SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Fopje op 16-09-2014 23:53:43 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Dit vind ik disturbingquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
Altijd al geweten dat BL homo is.
hetzelfde als je poept?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hele dag nog geen muziek aan gehad, ik voel mij naakt
Niemand was ook closequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?Dan is het niet zo'n ramp. Ik ben gewoon twee keer een hele poos weggeweest en ik sta nog zo hoog.
Moet wel toegeven dat wij toch wel gigantisch veel hebben gepost ja.
En nu ben je een slave for the wagequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
In het eerste topic was ik nogal sceptisch over de SC.Zat ik helemaal te zeuren dat het niet zou gaan werken en zo.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, andere manier. Minder fijne.
Ja, zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu ben je een slave for the wage
Oh, nee. Dan hebben we het toch over twee totaal verschillende dingen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.We hebben ook genoeg topics met z'n 2/3/4'en volgepost.
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doenquote:
quote:
Dat ook ja.quote:
Ja dat we elkaar nog begrepenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat ook ja.Snap nog steeds niet dat we dat gewoon zo lang volhielden, zoveel verschillende gesprekken, en toch onthouden wat het onderwerp nou ook alweer was, per gesprek.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doen
ik vind op mobiel DM'en al kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.En het werkte nog prima ook. Totdat we 't mobiel gingen proberen.
Mobiel PM'en.
Hoezo?quote:
Dat is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dat schakelen tussen topic en DM o.a.Weet niet hoe ik het moet uitleggen
Onhandig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat we elkaar nog begrepen
Toen liep het opeens doodquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaMet meerdere lange gesprekken.
Hebben we best knap gedaan.
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook irritant ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
huh wat
Ik zie opeens iemand op FB Barbeknoei posten met pics
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?quote:
Nooit geweten eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:
Onhandig is misschien de juiste definitie.quote:
Oh eens proberen binnenkort dan maar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ideaaaaaaal
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?
Als ik zoiets tegenkom / ontdek, vergeet ik het nooit meer. Echt onmisbaar als je het eenmaal weet.quote:
Werkt echt top.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh eens proberen binnenkort dan maar.
* LittleBrownie zoekt BBQquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan heb je geen neppe BBQ op je FB.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegenkom / ontdek, vergeet ik het nooit meer. Echt onmisbaar als je het eenmaal weet.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds net zo inactief hoor.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bij-luchthaven.dhtml
KLB / Mensen die barbeknoei zeggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik google Barbeknoei, first hit FOK!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KLB / Mensen die barbeknoei zeggen
goed topic
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik google Barbeknoei, first hit FOK!
Zeg jij geen barbeknoei? Dacht dat dat tpyisch brabants wasquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KLB / Mensen die barbeknoei zeggen
goed topic
zoals?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gelukkig google je m'n echte naam niet. Straks komen er weer rare sites bovendrijven.
![]()
Bah afgrijselijk woord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg jij geen barbeknoei? Dacht dat dat tpyisch brabants was
GOED PLANquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gelukkig google je m'n echte naam niet. Straks komen er weer rare sites bovendrijven.
![]()
Omg. Ik sta op het internet.quote:
iddquote:Op woensdag 17 september 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg. Ik sta op het internet.
Dat is een stonerfotoen daar heb ik twee verschillende pupilkleuren.
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Die site van je werkthat design
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Die foto van de sales manager
Ik vind die stagiaires wel schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Dat is ook echt een vage gast.
Sorry man.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze onderlinge gesprekken zijn wel lastig om op in te haken. Succes nog.
Stagaires hè.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die stagiaires wel schattig
Kan met artisteer volgens mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ kan je een tumblr theme in elkaar flansen?
Lijkt wel een hipsterquote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stagaires hè.
Die eerste is echt een naar ventje. Betwetertje enzo. Grote bek, maar kan niks.![]()
Weet nietquote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ kan je een tumblr theme in elkaar flansen?
quote:
Ik vind m'n huidige thema ook wel goedquote:Op woensdag 17 september 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet nietKan het wel proberen. En anders kan ik 't onze ontwerper wel vragen, die doet dat soort dingen in z'n vrije tijd ook veel.
Halfbakken hipster dan.quote:
That swagquote:Op woensdag 17 september 2014 00:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Halfbakken hipster dan.Hij praat behoorlijk kakkerig, draagt altijd nette lakschoenen, overhemdje strak in z'n broek,
En hij is net 17.
Dat is html toch? Weet niet hoe dat werkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind m'n huidige thema ook wel goedMaar lijkt me tof om te leren
ja denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is html toch? Weet niet hoe dat werkt.Maar als het gewoon een html theme is, waar je zelf locaties van de "blokken" (menu, content, sidebar etc.) kan instellen, is het best wel goed te doen.
HeaNquote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.artisteer.com/?p=help_tumblr
Iets met huisstijl. Omdat het logo ook geen hoofdletters heeft, en het menu, en de koppen, en alles.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo geen hoofdletters bij de namen?
Alles behalve de namenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets met huisstijl. Omdat het logo ook geen hoofdletters heeft, en het menu, en de koppen, en alles.
Was de ontwerper helemaal van overtuigd, dat het zo moest zijn.
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij best makkelijkMaar misschien is Artisteer toch iets makkelijker.
Leer je daar wel iets van?quote:
Waarom het wiel opnieuw willen uitvinden!?quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Leer je daar wel iets van?
* BBQSausage gaat demo bekijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja onze ontwerper is een beetje een gekkie.
Het werkt geweldig met wordpress!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* BBQSausage gaat demo bekijken.
Ik wil stiekem ook een designer zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Waarom het wiel opnieuw willen uitvinden!?
Je leert er niets van. Het is simpelweg op een export knop drukken, en hij maakt er zelf een voorgebakken template van.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
De ontwerpskills heb je al.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil stiekem ook een designer zijn
dat zegt een vriend van me al jaaarenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
huh wat
Ik zie opeens iemand op FB Barbeknoei posten met pics
Jaquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg allemaal misleidende mails van Motorola over het kunnen bestellen van hun moto360. Terwijl ze die alleen maar in de US verkopen.
Heb nu alweer een hekel aan ze.
ooit kan ik het dusquote:Op woensdag 17 september 2014 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaDat heb je wel snel onder de knie, kan je al best snel eenvoudige opmaak maken.
En dan beginnen aan CSS, en uiteindelijk misschien nog een stukje javascript voor de leuke effectjes.
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik krijg allemaal misleidende mails van Motorola over het kunnen bestellen van hun moto360. Terwijl ze die alleen maar in de US verkopen.
Heb nu alweer een hekel aan ze.
Ja, zo flauw.quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kan ookquote:Op woensdag 17 september 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit ga ik je gewoon htmlcursus geven. En css, en javascript.
Als je het eenmaal doorhebt, gaat het heel makkelijk. Denk dat je in een dagje al heel ver kan komen.quote:
ze kan al wel hackenquote:Op woensdag 17 september 2014 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je het eenmaal doorhebt, gaat het heel makkelijk. Denk dat je in een dagje al heel ver kan komen.
:squote:Op woensdag 17 september 2014 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je geeft toe dat je aan alzheimer lijdt
Pro hacker dit datquote:
Baasquote:Op woensdag 17 september 2014 02:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude heb ik wel eens zien rijden in ehvecht te erg
Vet tochquote:Op woensdag 17 september 2014 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit, hij ook niet overigens
Medelijden met jouw burenquote:
quote:
Mijn geo?quote:Op woensdag 17 september 2014 03:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel sick voor 65 jarig volk![]()
Speciaal voor jouw geo
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef Flippiee het volgende:
http://www.vpro.nl/lees/s(...)ten/qinoakutten.html
Whehehe
Wat een klanten zijn er ook af en toe.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klant hier werd laatst pissig dat wij de superfoods de deur uit hadden gegooid, volgensmij hebben we nog maar 1 product ergens weg gestopt wat onder "superfoods" valt
Ik zou vanochtend eigenlijk weer gewoon om 8:00 beginnen. Maar toen ik wakker werd om 6:30, dacht ik: Fuck it.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb geen zin om naar school te gaan
Het was kwart over 8 's ochtends, dan ben ik nog niet zo scherpquote:Op woensdag 17 september 2014 09:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een klanten zijn er ook af en toe.
Je had tegen haar moeten zeggen dat het begrip superfoods niet afgeschermd is en een manderijn of ongezoute noten er daarom ook kunnen vallen.
Als ik nu naar school zou gaan is het de hele dag Comptia Network+ doorlezen, notities maken. Niks meer.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou vanochtend eigenlijk weer gewoon om 8:00 beginnen. Maar toen ik wakker werd om 6:30, dacht ik: Fuck it.Toen werd 't toch maar een uurtje later.
Dit had ik ook toen ik schoonmaakster was bij de Mac. Dan ben je er al heel vroeg. Zelfs dan al mensen die willen dat je zsm de tent open gooit.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:57 schreef d4v1d het volgende:
Ook van die klanten die om 10 voor 8 al voor de deur staat als jij daar met je duffe kop voor de deur staat aan te bellen om naar binnen te gaanEn dan zeggen "Ja hij gaat over 10 minuten pas open".
Ja ik sta hier voor m'n plezier te bellen
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit had ik ook toen ik schoonmaakster was bij de Mac. Dan ben je er al heel vroeg. Zelfs dan al mensen die willen dat je zsm de tent open gooit.
Inderdaad. Ik snap niet waarom mensen per se zo vroeg bij een fucking McDonald's moeten zijn.quote:
Mensen met smetvrees.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap niet waarom mensen per se zo vroeg bij een fucking McDonald's moeten zijn.
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Nothing much, daar?quote:
Kom jij daar in aanmerking dan?quote:
Ik had het tegen bbqquote:Op woensdag 17 september 2014 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kom jij daar in aanmerking dan?
BBQ iig nietquote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef d4v1d het volgende:
Het is eigenlijk minder leuk nu ik zelf ook kassa draai
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef d4v1d het volgende:
Het is eigenlijk minder leuk nu ik zelf ook kassa draai
PostNL is altijd zo onduidelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een niet-thuis briefje van PostNL gehad maar ik heb geen idee wat ik besteld heb.
En de code van het briefje doet het geeneens
tis watquote:Op woensdag 17 september 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand onwel geworden en een oudje dr heup gebroken op het station binnen de minuut. Wat een dag.
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand onwel geworden en een oudje dr heup gebroken op het station binnen de minuut. Wat een dag.
Is "locatie gesloten" niet iets voor een bedrijf ofzo? Of een pakketpunt van PostNL zelf?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PostNL is altijd zo onduidelijk.
Laatst stond er bij mij op die track&trace site dat ze m'n pakketje niet konden bezorgen omdat de "locatie gesloten" was._ Ik was de hele dag gewoon thuis, heb geen bel gehoord, en geen bezorger gezien.
Ja, ik kon het ook al niet helemaal vatten.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is "locatie gesloten" niet iets voor een bedrijf ofzo? Of een pakketpunt van PostNL zelf?
R.I.P. in vrede aan alle nabestaandenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oh. Volgens mij heeft m'n mobiel een te harde klap gemaakt, hij doet nu gek.
Begint om de zoveel minuten te trillen, maar ontvang geen notificaties.Nu weet ik dus niet of het gewoon loze trilmeldingen zijn, of dat hij dus geen notificaties meer laat zien die daar bij horen.
Zat gister nog op te scheppen dat 'ie het nog zo goed deed, ook al was 'ie een paar keer gevallen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
R.I.P. in vrede aan alle nabestaanden
Moet ik even maken danquote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Pics van de cd kast.
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet ik even maken daneen kast
hehehequote:Op woensdag 17 september 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herken het probleem. De CD's die ik heb liggen ook kris kras door elkaar
Chip jij nog wel eens dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe manier van pinnen is echt geweldig *not*. De chip op mijn bankpasje is na een paar maand al compleet versleten, pasje doet het nu ook niet meer!
Ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe manier van pinnen is echt geweldig *not*. De chip op mijn bankpasje is na een paar maand al compleet versleten, pasje doet het nu ook niet meer!
Pinnen gaat nu via die chip.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chip jij nog wel eens dan?
Ik weet dat je op scholen vaak in de automaat kan betalen met chip, maar verder dan dat en parkeerautomaten is chippen verder overal onmogelijk gemaakt volgens mij.
Denk dat ze bedoelt dat je nu de kaart moet inschuiven ipv de magneetstrip gebruikenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet dat je op scholen vaak in de automaat kan betalen met chip, maar verder dan dat en parkeerautomaten is chippen verder overal onmogelijk gemaakt volgens mij.
en dit jaquote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was.Krijg constant bij de kassa foutmeldingen, moet ik het altijd twee keer opnieuw proberen
Iedereen denken dat ik geen saldo meer heb en zo.
Ja daar moeten we ook chippen maar ook in winkels enz moet je hem nu (naja al een tijdje) met die chipkant in de pinautomaat steken..quote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope je bent niet de enige, ik moest net shit achterlaten bij de kassa omdat ik niet kon betalen. Zo gênantquote:Op woensdag 17 september 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was.Krijg constant bij de kassa foutmeldingen, moet ik het altijd twee keer opnieuw proberen
Iedereen denken dat ik geen saldo meer heb en zo.
Chippen wordt over een jaar weer afgeschaft. Nog even volhoudenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Het begint ergens op te lijkenquote:
Maar dan heb je nog steeds de nieuwe manier van pinnen.. en dat is ook met die chipquote:Op woensdag 17 september 2014 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Chippen wordt over een jaar toch weer afgeschaft.
Oh gaat dat via die chip dan? Wist ik geeneensquote:Op woensdag 17 september 2014 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar moeten we ook chippen maar ook in winkels enz moet je hem nu (naja al een tijdje) met die chipkant in de pinautomaat steken..
Ik heb trouwens enkel Iowa van Slipknot. Daarna werd het definitief een kutband daar waar ik Iowa nog wel uit jeugdsentiment op prijs kan stellenquote:
Als je hem dan hebt, vraag dan alvast weer een nieuwe aan, voor de week daarop.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope je bent niet de enige, ik moest net shit achterlaten bij de kassa omdat ik niet kon betalen. Zo gênantZo maar even nieuw pasje aanvragen, hopelijk duurt het geen week ofzo voor die er is
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je hem dan hebt, vraag dan alvast weer een nieuwe aan, voor de week daarop.Zo lang houden ze het niet vol namelijk.
Aaaahquote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De prachtige winst van de Blauw Witte helden op het nietige PSV
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denkenMeteen voor over een paar maand een nieuwe erbij haha
Tof. Gezelligquote:Op woensdag 17 september 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Mono ik bel je chick even binnenkort om iets af te spreken met jullie voor in de herfstvakantie
dit is ook een tof nummerquote:Op woensdag 17 september 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens enkel Iowa van Slipknot. Daarna werd het definitief een kutband daar waar ik Iowa nog wel uit jeugdsentiment op prijs kan stellen
Dit soort nummers hebben toch iets liefs over zich heen.
Ik neem nog een plant mee zoals beloofdquote:Op woensdag 17 september 2014 12:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof. GezelligHuisje is al bijna af dus het is nog chiller nu
Zoveel emotie en woede in die stem en tekst. Daarna raakte hij miljonair en was het ineens geheel verdwenen.quote:
Geen geluid hier. Als in waar ik nu ben.quote:
Gaafquote:Op woensdag 17 september 2014 12:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik neem nog een plant mee zoals beloofd
Die was goed jaquote:Op woensdag 17 september 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
was zondag nog in lelystad
moest weer denken aan die epische lelystadmeet mono
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef Monopoly het volgende:
En masturberen terwijl ik aan de borsten van Amarantha denk
Stoere teksten kunnen we allemaal bezigen. Kom maar met bewijs bij voorkeur met een video.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef Monopoly het volgende:
ehhquote:Op woensdag 17 september 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoere teksten kunnen we allemaal bezigen. Kom maar met bewijs bij voorkeur met een video.
Oh, dat doe ik ook altijd bij je vriendin.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik bij paxconquote:Op woensdag 17 september 2014 12:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook altijd bij je vriendin.
Die is wel mooi. Duality is ook wel aardig. Verder kutband.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar Snuff blijft het allermooiste liedje van Slipknot![]()
![]()
![]()
Wazige clip ook
Daarom soadquote:Op woensdag 17 september 2014 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is wel mooi. Duality is ook wel aardig. Verder kutband.
Eens.quote:
1.Iggy & the Stooges - Raw Power (1973)quote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 17 september 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft geen tieten voor zover ik weet.
Zal eens kijken dan.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1.Iggy & the Stooges - Raw Power (1973)
2.Pixies - Surfer Rosa (1988)
3.The Breeders - Pod (1990)
4.The Vaselines - Dying for It (1988, listed as Pink EP)
5.The Shaggs - Philosophy of the World (1969)
6.Fang - Landshark (1982)
7.MDC - Millions of Dead Cops (1981)
8.Scratch Acid - Scratch Acid (1984, listed as 1st EP)
9.Saccharine Trust - Paganicons (1981, listed as 1st EP)
10.Butthole Surfers - Pee Pee the Sailor (1983)
11.Black Flag - My War (1984)
12.Bad Brains - Rock for Light (1983)
13.Gang of Four - Entertainment! (1979)
14.Sex Pistols - Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols (1977)
15.The Frogs - It's Only Right and Natural (1989)
16.PJ Harvey - Dry (1992)
17.Sonic Youth - Daydream Nation (1988)
18.The Knack - Get the Knack (1979)
19.The Saints - Know Your Product (1978)
20.Kleenex - "anything by:" (1978-1983, possibly referring to 1993's Kleenex/LiLiPUT compilation)
21.The Raincoats - The Raincoats (1979)
22.Young Marble Giants - Colossal Youth (1980)
23.Aerosmith - Rocks (1976)
24.Various Artists - What Is It. (1982, erroneously listed as What Is This?)
25.R.E.M. - Green (1988)
26.Shonen Knife - Burning Farm (K Records version, 1985)
27.The Slits - Typical Girls (1979)
28.The Clash - Combat Rock (1982)
29.The Faith/Void - The Faith/Void (1982)
30.Rites of Spring - Rites of Spring (1985)
31.Beat Happening - Jamboree (1988)
32.Tales of Terror - Tales of Terror (1984)
33.Leadbelly - Leadbelly's Last Sessions Volume One (1953)
34.Mudhoney - Superfuzz Bigmuff (1988)
35.Daniel Johnston - Yip/Jump Music (1983)
36.Flipper - Album – Generic Flipper (1982)
37.The Beatles - Meet the Beatles! (1964)
38.Half Japanese - We Are They Who Ache with Amorous Love (1990)
39.Butthole Surfers - Locust Abortion Technician (1987)
40.Black Flag - Damaged (1981)
41.Fear - The Record (1982)
42.Public Image Ltd - The Flowers of Romance (1981)
43.Public Enemy - It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back (1988)
44.Marine Girls - Beach Party (1982)
45.David Bowie - The Man Who Sold the World (1970)
46.Wipers - Is This Real? (1980)
47.Wipers - Youth of America (1981)
48.Wipers - Over the Edge (1983)
49.Mazzy Star - She Hangs Brightly (1990)
50.Swans - Young God (1984, erroneously listed as Raping a Slave)
Deze lijst kun je ook nog luisteren in je vrije tijd
Ik heb het niet verzonnen.quote:
Ik kijk alweer uit naar je top2000 lijstjes inclusiefquote:Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen.
Butthole Surfers zijn wel baas
Fix nog even een show op radio49 danquote:Op woensdag 17 september 2014 12:43 schreef Monopoly het volgende:
Gamen en bier drinken. 3 dagen vrij zijn
Gr lobi liefde ditdatalles.
Niet mijn genre. Ken dan ook die hele lijst niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen.
Butthole Surfers zijn wel baas
Ooit gehoord van Nirvana?quote:Op woensdag 17 september 2014 13:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet mijn genre. Ken dan ook die hele lijst niet.
Ooitquote:Op woensdag 17 september 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Nirvana?
De Boss kwam net voor ons opleidingsgebouw in Breda langslopenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alweer uit naar je top2000 lijstjes inclusiefen
emoties.
Moet je een koek?quote:
Das grote klasse maat.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Boss kwam net voor ons opleidingsgebouw in Breda langslopen
Kwam net het gemeentehuis uit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Das grote klasse maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |