Maar dat zegt verder weinig over karakterquote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ken jou niet echt.
[..]
Zachtaardige jongeman die humor gebruikt om met z'n onzekerheden om te gaan.
[..]
En ik vond je er wel lekker uitzien in die jurkjes.
Ook ik kan dat welquote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook een juiste beschrijving.
Nee, niet echt. Ik was bijna twee uur weg.quote:
quote:
Wilde ik gewoon nog even zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zegt verder weinig over karakter. En dank u
.
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.
Dank u voor die toevoegingquote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
lastig welquote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.
En toch...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag opnieuw.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Vlinders? Wie heeft er buikvlinders?
But still, if you look closely, there is a pattern to be found amidst the chaos....quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ikkehquote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Vlinders? Wie heeft er buikvlinders?
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ikkeh! En Fera kennelijk ook
. Maar alleen op vrijdag.
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
En dan meteen naar de slaapkamer?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte slaapkamer.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan meteen naar de slaapkamer?
Waarom geef je ze weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef yats het volgende:
Wil iemand nog vlinders van mij hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |