Wat?quote:is een eenjarige plant uit de grassenfamilie (Poaceae) uit het geslacht Tarwe (Triticum).
wordt beschouwd als een primitieve tarwesoort. Het is een graansoort die reeds vóór 7000 v.Chr. verbouwd werd.
nope. primitief en hippe mensen denken dat het beregezond is.quote:
quote:brood kent zijn oorsprong in de vroege middeleeuwen en was naast roggebrood een algemeen geconsumeerd brood.
is van origine een tarwesoort uit het gebied van de Vruchtbare Sikkel en kan zeer goed voor de broodbereiding gebruikt worden. Met name in Duitsland is er een
brood (Dinkelbrot)cultuur, die inspeelt op de huidige gezondheidstrend: slow food.
In Nederland en België is sinds een paar jaar een trend zichtbaar rondombrood. Deze trend wordt vaak ondersteund door lokale organisaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:41 schreef Dven het volgende:
Op 10 december 2013 kregen 2 bieren het ATP-logo waardoor zij zichzelf trappist mogen noemen. Noem één van de twee.
Stand AKQ deel 3089:quote:
Tjeukemeer.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:35 schreef BeamofLight het volgende:
In welk meer kwam cavia sybje terecht?
primaquote:Op woensdag 17 september 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Tjeukemeer.
Klinkt ieder geval als een Fries lied
Dat kon ik er zo snel niet uit op makenquote:
Sybje. Cavia. Friese humor denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 15:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kon ik er zo snel niet uit op maken
Syb van der Ploegquote:Op woensdag 17 september 2014 15:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat kon ik er zo snel niet uit op maken
zo te zien is dat goedquote:
en z'n broer:quote:Den Haag, 14 december 1948 – Amsterdam, 23 november 2002
Wie?quote:Den Haag, 19 augustus 1951 - Amsterdam, 8 juli 2014
yepquote:
Vaduz.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
Moet verder. Hoofdstad Liechtenstein?
is correctquote:Op woensdag 17 september 2014 18:22 schreef plagvreugd het volgende:
Ik wijzig mijn antwoord in... Donau.
Jep.quote:
quote:Deis een Nederlandse landstreek, gelegen in het zuidoosten van de provincie Zuid-Holland, ten (zuid)oosten van de stad Rotterdam en ten noordoosten van de stad Dordrecht. Het vormt het zuidelijk deel van het Groene Hart en betreft een laaggelegen en overwegend dunbevolkt, agrarisch gebied omsloten door rivieren en kanalen.
Op de afbeelding heeft het gebied het nummer 11.
Yepquote:Op woensdag 17 september 2014 18:58 schreef Dven het volgende:
Als een jongen van een zuid Hollandse waard moet ik dat weten natuurlijkalblasserwaard
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:14 schreef Dven het volgende:
en een bekende televisiepresentatrice.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:30 schreef BeamofLight het volgende:
Ook nog nooit van da wijf gehoord. Verder geen idee waar dven vandaan komt of de spijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]weet je, dat herinner ik me ook nog. De hint is botenvraag MM. OBL ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was OudBeijerland, mijn openerquote:Op woensdag 17 september 2014 21:38 schreef BeamofLight het volgende:
weet je, dat herinner ik me ook nog. De hint is botenvraag MM. OBL ofzo
pak een punt, stel een vraag en maak een dansje!quote:Op donderdag 18 september 2014 01:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was OudBeijerland, mijn opener
Zo danquote:
En dan:quote:
En tenslottequote:
quote:
quote:Stephen King has describedas "the Swiss watchmaker of suspense novels, he makes what the rest of us do look like cheap watchmakers in drugstores."
Yepquote:
Toch vreemd, want de namen van zijn (twee) voorgangers mag wel Algemene Kennis genoemd worden. Hij kreeg zijn huidige baan in februari dit jaar.quote:
Satya Nadellaquote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef plagvreugd het volgende:
wilde gok: de CEO van Microsoft?
Geen idee hoe die heet, maar weet wel dat Steve Balmer (of Ballmer?) niet al te lang geleden wegging, dat kan best in februari zijn geweest.
Kom er maar in plaggiequote:Op donderdag 18 september 2014 12:31 schreef plagvreugd het volgende:
wilde gok: de CEO van Microsoft?
Geen idee hoe die heet, maar weet wel dat Steve Balmer (of Ballmer?) niet al te lang geleden wegging, dat kan best in februari zijn geweest.
quote:(Smiljan, 10 juli 1856 – New York, 7 januari 1943) was een Servisch-Amerikaans uitvinder, elektrotechnicus en natuurkundige. Hij wordt gezien als een van de grootste ingenieurs en uitvinders aller tijden.
Had niet verwacht dat ik een punt zou krijgen, vandaar mijn afwezigheid.quote:
Hoppaquote:
Michael, Sean en Chrisquote:
Stand AKQ deel 3089:quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Michael, Sean en Chris
Stand AKQ deel 3089:
3 Mark
2 plagvreugd
4 Dven
2 BeamofLight
3 Berkery
2 lamers
1 lubje25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Bernlef ?quote:
gechecktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op vraag 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dan gaan we daar mee verder.quote:
Welke band?quote:De huidige bandleden zijn zanger Fred Durst, bassist Sam Rivers, drummer John Otto (Rivers’ neef) en gitarist Wes Borland.
yepyepquote:
Opgezocht, is fout.quote:
quote:is een voormalig hiphoptrio opgericht door dj XXXX (Jason Mizell) en bestaande uit de rappers XXXX (Joseph Simmons) en XXXX (Darryl McDaniels). Deze drie groeiden gezamenlijk op in de New Yorkse wijk Hollis, Queens.
quote:is a British based gaming company. It is based in Rayners Lane in Harrow, London. From 14 May 1999 to 23 February 2006, when it owned the Hilton hotel brand outside the United States, it was known as Hilton Group plc. It is listed on the London Stock Exchange and is a member of the FTSE 250 Index, having been relegated from the FTSE 100 Index in June 2006.
degradant--promovendiquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:34 schreef BeamofLight het volgende:
noem de 3 degradanten en promovendi uit en naar de eredivisie voetbal van afgelopen seizoen
Stand AKQ deel 3089:quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
degradant--promovendi
-------------------------------
NEC -- Dordrecht
RKC -- Excelsior
Roda JC -- Willem II
Daft Punkquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kennen we Guy-Manuel de Homem-Christo en Thomas Bangalter beter?
Goedquote:
Houstonquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
Wat is de grootste stad van Texas?
Goedquote:
Bernabeu ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:43 schreef BeamofLight het volgende:
In welk stadion (stad) wordt tijdens dat EK in Spanje gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag:
Wie speelt Smaug in de nieuwe Hobbit filmreeks?
Dan mag plagvreugd verder en blijft Smaug nog even openquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef plagvreugd het volgende:
Quinten Quist = De Ontdekking van de Hemel.
Wat?quote:Eenis een soort meer dat ontstaat tussen een strand en een schoorwal of strandwal. De
kan nog een verbinding met de zee hebben.
treft men ook aan bij sommige koraalriffen.
yepquote:
Christopher Atkins ?quote:
Verkeerd gelezen.quote:
zekersquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen.
Brooke Shields ?
KEULEN EN AKENquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:15 schreef tong80 het volgende:
Welke twee steden werden niet op één dag gebouwd ?
Wie?quote:, artiestennaam van Gonny Buurmeester (Rotterdam, 14 oktober 1970), is een Nederlands zangeres die bekend werd dankzij haar deelname aan het Eurovisiesongfestival. Ze trad aanvankelijk op onder de naam Bojana.
Nope. Eerste letter is wel juist.quote:
Maribelle ?quote:Op zondag 21 september 2014 16:03 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Nope. Eerste letter is wel juist.
Nope. De tweede letter en de laatste letter zijn nu ook goed.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef enilnomrow het volgende:
antwoord:Benedict CumberbatchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe vraag:
Wie speelt Smaug in de nieuwe Hobbit filmreeks?To err is human, to forgive bovine.
Ik neem aan dat je het goed bedoelt...quote:
Toch niet goed bedoeld?quote:Op maandag 22 september 2014 11:10 schreef lamers het volgende:
Wss omdat mijn afkeer van clowns bij Pennywise is begonnen.
Interessante mededeling...quote:Op maandag 22 september 2014 11:16 schreef Dven het volgende:
met 5,642 meter de hoogste berg van Europa.
X = ?quote:De X in Botswana is de grootste binnenlandse delta ter wereld.
Het gebied werd in juni 2014 tijdens de 38e sessie van de Commissie voor het Werelderfgoed aangeduid als UNESCO Werelderfgoed. Het was de duizendste toevoeging aan de Werelderfgoedlijst.
Opgezocht, is niet juist. Is iets waar ik nog nooit van gehoord heb, maar jullie vast welquote:
Nope. Daar heb ik wel van gehoord.quote:
Beroemd is natuurlijk erg subjectief, ik had hem nog niet gehoordquote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef Dven het volgende:
Welke beroemde uitdrukking was de 100.000.000e post op FOK! ?
Yep, tikkie terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |