SPOILER: Een korte samenvatting van de NOSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op Ned1 en Politiek 24. Beide dagen beginnen om 10.30 uur
Sprekerslijst woensdag volgens de begrotingsvolgorde.
Game On![]()
Nee Zijlstra deelde alleen complimenten uitquote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Omdat het te lang duurde, nieuw deel maar geopend...
Ben pas in de pauze tot 15:30 ingestapt (was het totaal vergeten)... Heb ik, afgezien van Roemer, nog wat gemist?
Ja sorry, had even niet door dat ik de laatste post had. Nou ja, de laatste voordat er een modje door het slotje heen gingquote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Omdat het te lang duurde, nieuw deel maar geopend...
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee Zijlstra deelde alleen complimenten uit
Fuck de modsquote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja sorry, had even niet door dat ik de laatste post had. Nou ja, de laatste voordat er een modje door het slotje heen ging
Ook fijn.quote:#CDA kiest in tegenbegroting voor bevriezen totale loonsom leraren. Dat betekent opnieuw nullijn of minder leraren/grotere klassen
Dat noemt Buma een kleinere overheidquote:
docenten worden relatief goed betaald in de publieke sector hoorquote:
D66 heeft de onderwijshooli's binnengehengeldquote:Op woensdag 17 september 2014 17:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso al weinig leraren die CDA stemde, worden er zo alleen maar minder
Even een nuancering; dat geldt enkel voor de docenten die een behoorlijk aantal jaren in het "vak" zitten. In het begin van je carrière is het loon bijzonder kut kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef komrad het volgende:
[..]
docenten worden relatief goed betaald in de publieke sector hoor
Hoezo? Alles gaat een keer stuk en het is logisch dat iets stuk gaat tijdens gebruik... Dat heet slijtage. Dat het live tijdens één van de belangrijkste debatten van het jaar gebeurt, is hooguit gênant.quote:
eens maar die RD regeling voor bovenbouw vwo docenten is gewoon waanzinnig. Moet je maar eens nagaan wat voor functies je elders binnen de overheid bekleed met zo'n schaal. Dat zijn zware, erg belastende functies met veel verantwoordelijkheden.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Even een nuancering; dat geldt enkel voor de docenten die een behoorlijk aantal jaren in het "vak" zitten. In het begin van je carrière is het loon bijzonder kut kan ik je vertellen.
Ik ben niet bekend met die regeling, leg eens uit....quote:Op woensdag 17 september 2014 17:48 schreef komrad het volgende:
[..]
eens maar die RD regeling voor bovenbouw vwo docenten is gewoon waanzinnig. Moet je maar eens nagaan wat voor functies je elders binnen de overheid bekleed met zo'n schaal. Dat zijn zware, erg belastende functies met veel verantwoordelijkheden.
chanant*quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo? Alles gaat een keer stuk en het is logisch dat iets stuk gaat tijdens gebruik... Dat heet slijtage. Dat het live tijdens één van de belangrijkste debatten van het jaar gebeurt, is hooguit gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |