Dat ontken ik niet, maar PVV heeft niet het alleenrecht bij het klootjesvolk.quote:Op zondag 23 november 2014 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV is bij uitstek een partij voor het klootjesvolk.
Daarbij geldt ook nog dat je de betrouwbaarheid van individuele mutaties enkel binnen het kader van de volledige peiling kunt beoordelen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:20 schreef freako het volgende:
[..]
Peilingen hebben een foutmarge van een zetel of 2 naar boven of beneden, voor de grote partijen. Een daling of stijging van 2 zetels is nauwelijks significant.
'Groepsdieren' zoeken altijd naar een leider in onzekere tijden, alleen zijn politici denkbeeldige leiders waar je je op stuk kan lopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef cempexo het volgende:
Dat is iets wat ik herken in Nederland, namelijk de behoefte aan leiderschap.
quote:Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Verstandige mensen stemmen niet met hun portemonnee en stemmen PvdD.
Dat vind jij. Een partij die alleen over dieren gaat is voor mij een teken dat dit land te welvarend is geworden. Ik ben vóór dierenwelzijn en ook nog eens vóór duurzaamheid, maar ik heb daar wel hele andere oplossingen voor dan de totaal idioten van de PvdD.quote:Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar PVV heeft niet het alleenrecht bij het klootjesvolk.
Is een serieus probleem aan het worden. Bindende referenda naar Zwitsers voorbeeld zijn de oplossing.quote:Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef john2406 het volgende:
Ik had me voorgenomen niet meer te stemmen, ik ben de coalieties wel meer als zat, heb me echter voorgenomen in de toekomst blanco te gaan stemmen volgens mij is dat het verstandigste voor mij.
Ja maar ik denk niet dat ze zich het "werk" laten afnemen vrijwillig dan he!quote:Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is een serieus probleem aan het worden. Bindende referenda naar Zwitsers voorbeeld zijn de oplossing.
Daarom is bijna elke politicus er mordicus op tegen. Enige uitzonderingen zijn de partijen op de flanken: SP en PVV.quote:Op maandag 24 november 2014 00:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat ze zich het "werk" laten afnemen vrijwillig dan he!
Nee, want dan laat je de waan van de dag regeren en komt er niets van langetermijnoplossingen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Is een serieus probleem aan het worden. Bindende referenda naar Zwitsers voorbeeld zijn de oplossing.
Bij een echt serieus referendum kiezen mensen wel eieren voor hun geld hoor. En dan zijn de consequenties voor hunzelf. In Zwitserland is het vrij verkeer van personen met Roemenië en Bulgarije bijv. in een referendum goedgekeurd, dus geen Zwitser kan nu de schuld daarvan bij "de hoge heren in Bern" of bij "Brussel" leggen.quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan laat je de waan van de dag regeren en komt er niets van langetermijnoplossingen.
Die referenda zijn ook nog steeds de reden dat ik huiver om D66 te stemmen.
Ik zie het hele stemmen niet meer zitten al een hele tijd niet.quote:Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want dan laat je de waan van de dag regeren en komt er niets van langetermijnoplossingen.
Die referenda zijn ook nog steeds de reden dat ik huiver om D66 te stemmen.
Toch denk ik dat het beter is dat de toch al gekozen hoge heren over dergelijke dingen beslissen na een grondige studie over de voor en tegens.quote:Op maandag 24 november 2014 00:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij een echt serieus referendum kiezen mensen wel eieren voor hun geld hoor. En dan zijn de consequenties voor hunzelf. In Zwitserland is het vrij verkeer van personen met Roemenië en Bulgarije bijv. in een referendum goedgekeurd, dus geen Zwitser kan nu de schuld daarvan bij "de hoge heren in Bern" of bij "Brussel" leggen.
quote:Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik denk van niet. Als je zo nu en dan bij een erg controversiële beslissing een referendum hebt, dan denk ik dat dat als bliksemafleider werkt, zodat de rest van de tijd de "hoge heren" met hun technocratische beleid meer aanzien hebben.quote:Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het beter is dat de toch al gekozen hoge heren over dergelijke dingen beslissen na een grondige studie over de voor en tegens.
En dan richt je door de onderbuik van het volk je land ten gronde en heb jij het als politicus uiteindelijk alsnog gedaanquote:Op maandag 24 november 2014 00:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Als je zo nu en dan bij een erg controversiële beslissing een referendum hebt, dan denk ik dat dat als bliksemafleider werkt, zodat de rest van de tijd de "hoge heren" met hun technocratische beleid meer aanzien hebben.
Spreek voor je zelf.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Di4mond_GOD het volgende:
Wij (niet-moslims) hebben alleemaal hetzelfde onderbuik gevoel, we gaan er alleen anders mee om...
zelfd egeld voor pvda/gl/spquote:Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
Niks mis met PVV stemmen als je keihard bent gefaald in je leven.
M'n minimumlijende oom stemt bijvoorbeeld ook PVV.
Maar waar moeten we die linkse elite uit bv de grachtengordel dan plaatsen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 18:38 schreef hans1985 het volgende:
[..]
zelfd egeld voor pvda/gl/sp
alleen zijn die dan weer pro buitenlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |