Is dit een retorische vraag?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef OProg het volgende:
Die broer is uiteindelijk veroordeeld in Neurenberg.
Waar staat ze op de schaal van Beatrice?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ik luister niet meer, ik kijk naar Kadastermevrouw.
Als Beatrice een 10 is, want dat is ze, is dit een dikke acht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Waar staat ze op de schaal van Beatrice?
Ze is dus niet van het kadaster.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Housekeeper het volgende:
Nou zeg. Dat is wel een snoepje van het Kadaster.Beter dan die oranje hesjes die ze normaal gesproken sturen
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef NoCigar het volgende:
De vorige vrouw van Arie ligt waarschijnlijk ergens in die gedempte sloot.
Wie is beatrice?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Beatrice een 10 is, want dat is ze, is dit een dikke acht.
pic van Beatrice voor de ijking plzquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als Beatrice een 10 is, want dat is ze, is dit een dikke acht.
Ik dacht een tolkquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze is dus niet van het kadaster.
Ik denk van de waterschappen of een planoloog.
Ze is er. Dat is het belangrijkstquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze is dus niet van het kadaster.
Ik denk van de waterschappen of een planoloog.
Zoek maar op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
pic van Beatrice voor de ijking plz
Kom je uit een grot ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Welke Beatrice? Ik volg niet alles
Het is niet verjaard als de grens voor iedereen duidelijk is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
20 jaar is toch de grens voor verjaring?
Nee, hij liep met een vette grijns uit beeld.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Vatta het volgende:
Die rijdende rechter vind het allemaal wel mooi. Neemt het ook totaal niet serieus allemaal en terecht
achternaam?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kom je uit een grot ofzo?
Beatrice Beatrice BEATRICE!
Nazi zombiesquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Loopgraven, geweren, hout, prikkeldraad
O wacht. Is dat die blonde stoot met het brilletjequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kom je uit een grot ofzo?
Beatrice Beatrice BEATRICE!
"Beatrice" is genoeg voor Google. En terecht.quote:
Toch niet de fok stok hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Dat was geen end hout, maar een stok.
poetins broer zei dat hij ukraine mocht hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef OProg het volgende:
Zou Poetin ook de grenzen bespreken met zijn broer?
TMIquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En we komen dadelijk allemaal samen in seksboerderij De woeste hoeve.
Die pedante kop die ze erbij trekt maakt het nog erger.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Die vrouw heeft het hoogste woord. Irritante wijven zijn dat.
Als zijn broer het zegt is het goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
poetins broer zei dat hij ukraine mocht hebben
Ik heb het gemerkt. Beauty and brainsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Beatrice" is genoeg voor Google. En terecht.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Al deze mensen hebben nog max 3 jaar te leven, doe er wat leuks mee ofzo.
Dat nooit! Ik ben neutraal nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef marcodej het volgende:
Ik wissel weer van team, ondanks dat wief.
Ik proef een stukje seksuele frustratie.quote:
Ik in haar oor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Vatta het volgende:
Die Marijn zou ik wel keihard in haar keel neuken
Makelaar. Niet Maakjeklaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef icloud het volgende:
Makelaar is ze, dan moet ik eens langs gaan.
Jiskefetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik proef een stukje seksuele frustratie.
Ik in haar neusgat. Maar pas nadat we getrouwd zijn.quote:
mini partyfarmquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
Ik zou die grond wel kopen, vast wel iets leuks voor te verzinnen waarbij ze zouden willen dat ze het beide niet verkocht hadden
Wellicht doen ze dat al in de partyfarmquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ze die vrouw moeten delen.
Dan mag Visser eerst.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht doen ze dat al in de partyfarm
Ondanks het feit dat zij terecht gelijk kregen vind ik het inderdaad trieste mensen. Met uitlachen en handje weigeren laten ze zich behoorlijk kennen.quote:
Je wilt er niet naast wonen maar het is wel vermaak.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat zij terecht gelijk kregen vind ik het inderdaad trieste mensen. Met uitlachen en handje weigeren laten ze zich behoorlijk kennen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef sig000 het volgende:
Dat jachtgeweer figuur was wel een ouwe taaie.
Hij maakt wel wat mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Amsterdamse fietsenmaker was zonet in Kassa!
Dit. Wat een lamzakken..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:08 schreef djkoelkast het volgende:
Juryafschaffen en meer aandacht voor de zaken zelf.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Amsterdamse fietsenmaker was zonet in Kassa!
Ja.quote:
quote:Marja adopteert de Roemeense zwerfhond Vikash via de Stichting Dan. Deze stichting haalt honden naar Nederland voor een nieuw tehuis. Marja is dolblij met Viskash maar dan blijkt dat Viskash heupdysplasie met artrose heeft aan beide heupen. De operatie kost 3500 euro. Dat bedrag heeft Marja niet op haar rekening staan. Ze meldt Ton, oprichter van de Stichting, ten einde raad dat ze Viskash wil laten inslapen omdat ze de operatie niet kan betalen. Ton is ontsteld, een hond die te redden is kun je toch niet dood laten gaan! Hij besluit dat de Stichting de operatie zal bekostigen. Volgens Marja belooft hij ook dat Viskash na zijn revalidatie terug komt bij haar. Maar dat loopt anders. Meester Visser gaat samen met de hondenkenner van Nederland, Martin Gaus op pad om de zaak te beslechten.
Dit heeft nu al alle ingredienten voor een half uurtje ergernis. Mensen die zonodig zwerfhonden uit Roemenie naar Nederland moeten halen, naieve mensen die het vervolgens nodig vinden dat soort honden te adopteren en dan niet voorbereid zijn op hoge dierenartskosten. Hoe erg moet het worden?quote:Op zondag 21 september 2014 11:41 schreef Gnittoo het volgende:
dinsdag weer eens een aflevering zonder de mensen van het kadaster
[..]
Ja, dat wordt vast sensationeelquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef OProg het volgende:
Martin Gaus. Dan moet het wel een topshow zijn.
Sowieso de man met de per ongeluk gecastreerde hondquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:21 schreef Momo... het volgende:
Ze hebben het nog niet vaak over honden(haha honten) gehad toch bij RR?
Dat was een top aflevering hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sowieso de man met de per ongeluk gecastreerde hond
Het gaf hem zelf steken!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sowieso de man met de per ongeluk gecastreerde hond
Nee, want dat hebben ze er niks meer aan met kerst.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Agossie arm konijnhoop dat ie niet dood valt door een hartaanval..
En steelt alles wat los en vast zit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:32 schreef Momo... het volgende:
Echte straathond, hij dealt drugs en bedreigt mensen
Nu invriezenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, want dat hebben ze er niks meer aan met kerst.
Vind ik ook jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het te stom voor woorden om straathonden uit andere landen te importeren terwijl er hier zat in het asiel zitten
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het te stom voor woorden om straathonden uit andere landen te importeren terwijl er hier zat in het asiel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |