Voorspelbare saaie en vooral kinderachtige reactie.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:11 schreef Klokov het volgende:
Op dit moment had er wel uitgekund bij het stuk over PvdA-kiezers.
Vind het ook vreemd. Je zou bijna PVV zeggen want 50 plus is nog minder voor de hand liggend.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag mij vooral af waar die eerder gepeilde D66-stemmers heen zijn gevlucht.
Tsja, dat lijkt mij de enige logische verklaring, aangezien de PvdA en GL ook niet hebben weten te profiteren van de neergang van D66.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
Of ze zijn opgeschoven naar VVD en VVD'ers opgeschoven naar de PVV , dat kan ook.
Ga vooral door met nog 20 van die smileys zonder ook maar 1 punt er mee te maken, goede tijdsbesteding.quote:
Als een eenmanspartij zo weinig inhoud heeft zoals de pvv dat heeft volstaat een enkele smiley:quote:Op woensdag 17 september 2014 15:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ga vooral door met nog 20 van die smileys zonder ook maar 1 punt er mee te maken, goede tijdsbesteding.
Jij doet hetzelfde toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ga vooral door met nog 20 van die smileys zonder ook maar 1 punt er mee te maken, goede tijdsbesteding.
Die zijn wakker geworden en dromen niet meer.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vraag mij vooral af waar die eerder gepeilde D66-stemmers heen zijn gevlucht.
Er is niets mis met mijn leven vriend, ik ben gewoon een nationalist. Ik ben tegen de EU, tegen veramerikanisering, en tegen de multiculturele samenleving. Dus ik moet wel PVV stemmen, en dat mogen wel meer mensen gaan doen uit landsbelang.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan in je leven? Er moet immers een reden zijn dat je PVV stemt.
Werd je geslagen door je ouders? Lukte het je niet om het vmbo af te ronden? Gepest op school?
Ah je gaat zelf ook niet inhoudelijk reageren? Beschuldig anderen dan ook niet. Zomaar een tip om geloofwaardig over te komen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoor ik daar een lama schijten?
Woorden te letterlijk nemenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het land heeft geen belang.
Ach, de clown waar jij op stemt is volgens jou wel inhoudelijk sterk, maar voorlopig staat hij/zij er beroerder voor in de peilingen. Ik zou maar snel gaan emigreren dus uit dit land der hersenlozen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ah je gaat zelf ook niet inhoudelijk reageren? Beschuldig anderen dan ook niet. Zomaar een tip om geloofwaardig over te komen.
Je lijkt wel een beetje op de grote blonde leider.
De clown waar ik op stem?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ach, de clown waar jij op stemt is volgens jou wel inhoudelijk sterk, maar voorlopig staat hij/zij er beroerder voor in de peilingen. Ik zou maar snel gaan emigreren dus uit dit land der hersenlozen.
Wijzen op de zotheid van argumenten, het enige wat telt zijn de belangen van de mensen als die gediend zijn met aansluiting bij Duitsland moeten we dat doen en dan is Nederland deel van de geschiedenis.quote:
Het land:quote:Op woensdag 17 september 2014 15:46 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het land heeft geen belang.
Het is dan wel weer jammer voor je dat Nederland/Nederlandse cultuur en een multiculturele samenleving sinds de Gouden Eeuw onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn leven vriend, ik ben gewoon een nationalist. Ik ben tegen de EU, tegen veramerikanisering, en tegen de multiculturele samenleving. Dus ik moet wel PVV stemmen, en dat mogen wel meer mensen gaan doen uit landsbelang.
Alleen was toen de Nederlandse cultuur nog leidend.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer voor je dat Nederland/Nederlandse cultuur en een multiculturele samenleving sinds de Gouden Eeuw onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Kom eens langs zou ik zeggen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En nee ik emigreer zeker niet, het gras is elders niet groener.
En dat is het nog steeds.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alleen was toen de Nederlandse cultuur nog leidend.
Wat er in Amsterdam gebeurde in de Gouden Eeuw interesseert me niet. Waar ik woon kon je vroeger gezellig met de buurt overweg, totdat er op eens Turken/Marokkanen/Roemenen etc komen wonen die lak hebben aan regels en niet werken. En als je lekker in het weekend ergens wat gaat drinken en er ontstaat ruzie wordt dat meestal veroorzaakt door dat soort mensen, die mooie nieuwe mensen die wij maar gezellig moeten omarmen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is dan wel weer jammer voor je dat Nederland/Nederlandse cultuur en een multiculturele samenleving sinds de Gouden Eeuw onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.
Maar het heulen met Israël is weer geen probleem?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er is niets mis met mijn leven vriend, ik ben gewoon een nationalist. Ik ben tegen de EU, tegen veramerikanisering, en tegen de multiculturele samenleving. Dus ik moet wel PVV stemmen, en dat mogen wel meer mensen gaan doen uit landsbelang.
Dat is wel een probleem, maar geen enkele politieke partij sluit volledig aan bij mijn standpunten. Maar PVV komt het dichtst in de buurt.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar het heulen met Israël is weer geen probleem?
Je weet ook dat de GBL tot aan zijn ellebogen in de bruine sterren van conservatief Amerikaanse clubjes zit he? Over amerikanisering gesproken.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem, maar geen enkele politieke partij sluit volledig aan bij mijn standpunten. Maar PVV komt het dichtst in de buurt.
Inderdaad, volgens mij kunnen figuren die dergelijke redenen aandragen om op de PVV te stemmen beter op de SP stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet ook dat de GBL tot aan zijn ellebogen in conservatief Amerikaanse clubjes zit he? Over amerikanisering gesproken.
Snap je niet wat ik zeg? Ik weet dat GW geilt op Amerika en Israel, maar de PVV is de enige partij die fel tegen de EU en multiculturele samenleving is.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet ook dat de GBL tot aan zijn ellebogen in conservatief Amerikaanse clubjes zit he? Over amerikanisering gesproken.
Begin dan niet over Amerikaniseringquote:Op woensdag 17 september 2014 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Snap je niet wat ik zeg? Ik weet dat GW geilt op Amerika en Israel, maar de PVV is de enige partij die fel tegen de EU en multiculturele samenleving is.
Eén ding scheelt: een grotere puinzooi kan hij er niet van maken, het kan alleen maar vooruit.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:22 schreef Ronaldsen het volgende:
De PVV zal altijd een one-man show blijven en dus geen echte partij, ik snap daarom niet dat er mensen op stemmen. Misschien als protest stem, maar je weet gewoon dat alles om Geert draait en de rest figurant is.
Zodra de PVV echt de grootste partij is, heeft Geert natuurlijk een probleem, dan zal hij ineens z'n verantwoordelijkheid moeten nemen.
Die buurt van jou klinkt een zo'n beetje als de gemiddelde tokkiewijk in mijn woonplaats. Alleen zijn het allemaal Nederlandse uitkeringstrekkers die daar wonen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat er in Amsterdam gebeurde in de Gouden Eeuw interesseert me niet. Waar ik woon kon je vroeger gezellig met de buurt overweg, totdat er op eens Turken/Marokkanen/Roemenen etc komen wonen die lak hebben aan regels en niet werken. En als je lekker in het weekend ergens wat gaat drinken en er ontstaat ruzie wordt dat meestal veroorzaakt door dat soort mensen, die mooie nieuwe mensen die wij maar gezellig moeten omarmen.
Rot toch op.
Want Nederland is zo'n grote puinzooi?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:24 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Eén ding scheelt: een grotere puinzooi kan hij er niet van maken, het kan alleen maar vooruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |