begrijpen waar het vooroordeel vandaan komt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee, vooroordeel inderdaad.
Ik had eerst hetzelfde, hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha nee, vooroordeel inderdaad.
En dát wordt dan weer niet gewaardeerd in zo'n clubquote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou jou aangapen in de club en een beetje ongegeneerd fappen
Nou, het is niet dat ik er de deur platloop of zo, hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht bij jou
[..]
Dan ben je al verder dan ik.
Ik wist niet dat je ging stoppen met rokenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O zijn mijn 2 dagen weer niet goed genoeg?
Gewoon volhouden. De nicotineverslaving is met iets van 4 dagen uit je lichaam. Daarna is het alleen maar de gewoonte die je mist.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:43 schreef aeque het volgende:
[..]
O zijn mijn 2 dagen weer niet goed genoeg?
Weet ikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eerst hetzelfde, hoor.
[..]
En dát wordt dan weer niet gewaardeerd in zo'n club.
[..]
Nou, het is niet dat ik er de deur platloop of zo, hoor. Vooral niet. Maar ik heb er wel ervaring mee, ja.
Het zou mij niets lijken, en vandaar dat ik het vooroordeel wel snap. Je komt er uiteindelijk toch maar voor 1 ding lijkt me.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eerst hetzelfde, hoor.
[..]
En dát wordt dan weer niet gewaardeerd in zo'n club.
[..]
Nou, het is niet dat ik er de deur platloop of zo, hoor. Vooral niet. Maar ik heb er wel ervaring mee, ja.
Gezelligheidquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zou mij niets lijken, en vandaar dat ik het vooroordeel wel snap. Je komt er uiteindelijk toch maar voor 1 ding lijkt me.
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samzz, wat is dit nou?
Het beeld dat ik van je heb, compleet aan diggelen!
Dus dit. Heel boeiend.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
Maar vertel er eens over Samzz, ben wel benieuwd.
O jee, snel maar de afwas doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:40 schreef yats het volgende:
Feer, tot straks! Ik app wel even als ik bij je flatgenoot weg ga.
Wat wil je weten, danquote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Fascination het volgende:
Maar vertel er eens over Samzz, ben wel benieuwd.
Het is ook relaxed en gezellig in de pub en de cocktailbar en de beachclub waar ik naartoe ga.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid. Klopt.
Nee, serieus. Ik snap wel wat je bedoelt, maar zo is de sfeer eigenlijk helemaal niet. Gewoon relaxed, gezellig.
Wist niemand. Was ook meer een random beslissing.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ging stoppen met rokenMaar, ook twee dagen zijn super
!
Ja dat las ik ja, maar zo'n zin als nu heb ik nog niet gehad.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon volhouden. De nicotineverslaving is met iets van 4 dagen uit je lichaam. Daarna is het alleen maar de gewoonte die je mist.
Dat geloof ik ook wel, maar uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen daar is om te geilen op anderen en uiteindelijk betekenisloze seks te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid. Klopt.
Nee, serieus. Ik snap wel wat je bedoelt, maar zo is de sfeer eigenlijk helemaal niet. Gewoon relaxed, gezellig.
Hoe was de eerste keer dat je naar zo'n club ging?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je weten, dan? Het is niet dat ik nou zo'n goede ervaringsdeskundige ben, hoor.
Waarom is die seks betekenisloos?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Wist niemand. Was ook meer een random beslissing.
[..]
Ja dat las ik ja, maar zo'n zin als nu heb ik nog niet gehad.
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen daar is om te geilen op anderen en uiteindelijk betekenisloze seks te hebben.
Zonder de zegening van god.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom is die seks betekenisloos?
In mijn ogen zou het alleen maar seks zijn om de seks. Niks meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom is die seks betekenisloos?
Wow, we zijn soulmates. Ik zweer het je.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zonder de zegening van god.
Dat begrijp ik. Maar als je nu 1 sigaret rookt kun je weer van voren af aan beginnen. En dan ook nog eens met minder zelfvertrouwen dat je het vol gaat houden. Dus gewoon niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat las ik ja, maar zo'n zin als nu heb ik nog niet gehad.
Niet als doel om een kind te verwekkenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zonder de zegening van god.
Euh... Nee, juist nietquote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen daar is om te geilen op anderen en uiteindelijk betekenisloze seks te hebben.
Wel spannend, eigenlijk. Ik had een beetje eenzelfde voorstelling als Fas en bedacht me, als het echt zo is, weet ik de deur te vindenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe was de eerste keer dat je naar zo'n club ging?
Is daar iets mis mee?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn ogen zou het alleen maar seks zijn om de seks. Niks meer.
Is ook kut. Moet je flink dokken. Voor de goede clubsquote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef yats het volgende:
Het lijkt me best interessant om er eens een kijkje te nemen in zo'n club (en nee, ik hoef niet per se seks te hebben). Alleen als vrijgezel durf ik die stap niet te zetten.
Het is ook vrij duur als vrijgezelle manquote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef yats het volgende:
Het lijkt me best interessant om er eens een kijkje te nemen in zo'n club (en nee, ik hoef niet per se seks te hebben). Alleen als vrijgezel durf ik die stap niet te zetten.
Ik ga denk ik maar gewoon de 40 days/nights challenge opgeven en dit volhouden. Heb ik in iedergeval afleiding...quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar als je nu 1 sigaret rookt kun je weer van voren af aan beginnen. En dan ook nog eens met minder zelfvertrouwen dat je het vol gaat houden. Dus gewoon niet doen.
Wat fijn voor je.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook relaxed en gezellig in de pub en de cocktailbar en de beachclub waar ik naartoe ga.
Liepen er nog hete chickies rond?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Nee, juist niet.
[..]
Wel spannend, eigenlijk. Ik had een beetje eenzelfde voorstelling als Fas en bedacht me, als het echt zo is, weet ik de deur te vinden. Maar zo was het echt niet, gemengd publiek, vriendelijke mensen
.
En dan zit er toch ook een betekenis achter.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
In mijn ogen zou het alleen maar seks zijn om de seks. Niks meer.
en je hebt haar nummer niet gevraagd?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik vandaag een enorm knappe vrouw zag. Ik liep naar huis en zij was op de fiets de andere kant op.
Maar ze was slank, sportief, bleek, erg blond. Ik stopte met lopen om haar na te staren.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is ook kut. Moet je flink dokken. Voor de goede clubs
En als je gewoon een vriendin meeneemt?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook vrij duur als vrijgezelle man.
Wat dan? Het lijkt me niet dat je er alleen heen gaat om gezellig een drank je te doen?quote:
Ik was er, héquote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Liepen er nog hete chickies rond?
Als je dat wilt, dan niet hoor.quote:
Wat heb je dan aan? Hoe bereid je je voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
Wel spannend, eigenlijk. Ik had een beetje eenzelfde voorstelling als Fas en bedacht me, als het echt zo is, weet ik de deur te vinden. Maar zo was het echt niet, gemengd publiek, vriendelijke mensen
.
Nee Fylax. Het ging allemaal iets te snel voor me.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
en je hebt haar nummer niet gevraagd?
Paar keer fappen zodat je het daar lang vol kunt houden.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan? Hoe bereid je je voor?
Relletje is over maar ze mogen mij niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee Fylax. Het ging allemaal iets te snel voor me.
Hoe zit het met je radio? Is het relletje over?
Je hebt een moment waarop je in stijl gekleed gaat. Sexyquote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, dat was wel mijn instelling. Gewoon eens kijken hoe het is. Wat voor instelling anderen hebben, kan ik niet over oordelen. Maar er zullen vast tussen zitten die enkel voor de seks gaan. Prima, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat dan? Het lijkt me niet dat je er alleen heen gaat om gezellig een drank je te doen?
Jij bent er ook eens geweest?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt een moment waarop je in stijl gekleed gaat. Sexyen dat doet iedereen. Tenminste, bij de meeste clubs.
Ja, ik ben er best tevreden mee.quote:
Stelletje Jodenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Relletje is over maar ze mogen mij niet meer.
Is afhankelijk van de dresscodequote:Op donderdag 18 september 2014 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee haha. Maar heb ik van verhalenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent er ook eens geweest?
Dat is toch leuk? Nieuwe mensen leren kennen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
Mja, wat moet je daar alleen, je kent niemand.
Dan ga ik liever naar een gezellige kroeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat was wel mijn instelling. Gewoon eens kijken hoe het is. Wat voor instelling anderen hebben, kan ik niet over oordelen. Maar er zullen vast tussen zitten die enkel voor de seks gaan. Prima, toch?
Art, dan gaan we toch samen? Dan moeten we alleen bij de deur een beetje bluffenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee haha. Maar heb ik van verhalen. Zelf wel eens gedacht om naar een kink Feestje te gaan. Mja, wat moet je daar alleen, je kent niemand.
Helemaal primaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar een gezellige kroeg.
Maar goed het is ook mijn oordeel erover hoor.
Dat is ook wel weer zo. Maar het is niet echt iets waar in direct alleen heen zou gaan als beginnerquote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Nieuwe mensen leren kennen?
Dus mijn beeld klopt wel aardig.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de dresscode. Die is verschillend, de ene avond is het beginnersavond om het zo maar te noemen, dan is het gewoon gekleed en niet verplicht in lingerie/ondergoed. Andere avonden is het na een bepaalde tijd dat iedereen uit de kleren moet en dan is het lingerie/ondergoed en dat kan ook in bepaalde stijl zijn of zo.
En als man alleen is de drempel nog wat hoger omdat de entreeprijs hoger ligt dan voor stellen en single vrouwen, over het algemeen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het is niet echt iets waar in direct alleen heen zou gaan als beginner
In de sauna loop je ook naakt en neukt er niemand. Dus kleding zegt in deze natuurlijk niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus mijn beeld klopt wel aardig.
Snap ik hoor. Is er niet iemand die met je mee wilt?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo. Maar het is niet echt iets waar in direct alleen heen zou gaan als beginner
Wat maakt zequote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het ruikt hier nu ontzettend lekker. De onderbuurvrouw kan zo goed koken
Nou, niemand...Het komt voor mits er niemand in de buurt isquote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sauna loop je ook naakt en neukt er niemand. Dus kleding zegt in deze natuurlijk niks.
Jeetje, eerst sporten voordat je naar zo'n avond gaat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de dresscode. Die is verschillend, de ene avond is het beginnersavond om het zo maar te noemen, dan is het gewoon gekleed en niet verplicht in lingerie/ondergoed. Andere avonden is het na een bepaalde tijd dat iedereen uit de kleren moet en dan is het lingerie/ondergoed en dat kan ook in bepaalde stijl zijn of zo.
Ja oké, maar het is niet de bedoeling héquote:Op donderdag 18 september 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Nou, niemand...Het komt voor mits er niemand in de buurt is
Ook dat hoeft niet. Maar goed, ik kom ook niet in de sauna.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de sauna loop je ook naakt en neukt er niemand. Dus kleding zegt in deze natuurlijk niks.
Waarom, er lopen alle soorten en matenquote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, eerst sporten voordat je naar zo'n avond gaat.
Dat snap ik, maar ja, soms wil je eens wat proberen toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja oké, maar het is niet de bedoeling hé.
Ja precies. Maar ik zou ook niet zo snel naar een swingersclub gaan. Dan liever iets in de richting van kink. En niet met het doel om seks met vreemden te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als man alleen is de drempel nog wat hoger omdat de entreeprijs hoger ligt dan voor stellen en single vrouwen, over het algemeen.
Ik heb geen idee, maar het ruikt een beetje als kip tandori.quote:
Ik hoorde van een zeker persoon *kuch Feer *kuch dat ze weleens gesekst had in de sauna. De hoer!quote:Op donderdag 18 september 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feer heeft inmiddels overal seks gehad geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde van een zeker persoon *kuch Feer *kuch dat ze weleens gesekst had in de sauna. De hoer!
Niets mis mee hoor feerquote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoorde van een zeker persoon *kuch Feer *kuch dat ze weleens gesekst had in de sauna. De hoer!
Niet in de saunaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ja, soms wil je eens wat proberen toch?
Dat is wel zo, jaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat hoeft niet. Maar goed, ik kom ook niet in de sauna.
En naar de sauna ga je ook niet met het idee dat je seks gaat hebben. Dat is het hele doel van een swingersclub. Anders zou het wel meer openlijk zijn en geen eigen benaming hebben.
Ik heb daar echt een afkeer vanquote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
O nee er is ook niks mis mee, maar ik dacht dat je eerder zei dat dat niet de intentie was. Kan zijn dat ik dat verkeerd las of begreep.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo, ja. Het is wel de intentie seksueel contact te zoeken. Maar goed, daar is imo dus niks mis mee.
Niet mijn intentiequote:Op donderdag 18 september 2014 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
O nee er is ook niks mis mee, maar ik dacht dat je eerder zei dat dat niet de intentie was. Kan zijn dat ik dat verkeerd las of begreep.
Maar dan liggen we in ieder geval op een lijn.
Wow.quote:Nog nooit bedrogen door je geliefde? Dan mag je je gelukkig prijzen. Slechts één van de twee Nederlanders is trouw aan zijn of haar partner.
Dat blijkt uit een online onderzoek naar vreemdgaan van Psychologie Magazine. Bijna de helft van de mensen zegt ooit in zijn leven bedrogen te zijn door een partner. Een kwart is door zijn huidige partner bedrogen, of vermoedt dat. Ook geeft bijna de helft van de mensen toe dat hij of zij zelf weleens is vreemdgegaan.
Het onderzoek heeft nog een paar opmerkelijke uitkomsten. Zo blijkt dat het vooral mannen zijn die een scheve schaats rijden. Mannen met een relatie kijken ook regelmatig rond op een datingsite.
Maar als partners vreemdgaan, is dat meestal met iemand die ze al kennen. Een vriend of vriendin, een collega of een oude vlam.
En waarom gaat je partner vreemd? Seks blijkt vaak maar een bijzaak. Verliefdheid op een ander is de meest genoemde oorzaak voor ontrouw.
Gewoon thuis een seksbios maken ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij wel lollig om eens naar een seksbios te gaan, maar volgens mij zijn die er amper meer en komen er alleen homo's.De films zullen ook wel homo-gerelateerd zijn.
Nee ok. Maar dan vind ik het wel vreemd dat je er wel heen gaat. Waarom dan niet naar een 'normale' kroeg?quote:
Ik heb niemand whehehheehehehe.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon thuis een seksbios maken ofzo
Gewoon mensen uitnodigen op fora's en hier.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb niemand whehehheehehehe.
pffff, ik kom alquote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was en wilde zien hoe of wat? Lijkt me niet raar, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ok. Maar dan vind ik het wel vreemd dat je er wel heen gaat. Waarom dan niet naar een 'normale' kroeg?
Denk dat het nog wel meer is hoor.quote:
Zullen we samen gaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:05 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk lijkt het mij wel lollig om eens naar een seksbios te gaan, maar volgens mij zijn die er amper meer en komen er alleen homo's.De films zullen ook wel homo-gerelateerd zijn.
Het zou me ook niks verbazen (genoeg ervaring mee, inmiddelsquote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat het nog wel meer is hoor.
[..]
Zullen we samen gaan?
Nee dat is niet raar, maar ik had het niet over de 1ste keer, maar mocht je weer gaan. Het lijkt me dat dan die intentie er wel is. Althans, niet dat je perse seks moet hebben, maar wel in je achterhoofd dat als je iemand tegenkomt die in jouw ogen daar geschikt voor is, je het ook zou doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig was en wilde zien hoe of wat? Lijkt me niet raar, toch?
Praktisch alle vrouwen die ik ken zijn vreemdgegaan. Op 1 of 2 na.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen (genoeg ervaring mee, inmiddels), maar het is wel veel, hoor.
Uiteraard. Maar als jij iemand tegenkomt in de kroeg die jij wel ziet zitten en die ook seks wil, dan zeg je ook geen nee, lijkt me?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar, maar ik had het niet over de 1ste keer, maar mocht je weer gaan. Het lijkt me dat dan die intentie er wel is. Althans, niet dat je perse seks moet hebben, maar wel in je achterhoofd dat als je iemand tegenkomt die in jouw ogen daar geschikt voor is, je het ook zou doen.
Ergo, dat je dan dus wel met die intentie erheen gaat.
Niet alle chickies van me afpakken daar, he.quote:
Ik hoor bij die 1,2?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praktisch alle vrouwen die ik ken zijn vreemdgegaan. Op 1 of 2 na.
Mannen is wat moeilijker te zeggen, want ik ken vooral maagden.Maar de mannen met een relatie, daarvan zijn er ook een behoorlijk aantal vreemd gegaan.
En sinds er dingen bestaan als Second Love, lijken mensen er ook eerder voor uit te komen.
Volgens mij las ik gister dat de helft van de mensen vreemdgaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen is wat moeilijker te zeggen, want ik ken vooral maagden.Maar de mannen met een relatie, daarvan zijn er ook een behoorlijk aantal vreemd gegaan.
En sinds er dingen bestaan als Second Love, lijken mensen er ook eerder voor uit te komen.
Dat vind ik iets anders. Je gaat niet met die intentie naar de kroeg, dat is dan een leuke bijkomstigheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar als jij iemand tegenkomt in de kroeg die jij wel ziet zitten en die ook seks wil, dan zeg je ook geen nee, lijkt me?
Ja, ik ken er ook meer dan genoeg die vreemdgaan iddquote:Op donderdag 18 september 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is echt bizar veelquote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Fylax het volgende:
Vreemdgaan: half Nederland doet het
Bijna de helft van de mensen zegt ooit in zijn leven bedrogen te zijn door een partner. Een kwart is door zijn huidige partner bedrogen, of vermoedt dat dat is gebeurd. Ook geeft bijna de helft van de mensen toe dat hij of zij zelf weleens is vreemdgegaan.
Dat blijkt uit een online onderzoek naar vreemdgaan van Psychologie Magazine. Bijna 2300 mensen vulden de vragenlijst in: ruim 1800 vrouwen en bijna 500 mannen.
De 5 meest opvallende uitkomsten van het vreemdgaan onderzoek:
1. Mannen zijn niet (veel) overspeliger dan vrouwen: 48 procent van de mannen in ons onderzoek geeft toe ooit seks te hebben gehad met iemand anders dan zijn eigen partner, tegenover 43 procent van de vrouwen.
2. Ruim eenderde van alle mannen met een relatie kijkt weleens op datingsites – terwijl maar een op de tien vrouwen dat doet. Mannen lijken vreemdgaan bewuster op te zoeken, vooral via internet.
3. Toch raken mensen het vaakst in een affaire verwikkeld met iemand die ze al kennen uit het dagelijks leven, zoals een vriend of vriendin (17 procent), een collega (16 procent) of een ex-geliefde (11 procent).
4. De seks is vaak maar bijzaak bij vreemdgaan. Verliefdheid op een ander wordt door vreemdgangers het meest genoemd als reden voor hun ontrouw (26 procent), gevolgd door ontevredenheid met hun vaste partner (18 procent).
5. De meerderheid van de mensen die ooit is vreemdgegaan, kijkt daarop terug met gemengde of negatieve gevoelens – vooral schuldgevoel (29 procent). Daarom adviseren psychologen om niet toe te geven aan een opkomend verlangen naar vreemdgaan, maar dat te zien als alarmsignaal: ga je op zoek uit onvrede met jezelf of je partner? Zou je wat je mist ook weer uit jezelf of je eigen relatie kunnen halen, als je daarin investeert?
Je gaat naar de kroeg om mensen te ontmoeten, denk ik? Nou, dat is bij een swingersclub hetzelfde, en eventueel kan er seks uit voortvloeien, echter hoeft dat helemaal niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat vind ik iets anders. Je gaat niet met die intentie naar de kroeg, dat is dan een leuke bijkomstigheid.
Ja, dat is dus wat ik net ook al poste. Of iig uit hetzelfde artikel. Daarom hebben we het erover.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Fylax het volgende:
Vreemdgaan: half Nederland doet het
Bijna de helft van de mensen zegt ooit in zijn leven bedrogen te zijn door een partner. Een kwart is door zijn huidige partner bedrogen, of vermoedt dat dat is gebeurd. Ook geeft bijna de helft van de mensen toe dat hij of zij zelf weleens is vreemdgegaan.
Dat blijkt uit een online onderzoek naar vreemdgaan van Psychologie Magazine. Bijna 2300 mensen vulden de vragenlijst in: ruim 1800 vrouwen en bijna 500 mannen.
De 5 meest opvallende uitkomsten van het vreemdgaan onderzoek:
1. Mannen zijn niet (veel) overspeliger dan vrouwen: 48 procent van de mannen in ons onderzoek geeft toe ooit seks te hebben gehad met iemand anders dan zijn eigen partner, tegenover 43 procent van de vrouwen.
2. Ruim eenderde van alle mannen met een relatie kijkt weleens op datingsites – terwijl maar een op de tien vrouwen dat doet. Mannen lijken vreemdgaan bewuster op te zoeken, vooral via internet.
3. Toch raken mensen het vaakst in een affaire verwikkeld met iemand die ze al kennen uit het dagelijks leven, zoals een vriend of vriendin (17 procent), een collega (16 procent) of een ex-geliefde (11 procent).
4. De seks is vaak maar bijzaak bij vreemdgaan. Verliefdheid op een ander wordt door vreemdgangers het meest genoemd als reden voor hun ontrouw (26 procent), gevolgd door ontevredenheid met hun vaste partner (18 procent).
5. De meerderheid van de mensen die ooit is vreemdgegaan, kijkt daarop terug met gemengde of negatieve gevoelens – vooral schuldgevoel (29 procent). Daarom adviseren psychologen om niet toe te geven aan een opkomend verlangen naar vreemdgaan, maar dat te zien als alarmsignaal: ga je op zoek uit onvrede met jezelf of je partner? Zou je wat je mist ook weer uit jezelf of je eigen relatie kunnen halen, als je daarin investeert?
Ik heb jou nog nooit gemeet, dus ik tel jou niet meequote:Op donderdag 18 september 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet alle chickies van me afpakken daar, he.Zul je zien dat ik de enige vrouw daar ben. :'D
[..]
Ik hoor bij die 1,2?
Daarom altijd single blijvenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook meer dan genoeg die vreemdgaan idd.
Oh oke, ik kan het soms niet meer volgen hier.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is dus wat ik net ook al poste. Of iig uit hetzelfde artikel. Daarom hebben we het erover.
Nooit vreemd gegaan zijn. Tssss wat ben jij voor een man.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Ik ben nog nooit vreemd gegaan, ben ik nu geen echte man meer?
Ik wil best lesbische porno met jou kijken. Maar dan alleen omdat jij het bent. In mijn eentje durf ik dat niet te kijkenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de kroeg voor de gezelligheid met vrienden. Ontmoet ik iemand en dat leidt tot meer, dan is dat een bijkomstigheid.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat naar de kroeg om mensen te ontmoeten, denk ik? Nou, dat is bij een swingersclub hetzelfde, en eventueel kan er seks uit voortvloeien, echter hoeft dat helemaal niet.
Dat wil ik niet, hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gemeet, dus ik tel jou niet mee
Alsof ik chickies af pak
Nee, ik ga je wingen toch.
[..]
Daarom altijd single blijven
Het spijt me.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nooit vreemd gegaan zijn. Tssss wat ben jij voor een man.
Een swingersclub is dan ook eigenlijk gewoon een luxe kroeg. Met een dresscode. En bedden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ga naar de kroeg voor de gezelligheid met vrienden. Ontmoet ik iemand en dat leidt tot meer, dan is dat een bijkomstigheid.
Waarom zou een swingersclub dan niet gewoon een kroeg zijn? Ik zeg ook niet dat seks een vereiste is als je erheen gaat. Maar de intentie is anders.
Snijd zelf dan een ander onderwerp aan als het je niet bevaltquote:Op donderdag 18 september 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
Leuk, van galajurk naar parenclub naar vreemdgaan.
En daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een swingersclub is dan ook eigenlijk gewoon een luxe kroeg. Met een dresscode. En bedden.
Makkelijk praten als je er nog nooit geweest bentquote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar ben ik het dus niet mee eens.
Daar heb ik helaas ook mijn portie wel van gehad. Zelf nooit gedaan overigens.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook meer dan genoeg die vreemdgaan idd.
Om vreemd te gaan, moet je eerst een relatie hebbenquote:
Volgens mij zag ik er ook een in Enschede en die zag er erg oud en verlaten uit, maar wellicht komt het daar 's avonds/'s nachts helemaal tot leven.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, ik heb al 4 seksbioscopen gevonden, maar die liggen meer bij jou in de buurt
Bowika, toevallig?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er ook een in Enschede en die zag er erg oud en verlaten uit, maar wellicht komt het daar 's avonds/'s nachts helemaal tot leven.!
In het bubbelbad, niet de sauna.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:06 schreef Fylax het volgende:
Ik zou ook wel willen komen maar minderjarig enzo
Dat klopt, maar de schijn van zo'n plek kan ook bedriegen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je er nog nooit geweest bent.
Ohja..quote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om vreemd te gaan, moet je eerst een relatie hebben.
Mensen zijn wel met mij vreemdgegaanquote:Op donderdag 18 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas ook mijn portie wel van gehad. Zelf nooit gedaan overigens.
Beste idee van de dagquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de schijn van zo'n plek kan ook bedriegen.
Maar goed laten we het maar hier maar op houden
Nee, ik ben benieuwd naar ieders mening over the subject at hand.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snijd zelf dan een ander onderwerp aan als het je niet bevalt.
we willen eigenlijk gewoon een trioquote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Vreemdgaan![]()
Stiekem wel jaloers....dan hebben ze al iemand en hosselen er gewoon nog ene bij
Jaloers zijn op vreemdgaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Vreemdgaan![]()
Stiekem wel jaloers....dan hebben ze al iemand en hosselen er gewoon nog ene bij
Zover ik weet bij mij nog nooit.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen zijn wel met mij vreemdgegaan.
Geen idee hoe die heet.quote:
Dit is toch wel je domste opmerking tot nu toe, denk ik...quote:Op donderdag 18 september 2014 20:19 schreef Faxie het volgende:
Vreemdgaan![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is toch wel je domste opmerking tot nu toe, denk ik...
Ik kwam daar wekelijks langs toen ik nog op het asiel werktequote:
Stefan Postma?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik google op "seksbioscoop Leiden".
Krijg ik een of ander seksverhaal van een kerel die door zijn vrouw met een voorbinddildo genomen wordt.![]()
![]()
heb jij toch zelf geschreven?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg ik een of ander seksverhaal van een kerel die door zijn vrouw met een voorbinddildo genomen wordt.![]()
![]()
Wat.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
De keeper van Den Haag?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Kaneel toch wat spook jij toch allemaal uit daar.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Gewoon ook lezen, he.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Zou het?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is toch wel je domste opmerking tot nu toe, denk ik...
Ik bewaar mijn anale maagdelijkheid voor een speciaal iemand.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
heb jij toch zelf geschreven?
Niks.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kaneel toch wat spook jij toch allemaal uit daar.
Ik dacht dat het om een ervaring ging in een seksbioscoop in Leidenquote:
Ik ben ook vreemdgegaan, ruim vier jaar geleden.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben 1 keer in mijn leven vreemd gegaan. Toen was ik 17 en we hadden een maand "verkering". Ik voelde me heel erg schuldig. Maar karma is een bitch, want toen ik 33 was ging mijn vrouw vreemd met mijn beste vriend.
There is a lesson to be learned here people! Doe het niet!
Is vaker zo, hoor. Bij swingersclubs kunnen single vrouwen ook vaak gratis of voor weinig geld naar binnen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:24 schreef Fascination het volgende:
http://www.bowika.nl/cinema.php
Vrouwen gratis entree. Nou, dan weet je het wel, he.
ik wil je wel in je kont bijten.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook vreemdgegaan, ruim vier jaar geleden.
Ik hoop niet dat karma me nog in mijn kont komt bijten eerlijk gezegd.
Ik heb andere dingen nodig dan een psychquote:Op donderdag 18 september 2014 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bel de psycholoog morgen anders ben ik niet meer liev.
Seks?quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb andere dingen nodig dan een psych
Anders staan er alleen maar single mannen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is vaker zo, hoor. Bij swingersclubs kunnen single vrouwen ook vaak gratis of voor weinig geld naar binnen.
Een dildo, een dildo, eeeeeen dildo in je kont.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is toch dat is toch dat is toch niet gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |