SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Fopje op 16-09-2014 23:53:43 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Dit vind ik disturbingquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
Altijd al geweten dat BL homo is.
hetzelfde als je poept?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hele dag nog geen muziek aan gehad, ik voel mij naakt
Niemand was ook closequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?Dan is het niet zo'n ramp. Ik ben gewoon twee keer een hele poos weggeweest en ik sta nog zo hoog.
Moet wel toegeven dat wij toch wel gigantisch veel hebben gepost ja.
En nu ben je een slave for the wagequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
In het eerste topic was ik nogal sceptisch over de SC.Zat ik helemaal te zeuren dat het niet zou gaan werken en zo.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, andere manier. Minder fijne.
Ja, zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu ben je een slave for the wage
Oh, nee. Dan hebben we het toch over twee totaal verschillende dingen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.We hebben ook genoeg topics met z'n 2/3/4'en volgepost.
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doenquote:
quote:
Dat ook ja.quote:
Ja dat we elkaar nog begrepenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat ook ja.Snap nog steeds niet dat we dat gewoon zo lang volhielden, zoveel verschillende gesprekken, en toch onthouden wat het onderwerp nou ook alweer was, per gesprek.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doen
ik vind op mobiel DM'en al kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.En het werkte nog prima ook. Totdat we 't mobiel gingen proberen.
Mobiel PM'en.
Hoezo?quote:
Dat is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dat schakelen tussen topic en DM o.a.Weet niet hoe ik het moet uitleggen
Onhandig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat we elkaar nog begrepen
Toen liep het opeens doodquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaMet meerdere lange gesprekken.
Hebben we best knap gedaan.
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook irritant ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
huh wat
Ik zie opeens iemand op FB Barbeknoei posten met pics
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?quote:
Nooit geweten eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:
Onhandig is misschien de juiste definitie.quote:
Oh eens proberen binnenkort dan maar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ideaaaaaaal
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |