SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
ja jammer te vroeg niemand zal komen.
Slotje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
ja jammer te vroeg niemand zal komen.
Slotje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
Voor belgen is dit geen vreemde tt.
Hoi
We zullen zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Xabi weg gaat ze opbreken later
quote:
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ga gewoon terug naar KLB, domme troll.
Omdat je topics bagger zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.
ZE ZITTEN ACHTER ME AAN DE MODNAZIS!![]()
![]()
Ga gewoon aan je pik sjorren in de wc en kom nooit meer op FOK!.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
PL is hier ook. Mijn avond is nu fantastisch.
Nee geen trek. (HAIHAHAHAHAHAOAooiiiiii)quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga gewoon aan je pik sjorren in de wc en kom nooit meer op FOK!.
Probleem opgelost.
Ik ben er ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
Hier word je ook niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
![]()
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
Wat voorbarig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ancelloti weg met de winter
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee geen trek. (HAIHAHAHAHAHAOAooiiiiii)
[..]
Ik ben er ook.
Ja maar dat ligt niet aan Ancelottiquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voorbarig.Met Ancelotti wonnen ze de CL ook
Bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.Ik zal proberen je niet te teleurstellen.
PS. Wist jij dat Fylax 14 is en nooit een stijve heeft gehad?
Goed hoor, studie bevalt goed maar wel veel te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
Zo ik zit aan de rijst met kipben je serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ik zit aan de rijst met kiplust jij kaas met hagelslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Zo ik zit aan de rijst met kipKip,patat en appelmoes is wel lekker maar met rijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, studie bevalt goed maar wel veel te doenEn gisteravond was ik wezen borrelen met de studievereniging en daarna ging ik met wat mensen die ik daar ontmoet had ff stappen, was gezellig
Nee. Ik ben dan ook geen fan van kaas. Ik lust ook geen boter dus ik ga dan als een mongool een broodje uithollen als ik hagelslag wilquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
lust jij kaas met hagelslag?
Ja bij rijst.. en bij bami en bij pasta en bij aardappel puree..quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kip,patat en appelmoes is wel lekker maar met rijst?
En hoe is het met jouw studie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt goedMooi dat het goed bevalt!
Hoeveel potten appelmoes koop jij wel niet per maand?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dan ook geen fan van kaas. Ik lust ook geen boter dus ik ga dan als een mongool een broodje uithollen als ik hagelslag wil
[..]
Ja bij rijst.. en bij bami en bij pasta en bij aardappel puree..
Ja ook wel goed volgens mijquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En hoe is het met jouw studie?
haha ninja - editquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel goed volgens mijIk hoor het morgen denk ik wel (we hebben allemaal een gesprekje met onze lob-er). Ik krijg denk ik wel wat kritiek puntjes maar ja haha voor de rest gaat het wel goed volgens mij
2 denk ik.. misschien 3quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveel potten appelmoes koop jij wel niet per maand?
Geen eckte hollanderquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Ik ben dan ook geen fan van kaas. Ik lust ook geen boter dus ik ga dan als een mongool een broodje uithollen als ik hagelslag wil
[..]
Snap ik. Tenzij door stamppot heenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, gekookte aardappelen heb ik ook niet meer gegeten sindsi k uit huis ben
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou toch een kitten krijgen van iemand?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:28 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nu echt serieus aan het kijken voor een kat uit het asiel.
Ik ben op de site aan het kijken van het dierenasiel hier.
Alleen beetje jammer dat er niet ongeveer staat hoeveel een kat bij hun kost.
Maar ik ga deze week of volgende week wel even daarnaar toe.
ook vies, rijst is best ja .quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ging helaas niet door.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou toch een kitten krijgen van iemand?
Ben ik ook geen fan van dus dat soort dingen maken ik ook nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik. Tenzij door stamppot heen
Jawelquote:
Ik heb bijna altijd boter op mijn brood.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JawelIk heb het echt al minstens 15 jaar niet meer op brood gegeten denk ik.. Héél af en toe nog gedaan voor hagelslag op brood maar dat eet ik ook al jaren niet meer
Stamppot is wel lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik ook geen fan van dus dat soort dingen maken ik ook nietgebakken aardappeltjes zijn soms wel lekker maar daar blijft het bij.
Die ken ik ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb ijs waarvan je het stokje opkan eten.
Dat stokje is drop en eromheen is dan citroenijs.
jaaaaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg die zijn ook echt lekker ja
met aardbeien ijsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb al 2 weken zin in witte magnum
Wat ben jij voor een neppe Hollanderquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik ook geen fan van dus dat soort dingen maken ik ook nietgebakken aardappeltjes zijn soms wel lekker maar daar blijft het bij.
Ben dan ook geen Hollanderquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een neppe Hollander
Ik zou echt elke dag wel buitenlands eten kunnen eten, op stamppot na en en snert vind ik de Hollandse keuken maar matigquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een neppe Hollander
Sowieso is buitenlands eten wel lekkerder dan Nederlands eten ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou echt elke dag wel buitenlands eten kunnen eten, op stamppot na en en snert vind ik de Hollandse keuken maar matig
Ja zal ook misschien wel ff wennen zijn enzo, heb ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel goed volgens mijIk hoor het morgen denk ik wel (we hebben allemaal een gesprekje met onze lob-er). Ik krijg denk ik wel wat kritiek puntjes maar ja haha voor de rest gaat het wel goed volgens mij
Sowiesoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso is buitenlands eten wel lekkerder dan Nederlands eten ja.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hou je bek danquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja zal ook misschien wel ff wennen zijn enzo, heb ik ookMaar komt goed
Dat betekend niet dat Roald de Hollandse keuken niet lekker vindt?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar een stamppot boerenkool of aardappels/groente/vlees is op z'n tijd ook erg smakelijk
Stamppot rauwe andijvie met spekjes. Damn dat is goddelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar een stamppot boerenkool of aardappels/groente/vlees is op z'n tijd ook erg smakelijk
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stamppot rauwe andijvie met spekjes. Damn dat is goddelijk
Ik denk dat dat echt op nummer 1 staat bij mijquote:
Bij mij broeder, maar dat kent bijna niemand hierquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat echt op nummer 1 staat bij mij.. samen met pasta
Ik vind gekookte aardappelen altijd zo flauw.. en jus vind ik niet zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:37 schreef Ro-ald het volgende:
Maar groenten beginnen mij een klein beetje te vervelen weet bijna nooit wat voor een groente ik er bij wil eten met het avondeten.
jus van kipquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind gekookte aardappelen altijd zo flauw.. en jus vind ik niet zo
Huh?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij broeder, maar dat kent bijna niemand hier
Paprika is ook groente.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik eet eigenlijk vrijwel nooit groentenMaar vanavond wou ik wel ff wat groenten eten, heb uiteindelijk buritto's gemaakt met kip en uien en paprika
Insert incest grapquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bij mij broeder, maar dat kent bijna niemand hier
Waarom afgewezen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb net een jongen afgewezen en mijn leven is leeg
wat moet ik nu doen
geen zin in, geen behoefte in jongens/relatie, ik haat mannen, ik wil vagina's.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom afgewezen?Ga de stad in dit weekend en ontmoet leuke jongens!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen zin in, geen behoefte in jongens/relatie, ik haat mannen, ik wil vagina's.
moet van het weekend werken
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen zin in, geen behoefte in jongens/relatie, ik haat mannen, ik wil vagina's.
moet van het weekend werken
Bah kale rijst is vies. Nasi is chill of rijst met een lading saus erover heenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Zijn moeilijk en raar, vraag maar aan mexicano, beter blijf je bij de mannen
oke ik ben verliefd op jouquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Zijn moeilijk en raar, vraag maar aan mexicano, beter blijf je bij de mannen
Heb ik vandaag gedaan (bij mijn moeder)quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen lekker bij mijn moeder eten na het werk.
Oh, die vind ik 't minst lekker.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee de gewoneMaar denk dat ik volgende week een bak Ben & Jerry's ga halen
[ afbeelding ]
Blijft mijn favoriet.
okquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen lekker bij mijn moeder eten na het werk.
ieh bah ik haat roodharigen die verliefd op me wordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
oh jammer ik was verliefd op je maar nu je hetero bent hoeft het al niet meer.
Echt?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die vind ik 't minst lekker.![]()
ik heb geen roodhaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ieh bah ik haat roodharigen die verliefd op me worden
Amaquote:
Ik was er, waar was jij?quote:
Snel vergeten, ik ben niet van de mannen liefde.quote:
Donker blond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Amarantha het volgende:
Wat voor kleur haar heb je dan Roald?
Uitzetten die aidsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Op mijn computermuis zitten aan de zijkant ook knopjes waarmee ik terug en verder kan in mijn browser. Ik heb dat echt al 40x per ongeluk ingedrukt vandaag
homofoobquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snel vergeten, ik ben niet van de mannen liefde.
Of je moet wat in mijn drinken gooien, dan kun je doen wat je wil.
Uh weet niet precies rond 1400-1600quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was er gewoonHoelaat was je er?
Geen idee of dat kan, het is een gamers muisquote:
Oh, dan was ik in de vriezer aan het uitzetten voor maandag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Uh weet niet precies rond 1400-1600
Man man man, werkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de vriezer aan het uitzetten voor maandag.
Googlen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee of dat kan, het is een gamers muisMaar vond de muis zelf gewoon tof, om het gamen gaat het me niet
Ik ben vrijquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet naar school
2 en half uur![]()
Merk nu al dat mijn muis sneller reageert dan mijn vorige muis. Inmiddels na een paar uur wel aangewend maar had de eerste uur wel moeite met kleine knopjes aanklikken in het schermquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Googlen.
Ik heb ook een gamer muis daar heb ik het uitgezet. Zit ook een hendig kekke functie op dat je je mousespeed omhoog kan gooien
Die is wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt?Misschien neem ik wel een andere nu. Laatste keer had ik deze:
[ afbeelding ]
Maar die paar keer ervoor dat ik het kocht was altijd Cookie Dough![]()
Dan ben ik er nietquote:
GHB Brownies dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer brownies bakken met jou hoor![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende week ben ik er ook niet
week erop dan
Barbeknoeiquote:
Eventjes in de oven duwenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
hahahahaha haha ha ha.quote:
Overwerkenquote:
Geoquote:
Je bent zelf stom.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
slapen doei iedereen is stom behalve SV.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
Hopelijk krijg je enge nachtmerries kutkindquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
Eens wel.quote:
Wijze woorden Geoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je enge nachtmerries kutkind
Had ik laatst nog. Leek net of ik van mijn bed afgesleurd werdquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je enge nachtmerries kutkind
Ik WhatsApp je wel volgende keerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik beloof het
moet je wel op goede tijdstippen komen
Mag nog veel ergerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had ik laatst nog. Leek net of ik van mijn bed afgesleurd werd
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had ik laatst nog. Leek net of ik van mijn bed afgesleurd werd
Slaap zachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Ro-ald het volgende:
als ik kan kijken, kreeg laatst een preek dat ik teveel op mn telefoon keek tijdens t werk dus nu doe ik t niet meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik WhatsApp je wel volgende keer
Ik praat niet meer met je.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kom jij voor in mijn droom dat moet wel erg zijn.
Nee grapje Ama niet boos worden.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Amarantha het volgende:
In de herfstvakantie als het goed is weer chillen met Moira & Mono
Ik spam je wel dood, dan weet je dat ik komquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik kan kijken, kreeg laatst een preek dat ik teveel op mn telefoon keek tijdens t werk dus nu doe ik t niet meer
doeiiiiquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV had gekotst vrijdag in mijn badkamer.
haha
Doei
hoe kan dat als je homo bent?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik was wel een beetje verliefd op die dame uit paranormal activity 1leuke chick
grootquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey JC, schatje. Hoe is het met je pik?
Dit.quote:
Ik zal Moira even binnenkort bellen voor een datum. Heb er echt zin in om ze weer te zien! Moet ik ook even een plant voor ze kopenquote:
Ik moet Moira. nog een keer meeten. Dat zeurt zequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal Moira even binnenkort bellen voor een datum. Heb er echt zin in om ze weer te zien! Moet ik ook even een plant voor ze kopenHeb ik beloofd voor hun huisje haha.
quote:
dude.. brocode?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Ro-ald het volgende:
SV had gekotst vrijdag in mijn badkamer.
haha
Doei
Vind SV niet erg denkquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
dude.. brocode?![]()
Lame ass. Nu hoop ik dat je ook nog kapot gestoken wordt door muggen.
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Ohja dat hadden we samen gekeken
Heb je haar nog niet gemeet? Doen. Lief meisjequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet Moira. nog een keer meeten. Dat zeurt ze![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een homophobische homo.. dat is apart
neuk mequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, ik heb zin om te knuffelen.
Zoek een vriend(in)quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer, ik heb zin om te knuffelen.
Alleen een horrorfilm kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja
Had 'm alleen waarschijnlijk nooit aangezet.
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je haar nog niet gemeet? Doen. Lief meisjeIk heb Moira en Mono nu 3x gemeet. Laatste keer was heel onverwachts haha, ging meeten bij Etsu en ik eindigde de meet bij Moira thuis
je bent pas gay als je gevoelens hebt voor je eigen geslachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik jou neuk dan ben ik niet gay toch? Alleen als ik mij in mijn kont laten neuken
IK HEB ZIN IN IJS WEEHHHHquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb m'n ijs te snel opgegeten.
Of ik heb gewoon teveel gehad.
Waarheid wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen een horrorfilm kijkendat is stom
Oke, heb jij glijmiddel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent pas gay als je gevoelens hebt voor je eigen geslacht
dus nee
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nog een bak B&J in de vriezer liggenMag je wel hebben.
Pro's maken soms ook wel wat foutjes hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe kan een pro als jij nou kotsen?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* LittleBrownie komt halen nu.
Ik nu ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb wel zin in een BBQ maar dat geheel terzijde.
Nee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar er rijden allang geen treinen meer naar de gat waar BBQ woont
Spareribsquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat vind ik een beetje vies klinken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
LR schatje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
Etsu, zit er voor mij ook een BJ in?
inb4 BBQ verandert van accountquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vies klinken.
* BBQSausage vraagt namechange aan.
Met je appelmoesquote:
Die mensen beginnen er steeds zelf over..quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen moeten toch een keer stoppen met hierop reageren.
Omg hoe raad je het.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
inb4 BBQ verandert van account
nooit neukenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel over de datum zijn die in mijn portomonnee zit
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst gekeken voor een fleshlight, maar die krengen zijn wel duurdus twijfel nog
quote:
nawhquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
8/10 zou appelmoes met je delen
Ik haat je.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Mijn FOK!-carriere kan wel wat extra pit gebruiken.
Knoflook is beter of mix van curry/mayoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat te denken van appelmoes met chips
quote:
quote:
doritos sausjesquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Knoflook is beter of mix van curry/mayo
Zit altijd hierquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zit iedereen ineens weer hier?
Omdat ik LR haat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zit iedereen ineens weer hier?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ. als je nou andere UI had, val je op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[ONZ-SC]" van 08-10-2013 t/m 15-09-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 9457 LittleBrownie
02 8884 Rezania
03 7844 BBQSausage
04 7612 Amarantha
05 6335 d4v1d
06 6036 Lt.Surge
07 5482 Flippiee
08 5254 wietparkiet
09 4748 DonnieDarkno
10 4498 FL_Freak
11 4169 Dagoduck
12 3788 Moira.
13 3653 gianni61
14 3431 Maringo
15 3360 SgtPorkbeans
16 3194 Roburtt
17 3119 KitKatChunky
18 2755 Ro-ald
19 2650 Littlerabbit
20 2507 Snowbells
21 2389 Bitterlemon
22 1547 LompeHork
23 1517 Spaghettivreter
24 1348 Unfckingtitled
25 1334 TypischOmg. Ik sta nog steeds 3e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik sta nog steeds 1equote:
Dit soort mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Net alsof je een zakchips opent, opeens kom je er achter dat maar 2/3e gevuld is.
Rezquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
Die 2de is wel de grootste aandachtsgeile dramaqueenachtige spamhoer van heel FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |