SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
ja jammer te vroeg niemand zal komen.
Slotje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef PausNicolaas het volgende:
ja jammer te vroeg niemand zal komen.
Slotje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
Voor belgen is dit geen vreemde tt.
Hoi
We zullen zien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Xabi weg gaat ze opbreken later
quote:
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ga gewoon terug naar KLB, domme troll.
Omdat je topics bagger zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.
ZE ZITTEN ACHTER ME AAN DE MODNAZIS!![]()
![]()
Ga gewoon aan je pik sjorren in de wc en kom nooit meer op FOK!.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Nee kan niet want daar worden mijn topics niet gewaardeerd door de moderators. Wel door het grote publiek, maar die moet zijn bek maar houden blijkbaar.
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
PL is hier ook. Mijn avond is nu fantastisch.
Nee geen trek. (HAIHAHAHAHAHAOAooiiiiii)quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga gewoon aan je pik sjorren in de wc en kom nooit meer op FOK!.
Probleem opgelost.
Ik ben er ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
Hier word je ook niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
![]()
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
Wat voorbarig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ancelloti weg met de winter
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee geen trek. (HAIHAHAHAHAHAOAooiiiiii)
[..]
Ik ben er ook.
Ja maar dat ligt niet aan Ancelottiquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voorbarig.Met Ancelotti wonnen ze de CL ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |