abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146921603
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De PVV is bij uitstek een partij voor het klootjesvolk.
Dat ontken ik niet, maar PVV heeft niet het alleenrecht bij het klootjesvolk.
Verstandige mensen stemmen niet met hun portemonnee en stemmen PvdD.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 23 november 2014 @ 14:04:40 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_146924719
quote:
2s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:20 schreef freako het volgende:

[..]

Peilingen hebben een foutmarge van een zetel of 2 naar boven of beneden, voor de grote partijen. Een daling of stijging van 2 zetels is nauwelijks significant.
Daarbij geldt ook nog dat je de betrouwbaarheid van individuele mutaties enkel binnen het kader van de volledige peiling kunt beoordelen.
pi_146927925
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:07 schreef cempexo het volgende:

Dat is iets wat ik herken in Nederland, namelijk de behoefte aan leiderschap.
'Groepsdieren' zoeken altijd naar een leider in onzekere tijden, alleen zijn politici denkbeeldige leiders waar je je op stuk kan lopen.

Niets doen in tijden als deze is het veiligst, want elke beweging of gedachte of worsteling sleurt je dieper het moeras in.

Standhouden in spannende tijden (terreur, dreigingen, virussen, gevaren, schone politica, etc) is het moeilijkst, vooral als de druk heel groot wordt, want dan komen de poppentjes in beweging.

Veel mensen willen minder immigranten dus komen er meer, heel erg logisch (druk verhogen op diegenen), en je gaat je ook meteen afvragen of dat niet moedwillig wordt gedaan, en als je tot die conclusie komt kan dat schokkend zijn, zorgen voor een 'ontwaking'. Dat is ook een probleem waar je niet uitkomt (want is een psychologisch proces, emotie)

Op psyche en emotie kun je je heel makkelijk stuklopen, dat waren en zijn nog altijd de zwakke schakels in een bevolking. Probeer maar stand te houden tegen alle druk die op je wordt uitgeoefend, voor velen onmogelijk, de verschuivingen in electoraat laten dit zien.

Het komt er in deze tijd op neer dat, wie tegen psychologische terrreur is opgewassen zijn vrijheid zal behouden.
pi_146928236
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

O+
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_146929905
Ik had me voorgenomen niet meer te stemmen, ik ben de coalieties wel meer als zat, heb me echter voorgenomen in de toekomst blanco te gaan stemmen volgens mij is dat het verstandigste voor mij.
pi_146943579
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 11:52 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet, maar PVV heeft niet het alleenrecht bij het klootjesvolk.
Dat vind jij. Een partij die alleen over dieren gaat is voor mij een teken dat dit land te welvarend is geworden. Ik ben vóór dierenwelzijn en ook nog eens vóór duurzaamheid, maar ik heb daar wel hele andere oplossingen voor dan de totaal idioten van de PvdD.
pi_146943679
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 16:58 schreef john2406 het volgende:
Ik had me voorgenomen niet meer te stemmen, ik ben de coalieties wel meer als zat, heb me echter voorgenomen in de toekomst blanco te gaan stemmen volgens mij is dat het verstandigste voor mij.
Is een serieus probleem aan het worden. Bindende referenda naar Zwitsers voorbeeld zijn de oplossing.
pi_146944425
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Is een serieus probleem aan het worden. Bindende referenda naar Zwitsers voorbeeld zijn de oplossing.
Ja maar ik denk niet dat ze zich het "werk" laten afnemen vrijwillig dan he!
pi_146944521
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ja maar ik denk niet dat ze zich het "werk" laten afnemen vrijwillig dan he!
Daarom is bijna elke politicus er mordicus op tegen. Enige uitzonderingen zijn de partijen op de flanken: SP en PVV.
  maandag 24 november 2014 @ 00:27:48 #235
104871 remlof
Europees federalist
pi_146944967
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2014 23:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Nee, want dan laat je de waan van de dag regeren en komt er niets van langetermijnoplossingen.

Die referenda zijn ook nog steeds de reden dat ik huiver om D66 te stemmen.
pi_146945146
quote:
13s.gif Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, want dan laat je de waan van de dag regeren en komt er niets van langetermijnoplossingen.

Bij een echt serieus referendum kiezen mensen wel eieren voor hun geld hoor. En dan zijn de consequenties voor hunzelf. In Zwitserland is het vrij verkeer van personen met Roemenië en Bulgarije bijv. in een referendum goedgekeurd, dus geen Zwitser kan nu de schuld daarvan bij "de hoge heren in Bern" of bij "Brussel" leggen.
pi_146945184
quote:
13s.gif Op maandag 24 november 2014 00:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zie het hele stemmen niet meer zitten al een hele tijd niet.
Maar nou in de toekomst ook niet meer, op wie zou ik dan kunnen stemmen?
De gedoogpartners vallen voor mij nu ook af.
  maandag 24 november 2014 @ 00:53:13 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_146945362
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Bij een echt serieus referendum kiezen mensen wel eieren voor hun geld hoor. En dan zijn de consequenties voor hunzelf. In Zwitserland is het vrij verkeer van personen met Roemenië en Bulgarije bijv. in een referendum goedgekeurd, dus geen Zwitser kan nu de schuld daarvan bij "de hoge heren in Bern" of bij "Brussel" leggen.
Toch denk ik dat het beter is dat de toch al gekozen hoge heren over dergelijke dingen beslissen na een grondige studie over de voor en tegens.
  maandag 24 november 2014 @ 00:55:10 #239
224960 highender
Travellin' Light
pi_146945395
quote:
7s.gif Op maandag 24 november 2014 00:53 schreef remlof het volgende:

[..]

Toch denk ik dat het beter is dat de toch al gekozen hoge heren over dergelijke dingen beslissen na een grondige studie over de voor en tegens.
Ik denk van niet. Als je zo nu en dan bij een erg controversiële beslissing een referendum hebt, dan denk ik dat dat als bliksemafleider werkt, zodat de rest van de tijd de "hoge heren" met hun technocratische beleid meer aanzien hebben.
  maandag 24 november 2014 @ 01:14:41 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_146945597
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 00:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik denk van niet. Als je zo nu en dan bij een erg controversiële beslissing een referendum hebt, dan denk ik dat dat als bliksemafleider werkt, zodat de rest van de tijd de "hoge heren" met hun technocratische beleid meer aanzien hebben.
En dan richt je door de onderbuik van het volk je land ten gronde en heb jij het als politicus uiteindelijk alsnog gedaan :')
pi_146993197
Wij (niet-moslims) hebben alleemaal hetzelfde onderbuik gevoel, we gaan er alleen anders mee om...
pi_146993241
PVV THE BEST
pi_146993259
Zie je nu dat ik dat gewoon als hoofd van de NSA mag zeggen?
pi_146993278
Het is onvermijdelijk dat er slachtoffers gaan vallen, maar hoeveel bepaalt de natuur, niet het christendom, noch de islam, noch het budisme... etcetcett
pi_146993446
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef Di4mond_GOD het volgende:
Wij (niet-moslims) hebben alleemaal hetzelfde onderbuik gevoel, we gaan er alleen anders mee om...
Spreek voor je zelf.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_146993497
Als jij dat wilt :)
pi_146996982
Ik zie veel mensen op de PVV stemmen vanwege hun immigratie standpunten. Toch vraag ik mij af of de meeste stemmers ook ideeën hebben op andere gebieden, bijvoorbeeld duurzaamheid. PVV scoort erg slecht als het gaat om groene energie, en is voor kolencentrales en kernenergie. Met de PVV aan de macht, zullen de broeikasgassen en vervuilende stoffen alleen maar toenemen. Rechts denkt vaak alleen maar aan de stimulatie van de economie en het bedrijfsleven, wat tenkoste gaat van het natuur. Ik zie nu al de smog hangen boven de randstad. Willen wij Peking 2.0 worden? Lijkt me niet, de fijn stof concentratie in Peking is alleen al 25x zo groot als toegestaan in Europa. (EU>max 25 microgram/m^3, Peking > 600 microgram/m^3). Met de PVV als regeringspartij, zal Nederland meer en meer industrieel en grijs worden, met ten koste van de natuur. Just saying.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-grijze-partij.dhtml

http://www.greenpeace.nl/news/groene-ranglijst-verkiezingen/

http://www.stemkijker.nl/duurzaamheid__energie/pvv

http://www.pvv.nl/index.p(...)naar-van-de-economie

Zelf ben ik het eens met de PVV op een paar standpunten m.b.t het immigratiebeleid, maar ik ben het totaal oneens met hun standpunten over duurzaamheid. Daarom weeg ik af, wat vind ik belangrijker, dat Nederland soeverein blijft, of dat Nederland schoon blijft? Schone lucht en natuur weegt bij mij zwaarder. Daarom ga ik op GL of PvdD stemmen.

[ Bericht 7% gewijzigd door MonoIith op 25-11-2014 18:39:05 ]
pi_146997213
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
Niks mis met PVV stemmen als je keihard bent gefaald in je leven.

M'n minimumlijende oom stemt bijvoorbeeld ook PVV.
zelfd egeld voor pvda/gl/sp

alleen zijn die dan weer pro buitenlander.
pi_146997601
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 18:38 schreef hans1985 het volgende:

[..]

zelfd egeld voor pvda/gl/sp

alleen zijn die dan weer pro buitenlander.
Maar waar moeten we die linkse elite uit bv de grachtengordel dan plaatsen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')