moeten die 'vleugels' downforce creëren, om het voorwiel nog enigszins aan de grond te houden?quote:Op maandag 29 september 2014 22:27 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stinkie wou toch een nieuwe snelle motor? Misschien is die H2 met 300pk wel wat?
Die dingen beneden heb ik het dan over he, grapjas.quote:Op maandag 29 september 2014 23:27 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat die spiegels er wel af kunnen
Wel een beetje een transformer ja maar ziet er wel ziek uitquote:Op maandag 29 september 2014 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ronduit bruut. Echter, die vleugels aan de zijkant moet ik eigenlijk wel een beetje om lachen. Een Kawa Transformer voor 30 duizend euro!
Lijkt me wel, als je ziet hoe makkelijk het voorwiel op hoge snelheid nog omhoog komt bij normale 1000cc-ers zal dat bij deze helemaal een probleem zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
moeten die 'vleugels' downforce creëren, om het voorwiel nog enigszins aan de grond te houden?
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat je er dan nog minimaal 2 jaar op door kunt rijdenquote:Op maandag 29 september 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:
Oh ja, ik moet m'n achterste schijf ook nog 'ns vervangen. Grens komt steeds dichterbij
Coolquote:Op dinsdag 30 september 2014 06:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Wel een beetje een transformer ja maar ziet er wel ziek uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt me wel, als je ziet hoe makkelijk het voorwiel op hoge snelheid nog omhoog komt bij normale 1000cc-ers zal dat bij deze helemaal een probleem zijn.
Op het kontje staat H2R dus misschien komt er ook een normale H2 voor op de weg? We zullen het wel horen vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Cool![]()
Zal wel niet voor op de openbare weg wezen. Althans, lijkt me sterk?
Mwhehequote:Op dinsdag 30 september 2014 07:32 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
zoals je op het display kunt zien staat de versnellingsbak al in standje Nero... de enige stand waarop jij eventueel aan het gas mag jengelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Nero22 op 30-09-2014 11:59:28 ]It's funny
But not ha-ha funny.
wel die nieuwe die ik gepost had dan hequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:53 schreef Nero22 het volgende:
Niet zozeer posters, maar ik heb wel een short-list in mijn hoofd ja.![]()
Yamaha MT-07
quote:De straatversie van de Kawasaki Ninja H2R wordt begin november op de Motorshow van Milaan (EICMA) geïntroduceerd.
dat ding mag met de meegeleverde slicks de weg niet eens opquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:40 schreef mstx het volgende:
296pk![]()
![]()
http://www.anwbmotor.nl/n(...)ja-h2r-op-zon-296-pk
+
[..]
Dat is dan ook niet de straatversie hequote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat ding mag met de meegeleverde slicks de weg niet eens opleuk voor op de oprit dus
Nu je dat zegt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:52 schreef Maegrim het volgende:
Denk dat ie zonder koplampen ook de straat niet op mag
quote:KTM have officially announced the new Super Adventure 1290 their headline bike.
Schijnt een "stuntversie" te zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel die nieuwe die ik gepost had dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |