We're talking about kaneeltje hier.quote:
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Solidair met mij. Zoals het hoort
.
Die is dan ook best leuk om te zien, tochquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, volgens mij heb ik in de afgelopen jaren niks anders gezien dan je hoofd
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoeverquote:Op donderdag 18 september 2014 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Het is inderdaad helemaal geheel in jouw belang
Dat kan ook in een broekquote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik deed het voor jullie hoor, zodat we jullie konden complimenteren met jullie strakke billen.
Heb je bevestiging nodig ofzo?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bijquote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever
Wat is er mis met Kaneel?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We're talking about kaneeltje hier.
En mij, dat is nog erger
Neu, zo bedoel ik dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je bevestiging nodig ofzo?
Jahoor
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Maar wanneer is die galameet dan Feer?
En dan moeten alle vrouwen dus in een jurk.
Ja maar die draag jij ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is dan ook best leuk om te zien, toch?
[..]
Uiteraard. Jij hebt geen belang whatsoever.
[..]
Dat kan ook in een broek.
Jawel, hoor. Als het echt moet.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die draag jij ook niet.
Man, geen string personquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, jou in een jurkje zien heb ik totaal geen belang bij
Hij heeft er de kont voor, denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, geen string person
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand met centen moet die meet maar organiseren.
Nee. De jurk heb ik al.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want die moet jouw jurk sponsoren?
Nein danke, ik heb kleren aanquote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft er de kont voor, denk ik.
Net als Hep.
Kijk, he he, it's not just mequote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
En zie je eigenlijk liever in een jurkje dan.
Ik heb niet eens hongerquote:
Het ging niet eens over jou.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nein danke, ik heb kleren aan
Wat lief.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders leen je er één van mij.
Wat aardig van jequote:Op donderdag 18 september 2014 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks moet natuurlijk.
En zie je eigenlijk liever in een jurkje dan.
Ja, omdat jij het ondergoed idee dwarsboomde.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Kijk, he he, it's not just me
Jurkjes die de contouren mooi weergeven
Met het juiste jurkje heb je twee-in-een hequote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het ondergoed idee dwarsboomde.
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom ik dan niet op je hw?
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou dan, Hep in een pak en je bent klaar.
Je hebt toch hetzelfde figuur als ik heb?quote:
Gedraag jezelf nou eens een keerquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?
[..]
Ik denk dat ik na vijf minuten al vraag of hij me even naar het toilet wil begeleiden.
Ohjaquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar we hadden het toch over mannen die er goed uit zagen in string?
[..]
Ik denk dat ik na vijf minuten al vraag of hij me even naar het toilet wil begeleiden.
Ongeveer ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch hetzelfde figuur als ik heb?
Ik zal zachtjes doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gedraag jezelf nou eens een keer
quote:
Niks wat een kipfiletje niet oplost, dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ongeveer ja.Alleen ben ik iets langer en heb jij meer tiet.
Ik zie ons nu met zijn allen heel ongemakkelijk aan de bar staan terwijl jouw genotskreten door het dunne gipswandje heen te horen zijn.quote:
Als we in string moeten zie je beidequote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Alle ballen billen verzamelen!
Ja mij ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Maar een galameet lijkt me echt zo awesome.
Ik hoop dat het niet nodig is.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks wat een kipfiletje niet oplost, dus.
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie ons nu met zijn allen heel ongemakkelijk aan de bar staan terwijl jouw genotskreten door het dunne gipswandje heen te horen zijn.
Jaaaaa.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
Maar een galameet lijkt me echt zo awesome.
Net alsof jij dan zachtjes kunt doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet nodig is.
[..]
Daarom zeg ik: zachtjes.
[..]
Jaaaaa.
Nu over een galameetquote:
Uiteraard in het Noorden van het land.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh, gala meet. Cool. Wel goede locatie uitzoeken dan. Dan kom ik ook.
Alsof jij weet hoe ik seks heb.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net alsof jij dan zachtjes kunt doen.
Jij in galajurk?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu over een galameet. En of Fera mijn jurken zou passen
.
Is er een goede locatie in het noorden van het land dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiteraard in het Noorden van het land.
Ik heb geen galajurk bedenk ik me netquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in galajurk?Dan kom ik zeker
Als jij ook in een galajurk komt, dan kom ik ook zeker.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in galajurk?Dan kom ik zeker
Geef jij je jurken namen?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen galajurk bedenk ik me net. Nou ja, de Audrey zou eventueel kunnen, maar echt gala (tot op de grond) heb ik niet...
Meer cocktail dan maar?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen galajurk bedenk ik me net. Nou ja, de Audrey zou eventueel kunnen, maar echt gala (tot op de grond) heb ik niet...
Ik weet zo wel welke ze bedoelt.quote:
Ik kom gewoon in tux, zoals het betaamt.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Als jij ook in een galajurk komt, dan kom ik ook zeker.
Jij komt als de mascotte van Linux?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom gewoon in tux, zoals het betaamt.
Dat kunnen we regelen hoor, even shoppen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo heeft de fabrikant de jurk genoemd. 50's Audrey swingdress.quote:
Dat kan ookquote:
Barbaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij komt als de mascotte van Linux?
quote:
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een pak staat mij niet, dus bij voorbaat sla ik de meet over.
Een goed zittend pak flatteert elke man.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Een pak staat mij niet, dus bij voorbaat sla ik de meet over.
Die hebben ze niet in mijn maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in mijn maat.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goed zittend pak flatteert elke man.
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het juiste pak gedragen.
Dan laat je er een op maat maken.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in mijn maat.
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Dat moet bij een pak sowieso. Niemand heeft een standaard maat.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan laat je er een op maat maken.
Als we klaar zijn met de boringen wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er een goede locatie in het noorden van het land dan?
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dat moet bij een pak sowieso. Niemand heeft een standaard maat.
Maar sowieso, eerst nog maar eens wat afvallen voordat ik überhaupt het geld daaraan zou uitgeven en zou durven dragen.
Stoerquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?
Joh?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je er een op maat laat maken is je maat er toch altijd?
Dat is toch heel wat anders dan: "ze hebben ze niet in mijn maat".quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Het was meer om aan te geven dat ik er het postuur niet voor heb.
Ja duh dat snap ik zelf ook nog wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders dan: "ze hebben ze niet in mijn maat".
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als we klaar zijn met de boringen wel.
Betaal jijquote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.
[ afbeelding ]
Voor ieder postuur is er een goed model kostuum te vinden hoor.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Joh?
Het was meer om aan te geven dat ik er het postuur niet voor heb.
Alleen voor de kamer met kingsize bed, jacuzzi en barquote:
Dat is waar, dit bier kostuum zou ik wel passen ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor ieder postuur is er een goed model kostuum te vinden hoor.
Dudequote:Op donderdag 18 september 2014 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is waar, dit bier kostuum zou ik wel passen ja.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat je daar zoveel fokkers mee naartoe mag nemen...quote:Op donderdag 18 september 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen voor de kamer met kingsize bed, jacuzzi en bar
1 is genoeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar zoveel fokkers mee naartoe mag nemen...
Wauw.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders huren we de jachthuis in park de Hoge Veluwe wel af.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Helaas niet. Morgen weer.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zeg, valt er nog wat te neuken?
Ah dat vind ik lief van je, ik ga wel mee hoor.quote:
En jij?quote:
Yes.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, is het alweer bijna vrijdag...
Ow, waar is dat?quote:
Katwijk.quote:
nog een paar dagen ben ik bangquote:
Nee, je gaat hier gewoon om de minuut een hele grote multiquote posten die niet via mobile kan zodat we weten dat je niet stiekem naar de winkel gaat. En we zullen trots op je zijn erom.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:32 schreef aeque het volgende:
Kan iemand de AH bellen en vragen of ze alvast dicht gaan voordat ik toegeef aan mijn zwakte en weer sigaretten ga kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |