abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144643313
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als jij kunt aangeven en daar bronnen voor hebt dat de rivier na 2 maanden van droogte er zo uit ziet als op de video die je postte en indien niet dan is het posten van deze rivier suggestief en wil je daarmee naar je "gelijk" toewerken dat iedereen moet geloven wat jij gelooft namelijk dat ze verdwaald zijn.

Mensen op dit forum moeten van jou als ze anders denken het liefst complete scenario's rond hun anders denken postten.
Alsof ze enige verantwoording moeten afleggen aan jou!

Je kaartjes zijn prima maar je begint de laatste tijd erg autoritair en betweterig te worden.
pi_144643462
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als jij kunt aangeven en daar bronnen voor hebt dat de rivier na 2 maanden van droogte er zo uit ziet als op de video die je postte en indien niet dan is het posten van deze rivier suggestief en wil je daarmee naar je "gelijk" toewerken dat iedereen moet geloven wat jij gelooft namelijk dat ze verdwaald zijn.

Mensen op dit forum moeten van jou als ze anders denken het liefst complete scenario's rond hun anders denken postten.
Alsof ze enige verantwoording moeten afleggen aan jou!

Je kaartjes zijn prima maar je begint de laatste tijd erg autoritair en betweterig te worden.
Wat een onzin kun jij uitkramen zeg
pi_144643480
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:29 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Bij hoog water ja.
Het was al 2 maanden kurkdroog.
En er was daar verbinding? Op het filmpje 6.04.
pi_144643631
Even iets over bloedhonden (die de Panamezen inzetten in april, en op 4 plaatsen aansloegen, maar de meiden niet vonden) en hun reukvermogen:

http://www.dierennieuws.nl/honden/bloedhond-een-echte-speurneus

Reukvermogen van de bloedhond

De bloedhond is vooral bekend vanwege zijn perfecte reukvermogen. Hij kan een spoor tot meer dan 160 kilometer ver terugvinden. Hij wordt dan ook vaak ingezet bij opsporingen en reddingswerk. Deze hond kan eigenlijk niet zonder lijn worden uitgelaten. Als deze hond iets ruikt, moet hij gewoon het spoor volgen en gaat hij ervandoor.

Waarom vonden zij de meiden niet?

300 miljoen geurreceptoren

http://www.eurodogs.eu/de-neus-weet-het/

[ Bericht 9% gewijzigd door Poekje01 op 17-09-2014 23:09:51 ]
pi_144643636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:39 schreef Geruisloos het volgende:
Ik denk ook dat het mogelijk is dat bij de eerste noodoproep er nog geen acute noodsituatie was, dat ze nog 20 minuten zijn doorgelopen met de hoop toch nog bij de bewoonde wereld uit te komen om vervolgens alsnog opnieuw te bellen. En dat er daarna wellicht iets is gebeurd.
Wellicht op de 1e dag sowieso nog weinig paniek? Aangekomen bij de 1e crossing. Constatering dat ze verkeerd zitten en besef dat ze vandaag niet meer terug gaan komen voor het donker. 1e poging tot bellen noodnummer. Geen bereik. De situatie/het probleem nog even overdenken. Vervolgens 2e noodoproep. Wederom geen bereik. Ze beseffen dat ze de nacht daar moeten doorbrengen en gaan er vanuit dat ze de dag erna de weg kunnen vervolgen (danwel de weg terug vinden). Er is geen sprake van paniek.

Ze blijven helder nadenken en zien het vooralsnog als een 'hachelijk avontuur'. Het is natuurlijk geen pretje om daar te moeten overnachten maar veel anders zit er niet op. De hele avond/nacht in paniek noodnummers bellen heeft geen zin want ze hebben geen bereik. Verder zoeken naar een plek waar wel bereik is zien ze niet meer zitten omdat ze zich 'enigszins' veilig voelen op de plek waar ze op dat moment zijn aangekomen. Daarnaast willen ze nu niet verder gaan lopen met het oog op het tijdstip (laat in de middag) en mogelijke vermoeidheid.

Samenvattend: op dag 1 is er nog geen paniek en geen acute noodsituatie.

(zomaar wat speculatie van mijn kant).
pi_144643690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Satelliettelefoon.
pi_144643703
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Ik denk (maar weet t niet zeker) dat dat een satelliettelefoon is
pi_144643722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Poekje01 het volgende:
Even iets over bloedhonden (die de Panamezen inzetten in april, en op 4 plaatsen aansloegen, maar de meiden niet vonden) en hun reukvermogen:

De bloedhond is vooral bekend vanwege zijn perfecte reukvermogen. Hij kan een spoor tot meer dan 160 kilometer ver terugvinden. Hij wordt dan ook vaak ingezet bij opsporingen en reddingswerk. Deze hond kan eigenlijk niet zonder lijn worden uitgelaten. Als deze hond iets ruikt, moet hij gewoon het spoor volgen en gaat hij ervandoor.

Dit is toch onderhand wel bekend? Omdat ze niet op de juiste plaats hebben gezocht
pi_144643754
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Poekje01 het volgende:

Ze zochten op de verkeerde plek?
pi_144643854
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef SAJ het volgende:

[..]

Dit is toch onderhand wel bekend? Omdat ze niet op de juiste plaats hebben gezocht
Wanneer zijn ze gaan zoeken op het traject van de Mirador t/m de 4 crossings?
Waarom niet eerder?
pi_144643963
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze gaan zoeken op het traject van de Mirador t/m de 4 crossings?
Waarom niet eerder?
Dit zou zeer relevante informatie zijn. Ik heb een van de journalisten van de NOS benaderd die daar was in april, maar die wist het jammergenoeg niet meer. Hij adviseerde mij om Senafront of Sinaproc in Panama te benaderen.
pi_144644053
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze sloegen 4 keer aan?

lijkt me van niet dan.

Lichamen van mensen / slachtoffers die naar een ziekenhuis moeten, worden daar door locals
in een draagbaar aan een stok over de schouders vervoerd, Baru postte er een foto van op WS.
pi_144644105
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef SAJ het volgende:

[..]

hoe weet je dat? heb je daarvan een link of een bron?
waren ze dan 160 km verderop? Nee toch?
pi_144644140
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Dit zou zeer relevante informatie zijn. Ik heb een van de journalisten van de NOS benaderd die daar was in april, maar die wist het jammergenoeg niet meer. Hij adviseerde mij om Senafront of Sinaproc in Panama te benaderen.
Na kritieken op onderzoek zullen ze niet gretig zijn om dat soort info te verstrekken
pi_144644155
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Zie Op
pi_144644163
http://www.fun-eco.uni-oldenburg.de/en/bilder/Changuinolaa.JPG

De Rio Changuinola. Een van de rivieren in dat gebied bij periode van droogte.

Als ik die zandplaten zie denk ik dat ik aardig wat kilometers per dag zou kunnen lopen.
pi_144644169
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Wellicht op de 1e dag sowieso nog weinig paniek? Aangekomen bij de 1e crossing. Constatering dat ze verkeerd zitten en besef dat ze vandaag niet meer terug gaan komen voor het donker. 1e poging tot bellen noodnummer. Geen bereik. De situatie/het probleem nog even overdenken. Vervolgens 2e noodoproep. Wederom geen bereik. Ze beseffen dat ze de nacht daar moeten doorbrengen en gaan er vanuit dat ze de dag erna de weg kunnen vervolgen (danwel de weg terug vinden). Er is geen sprake van paniek.

Ze blijven helder nadenken en zien het vooralsnog als een 'hachelijk avontuur'. Het is natuurlijk geen pretje om daar te moeten overnachten maar veel anders zit er niet op. De hele avond/nacht in paniek noodnummers bellen heeft geen zin want ze hebben geen bereik. Verder zoeken naar een plek waar wel bereik is zien ze niet meer zitten omdat ze zich 'enigszins' veilig voelen op de plek waar ze op dat moment zijn aangekomen. Daarnaast willen ze nu niet verder gaan lopen met het oog op het tijdstip (laat in de middag) en mogelijke vermoeidheid.

Samenvattend: op dag 1 is er nog geen paniek en geen acute noodsituatie.

(zomaar wat speculatie van mijn kant).
Dit is toch ook al voorbij gekomen? Maar dat verklaart niet waarom er geen foto's meer zijn gemaakt na het beekje. En daarvoor juist vrij veel, breuk van patroon en er liggen nog een aantal fotowaardige dingen op de route (zie filmpje ouders)... Daarnaast zou je verwachten dat ze iig van hun slaapplaats een foto maken om later te vertellen, daar hebben wij een nacht in de jungle geslapen...

Lijkt dus niet heel aannemelijk...

edit: vind het echt een deadlock wat betreft een niet-verdwaald scenario... als ze in paniek waren zouden ze lijkt me sowieso nog een keer checken voor bereik (maar zelfs dat is niet gedaan)... Als niet dan lijkt me dat er meer foto's gemaakt moeten zijn... Beide is niet het geval, kan daar echt geen logisch scenario voor bedenken tenzij er iets heel grondig mis is gegaan ...
pi_144644245
Een bron kun je het niet echt noemen, maar hier een indicatie van de zoektochten:

De consensus is dat er voornamelijk in andere gebieden is gezocht. Mocht iemand goede bronnen hebben die aangeven dat er langs de rivieren voorbij de CD is gezocht, dan heel graag.
pi_144644254
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef SAJ het volgende:

[..]

Zie Op
ik heb het over de Panamese bloedhonden, niet de Nederlandse herdershonden. Die sloegen nergens aan idd.
pi_144644286
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

waren ze dan 160 km verderop? Nee toch?
Nou ja als je hun strategische kaart ziet dan staan de crossings er niet eens op?

http://imagizer.imageshack.us/a/img829/4600/04mc.jpg (copy/paste deze link)

En als ik dit zo zie verwacht ik ook geen thermo scans per sat.
pi_144644308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef SAJ het volgende:

[..]

Na kritieken op onderzoek zullen ze niet gretig zijn om dat soort info te verstrekken
Dat vermoed ik ook. En dat kan ik me levendig voorstellen ook.
pi_144644361
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef Jimbo_12 het volgende:

[..]

Dit is toch ook al voorbij gekomen? Maar dat verklaart niet waarom er geen foto's meer zijn gemaakt na het beekje. En daarvoor juist vrij veel, breuk van patroon en er liggen nog een aantal fotowaardige dingen op de route (zie filmpje ouders)... Daarnaast zou je verwachten dat ze iig van hun slaapplaats een foto maken om later te vertellen, daar hebben wij een nacht in de jungle geslapen...

Als zij na de 1e quebrada dachten dat ze goed liepen dan is het inderdaad raar dat ze daarna geen foto's hebben gemaakt.
Wat er nu gesteld wordt is dat ze zelfs zonder paniek zijn gaan slapen en wakker zijn geworden.
Als dat zo zou zijn dan zou ik 's ochtends een foto van mn vriendin maken en van de plek waar we overnacht hadden om daar als we weer thuis zouden zijn daar hartelijk om te kunnen lachen

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 17-09-2014 23:28:38 ]
pi_144644434
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef Geruisloos het volgende:
Een bron kun je het niet echt noemen, maar hier een indicatie van de zoektochten:

[ afbeelding ]

De consensus is dat er voornamelijk in andere gebieden is gezocht. Mocht iemand goede bronnen hebben die aangeven dat er langs de rivieren voorbij de CD is gezocht, dan heel graag.
Nou lekker vaag, gebaseerd op wat achteraf niet kloppende kaarten bleken te zijn.
Ik heb wel een bron vermeld hier, dat die Panamese bloedhonden 4 keer aansloegen. Dan zou dat krantenartikel m.i. ook in de OP moeten, het is gewoon een bron.

Dus die consensus kan wat mij betreft de prullenbak in: want, geen bron.
pi_144644771
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:17 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik heb het over de Panamese bloedhonden, niet de Nederlandse herdershonden. Die sloegen nergens aan idd.
Ik ook. Panamese honden sloegen aan bij oa ravijn aan Boquete zijde
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1164569
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)naar-lisanne-en-kris
pi_144644772
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Nou lekker vaag, gebaseerd op wat achteraf niet kloppende kaarten bleken te zijn.
Ik heb wel een bron vermeld hier, dat die Panamese bloedhonden 4 keer aansloegen. Dan zou dat krantenartikel m.i. ook in de OP moeten, het is gewoon een bron.

Dus die consensus kan wat mij betreft de prullenbak in: want, geen bron.
Wanneer sloegen de vier bloedhonden precies aan dan? Welke dag was dat?
pi_144644807
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

geef nou es antwoord!
op wiki staat t ook:
Geography - note: strategic location at eastern end of Central America; controls Panama Canal that links Atlantic Ocean via Caribbean Sea with Pacific Ocean. Central Panama has the unusual distinction of having the sun rise over the Pacific and set over the Atlantic.
is dit jullie bekend?
ben ik al de zoveelste die dit vraagt?
Klinkt als het zuidelijk halfrond. De zonsopkomst is mij daar bekend.
Wist je ook dat water in bijv een trechter of een goot de andere kant op kolkt?
En dat de sterren er anders zijn, geen poolster bijvoorbeeld.
Allemaal algemene kennis.
Ik neem aan dat de meiden niet dom waren en dat wisten.

Edit: het ligt op het Noordelijk halfrond, my fault...
Make my day!
pi_144644833
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vermoed ik ook. En dat kan ik me levendig voorstellen ook.
mee eens. Maar als de meiden daar gestorven zijn, zou m.i. iemand toch de lichamen ergens aangetroffen moeten hebben, of in ieder geval een reukspoor. Juist die 4 plekken zijn dan cruciaal.

En trouwens die rivier Culubre is uitermate modderig, dus die rugzak heeft daar iig. niet ingelegen.
  woensdag 17 september 2014 @ 23:31:22 #128
430880 mig72
De Professional
pi_144644881
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Poekje01 het volgende:

300 miljoen geurreceptoren

http://www.eurodogs.eu/de-neus-weet-het/

Hoe dat doorgaans in zijn werk gaat:

Ze laten de hond rondsnuffelen op de achtergelaten eigendommen van de meisjes - rugzakken, bedlinnen, wat al nog meer, zodat de honden georienteerd worden op de geur... vervolgens laten ze ze los in de bosjes, en de hond moet diezelfde geur zien terug te vinden. Als ie het eenmaal doet, is de kous af, niks houdt hem nog meer tegen om dat op te sporen. Maar als hij diezelfde geur niet kan terugvinden oftewel het begin van het spoor, kan het best klungelig aflopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Er staat toch dat ze een geur tot aan 160 km ver kunnen ruiken? Of misschien is dat anders in het bos.
pi_144644895
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef agter het volgende:

[..]

Panama ligt op het noordelijk halfrond, kijk maar op een wereldbol.

Er stond of staat een kaartje in de OP, met de beschrijving. / tekening van die halve cirkel die de zon beschreef boven de Mirador op de trail. Van Oost naar West, net als bij ons, maar idd. de zon staat veel stijler in de hemel, boven je hoofd, dus het lijkt eerder de hele dag of het middag 12:00u is,
maar er zijn niet die zuidelijk halfrond verschijnselen, zoals hierboven staat.

[ Bericht 19% gewijzigd door Poekje01 op 17-09-2014 23:37:35 ]
pi_144644904
quote:

[..]

Natuurlijk wisten ze dat _O-
pi_144644942
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

geef nou es antwoord!
op wiki staat t ook:
Geography - note: strategic location at eastern end of Central America; controls Panama Canal that links Atlantic Ocean via Caribbean Sea with Pacific Ocean. Central Panama has the unusual distinction of having the sun rise over the Pacific and set over the Atlantic.
is dit jullie bekend?
ben ik al de zoveelste die dit vraagt?
...
Make my day!
pi_144644952
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Panama ligt op het noordelijk halfrond, kijk maar op een wereldbol.
Ik zie net net.. Haha! My fault!
Make my day!
  woensdag 17 september 2014 @ 23:33:30 #133
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144644958
Hier is een mooie vegetatiekaart van La Amistad. Alle vindplaatsen liggen in het meest rechtse smalle stuk van het park. Je ziet ook dat de Culubré-rivier die steeds (foutievelijk) wordt genoemd een heel eind verderop is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144645097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als zij na de 1e quebrada dachten dat ze goed liepen dan is het inderdaad raar dat ze daarna geen foto's hebben gemaakt.
Wat er nu gesteld wordt is dat ze zelfs zonder paniek zijn gaan slapen en wakker zijn geworden.
Als dat zo zou zijn dan zou ik 's ochtends een foto van mn vriendin maken en van de plek waar we overnacht hadden om daar als we weer thuis zouden zijn daar hartelijk om kunnen lachen
Er kan sprake zijn van verdwaling danwel niet voor het donker terug kunnen zonder dat er paniek is. Echter is dit wat anders dan even een grappig/spannend avontuur meemaken en overnachten in de jungle en daar dan foto's van maken want dat maakt het verhaal achteraf zo leuk.

Foto's maken is naar mijn idee niet meer aan de orde geweest vanaf het moment dat er zich 'iets' heeft voorgevallen. En dat zou enkel het moment geweest kunnen zijn dat ze beseften dat ze niet meer voor het donker terugkunnen. De sfeer slaat op dat moment om en foto's maken is niet meer van belang*.

Zoals ik het zie hebben ze vanaf dit moment dus ook geen enkele foto meer gemaakt danwel de camera gebruikt als fotocamera. Ook de serie van 90 foto's zie ik niet als foto's op zich maar enkel als gevolg van het gebruik van de camera als ander gebruiksobject.

* ik verbaas me er sowieso over dat het vreemd zou zijn dat ze bij de 2e quebrada geen foto gemaakt hebben. Wat ik ervan gezien heb lijken die 1e en 2e quebrada ontzettend veel op elkaar. De eerste die je tegenkomt is leuk, nieuw en uniek. Maar de 2e is dan toch al een stuk minder interessant?
Tja, zal wel aan mij liggen dan...
pi_144645102
quote:

[..]

Dat heeft niets te maken met op welk halfrond je zit. Ook op het zuidelijk halfrond komt de zon op in het oosten en gaat onder in het westen. Het heeft te maken met de vorm van het land Panama. Dat is een soort S op zijn kant waardoor in centraal Panama de stille oceaan in het oosten ligt en de atlantische oceaan in het westen.
pi_144645211
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef SAJ het volgende:

[..]

Panamese honden sloegen aan bij oa ravijn aan Boquete zijde

Dit vind ik uitermate interessant vanwege BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #99 - scenarios. Dat zou namelijk aan Boquete zijde zijn.

De honden waren wellicht goed aan het zoeken ....
  woensdag 17 september 2014 @ 23:40:25 #137
430880 mig72
De Professional
pi_144645233
Als ze op dat moment levend in het bos waren hadden de honden hen door. Honden hebben mij altijd snel door als ik stiekem in de bosjes lig te gluren op mensen in het park. De eigenaar/persoon niet. Ze lopen maar door. Maar zelfs als ik bijna onhoorbaar mijn neus op 15 m afstand snuit, weet de hond dat ik daar ben.
pi_144645246
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef Jimbo_12 het volgende:

[..]

edit: vind het echt een deadlock wat betreft een niet-verdwaald scenario... als ze in paniek waren zouden ze lijkt me sowieso nog een keer checken voor bereik (maar zelfs dat is niet gedaan)... Als niet dan lijkt me dat er meer foto's gemaakt moeten zijn... Beide is niet het geval, kan daar echt geen logisch scenario voor bedenken tenzij er iets heel grondig mis is gegaan ...
Wat betreft checken voor bereik: volgens het telefoonschema zijn de telefoons pas de tweede dag uitgezet. En hebben ze dus vanaf de eerste melding hun bereik kunnen zien. Maar ja, als er geen bereik is...
Make my day!
pi_144645278
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef mig72 het volgende:
Als ze op dat moment levend in het bos waren hadden de honden hen door. Honden hebben mij altijd snel door als ik stiekem in de bosjes lig te gluren op mensen in het park.

De eigenaar/persoon niet. Ze lopen maar door. Maar zelfs als ik bijna onhoorbaar mijn neus op 15 m afstand snuit, weet de hond dat ik daar ben.
Whut? :D
pi_144645355
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat heeft niets te maken met op welk halfrond je zit. Ook op het zuidelijk halfrond komt de zon op in het oosten en gaat onder in het westen. Het heeft te maken met de vorm van het land Panama. Dat is een soort S op zijn kant waardoor in centraal Panama de stille oceaan in het oosten ligt en de atlantische oceaan in het westen.
Ja, zat net de kaart nog eens te bekijken. Je hebt gelijk. :)
Make my day!
pi_144645421
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dit vind ik uitermate interessant vanwege BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon, Panama #99 - scenarios. Dat zou namelijk aan Boquete zijde zijn.
mm... maar is daar een bron bij dan? Waar las SAJ dat? Welk ravijn gaat het over?
pi_144645432
En vlgs NRC zou op 9 april voor het eerst met honden zijn gezocht
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)erlanders-vergroten/
Toen was het dus niet zo'n best weer. Wellicht dat dat ook effectiviteit van honden beïnvloedt?
  woensdag 17 september 2014 @ 23:46:02 #143
430880 mig72
De Professional
pi_144645457
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Whut? :D
Ja en dan soms beginnen ze te blaffen maar blijven staren is meestal al voldoende. Ze kunnen ook beter zien dan wij.
pi_144645738
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan zou ik 's ochtends een foto van mn vriendin maken en van de plek waar we overnacht hadden om daar als we weer thuis zouden zijn daar hartelijk om te kunnen lachen
Nee er wordt gesteld dat er nog geen levensbedreigende situatie was. Niet dat het haha, wat grappig verhaal was. Dat maak jij er van. Het zal zeker geen pretje zijn geweest, koud, hongerig en in de war.
pi_144645904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee er wordt gesteld dat er nog geen levensbedreigende situatie was. Niet dat het haha, wat grappig verhaal was. Dat maak jij er van. Het zal zeker geen pretje zijn geweest, kou, hongerig en in de war.
En de telefoon werd pas de tweede dag uit gezet (lees ik in de telefoongegevens). Dus ze wisten dat ze geen bereik hadden om nog vaker 112/911 te bellen, de eerste nacht. Dat ze dat de volgende ochtend vroeg (7.00 uur) nogmaals probeerden, duidt erop dat ze weinig geslapen hebben, en zich dus al vroeg verplaatsten.
Make my day!
pi_144646049
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:57 schreef agter het volgende:

[..]

En de telefoon werd pas de tweede dag uit gezet (lees ik in de telefoongegevens). Dus ze wisten dat ze geen bereik hadden om nog vaker 112/911 te bellen. Dat ze dat de volgende ochtend vroeg (7.00 uur) nogmaals probeerden, duidt erop dat ze weinig geslapen hebben, en zich dus al vroeg verplaatsten.
Klinkt logisch, als ze het koud hadden in hun dunne kleding kan ik me voorstellen dat je beter in beweging kan zijn. Dus zodra het licht werd zijn ze gaan lopen
  donderdag 18 september 2014 @ 00:01:59 #147
430880 mig72
De Professional
pi_144646071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 23:53 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee er wordt gesteld dat er nog geen levensbedreigende situatie was. Niet dat het haha, wat grappig verhaal was. Dat maak jij er van. Het zal zeker geen pretje zijn geweest, koud, hongerig en in de war.
Koud? Met 18-19 ° C 's nachts, wat?
pi_144646140
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ja in een dun hemdje en een korte broek
  donderdag 18 september 2014 @ 00:05:12 #149
430880 mig72
De Professional
pi_144646176
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Klinkt logisch, als ze het koud hadden in hun dunne kleding kan ik me voorstellen dat je beter in beweging kan zijn. Dus zodra het licht werd zijn ze gaan lopen
Twgwn de tijd van dageraad is het al wat warmer en bovendien kan niemand bewegend slapen.
pi_144646214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 00:01 schreef mig72 het volgende:

[..]

Op de bank thuis slapen met 18 graden als min temp, werd ik ook wakker van de koude. En in NL is het niet eens vochtig, wat koude bevordert.

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 18-09-2014 00:12:12 ]
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')