SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tyron, laat die gozer lekker met rust man.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moet je eens recht in mijn gezicht zeggen, debiel.![]()
Stijn, houdt me tegen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, laat die gozer lekker met rust man.![]()
Boilesen pracht actie
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Misschien eens overwegen om hem helemaal weg te trappenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ram dan gewoon dat bal weg. Dit is champions league geen potje tegen heracles...RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja dus? Wat voor een progressie heeft Ajax geboekt dan afgelopen jaren?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef bombmannl het volgende:
[..]Twente uitgeschakeld in voorronde europaleageau toch?
![]()
Jup. Heb je goed onthouden. Nu genieten van de uitschakeling van Ajax de komende 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef bombmannl het volgende:
[..]Twente uitgeschakeld in voorronde europaleageau toch?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee met die Boilesen... Voor eeuwig verbannen naar het tweede.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Het is wel wat sneu als je daar je plezier uit moet halen, maar wat jij wilt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup. Heb je goed onthouden. Nu genieten van de uitschakeling van Ajax de komende 6 wedstrijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is een bonus pleziertje. Boven al mijn normale plezier natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel wat sneu als je daar je plezier uit moet halen, maar wat jij wilt natuurlijk.
En ja ik geniet van wedstrijden als deze.
Viva la parisOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Ja. Maar hij staat linksachter dus hij kan er geen kut van... Dat Frank dat niet zietquote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Verstandige jongen die ver gaat komen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is op zijn zachts gezegd matig.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Je hebt niks anders te doen dan te kijken naar hoe een rivaal Europees speelt terwijl je eigen club kansloos uitgeschakeld is, een dramatische seizoensstart kent en rode cijfers hanteert, en dan heb je nog een groot mondje hier? Je moet het maar durven.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is een bonus pleziertje. Boven al mijn normale plezier natuurlijk.
En ja ik geniet van wedstrijden als deze.
Viva la paris![]()
Boilesen maar een seizoenskaart geven... Kan ie rest van het seizoen lekker op de tribune.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 21:00:16Ik snap nu waar dat PSG voor staat in de hashtag. Ajax wordt Per Seconde Grijzer. #ajapsg reageer retweet
Zonder wrijving geen glans![]()
waarom daley waaromGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
serero lijkt een pupil als hij naast Zlatan loopt hèhèGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tja ik maak me niet zo druk om rode cijfers of een slechte start. We doen het veel beter dan 10 jaar geleden. Zijn kwalitatief vooruit gegaan met af en toe top spelers. Een nieuw mooi stadion etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt niks anders te doen dan te kijken naar hoe een rivaal Europees speelt terwijl je eigen club kansloos uitgeschakeld is, een dramatische seizoensstart kent en rode cijfers hanteert, en dan heb je nog een groot mondje hier? Je moet het maar durven.
En ja wedstrijdjes als deze. Waar Ajax weinig kans maakt zijn leuk om te kijken. Vooral het trollen maakt het leuker en de hap reacties die er op volgen.
Dan krijg je ook altijd van die comments die dan weer over de club gaan van in dit geval mij (zoals nu dus).
Ajax heeft gewoon een matig team dus dat maakt het extra leuk. En het is niet belangrijk wat voor team mijn club dan heeft. Of iemand anders zijn club. Het gaat vanavond om Ajax.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Tot aan de rust maar proberen de 0-1 vast te houden. Met wat aanvallende wissels mss wat meer schwung in de 2e helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit dus, boeiend of je uit eindelijk met 3 goals verschil op je bek gaat, verliezen is verliezen. Gewoon proberen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef Pedroso het volgende:
Tot aan de rust maar proberen de 0-1 vast te houden. Met wat aanvallende wissels mss wat meer schwung in de 2e helft.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
cavani
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Liep anders overduidelijk diep op juiste moment, maar degene aan de bal reageerde er niet op....quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
gaat ook lastig als je niet wordt aangespeeldquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Het is wel zonde om achter te staan. Psg lijkt wat op de counter te loeren en heeft eigenlijk nog niets noemenswaardigs gecreëerd. De achterstand is enkel door een blunder achterin.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:19 schreef MrStock het volgende:
[..]
Dit dus, boeiend of je uit eindelijk met 3 goals verschil op je bek gaat, verliezen is verliezen. Gewoon proberen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt, maar het is nu gewoon de realiteit dat we achter staan en zullen erop moeten reageren.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is wel zonde om achter te staan. Psg lijkt wat op de counter te loeren en heeft eigenlijk nog niets noemenswaardigs gecreëerd. De achterstand is enkel door een blunder achterin.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Damn right dat het om Ajax gaat, je eigen club stelt niks voorquote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja ik maak me niet zo druk om rode cijfers of een slechte start. We doen het veel beter dan 10 jaar geleden. Zijn kwalitatief vooruit gegaan met af en toe top spelers. Een nieuw mooi stadion etc.
En ja wedstrijdjes als deze. Waar Ajax weinig kans maakt zijn leuk om te kijken. Vooral het trollen maakt het leuker en de hap reacties die er op volgen.
Dan krijg je ook altijd van die comments die dan weer over de club gaan van in dit geval mij (zoals nu dus).
Ajax heeft gewoon een matig team dus dat maakt het extra leuk. En het is niet belangrijk wat voor team mijn club dan heeft. Of iemand anders zijn club. Het gaat vanavond om Ajax.daarom begrijp ik wel dat je naar ons kijkt, blijft natuurlijk steken dat er een club is die zoveel verder is dan Twente. Zelfs al heeft Ajax volgens jou een matig team, ze doen het zoveel beter dan alles wat ooit in Twente heeft rondgelopen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2014 21:28:05 ]![]()
Siggy is wel echt in vorm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja man zeg het hem.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Damn right dat het om Ajax gaat, je eigen club stelt niks voordaarom begrijp ik wel dat je naar ons kijkt, blijft natuurlijk steken dat er een club is die zoveel verder is dan Twente. Zelfs al heeft Ajax volgens jou een matig team, ze doen het zoveel beter dan alles wat ooit in Twente heeft rondgelopen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hebben geen zin zo te zienquote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon dankzij een nonchalance op achterstand. Zonde, het is niet dat psg fantastisch speelt nu...RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon dankzij een nonchalance op achterstand. Zonde, het is niet dat psg fantastisch speelt nu...![]()
![]()
![]()
![]()
Precies 0 kansen voor AjaxSigthorson going full Sightorson deze match
Wanneer ontbinden we eigenlijk boilesen zijn contract? gvd
hhhhh![]()
El ghazi te sparen voor feyenoord (idk waarom, zelfs met jong Ajax winnen we daar van), Ook heel raar ivm met 'overwinteren'quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef Gruisman het volgende:
Wat was nou precies het doel van Frank om Andersen erin te zetten? Werkelijk niks laten zienhhhhh![]()
Boilesen niet dan..? was ok/goed voor al zijn blessures maar nu al enkele maanden kut, Andersen heeft veel minder speeltijd gehad dan boilesen.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef Scorpie het volgende:
Boilesen drie keer kut.
Andersen is Ajax onwaardig.hhhhh![]()
Sigthorsson doet ook totaal geen moeite om zich aanspeelbaar te maken of uit te laten zakken als het spel niet loopt.![]()
Boilesenwat een kneus. Die kan echt niets.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Speelt al het hele seizoen kut, geen verrassing.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef Catch22- het volgende:
Boilesenwat een kneus. Die kan echt niets.
![]()
Al kut na al die blessuresquote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen kut, geen verrassing.hhhhh![]()
Ik weet nog dat toen Boilesen geblesseerd was en Blind het goed deed op lb. Dat daarna veel mensen hier Blind weer op de bank wilden want Boilesen was zo enorm talent!![]()
![]()
omdat die opportunisten na twee leuke wedstrijden klaarkomen op elk talent. Verdedigend waardeloos, aanvallen beneden peilquote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nog dat toen Boilesen geblesseerd was en Blind het goed deed op lb. Dat daarna veel mensen hier Blind weer op de bank wilden want Boilesen was zo enorm talent!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In het begin ook met Andersenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
omdat die opportunisten na twee leuke wedstrijden klaarkomen op elk talent. Verdedigend waardeloos, aanvallen beneden peil![]()
Die techniek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet "beste sellectie in jaren" niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
'Wij willen overwinteren'
xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Goeie troll wel
Man man, als boillesen het beste is wat ze hebben is het erg treurig.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Blind was in die periode toen ook wel een zak hooi en Boilesen deed het erg leuk als verkapte linksbuiten.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nog dat toen Boilesen geblesseerd was en Blind het goed deed op lb. Dat daarna veel mensen hier Blind weer op de bank wilden want Boilesen was zo enorm talent!![]()
En wat precies kan Siggy daar aan doen? Het probleem ligt overal en niet alleen aan Siggy het is geen fucking Zlatanquote:Op woensdag 17 september 2014 21:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Precies 0 kansen voor AjaxSigthorson going full Sightorson deze match
Wanneer ontbinden we eigenlijk boilesen zijn contract? gvd![]()
Dus mss is het gezeik op Boilesen ook wel overdrevenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Mortaxx het volgende:
Ik weet nog dat toen Boilesen geblesseerd was en Blind het goed deed op lb. Dat daarna veel mensen hier Blind weer op de bank wilden want Boilesen was zo enorm talent!. Oké hij speelt slecht maar dat heeft blind ook gedaan.
![]()
zimling er in, nu gaat het gebeuren (hij schopt siggy doormidden) en dan v/d Hoorn in de spits
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
En ook dat klopt nog wel, 'nu nog wat fysiek' werd er geroepen. Paar jaar later heeft hij dat gewoon nog steeds niet. En hij speelt op buitenspeler, terwijl hij betere wedstrijden als middenvelder speelde.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In het begin ook met Andersen![]()
Die techniek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al is er genoeg opportunisme geweest inderdaad. Heb me ook wat geërgerd aan het ophemelen van Van Rhijn toen Greg hier nog speelde. Zelfde als wat even weer opnieuw gebeurde met Tete en daarvoor Ligeon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: