SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Fopje op 16-09-2014 23:53:43 ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Dit vind ik disturbingquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Etsu het volgende:
BL heeft een lekkere piemel heb ik gezien.
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:28 schreef Chloroform het volgende:
Altijd al geweten dat BL homo is.
hetzelfde als je poept?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
Hele dag nog geen muziek aan gehad, ik voel mij naakt
Niemand was ook closequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt wel doorgepost toch?Dan is het niet zo'n ramp. Ik ben gewoon twee keer een hele poos weggeweest en ik sta nog zo hoog.
Moet wel toegeven dat wij toch wel gigantisch veel hebben gepost ja.
En nu ben je een slave for the wagequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef BBQSausage het volgende:
In het eerste topic was ik nogal sceptisch over de SC.Zat ik helemaal te zeuren dat het niet zou gaan werken en zo.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, andere manier. Minder fijne.
Ja, zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En nu ben je een slave for the wage
Oh, nee. Dan hebben we het toch over twee totaal verschillende dingen.quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt.We hebben ook genoeg topics met z'n 2/3/4'en volgepost.
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doenquote:
quote:
Dat ook ja.quote:
Ja dat we elkaar nog begrepenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dat ook ja.Snap nog steeds niet dat we dat gewoon zo lang volhielden, zoveel verschillende gesprekken, en toch onthouden wat het onderwerp nou ook alweer was, per gesprek.
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand PM't met elkaar dus gingen wij dan heel hipster doen
ik vind op mobiel DM'en al kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.En het werkte nog prima ook. Totdat we 't mobiel gingen proberen.
Mobiel PM'en.
Hoezo?quote:
Dat is ook gewoon kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon dat schakelen tussen topic en DM o.a.Weet niet hoe ik het moet uitleggen
Onhandig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat we elkaar nog begrepen
Toen liep het opeens doodquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaMet meerdere lange gesprekken.
Hebben we best knap gedaan.
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook irritant ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
huh wat
Ik zie opeens iemand op FB Barbeknoei posten met pics
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?quote:
Nooit geweten eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Werkt best goed. Je kan met chrome ook gewoon over de URL-balk naar links vegen, dan ga je naar je volgende tabblad.En dan gewoon weer terugvegen om naar de vorige te gaan.
Ideaaaaaaal
quote:
Onhandig is misschien de juiste definitie.quote:
Oh eens proberen binnenkort dan maar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ideaaaaaaal
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Had ik nog niet gezegd dat ik al een paar maandjes actief een FB account heb?
Als ik zoiets tegenkom / ontdek, vergeet ik het nooit meer. Echt onmisbaar als je het eenmaal weet.quote:
Werkt echt top.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh eens proberen binnenkort dan maar.
* LittleBrownie zoekt BBQquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan heb je geen neppe BBQ op je FB.
Ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als ik zoiets tegenkom / ontdek, vergeet ik het nooit meer. Echt onmisbaar als je het eenmaal weet.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds net zo inactief hoor.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bij-luchthaven.dhtml
KLB / Mensen die barbeknoei zeggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik google Barbeknoei, first hit FOK!
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KLB / Mensen die barbeknoei zeggen
goed topic
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik google Barbeknoei, first hit FOK!
Zeg jij geen barbeknoei? Dacht dat dat tpyisch brabants wasquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
KLB / Mensen die barbeknoei zeggen
goed topic
zoals?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gelukkig google je m'n echte naam niet. Straks komen er weer rare sites bovendrijven.
![]()
Bah afgrijselijk woord.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg jij geen barbeknoei? Dacht dat dat tpyisch brabants was
GOED PLANquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Gelukkig google je m'n echte naam niet. Straks komen er weer rare sites bovendrijven.
![]()
Omg. Ik sta op het internet.quote:
iddquote:Op woensdag 17 september 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omg. Ik sta op het internet.
Dat is een stonerfotoen daar heb ik twee verschillende pupilkleuren.
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
Die site van je werkthat design
quote:Op woensdag 17 september 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Die foto van de sales manager
Ik vind die stagiaires wel schattigquote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Dat is ook echt een vage gast.
Sorry man.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze onderlinge gesprekken zijn wel lastig om op in te haken. Succes nog.
Stagaires hè.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die stagiaires wel schattig
Kan met artisteer volgens mij.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ kan je een tumblr theme in elkaar flansen?
Lijkt wel een hipsterquote:Op woensdag 17 september 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stagaires hè.
Die eerste is echt een naar ventje. Betwetertje enzo. Grote bek, maar kan niks.![]()
Weet nietquote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ kan je een tumblr theme in elkaar flansen?
quote:
Ik vind m'n huidige thema ook wel goedquote:Op woensdag 17 september 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet nietKan het wel proberen. En anders kan ik 't onze ontwerper wel vragen, die doet dat soort dingen in z'n vrije tijd ook veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |