SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Baasjequote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
Veltman heeft Zlatan idd helemaal uit de wedstrijd gespeeld.![]()
VELTMAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef IMVHI het volgende:
Zlatan Krek heeft zich natuurlijk ingehouden als ex-Ajacied
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Schonegod held.![]()
Wat moet Ajax toch zonder hem.
Zo terug. Even mijn leesbril pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo terug. Even mijn leesbril pakken
Schonegod held.![]()
JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Wacht, ik help je.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Schonegod held.![]()
Ik zat er al op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Mag je niet zeggen hierquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
had zlatan wel zin?
stond maar een beetje te lopen de hele tijd
Domme actie idd, het zal de jeugdigheid zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Meer dan gelijk was ook niet terecht geweest. El ghazi smerig jong had nog rood moeten krijgen.
Schonewat een koning
Jijquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
aub zeg, dit had 6-0 moeten worden voor psg.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef danos het volgende:
Gelijkspel gewoon terecht, had ook al 0-3 moeten zijn dankzij moisander.
Dat doet ie altijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
had zlatan wel zin?
stond maar een beetje te lopen de hele tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie geeft ook groepskortingquote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef KillemWieft het volgende:
Ibra speelde alsof hij een leuke nacht met Sylvie achter de rug heeft. De rest van het elftal overigens ook.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
flikker op man met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah... Ik denk dat PSG wel te makkelijk gedacht heeft, maar ik vind Zlatan niet anders spelen dan normaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vond het wel passiever dan altijd dit keertje
Klikken op een spoilerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op man met je spoiler
ik vond het spel van ajax niet al te schöonequote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Enige club in NL die dit nog kan. Ajax heeft me positief verrast
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef RetRy32 het volgende:
Ibra zoals gewoonlijk matig bij PSG, wat een overschatte hond.
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Enige club in NL die dit nog kan. Ajax heeft me positief verrast
Haha hier stonden [img] tagsquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het spel van ajax niet al te schöone
spoilkersquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ajax met 1-1 gelijk, gekkenhuis hierzo blij
en
15 minuten klaargekomen van Robben
#neverforget
Dit is het plafondquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.
Een keer overwinteren zou wel heel erg leuk zijn, al zal het ook dit jaar weer heel lastig worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.
Wat een geweldenaar is dat héquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ajax met 1-1 gelijk, gekkenhuis hierzo blij
en
15 minuten klaargekomen van Robben
#neverforget
Was inderdaad niet geweldig, maar dat is men snel vergeten na die blunder van de keeper. Maar goed, prima resultaat en daar gaat het om.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het spel van ajax niet al te schöone
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.quote:
Die paar kleine persoonlijke foutjes elke keer zijn inherent aan het spelersmateriaal van Ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.
Xtje scheids meehebben, penalty geven ala gisteren bij liverpoolquote:Op woensdag 17 september 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.
Dat Ajax dankzij een blunder toch nog een punt heeft gepakt (wat ook gewoon zo is).quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat johan vrijdagavond zeggen?
Dat Ajax fluitend kampioen wordtquote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Dat hij en Van der Gijp er helemaal geen verstand van hebben. Al is het waarschijnlijker dat ze zeggen dat dit maar 1 op de 10 keer gebeurt.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
De 1-0 van PSG was een grotere blunder.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat Ajax dankzij een blunder toch nog een punt heeft gepakt (wat ook gewoon zo is).
Ik vergeet deze dag NOOITquote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
KARINA had je genoten van Zlatan?
PSG had er geen zin in blablablaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Karina is in het stadion denk ik toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
KARINA had je genoten van Zlatan?
oja dat kloptquote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina is in het stadion denk ik toch?
Meestal in de grote wedstrijd, hoeft niet met rendement te zijn, maar je ziet dat hij geschikt is voor dit niveau en dat zijn kwalitatief goede momenten niet gerelateerd zijn aan het lage niveau van de eredivisie.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
Serero deed het ook wel leuk vanavond.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mulderde arrogantie van PSG, nee die van ajax dan?
Met het arabieren betoog slaat ie al helemaal de plank mis.
PEC toch ook? lijkt nu alsof je aan minachting meedoet zoals GGMM.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur > Groningen > Ajax = PSG
ik vergelijk mezelf niet graag met GGMMquote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PEC toch ook? lijkt nu alsof je aan minachting meedoet zoals GGMM.
Dat begrijp ikquote:Op woensdag 17 september 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vergelijk mezelf niet graag met GGMM
wanneer komt hij terug?quote:
roma is 9x beterquote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wtf wat wordt CSKA weggespeeld
Dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die man op de achterlijn is compleet nutteloos
Dat betekent meer dat de scheids een debiel isquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die man op de achterlijn is compleet nutteloos
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hunt in de spits bij NL graag
paalgod ratatataquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat team van bilbao bestaat enkel uit basken
wat een autisme
bayern is al geweestquote:Op woensdag 17 september 2014 23:35 schreef KingRoland het volgende:
Is bayern al geweest? wil het nog een keer zien
knipoog.jpgquote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
6 goals verschil in de CL. De vorige keer vonden we dat gekocht.
niet echtquote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dribbels van Robben geweest?
Note: Flags indicate national team as defined under FIFA eligibility rules. Players may hold more than one non-FIFA nationality.quote:
oh, je hebt wat gemist dat je niet zagquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
niet echt
hij viel in voor 15 min
Beleidquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Note: Flags indicate national team as defined under FIFA eligibility rules. Players may hold more than one non-FIFA nationality.
No. Position Player
1 Spain GK Gorka Iraizoz
2 Spain FW Gaizka Toquero
3 Spain DF Jon Aurtenetxe
4 France DF Aymeric Laporte
5 Spain MF Erik Morán
6 Spain DF Mikel San José
7 Spain MF Beńat Etxebarria
8 Spain MF Ander Iturraspe
9 Spain FW Kike Sola
10 Spain MF Óscar de Marcos
11 Spain MF Ibai Gómez
12 Spain DF Unai Bustinza
13 Spain GK Iago Herrerín
14 Spain MF Markel Susaeta
15 Spain DF Andoni Iraola (vice-captain)
16 Spain DF Xabier Etxeita
17 Spain MF Mikel Rico
18 Spain DF Carlos Gurpegi (captain)
19 Spain MF Iker Muniain
20 Spain FW Aritz Aduriz
21 Spain FW Borja Viguera
22 Spain FW Guillermo Fernández
23 Spain MF Ager Aketxe
24 Spain DF Mikel Balenziaga
29 Spain MF Unai López
Er mag wel wat diversiteit in zitten
Nou, dan ben je lekker voor het vreemdelingenlegioen van Shakhtar, mij bestquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Note: Flags indicate national team as defined under FIFA eligibility rules. Players may hold more than one non-FIFA nationality.
No. Position Player
1 Spain GK Gorka Iraizoz
5 Spain MF Erik Morán
9 Spain FW Kike Sola
11 Spain MF Ibai Gómez
17 Spain MF Mikel Rico
19 Spain MF Iker Muniain
20 Spain FW Aritz Aduriz
23 Spain MF Ager Aketxe
29 Spain MF Unai López
Het zijn niet eens spanjaarden, allemaal baskenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, dan ben je lekker voor het vreemdelingenlegioen van Shakhtar, mij best
verdronken in haar eigen kwijlquote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef KingRoland het volgende:
Hebben we al verbinding met Karina? zal wel helemaal dronken zijn
Tuurlijk wel, maar wat maakt dat nou weer uit. Als Heerenveen alleen nog maar met Friezen speelt zou ik dat ook wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het zijn niet eens spanjaarden, allemaal basken
gewoon politiek spelletje dit, maar goed mensen zoals jij zien dit niet
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
verdronken in haar eigen kwijl
Powerloungengod.quote:
bij voorkeur een negerquote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
No. Position Player
1 Spain GK Gorka Iraizoz
5 Spain MF Erik Morán
9 Spain FW Kike Sola
11 Spain MF Ibai Gómez
17 Spain MF Mikel Rico
19 Spain MF Iker Muniain
20 Spain FW Aritz Aduriz
23 Spain MF Ager Aketxe
29 Spain MF Unai López
Jonge het slaat toch volkómen nergens op om alleen spelers uit 1 streek aan te trekken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef hhh38 het volgende:
Nou, dan ben je lekker voor het vreemdelingenlegioen van Shakhtar, mij best
Rolandgodquote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Powerloungengod.
#NeverForget vandaag
Juist het feit dat ze presteren zonder spelers van buiten de regio verdient veel respect.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jonge het slaat toch volkómen nergens op om alleen spelers uit 1 streek aan te trekken.
Dit soort clowneske dingen zijn iets voor de amateurs.
En Shaktar is fucking baas met hun scouting.
ja heel ergquote:
JUICHENquote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
opeens is ze echt helemaal lam
en morgen + vrijdag vrij!
haha ja nu ga ik weer 9 jaar wachten voordat ik naar een wedstrijd ga xD xDquote:Op woensdag 17 september 2014 15:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit kenmerkt dan ook de Ajax-supporter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |