Ah ik weet alweer genoeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
We? De enigen die voor tweedeling in dit land zorgen zijn de geitendrijvers.
Dat doet hij toch niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
De PVV zal altijd een one-man show blijven en dus geen echte partij, ik snap daarom niet dat er mensen op stemmen. Misschien als protest stem, maar je weet gewoon dat alles om Geert draait en de rest figurant is.
Zodra de PVV echt de grootste partij is, heeft Geert natuurlijk een probleem, dan zal hij ineens z'n verantwoordelijkheid moeten nemen.
Staat er niet bij. Maar misschien overgestapt naar Wilders .quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Halcon het volgende:
D66 in elkaar gezakt? Ik vind het prima, maar hoe dat zo opeens?
Dat lijkt me een rare move.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef cempexo het volgende:
[..]
Staat er niet bij. Maar misschien overgestapt naar Wilders .
Yep. De meesten hebben het alleen nog niet door.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Want Nederland is zo'n grote puinzooi?
Mooi zo.quote:
Pechtold zei wat.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Halcon het volgende:
D66 in elkaar gezakt? Ik vind het prima, maar hoe dat zo opeens?
Hoe wou je precies preventief gaan peilen?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef cempexo het volgende:
16 september 2014 - TNS NIPO:
PVV de grootste partij - D66 in elkaar gezakt.
http://www.tns-nipo.com/g(...)6-9-prinsjesdag.pdf/
Als de peiling inderdaad gedaan is op basis van de debatten van gisteren en vandaag,
Niet zo projecteren.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Yep. De meesten hebben het alleen nog niet door.
[..]
Dat is wel erg optimistisch gesteld...quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Eén ding scheelt: een grotere puinzooi kan hij er niet van maken, het kan alleen maar vooruit.
Ben je ook voor Poetin, net als de EP-fractie waar de PVV toe behoort?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn leven vriend, ik ben gewoon een nationalist. Ik ben tegen de EU, tegen veramerikanisering, en tegen de multiculturele samenleving. Dus ik moet wel PVV stemmen, en dat mogen wel meer mensen gaan doen uit landsbelang.
En jij denkt dat Geert het leven beter gaat maken voor je?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:03 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Yep. De meesten hebben het alleen nog niet door.
Het aantal EU pallets met groene papieren zakdoeken voor D66.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe wou je precies preventief gaan peilen?
Vreemd genoeg zie je vorig jaar na de zomer de PVV ook zo hard omhoog schieten. Of het is toeval, of TNS Nipo heeft z'n meetmethode niet voor elkaar, of er is een interessante trend. Maar ik zou niet weten hoe die te verklaren is. Een vroege herfstdepressie bij de kiezers misschien?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:05 schreef 99.999 het volgende:
Oh en een peiling waarbij partijen zo 8-9 zetels omhoog of omlaag schieten, het zal allemaal wel. Maar erg geloofwaardig voelt het niet aan...
Kan het niet zo zijn dat rond deze tijd het natuurlijk om de portemonnee gaat en Geert heerlijk naar de mond praat met gratis zorg, voorzieningen en dergelijke.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef freako het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie je vorig jaar na de zomer de PVV ook zo hard omhoog schieten. Of het is toeval, of TNS Nipo heeft z'n meetmethode niet voor elkaar, of er is een interessante trend. Maar ik zou niet weten hoe die te verklaren is. Een vroege herfstdepressie bij de kiezers misschien?
Ik denk dat op het moment het onderbuik gevoel even opspeeld.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat rond deze tijd het natuurlijk om de portemonnee gaat en Geert heerlijk naar de mond praat met gratis zorg, voorzieningen en dergelijke.
Alle mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn in feite even Nederlands. Heel veel mensen begrijpen dat niet. Of je nu moslim of christen bent, donker of blank,heb je de Nederlandse nationaliteit dan ben je een Nederlander.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het land:
[ afbeelding ]
Ja: dit is Nederland; de Hofdstad zelfs. Dat zie je natuurlijk wel aan dat kleine meisje.
Haten op de PVVquote:
Financieel ja, moraliteit nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:40 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Alle mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn in feite even Nederlands. Heel veel mensen begrijpen dat niet. Of je nu moslim of christen bent, donker of blank,heb je de Nederlandse nationaliteit dan ben je een Nederlander.
Als zoiets vaker voorkomt bij die peiler ga je toch wel een beetje aan meetfouten denkenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef freako het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zie je vorig jaar na de zomer de PVV ook zo hard omhoog schieten. Of het is toeval, of TNS Nipo heeft z'n meetmethode niet voor elkaar, of er is een interessante trend. Maar ik zou niet weten hoe die te verklaren is. Een vroege herfstdepressie bij de kiezers misschien?
Voor een deel zal het ook te maken hebben met de presentatie van de miljoenennota. Veel mensen verwachten blijkbaar dat er op die dag cadeautjes worden uitgedeeld en dat ze duizenden euro's kunnen bijschrijven op hun rekening.quote:Op donderdag 18 september 2014 07:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als zoiets vaker voorkomt bij die peiler ga je toch wel een beetje aan meetfouten denken
Dat valt het sowieso, ondanks dat ik niet had verwacht duizenden euro's bij te kunnen schrijven op mijn rekening.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor een deel zal het ook te maken hebben met de presentatie van de miljoenennota. Veel mensen verwachten blijkbaar dat er op die dag cadeautjes worden uitgedeeld en dat ze duizenden euro's kunnen bijschrijven op hun rekening.
Dan viel hetgeen het kabinet dinsdag presenteerde natuurlijk een beetje tegen.
En toch tewijl het niet mijn ,leider, is, getuigd het van moed vind ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook de slecht voorbereide mensen. Roemer kreeg een vraag over de onderbouwing en stamelde met een rood aangelopen hoofd dat we die nog tegoed hebben, Zijlstra (als ik het goed heb) stelt een vraag aan die kerel van het CDA en die CDA-er begint over iets heel anders te zeveren...
Het getuigt van moed om mensen op te stoken met onhaalbare plannen waarvan je zelf de financiële onderbouwing niet eens hebt?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
En toch tewijl het niet mijn ,leider, is, getuigd het van moed vind ik.
En dat rode hoofd stoort me minder als het rode hoofd van Weekers vroeger die zijn cijfers naar zijn idee wel op orde had, vermoed ik.
Zover ik weet had hij geeneens plannen, kan zijn dat ik ze niet gehoord heb.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het getuigt van moed om mensen op te stoken met onhaalbare plannen waarvan je zelf de financiële onderbouwing niet eens hebt?
Hij wilde van alles gratis maken en allerlei kostbare zaken realiseren. Er is alleen wat kleingeld tekort en hoe daar aan te komen, weet Roemer ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zover ik weet had hij geeneens plannen, kan zijn dat ik ze niet gehoord heb.
Weekers had wel plannen meen ik.
Vindt jij, maar vindt lang niet iedereen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:40 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Alle mensen met de Nederlandse nationaliteit zijn in feite even Nederlands. Heel veel mensen begrijpen dat niet. Of je nu moslim of christen bent, donker of blank,heb je de Nederlandse nationaliteit dan ben je een Nederlander.
Ik denk dat de meeste mensen dat wel snappen, ze zijn het er alleen niet over eens. En terecht.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:40 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
En wie bepaalt die zogenaamde 'Westerse normen en waarden'? En je wilt mensen tot in de zoveelste generatie als niet-Nederlands bestempelen?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Vindt jij, maar vindt lang niet iedereen.
Wat is een Nederlander? Dat is nog steeds een lopend maatschappelijk debat, waarbij de meesten vinden dat men zich aan Westerse normen en waarden heeft te houden.
De samenleving. En ja; sterker nog: dat doen zijzelf al.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wie bepaalt die zogenaamde 'Westerse normen en waarden'? En je wilt mensen tot in de zoveelste generatie als niet-Nederlands bestempelen?
Ik zeg het maar weer gewoon. Blanke germaanse bevolking.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wie bepaalt die zogenaamde 'Westerse normen en waarden'? En je wilt mensen tot in de zoveelste generatie als niet-Nederlands bestempelen?
'De samenleving', weer zo lekker vaag. Kan je concretiseren?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:16 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
De samenleving. En ja; sterker nog: dat doen zijzelf al.
Daarom, gewoon lekker racistischquote:Op donderdag 18 september 2014 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar weer gewoon. Blanke germaanse bevolking.
Iedereen die in Nederland woont en loyaal is aan de Nederlandse staat en haar inwoners, niet aan andere landen/culturen/volkeren.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
'De samenleving', weer zo lekker vaag. Kan je concretiseren?
Dus ook de mensen die jij nooit als Nederlander zal zien?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Iedereen die in Nederland woont.
Reeds gecorrigeerd.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus ook de mensen die jij nooit als Nederlander zal zien?
Ik lach alleen nog maar om het woord racistisch. Als iemand tegen me zegt "jij bent een racist" zeg ik "natuurlijk ben ik een racist".quote:Op donderdag 18 september 2014 13:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom, gewoon lekker racistisch.
Iedereen is terug van het Hollandse themaresort in Turkije en kan nu weer even lekker kankeren op Turken.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:34 schreef freako het volgende:
[..]
Wie zijn pakie aan is dat?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus ook de mensen die jij nooit als Nederlander zal zien?
Er is wel een verschil tussen Turken hier en Turken daar, alhoewel de Turken hier zich aardig gedeisd houden, in tegenstelling tot de Marokkanen. Waarom denk je dat Marokko ze ook niet wil hebben?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Iedereen is terug van het Hollandse themaresort in Turkije en kan nu weer even lekker kankeren op Turken.
Interessante woordkeuzequote:
Omdat Arabieren racisten zijn.quote:in tegenstelling tot de Marokkanen. Waarom denk je dat Marokko ze ook niet wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |