Maar dat zegt verder weinig over karakterquote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ken jou niet echt.
[..]
Zachtaardige jongeman die humor gebruikt om met z'n onzekerheden om te gaan.
[..]
En ik vond je er wel lekker uitzien in die jurkjes.
Ook ik kan dat welquote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook een juiste beschrijving.
Nee, niet echt. Ik was bijna twee uur weg.quote:
quote:
Wilde ik gewoon nog even zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zegt verder weinig over karakter. En dank u
.
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.
Dank u voor die toevoegingquote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
lastig welquote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.
En toch...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag opnieuw.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Vlinders? Wie heeft er buikvlinders?
But still, if you look closely, there is a pattern to be found amidst the chaos....quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ikkehquote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ikkeh! En Fera kennelijk ook
. Maar alleen op vrijdag.
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
En dan meteen naar de slaapkamer?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte slaapkamer.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan meteen naar de slaapkamer?
Waarom geef je ze weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef yats het volgende:
Wil iemand nog vlinders van mij hebben?
Haha, wat een homo.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte slaapkamer.
Maar nee, dat is het niet eens. Laatste keer ging ik hem ophalen bij de bushalte voor m'n flat. En toen stond ik op de lift te wachten. Die ging open en hij kwam eruit en viel me aan met een enorm dikke knuffel.Dat soort momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Aaaawwwquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nee, dat is het niet eens. Laatste keer ging ik hem ophalen bij de bushalte voor m'n flat. En toen stond ik op de lift te wachten. Die ging open en hij kwam eruit en viel me aan met een enorm dikke knuffel.Dat soort momenten.
Omdat ik ze niet wil hebbenquote:
Bij vlagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Ahwquote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie, meer vlinders dan gedachtquote:
Boooohquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij ook iemand op het oog?quote:
Superlief! Oh wat leukquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan jou over.quote:
Soms heb je gewoon zo'n gevoel. Heb jij dat niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij ook iemand op het oog?
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon zo'n gevoel. Heb jij dat niet?
Maar goed ook, klinkt als een hoop werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Waarom post hij hier eigenlijk nooit?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig geldt het voor yats, en niet voor mij.... I would be dead in a monthquote:
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
Vlindersdat gevoel is wel fijn ja. Tenzij je het niet wilt om wat voor reden dan ook en je er misselijk van wordt
Dat is ook echt niet fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Dat komt ooit vast nog wel. Al is het geen aanraderquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.
Serieus? Damn dude.... Ik heb beide meegemaakt in verschillende fases in mijn leven, en beiden zijn gewoon fucking spot on.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]Gisteren geprobeerd, beide kloppen niet
Geen interesse, denk ik. Hij post sowieso niet veel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom post hij hier eigenlijk nooit?
En dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig geldt het voor yats, en niet voor mij.... I would be dead in a month
Sarcasme...;) Ze kloppen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Damn dude.... Ik heb beide meegemaakt in verschillende fases in mijn leven, en beiden zijn gewoon fucking spot on.
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn hart maakt wel eens een sprongetje als je mij quote
Ik wel. Kreeg net geen hap door mijn keelquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.
Zolang het bij 1 sprongetje blijft...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.
Snap ik. Samzz en Fas hebben dat effect op een mannenhart...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Kreeg net geen hap door mijn keel
Wacht, watquote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap ik. Samzz en Fas hebben dat effect op een mannenhart...
Daar bleek in de praktijk niet zoveel van te kloppen, daar bij de Zakkendrager.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel goed eten hoor Artje.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jamaar Samzz kijkt alleen naar barb en Fas alleen naar mooie dames.
Maar goed ook, anders hadden we regelmatig een ambulance moeten bellenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Daar bleek in de praktijk niet zoveel van te kloppen, daar bij de Zakkendrager.
Jij vast en zeker ook hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt eraan; zat hij in je buik?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:47 schreef Capstan het volgende:
Vlinders? Ik werd vanmiddag wel lastig gevallen door een bij. Telt dat ook?
In je strot zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef twi het volgende:
Ik heb net een stuk of twaalf mini stroopwafels weggegooid
Het gevaar was ook weer niet zo groot. Maar beter werd het vandaag niet qua vliegbeesten. Ik kan me de laatste keer dat ik de hier bedoelde vlinders gevoeld heb ook niet herinnerenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan; zat hij in je buik?
Geef dat dan weg aan de buren of zo. Dit is verspilling.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef twi het volgende:
Ik heb net een stuk of twaalf mini stroopwafels weggegooid
Absoluut nietquote:Op woensdag 17 september 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij vast en zeker ook hoor.En ik zal het ook niet verkeerd doen.
We wonen op Zuid he? Onze buren kennen die dingen niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef Fera het volgende:
Geef dat dan weg aan de buren of zo. Dit is verspilling.
Des te meer reden ze te introduceren met een Hollandse traditie.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:54 schreef twi het volgende:
[..]
We wonen op Zuid he? Onze buren kennen die dingen niet.
Je kan iemand tijdelijk blokkeren... maar dat is ook zo lullig.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef Basxt het volgende:
kan je ook één iemand muten op whatsapp? Ik krijg telkens berichtjes van mn ma, terwijl ik denk dat het belangrijk is..
Zo zonde.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Was het maar waarGewoon in de prullenbak...
Mijn keuze is duidelijk. Helaas, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan iemand tijdelijk blokkeren... maar dat is ook zo lullig.
Heb je nog een jurkje dat je kunt showen?quote:
Ik vreet toch alles wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Fera het volgende:
Gewoon alle houdbare, lekkere dingen in een doos en bewaren voor meets.
In dat geval zal ik ze er even uit vissen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Des te meer reden ze te introduceren met een Hollandse traditie.
Hollandser kan niet zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
In dat geval zal ik ze er even uit vissen.
Euh... Ik heb vier vintage jurken, geloof dat die allemaal de revue al gepasseerd zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je nog een jurkje dat je kunt showen?
Ik ben trots op mezelf.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hollandser kan niet zou ik zeggen.
Kan je haar niet gewoon even bellen of zo en laten weten dat je wacht op iets belangrijks?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:56 schreef Basxt het volgende:
[..]
Mijn keuze is duidelijk. Helaas, maar het is niet anders.
dank.
Herkenbaarquote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf.Ik had lekker eten gekookt, maar ik had eigenlijk voor twee personen. Na het eerste bord had ik nog heel erg veel trek, maar ik heb het toch in een bakje gedaan om te bewaren.
#fattystruggles
Heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben trots op mezelf.Ik had lekker eten gekookt, maar ik had eigenlijk voor twee personen. Na het eerste bord had ik nog heel erg veel trek, maar ik heb het toch in een bakje gedaan om te bewaren.
#fattystruggles
Wilskrachtquote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
#fattystruggles
Nee, zo onzeker ben ik niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je haar niet gewoon even bellen of zo en laten weten dat je wacht op iets belangrijks?
Ik vind dat eigenlijk helemaal niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jamaar Samzz kijkt alleen naar barb en Fas alleen naar mooie dames.
Er is een zak chips waar ik wel kriebels van krijg als ik in de kast kijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
Zijn hier nog romances die de vlinders doen fladderen? Of is iedereen pathetisch aan het mijmeren? Naast de gelukkige fok!stelletjes?
Jij bent toch geen fatty?quote:
Yeah.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Als we zo doorgaan, zijn we ooit geen fatties meer
Inderdaad.quote:
Heeft toch niks met onzekerheid te maken? Ik vind blokkeren juist de weg van minste weerstand.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef Basxt het volgende:
[..]
Nee, zo onzeker ben ik niet.
Tis alleen kut als je antwoord verwacht dat het telkens je ma is met simpele berichten als "ok".
Don't do it!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een zak chips waar ik wel kriebels van krijg als ik in de kast kijk.
Wie zijn, naast Fera en Happy, dan de gelukkige fok!stelletjesquote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
Zijn hier nog romances die de vlinders doen fladderen? Of is iedereen pathetisch aan het mijmeren? Naast de gelukkige fok!stelletjes?
Myra en twi?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn, naast Fera en Happy, dan de gelukkige fok!stelletjes?
haha dit klinkt bekendquote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is een zak chips waar ik wel kriebels van krijg als ik in de kast kijk.
Myr en twi?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn, naast Fera en Happy, dan de gelukkige fok!stelletjes?
Ik heb ook alleen je hoofd gezien volgens mij. Maar ik dacht dat je gewoon slank was.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawelniet morbide of zo...
Zal mn ma niet blokkenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft toch niks met onzekerheid te maken? Ik vind blokkeren juist de weg van minste weerstand.
Respect.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent toch geen fatty?
[..]
Yeah.
Sowieso koop ik alleen gezonde dingen in de winkel, behalve als Hep hier is. Maar er ligt nog een zak borrelnoten en ik heb ze niet eens aangeraakt. Ook niet eens trek in.
En 20 km fietsen per dag en veel trappen lopen op school. Conditie wordt al merkbaar beter.
Ik maakte een grap. Ik heb de chips al opquote:
Bij jou valt het echt niet op.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jawelniet morbide of zo...
Jij en Barb. Art en Kaneel.quote:
Klopt jouw hart niet voor mij?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:01 schreef artelligence het volgende:
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Zal mn ma niet blokken![]()
Vertel t er wel gewoon.
Ja godverdomme, hoeveel wilskracht denk je dat er nodig is om stroopwafels weg te zooien. En dan krijg ik alleen maar gezeik dat het zonde is!quote:
Ik ben eerder slank dan jij geloof ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Respect.
[..]
Ik maakte een grap. Ik heb de chips al op
Chubbyquote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen je hoofd gezien volgens mij. Maar ik dacht dat je gewoon slank was.
Ik ben ook niet heel erg fatty. Meer chubby.
Jij kan het weten haha.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij jou valt het echt niet op.
Had die wilskracht dan gebruikt door het niet te kopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, hoeveel wilskracht denk je dat er nodig is om stroopwafels weg te zooien. En dan krijg ik alleen maar gezeik dat het zonde is!
Dat geloof ik direct.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben eerder slank dan jij geloof ik.
Net lachte je me nog uit.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
Moet altijd om je lachen, Kaneel.
Ze zouden als decoratie hebben gediend voor een taart voor mijn collega's, op basis van de nieuwe gratis toegezonden Koopmans Stroopwafelcake-mix. Die is mislukt en het restant aan stroopwafels moest dus weggegooid worden. Want anders zou ik ze opeten.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had die wilskracht dan gebruikt door het niet te kopen.
Dat is commentaar wat op het blog moet, me dunktquote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zouden als decoratie hebben gediend voor een taart voor mijn collega's, op basis van de nieuwe gratis toegezonden Koopmans Stroopwafelcake-mix. Die is mislukt en het restant aan stroopwafels moest dus weggegooid worden. Want anders zou ik ze opeten.
Rare zaak overigens, Stroopwafelcake-mix verkopen met als benodigdheden stroopwafels. Noem het dan gewoon cake-mix.
Zelfs ik ben eerder slank dan hij.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben eerder slank dan jij geloof ik.
Je collega's zouden geen genoegen nemen met enkel stroopwafels?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zouden als decoratie hebben gediend voor een taart voor mijn collega's, op basis van de nieuwe gratis toegezonden Koopmans Stroopwafelcake-mix. Die is mislukt en het restant aan stroopwafels moest dus weggegooid worden. Want anders zou ik ze opeten.
Rare zaak overigens, Stroopwafelcake-mix verkopen met als benodigdheden stroopwafels. Noem het dan gewoon cake-mix.
Serieusquote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof die de morgen nog zouden meemakenquote:Op woensdag 17 september 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Je collega's zouden geen genoegen nemen met enkel stroopwafels?
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:09 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof die de morgen nog zouden meemaken
Jeej, maak ik dat ook een keer mee. Wat een gek gevoel.quote:
hahaha :pquote:Op woensdag 17 september 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Jeej, maak ik dat ook een keer mee. Wat een gek gevoel.
Knuffel?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Jeej, maak ik dat ook een keer mee. Wat een gek gevoel.
Dank u, dank u.quote:
quote:
Eens met deze damequote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Verse, warme stroopwafels zijn top tier.
Tis ok, maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geloof ik de enige hier die stroopwafels niks vind...
Heb jij homoseksuele ervaringen?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
die licht homo erotische opmerkingen? Ja ik krijg die altijd toegeworpen door Kaneel.
Neequote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij homoseksuele ervaringen?
Zullen er wel meer zijn, anders zouden ze ze wel gewoon verkopen op Malta.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben geloof ik de enige hier die stroopwafels niks vind...
Dat niet eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
die licht homo erotische opmerkingen? Ja ik krijg die altijd toegeworpen door Kaneel.
Patrick Swayze Ghost?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
Oké ik ga morgen Ghost kijken. Lekker janken.
Nee, maar ik dacht misschien heet er een nieuwe serie nu zo ofzo,quote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
En Top Gun.
[..]
Is er een andere? Whoopie
.
zekerquote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk eens wat een metroman, met dienblad en kaarsjes op de landelijke salontafel.
Ik houd van oud.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht misschien heet er een nieuwe serie nu zo ofzo,
aangezien dit al wel een hele oude film is.
Ik stuur je als ik dadelijk thuis ben wel even een dm. Eerst even mijn toestellen afmaken.quote:
Nou niks mis met oud inderdaad, maar deze film is wel wat cheesyquote:Op woensdag 17 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van oud.
En dat klinkt wel heel fout. Maar oude muziek, oude films, oude auto's, allemaal goed
.
Boeit me niet. Cheesy is goed op de juiste momenten. Binnenkort ook Dirty Dancing maar weer eens opzetten, die muziekquote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou niks mis met oud inderdaad, maar deze film is wel wat cheesy
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van oud.
En dat klinkt wel heel fout. Maar oude muziek, oude films, oude auto's, allemaal goed
.
Op soja basis toch? Is wel te doen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand hier wel eens Alpro yoghurt gegeten?
Doen ze ookquote:Op woensdag 17 september 2014 20:21 schreef twi het volgende:
[..]
Zullen er wel meer zijn, anders zouden ze ze wel gewoon verkopen op Malta.
Ja, ik ben er geen fan van.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
Heeft iemand hier wel eens Alpro yoghurt gegeten?
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit me niet. Cheesy is goed op de juiste momenten. Binnenkort ook Dirty Dancing maar weer eens opzetten, die muziek.
Ik heb normaal altijd Minus L yoghurt (geen lactose), maar ze hadden die grote emmertjes niet meer. Alleen van die kleine één-persoons-bakjes, maar die zijn alleen maar met toegevoegde smaakjes. Dus daarom maar Alpro meegenomen. Was toch in de aanbieding.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op soja basis toch? Is wel te doen.Ik doe er wel altijd wat doorheen.
Ik heb wel fruit en eventueel een beetje honing om er doorheen te doen.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
En ik zal maar niet de speech van Quentin Tarantino over Top Gun gaan posten hier
Jawel, want Quentin Tarantinoquote:Op woensdag 17 september 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
En ik zal maar niet de speech van Quentin Tarantino over Top Gun gaan posten hier
Eensquote:
Not kidding dudequote:
You asked for itquote:
Oh. Ja ik weet niet wie die Tarantino is. Wie is dat? Komt die van Malta?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not kidding dude
[..]
You asked for it![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh. Ja ik weet niet wie die Tarantino is. Wie is dat? Komt die van Malta?
Oh, die ken ik. Ook Tarantino heeft het wel eens misquote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not kidding dude
[..]
You asked for it![]()
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Not kidding dude
[..]
You asked for it![]()
Oh, die Honest trailers zijn zo ergquote:
Oh shut upquote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ohmy, mijn lasagne ziet er heerlijk uit.
Hopelijk smaakt hij ook zo goedquote:Op woensdag 17 september 2014 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ohmy, mijn lasagne ziet er heerlijk uit.
En dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
Zimling er in. Boilesen er uit. Viergever linksback.
Welke heb je op het oog?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
Waarom zijn leuke schoenen zo duur? #vrouwenstruggles
All Stars.quote:
Zo herkenbaar dit.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik was laatst op de jaar markt bij m'n moeder in het dorp, en daar hadden ze de witte lage allstars die ik wil hebben voor een kwart van de prijs.Maar alleen nog in maat 44.
Die Boilesen heeft nu al jaren niks laten zien op zijn eerste wedstrijd na. Het houdt een keer op. Maar je hebt gelijk. Het zegt al genoeg dat Schone en Blind de beste spelers van Ajax waren vorig seizoen...quote:Op woensdag 17 september 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan?
Wordt het dan maar 4-0?
Er zit echt 0 kwaliteit in die selectie. Zo zielig dat mongooltjes als Serero gewoon mee mogen doen
http://www.brand4less.nl/quote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
All Stars.De mijne zijn kapot gegaan en nu wil ik nieuwe. Ik zit te kijken of ik ze ergens voor een lagere prijs kan krijgen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom wordt Ajax ieder jaar slechter?
Sommige van die passes zijn echt op het niveau van toen ik in RCL F2 speelde.
Hopelijk gaan we er dit jaar met 6 keer 5-0 af. Misschien dat er dan eens een belletje gaat rinkelen daar op kantoor.
Wie weet maakt zelfs Feyenoord nog een kans om te winnenquote:
Boilesen is waardeloos. Lekker verkopen aan Achilles.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die Boilesen heeft nu al jaren niks laten zien op zijn eerste wedstrijd na. Het houdt een keer op. Maar je hebt gelijk. Het zegt al genoeg dat Schone en Blind de beste spelers van Ajax waren vorig seizoen...
Roy, ik ben kaoloboos.quote:
Dank je.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
http://www.brand4less.nl/
Misschien hebben ze hier wat voor je, mijn favoriete outlet shop.
Ajax is de reden dat ik kalend ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Heerlijk, mannen met hun passie voor voetbal.Lekker opwinden en zo.
Ik morgen en zondag waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boilesen is waardeloos. Lekker verkopen aan Achilles.
Maar van Rhijn is toch wel het toppunt. Heb die vent al 5 jaar geen poot uit zien steken, en toch blijft hij spelen.
Ik weet niet wat er treuriger is. Dat er geen goede spelers meer opgeleid worden, of dat er geen goede spelers meer willen spelen.
[..]
Roy, ik ben kaoloboos.
Kalend? Jij?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ajax is de reden dat ik kalend ben.
Voor Vermeer. Maar sinds hij niet meer speelt gaat het wel beter
Ik vind het altijd een beetje triestigquote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Alle boeiende Starks zijn al dood man.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:13 schreef muhahaha het volgende:
Stark, even ging mijn hartje sneller kloppen maar toen bleek het over voetbal te gaan
Ja.quote:
Ik heb aviatorsquote:
Ah, ben jij er zo een? Soms ben ik blij dat mijn club geen CL speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het vaak wel schattig.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje triestig.
Aviatorsquote:
Arya en Sansa zijn ook boeiendquote:Op woensdag 17 september 2014 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle boeiende Starks zijn al dood man.
[..]
Ja.
Stiekem vind ik het wel schattig.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, ben jij er zo een? Soms ben ik blij dat mijn club geen CL speelt.
Kijken ze bij jou thuis voetbal?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel schattig.
Sansaquote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arya en Sansa zijn ook boeiend
Wayfarersquote:Op woensdag 17 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aviators. Ik ook. En wayfarers, en telescopics. En. En. En.
Ik heb idioot veel zonnebrillen. Stuk of 30.
House Martell hier. Wie zijn Arya en Sansa?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kijkt niet mee?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn vader is nu aan het kijken ja.
Nee. Enige boeiende aan Arya en Sansa zijn the Hound en Littlefinger.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt geen pas komt aan. Alle ballen springen van de voet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef artelligence het volgende:
Die Zlatan loopt er ook bij alsof het een 'moetje' is![]()
Zelfs ingooien gaat verkeerd
Ik zag laatst zulke:quote:Op woensdag 17 september 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WayfarersDie wil ik ook, want ze staan goed bij mijn grijze kostuum
![]()
Met donker haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ze niet zo tuttig meer doen.
Ik vind dat model tof. Ik heb dan weer geen echte Ray Banquote:Op woensdag 17 september 2014 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WayfarersDie wil ik ook, want ze staan goed bij mijn grijze kostuum
![]()
Dan voel ik me een James Bond villainquote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zag laatst zulke:
[ afbeelding ]
Maar dan van een merk die ik niet meer kan vinden. Schenen ~1000 USD te zijn :/
Als je het aankondigt, werkt het natuurlijk helemaal niet meerquote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou het is bijna 21.30uur, tijd om offline te gaan.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met donker haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar gewoon zo knap.
Alleen moet ze niet zo tuttig meer doen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ah, SOG. Betrapt!quote:
Het werkt toch niet, want ik moet nog super veel doen haha, maar ik hou wel graag m'n woord, dus ik zal jullie iig niet storenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je het aankondigt, werkt het natuurlijk helemaal niet meer
Ik ga het noteren.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het werkt toch niet, want ik moet nog super veel doen haha, maar ik hou wel graag m'n woord, dus ik zal jullie iig niet storen
Succes!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat mis ik hier?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
Geen idee niet veel denk ikquote:
Bedanktquote:
Ik had gisteren gezegd dat ik op tijd zou gaan slapen, en de rest geloofde mij niet helemaal, dus ik denk ik meld het nu, dan is het waarquote:
Oké. Welterusten.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had gisteren gezegd dat ik op tijd zou gaan slapen, en de rest geloofde mij niet helemaal, dus ik denk ik meld het nu, dan is het waar
Sterkte er maar mee. En fijne avond!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
BedanktFijne avond nog!
Ja, ik strompel een beetje, schiet niet echt op en alles gaat zo traag![]()
Blegh, wordt moe van mijzelf. (misschien is het dan toch nog ergens nuttig voor geweest).
Ik weet al wat de oorzaak is. Geen 'Bloed, zweet en tranen' en ik heb mijn jersey niet aan.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelfs een vrije trap over iemand heen schieten is al te veel gevraagd.
Ik geef het op dat we nog in de buurt van het goal gaan komen.
Ach, zelfs als iedereen boven zichzelf uit zou stijgen, zouden we als een gieter afgaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik weet al wat de oorzaak is. Geen 'Bloed, zweet en tranen' en ik heb mijn jersey niet aan.
Nee bewaar zequote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
Ik heb trek. De borrelnoten roepen me.
To Westmalle natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
To Westmalle... Or not to Westmalle...
Neem mijn borrelnoten. Ik mag ze niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb amper wat in huis
tosti dan maar
Nee moeitequote:Op woensdag 17 september 2014 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Neem mijn borrelnoten. Ik mag ze niet.:@
Damn it.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zelfs als iedereen boven zichzelf uit zou stijgen, zouden we als een gieter afgaan.
[..]
Nee bewaar ze
Niet eens moeite voor mij willen doen.quote:
Het komt met lusten en lastenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb nog een fles wijn. Le GF voelde zich bagger, dus die heeft hier vooral op bed gelegen en niet op de sexy manier
I'm just happy to see her, every time.quote:
Dat is natuurlijk synoniem voor mij, héquote:
Echte liefdequote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm just happy to see her, every time.
Be strong young feerquote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
Ik heb trek. De borrelnoten roepen me.
Logischquote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I'm just happy to see her, every time.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een voor allen, allen voor Westmalle
Kom ze opeten dan.quote:
Ik kan je op weinig misstappen betrappen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk synoniem voor mij, hé.
Awwww.quote:
Jeej!quote:Op woensdag 17 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag Kakkakoekoekonijn wel lenen?
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Dat heb ik altijd.
Knuffel?
Ik heb Kakkakoekoekonijn net uitgeleendquote:
Ik kom net uit de sportschool. Een beetje zonde van die halve kilo blubber die ik nu kwijt ben.quote:
Dat heb ik altijd. *knuffel*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |