Maar dat zegt verder weinig over karakterquote:Op woensdag 17 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ken jou niet echt.
[..]
Zachtaardige jongeman die humor gebruikt om met z'n onzekerheden om te gaan.
[..]
En ik vond je er wel lekker uitzien in die jurkjes.
Ook ik kan dat welquote:Op woensdag 17 september 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook een juiste beschrijving.
Nee, niet echt. Ik was bijna twee uur weg.quote:
quote:
Wilde ik gewoon nog even zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zegt verder weinig over karakter. En dank u
.
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, dat is ook gewoon zo. Zeker vergeleken met mij.
Dank u voor die toevoegingquote:Op woensdag 17 september 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wilde ik gewoon nog even zeggen.![]()
En yats, zeg je nu dat ik veel verstand van vrouwen heb?
lastig welquote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niemand heeft verstand van vrouwen. We snappen onszelf ook niet.
En toch...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag opnieuw.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Vlinders? Wie heeft er buikvlinders?
But still, if you look closely, there is a pattern to be found amidst the chaos....quote:Op woensdag 17 september 2014 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ikkehquote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ikkeh! En Fera kennelijk ook
. Maar alleen op vrijdag.
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, wat schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
En dan meteen naar de slaapkamer?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Elke vrijdag zie ik mijn vriend voor het eerst die week dus dan zijn ze wat meer aanwezig.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 17 september 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte slaapkamer.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan meteen naar de slaapkamer?
Waarom geef je ze weg?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef yats het volgende:
Wil iemand nog vlinders van mij hebben?
Haha, wat een homo.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen aparte slaapkamer.
Maar nee, dat is het niet eens. Laatste keer ging ik hem ophalen bij de bushalte voor m'n flat. En toen stond ik op de lift te wachten. Die ging open en hij kwam eruit en viel me aan met een enorm dikke knuffel.Dat soort momenten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Aaaawwwquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nee, dat is het niet eens. Laatste keer ging ik hem ophalen bij de bushalte voor m'n flat. En toen stond ik op de lift te wachten. Die ging open en hij kwam eruit en viel me aan met een enorm dikke knuffel.Dat soort momenten.
Omdat ik ze niet wil hebbenquote:
Bij vlagen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
Ahwquote:Op woensdag 17 september 2014 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie, meer vlinders dan gedachtquote:
Boooohquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb jij ook iemand op het oog?quote:
Superlief! Oh wat leukquote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat laat ik aan jou over.quote:
Soms heb je gewoon zo'n gevoel. Heb jij dat niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij ook iemand op het oog?
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Oh ja, dat heb ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon zo'n gevoel. Heb jij dat niet?
Maar goed ook, klinkt als een hoop werk.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Waarom post hij hier eigenlijk nooit?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig geldt het voor yats, en niet voor mij.... I would be dead in a monthquote:
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
Vlindersdat gevoel is wel fijn ja. Tenzij je het niet wilt om wat voor reden dan ook en je er misselijk van wordt
Dat is ook echt niet fijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, voor jou dan:
[ afbeelding ]
Dat komt ooit vast nog wel. Al is het geen aanraderquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo heftig heb ik het nog nooit gehad. Dat je geen brok door je keel krijgt etc. Al lijkt me dat idd niet echt fijn.
Serieus? Damn dude.... Ik heb beide meegemaakt in verschillende fases in mijn leven, en beiden zijn gewoon fucking spot on.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]Gisteren geprobeerd, beide kloppen niet
Geen interesse, denk ik. Hij post sowieso niet veel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom post hij hier eigenlijk nooit?
En dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig geldt het voor yats, en niet voor mij.... I would be dead in a month
Sarcasme...;) Ze kloppen inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Serieus? Damn dude.... Ik heb beide meegemaakt in verschillende fases in mijn leven, en beiden zijn gewoon fucking spot on.
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn hart maakt wel eens een sprongetje als je mij quote
Ik wel. Kreeg net geen hap door mijn keelquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.
Zolang het bij 1 sprongetje blijft...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat effect heb ik wel vaker op mensen.
Snap ik. Samzz en Fas hebben dat effect op een mannenhart...quote:Op woensdag 17 september 2014 19:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Kreeg net geen hap door mijn keel
Wacht, watquote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap ik. Samzz en Fas hebben dat effect op een mannenhart...
Daar bleek in de praktijk niet zoveel van te kloppen, daar bij de Zakkendrager.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel goed eten hoor Artje.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jamaar Samzz kijkt alleen naar barb en Fas alleen naar mooie dames.
Maar goed ook, anders hadden we regelmatig een ambulance moeten bellenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Daar bleek in de praktijk niet zoveel van te kloppen, daar bij de Zakkendrager.
Jij vast en zeker ook hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt eraan; zat hij in je buik?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:47 schreef Capstan het volgende:
Vlinders? Ik werd vanmiddag wel lastig gevallen door een bij. Telt dat ook?
In je strot zeker.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef twi het volgende:
Ik heb net een stuk of twaalf mini stroopwafels weggegooid
Het gevaar was ook weer niet zo groot. Maar beter werd het vandaag niet qua vliegbeesten. Ik kan me de laatste keer dat ik de hier bedoelde vlinders gevoeld heb ook niet herinnerenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan; zat hij in je buik?
Geef dat dan weg aan de buren of zo. Dit is verspilling.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef twi het volgende:
Ik heb net een stuk of twaalf mini stroopwafels weggegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |