Nazi zombiesquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Loopgraven, geweren, hout, prikkeldraad
O wacht. Is dat die blonde stoot met het brilletjequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kom je uit een grot ofzo?
Beatrice Beatrice BEATRICE!
"Beatrice" is genoeg voor Google. En terecht.quote:
Toch niet de fok stok hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat was geen end hout, maar een stok.
poetins broer zei dat hij ukraine mocht hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef OProg het volgende:
Zou Poetin ook de grenzen bespreken met zijn broer?
TMIquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En we komen dadelijk allemaal samen in seksboerderij De woeste hoeve.
Die pedante kop die ze erbij trekt maakt het nog erger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw heeft het hoogste woord. Irritante wijven zijn dat.
Als zijn broer het zegt is het goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
poetins broer zei dat hij ukraine mocht hebben
Ik heb het gemerkt. Beauty and brainsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Beatrice" is genoeg voor Google. En terecht.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Al deze mensen hebben nog max 3 jaar te leven, doe er wat leuks mee ofzo.
Dat nooit! Ik ben neutraal nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Ik wissel weer van team, ondanks dat wief.
Ik proef een stukje seksuele frustratie.quote:
Ik in haar oor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Vatta het volgende:
Die Marijn zou ik wel keihard in haar keel neuken
Makelaar. Niet Maakjeklaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef icloud het volgende:
Makelaar is ze, dan moet ik eens langs gaan.
Jiskefetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik proef een stukje seksuele frustratie.
Ik in haar neusgat. Maar pas nadat we getrouwd zijn.quote:
mini partyfarmquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou die grond wel kopen, vast wel iets leuks voor te verzinnen waarbij ze zouden willen dat ze het beide niet verkocht hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |