Waar het vandaan komt staat vrij duidelijk in het artikel. Heb het zelfs nog geciteerd voor je in mijn vorige post. Verder vind ik het helemaal niet erg dat dergelijke woorden gebruikt worden. Behalve dan dat het erop lijkt dat de kinderen niet fatsoenlijk zijn opgevoed. Ik als individu ervaar geen negatieve gevolgen van de reputatie van Marokkanen in het algemeen. Maat ook dat komt omdat ik louter met fatsoenlijke hoogopgeleide succesvolle en tolerante mensen omga. Wat een gemiddelde tokkie vindt zql mij dus idd een worst wezen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooropgesteld: ik vind het erg verkeerd dat kinderen taal als "Kutmarokkaan" krijgen aangeleerd. Ik vind het ook verwerpelijk dat Wilders oproept tot "minder, minder, minder".
Maar het moet toch ergens vandaan komen, dat mensen zulke taal bezigen? Of denk je dat ze lukraak voor die woorden kozen? Dat ze alle nationaliteit op het Rad van Avontuur hebben gezet en dat het metertje toevallig bij Marokkaan bleef staan?
Maar ik begrijp dat je vindt dat de reputatie van Marokkanen in Nederland prima is en dat er niks aan schort?
Ik vroeg naar jouw kijk op de zaak. Je komt niet verder dan terugverwijzen naar het artikel, waarin iets staat over Wilders. Teleurstellend voor iemand die zich als hoogopgeleid profileert. Ik had toch net wat meer reflectie- en analytisch vermogen verwacht.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:27 schreef Mutant01 het volgende:
Waar het vandaan komt staat vrij duidelijk in het artikel. Heb het zelfs nog geciteerd voor je in mijn vorige post. Verder vind ik het helemaal niet erg dat dergelijke woorden gebruikt worden. Behalve dan dat het erop lijkt dat de kinderen niet fatsoenlijk zijn opgevoed. Ik als individu ervaar geen negatieve gevolgen van de reputatie van Marokkanen in het algemeen. Maat ook dat komt omdat ik louter met fatsoenlijke hoogopgeleide succesvolle en tolerante mensen omga. Wat een gemiddelde tokkie vindt zql mij dus idd een worst wezen.
Volgens de redenering van Elflettering zullen homo's het er ook wel zelf naar gemaakt hebben dat homo een scheldwoord is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:27 schreef Mutant01 het volgende:
Waar het vandaan komt staat vrij duidelijk in het artikel. Heb het zelfs nog geciteerd voor je in mijn vorige post.
Alleen bij tokkies en minder begaafdenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Kanker is ook geen scheldwoord meer, maar gewoon toegevoegd aan het dagelijks vocabulaire waarschijnlijk.
Dat antwoord heb ik eerder dit topic al gegeven. Maar mocht je je vervelen, dan heb je vast tijd om hier uiteen te zetten welke problemen homo's in de Nederlandse samenleving veroorzaken. En dan mag je meteen even een vergelijking trekken met de problemen die Marokkanen veroorzaken en de negatieve reputatie die deze groep mensen heeft opgebouwd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de redenering van Elflettering zullen homo's het er ook wel zelf naar gemaakt hebben dat homo een scheldwoord is.
Moreel verval.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat antwoord heb ik eerder dit topic al gegeven. Maar mocht je je vervelen, dan heb je vast tijd om hier uiteen te zetten welke problemen homo's in de Nederlandse samenleving veroorzaken.
Vertel. Buurten die homo-overlast hebben? Mensen die door homo's de buurt worden gepest? Homo's die 5 keer zo crimineel zijn als hetero's?quote:
En dat klopt niet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens de redenering van Elflettering zullen homo's het er ook wel zelf naar gemaakt hebben dat homo een scheldwoord is.
Wat een homoquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel. Maar Elfletterig houdt homo's de hand boven het hoofd.
De homoparade is natuurlijk gewoon een duidelijk teken van moreel verval. Daar kunnen we het wel over eens zijn met z'n allen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vertel. Buurten die homo-overlast hebben? Mensen die door homo's de buurt worden gepest? Homo's die 5 keer zo crimineel zijn als hetero's?
Hollanders zijn gierig en zeiken veelquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel bier drinken (wat je bij de goedkope aldi hebt gekocht)quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hollanders zijn gierig en zeiken veel
Ik houd niemand de handen boven het hoofd. Waarom ik denk dat "homo" in het lijstje staat, heb ik hier al toegelicht: NWS / 'Marokkaan' veelgebruikt scheldwoord bij kinderenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jawel. Maar Elfletterig houdt homo's de hand boven het hoofd.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
Homo's zouden wel de buurt willen terroriseren. Ze beseffen echter dat wanneer ze dat doen, ze gewoon gigantisch in elkaar worden geramd.
Macho-culturen zijn inderdaad wel een probleem. Al zorgt de ene macho-cultuur voor grotere problemen dan de andere. Enig idee hoe dat komt? Of ben je ook op dat punt weer visieloos, zoals zo vaak?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat verklaart ook z'n aversie jegens de macho-culturen.
Homo's die de buurt wegpesten ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Macho-culturen zijn inderdaad wel een probleem.
Een machocultuur is onder meer aanwezig onder Antilliaanse en Marokkaanse jongeren. Dan heb je meteen twee groepen te pakken die torenhoog scoren in de foute lijstjes, zoals criminaliteit en vroegtijdig schooluitval.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Homo's die de buurt wegpesten ook.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef RetRy32 het volgende:
Ja ik hoor ook heel vaak kleine kinderen discrimineren.
Zowel negers als blanken, krijgen ze van huis mee.
In deze tijd horen kinderen niet opgevoed te worden door ouders, maar in groepen door professionals.
Waarbij kinderen die niet goed functioneren ingeslapen worden om toekomstige complicaties te voorkomen.
Homo's vormen een probleem vanwege het feit dat ze bestaan. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een machocultuur is onder meer aanwezig onder Antilliaanse en Marokkaanse jongeren. Dan heb je meteen twee groepen te pakken die torenhoog scoren in de foute lijstjes, zoals criminaliteit en vroegtijdig schooluitval.
Ik neem aan dat je wel wat cijfers paraat hebt over de mate waarin homo's een probleem vormen.
Ah ok, dat zal het zijn. Gek dat ik politici daar nooit over hoor. Ook de media verzwijgen het vakkundig. Misschien moet je er maar eens een stevig stuk over schrijven in het regionale sufferdje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homo's vormen een probleem vanwege het feit dat ze bestaan. Snap dat dan.
Ik vind dat dus ook gek. Alleen de SGP en in mindere mate de CU durven het probleem te benoemen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok, dat zal het zijn. Gek dat ik politici daar nooit over hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |