SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Baasjequote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
Veltman heeft Zlatan idd helemaal uit de wedstrijd gespeeld.![]()
VELTMAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef IMVHI het volgende:
Zlatan Krek heeft zich natuurlijk ingehouden als ex-Ajacied
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Schonegod held.![]()
Wat moet Ajax toch zonder hem.
Zo terug. Even mijn leesbril pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo terug. Even mijn leesbril pakken
Schonegod held.![]()
JijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Wacht, ik help je.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Schonegod held.![]()
Ik zat er al op te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Mag je niet zeggen hierquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
had zlatan wel zin?
stond maar een beetje te lopen de hele tijd
Domme actie idd, het zal de jeugdigheid zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Meer dan gelijk was ook niet terecht geweest. El ghazi smerig jong had nog rood moeten krijgen.
Schonewat een koning
Jijquote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
aub zeg, dit had 6-0 moeten worden voor psg.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef danos het volgende:
Gelijkspel gewoon terecht, had ook al 0-3 moeten zijn dankzij moisander.
Dat doet ie altijd.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
had zlatan wel zin?
stond maar een beetje te lopen de hele tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sylvie geeft ook groepskortingquote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef KillemWieft het volgende:
Ibra speelde alsof hij een leuke nacht met Sylvie achter de rug heeft. De rest van het elftal overigens ook.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef Max23 het volgende:
flikker op man met je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah... Ik denk dat PSG wel te makkelijk gedacht heeft, maar ik vind Zlatan niet anders spelen dan normaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
vond het wel passiever dan altijd dit keertje
Klikken op een spoilerquote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op man met je spoiler
ik vond het spel van ajax niet al te schöonequote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Enige club in NL die dit nog kan. Ajax heeft me positief verrast
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef RetRy32 het volgende:
Ibra zoals gewoonlijk matig bij PSG, wat een overschatte hond.
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:38 schreef Stiggie het volgende:
Enige club in NL die dit nog kan. Ajax heeft me positief verrast
Haha hier stonden [img] tagsquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het spel van ajax niet al te schöone
spoilkersquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ajax met 1-1 gelijk, gekkenhuis hierzo blij
en
15 minuten klaargekomen van Robben
#neverforget
Dit is het plafondquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.
Een keer overwinteren zou wel heel erg leuk zijn, al zal het ook dit jaar weer heel lastig worden.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit doen ze al drie jaar, het wordt nu tijd voor de volgende stap.
Wat een geweldenaar is dat héquote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef KingRoland het volgende:
Ajax met 1-1 gelijk, gekkenhuis hierzo blij
en
15 minuten klaargekomen van Robben
#neverforget
Was inderdaad niet geweldig, maar dat is men snel vergeten na die blunder van de keeper. Maar goed, prima resultaat en daar gaat het om.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond het spel van ajax niet al te schöone
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.quote:
Die paar kleine persoonlijke foutjes elke keer zijn inherent aan het spelersmateriaal van Ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.
Xtje scheids meehebben, penalty geven ala gisteren bij liverpoolquote:Op woensdag 17 september 2014 22:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, want achteraf gezien ga je steeds niet door op een paar kleine persoonlijke foutjes. Het moet gewoon meezitten.
Dat Ajax dankzij een blunder toch nog een punt heeft gepakt (wat ook gewoon zo is).quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaat johan vrijdagavond zeggen?
Dat Ajax fluitend kampioen wordtquote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Dat hij en Van der Gijp er helemaal geen verstand van hebben. Al is het waarschijnlijker dat ze zeggen dat dit maar 1 op de 10 keer gebeurt.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
De 1-0 van PSG was een grotere blunder.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat Ajax dankzij een blunder toch nog een punt heeft gepakt (wat ook gewoon zo is).
Ik vergeet deze dag NOOITquote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
KARINA had je genoten van Zlatan?
PSG had er geen zin in blablablaquote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef KingRoland het volgende:
Karina is in het stadion denk ik toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
KARINA had je genoten van Zlatan?
oja dat kloptquote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina is in het stadion denk ik toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |