abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144686643
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind dat dus ook gek. Alleen de SGP en in mindere mate de CU durven het probleem te benoemen.
De SGP is ook de enige die kamervragen stelt over zorgverzekeraars die niet de genezing van homoseksualiteit dekken. Zoals Pro-Life dat wel doet.
pi_144686719
En zo heeft de afdeling Wereldvreemd de zaak weer afgeleid van de werkelijke problemen. ^O^
pi_144686764
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
En zo heeft de afdeling Wereldvreemd de zaak weer afgeleid van de werkelijke problemen. ^O^
Volgens mij worden de problemen met Marokkanen hier vaak zat besproken. Sterker, jij hebt het over niets anders.

Het homoprobleem raakt daardoor ondergesneeuwd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144686784
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wel een beetje naïef om te denken dat dit komt door de wereldvreemdheid. We worden riant betaald door de Marokkaanse ambassade om de bevolking af te leiden van de werkelijke problemen.
pi_144686859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij worden de problemen met Marokkanen hier vaak zat besproken. Sterker, jij hebt het over niets anders.

Het homoprobleem raakt daardoor ondergesneeuwd.
Ik vroeg eerder al uit cijfers waaruit de omvang van het vermeende probleem blijkt. Die cijfers heb ik nog niet gezien.

Terwijl we dit soort berichten: [upd] Mishandeling vijftienjarig meisje gefilmd (zie ook: http://www.geenstijl.nl/m(...)ntiers_slaan_me.html ) vaak lezen. Net iets te vaak.

Maar dat ligt uiteraard aan de mensen die dat soort zaken als een probleem beschouwen en dat als zodanig benoemen.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 10:53:54 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144686881
het werkelijke probleem hier is pesten niet elfletterg en zijn moslimangst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144686895
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wel een beetje naïef om te denken dat dit komt door de wereldvreemdheid. We worden riant betaald door de Marokkaanse ambassade om de bevolking af te leiden van de werkelijke problemen.
Dat is toch helemaal niet nodig? Er zijn toch geen problemen met Marokkanen in Nederland? Hun imago en reputatie is geweldig. Dat is ook waarom "Marokkaan" een scheldwoord is.
pi_144686921
Ik begin mij af te vragen wie wie nou precies aan het trollen is.
pi_144686937
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef sp3c het volgende:
het werkelijke probleem hier is pesten niet elfletterg en zijn moslimangst
Heeft niks met moslimangst te maken. Je snapt echt veel niet. :N

Het gaat hier om Marokkanen. Die staan in het lijstje als populair scheldwoord, niet "moslims".
pi_144686989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begin mij af te vragen wie wie nou precies aan het trollen is.
Ik vraag me allang niks meer af. Het zijn steevast dezelfde, flauwe, voorspelbare reacties. Mensen die wegkijken voor problemen. Maar ja, sp3c raakt van de leg als ik figuren als Xa1pt te vaak voor struisvogel uitscheld. Dubieus als ik ben, zal ik dat maar nalaten.

Topic is trouwens effectief verneukt inmiddels. Kan net zo goed op slot.
pi_144687043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vraag me allang niks meer af. Het zijn steevast dezelfde, flauwe, voorspelbare reacties. Mensen die wegkijken voor problemen. Maar ja, sp3c raakt van de leg als ik figuren als Xa1pt te vaak voor struisvogel uitscheld. Dubieus als ik ben, zal ik dat maar nalaten.

Weet niet hoor, maar de aanleiding is dat kinderen elkaar blijkbaar uitschelden voor Marokkaan en jood en als ik vervolgens een kijkje kom nemen in het topic, dan ben jij alweer je vertrouwde stokpaardjes aan het berijden.

Wie is dan het topic aan het verneuken?
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:00:41 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144687053
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heeft niks met moslimangst te maken. Je snapt echt veel niet. :N

Het gaat hier om Marokkanen. Die staan in het lijstje als populair scheldwoord, niet "moslims".
het heeft idd niets met je moslimangst te maken, er zijn topics zat voor je prive oorlogjes met andere users

het gaat ook over homo's en joden die in datzelfde lijstje staan

en hoeren

kinderen zijn gewoon kutmensen
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:02:45 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144687096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

begin nu alstjeblieft niet weer gelijk te huilen zeg

als je niet tegen kritiek kunt dan is een discussieforum misschien niet de juiste plek voor je getroll, probeer een blog
pi_144687370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar de aanleiding is dat kinderen elkaar blijkbaar uitschelden voor Marokkaan en jood en als ik vervolgens een kijkje kom nemen in het topic, dan ben jij alweer je vertrouwde stokpaardjes aan het berijden.

Wie is dan het topic aan het verneuken?
Het spijt me dat ik het zeg, maar als jij jezelf journalist noemt - ik weet het, je vindt het vervelend als ik erover begin - gedraag je dan ook eens zo. Lees de OP nog eens. In dat artikel staat:

quote:
Volgens NAMM-directeur Bamber Delver is het de eerste keer dat onderzoek naar de top tien van scheldwoorden wordt gedaan. "Het verbaast ons niets dat homo bovenaan staat, want die term wordt al jaren gebruikt. Waar wij benieuwd naar zijn is welke andere woorden ook worden gebruikt." "Het woord Marokkaan is veel interessanter", aldus Delver.
Desondanks zijn types als Xa1pt en jij met een anale fixatie bezig. Dat terwijl zelfs de onderzoekers het vooral opmerkelijk vinden dat "Marokkaan" zo hoog scoort. Iets dat we ook terugzien in de titel van dit topic.

Ik heb het - ga even rustig in een stoel zitten, hou je vast - over Marokkanen. On-topic dus. Jij komt met teksten als:
quote:
Homo's vormen een probleem vanwege het feit dat ze bestaan. Snap dat dan.
Wie is er dan het topic aan het verneuken?
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:18:58 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144687471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:26 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vroeg naar jouw kijk op de zaak. Je komt niet verder dan terugverwijzen naar het artikel, waarin iets staat over Wilders. Teleurstellend voor iemand die zich als hoogopgeleid profileert. Ik had toch net wat meer reflectie- en analytisch vermogen verwacht.

Trouwens: wat vervelend voor je zeg, deel uitmaken van een bevolkingsgroep die door Wilders zomaar, zonder enige reden wordt bekritiseerd en in een kwaad daglicht gesteld. Als je als politici zaken benoemt, heb je wat dit onderwerp betreft, bloed aan je handen.

Het is ook zo onredelijk. Marokkanen doen het geweldig en zijn een fantastische aanvulling op de Nederlandse samenleving. De kranten staan vol met goede voorbeelden. Daar waar Wilders zomaar moppert, zijn andere politici en opinieleiders in koor lovend over de uitstekende verdiensten van Marokkanen. We lezen en horen de ene lofzang na de andere; niemand die ooit de wenkbrauwen fronst.

En toen ging de wekker.
topic is verkracht vanaf deze bizarre reactie

just sayin ...
pi_144687662
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

topic is verkracht vanaf deze bizarre reactie

just sayin ...
Ik heb in NWS-feedback al gezegd wat ik van je mod-vermogens vind. Het is niet erg, echt niet. Na jarenlang modden ontstaat op een gegeven moment een zekere beroepsblindheid.

Het is net als met minister Opstelten. Nog steeds in functie, maar niemand snapt 'm nog en het lijkt iedereen beter dat -ie met pensioen gaat.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:31:39 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144687821
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb in NWS-feedback al gezegd wat ik van je mod-vermogens vind. Het is niet erg, echt niet. Na jarenlang modden ontstaat op een gegeven moment een zekere beroepsblindheid.

Het is net als met minister Opstelten. Nog steeds in functie, maar niemand snapt 'm nog en het lijkt iedereen beter dat -ie met pensioen gaat.
zolang er nog niets modbaars gebeurt heeft het allemaal niet zoveel met mijn mod vermogens te maken

gewoon een constatering ... een antwoord op een vraag die jij stelde
pi_144687873
quote:

[..]

Wat een sneu mannetje ben je eigenlijk.
pi_144687907
quote:

[..]

Kun je niet gewoon beter op zoek gaan naar iemand die je een keer een goede knuffel geeft. De frustratie en triestheid druipen namelijk van je posts af. Je hebt volgens mij gewoon een beetje liefde nodig.
pi_144687977
Niets mis met Opstelten, eindelijk iemand die consequent z'n werk doet en iedereen gaat janken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:39:03 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144688008
die baas heeft ook geen knuffel nodig, hij pikt ze gewoon uit kinderwagens
pi_144688064
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:31 schreef sp3c het volgende:
zolang er nog niets modbaars gebeurt heeft het allemaal niet zoveel met mijn mod vermogens te maken

gewoon een constatering ... een antwoord op een vraag die jij stelde
Zie mijn reactie aan KoosVogels, lees de OP. Probeer het nog eens, je kunt het.

quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef Xa1pt het volgende:
Wat een sneu mannetje ben je eigenlijk.
Komend uit jouw mond is dat een compliment. ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Kun je niet gewoon beter op zoek gaan naar iemand die je een keer een goede knuffel geeft. De frustratie en triestheid druipen namelijk van je posts af. Je hebt volgens mij gewoon een beetje liefde nodig.
Aldus iemand die eerder in dit topic nog zei: "Homo's vormen een probleem vanwege het feit dat ze bestaan." Zoals vaker, geldt ook nu weer: verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Verder kom ik hier niet voor liefde, maar voor inhoudelijke discussies over nieuws. Maar dat is een tamelijk zinloos streven. De één is nog wereldvreemder dan de ander.
pi_144688152
Noobs, hoor ik veel. Fuck, shit, bitch ook. Internationaal schelden.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_144688181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:41 schreef Elfletterig het volgende:
Aldus iemand die eerder in dit topic nog zei: "Homo's vormen een probleem vanwege het feit dat ze bestaan." Zoals vaker, geldt ook nu weer: verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Verder kom ik hier niet voor liefde, maar voor inhoudelijke discussies over nieuws. Maar dat is een tamelijk zinloos streven. De één is nog wereldvreemder dan de ander.
Als jij dat soort overduidelijke troll-opmerkingen serieus neemt, dan vraag ik mij af wie hier nou eigenlijk wereldvreemd is.
pi_144688197
Maar goed, Elfletterig zal zo wel weer opduiken in de NWS Feedback.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')