SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Baasjequote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
Veltman heeft Zlatan idd helemaal uit de wedstrijd gespeeld.![]()
VELTMAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef IMVHI het volgende:
Zlatan Krek heeft zich natuurlijk ingehouden als ex-Ajacied
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Schonegod held.![]()
Wat moet Ajax toch zonder hem.
Zo terug. Even mijn leesbril pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo terug. Even mijn leesbril pakken
Schonegod held.![]()
JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Wacht, ik help je.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Schonegod held.![]()
Ik zat er al op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Mag je niet zeggen hierquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
had zlatan wel zin?
stond maar een beetje te lopen de hele tijd
Domme actie idd, het zal de jeugdigheid zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Meer dan gelijk was ook niet terecht geweest. El ghazi smerig jong had nog rood moeten krijgen.
Schonewat een koning
Jijquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
aub zeg, dit had 6-0 moeten worden voor psg.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef danos het volgende:
Gelijkspel gewoon terecht, had ook al 0-3 moeten zijn dankzij moisander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |