En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een sentimentele avond hier zeg.
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, alleen Connery kon het zo natuurlijk nonchalant doen.
En dan niet
Nee van het weekend pasquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht je bent nu op incubate?
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.
Dan komen de tranen weer.
Echt? Die vond ik dik tegenvallen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Skyfall was trouwens een heerlijke film
Transformers 4 is beter dan de eerste 3. Ja, zegt niet veel maar zo slecht is ie niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.
Dan komen de tranen weer.
Tot de auto eraan gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Skyfall was trouwens een heerlijke film
Zoveel verhaal zit er niet in. 2,5 uur zit is wel lang trouwensquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.
Dit preciesquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".
En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.
Ja, dat vond ik ook wel even een pink-traan-weg-moment.quote:
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoveel verhaal zit er niet in. 2,5 uur zit is wel lang trouwens
Er zit opeens wat in mijn oogquote:
Yuk. Maar dat is omdat het totaal mijn stijl niet is. En ik een hekel heb aan rugzakken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
http://www.koffergigant.n(...)ck.html#.VBid1_l_uCk
y/n?
Ik vind deze wel mooi jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
y/n?
Dat is ook mijn plan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang van
ALLES GAAT KAPOT!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Transformers spoileren. Hoe in godsnaam?
Wat een mooie lofzang. Overigens ben ik ook weg van Connery, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".
En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Transformers spoileren. Hoe in godsnaam?
Die vind ik niet mooi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
y/n?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALLES GAAT KAPOT!
Klaar, volgende film.
Ik zal het aantal explosies bijhouden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoor
Dat zijn geen spoilers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoor
Een rugzak is voor mij gewoon het meest praktisch voor school.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk. Maar dat is omdat het totaal mijn stijl niet is. En ik een hekel heb aan rugzakken.
Ik denk dat ik een beetje verliefd ben.quote:
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang van
En robo-dinos. Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALLES GAAT KAPOT!
Klaar, volgende film.
Zo lief en zielig tegelijk ...quote:
truste Samzzquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, genoeg Bond-geneuzel voor mij. Ik ga slapen.
Sentimenteel gedoe ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sterk spul he, die fishermans friend.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vind hem zo vervelend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Bij een rugzak moet ik altijd aan Bertje Visscher denken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook een beetje met elkaar verweven, hèquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
De hele avond gaat het schijnbaar al zo, liedjes, eeuwige liefde, bond-sentiment.
Heel bizar.
Samzz of Barb begon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
De hele avond gaat het schijnbaar al zo, liedjes, eeuwige liefde, bond-sentiment.
Heel bizar.
Prachtigquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Bij een rugzak moet ik altijd aan Bertje Visscher denken.
Sinds wanneer gebruik jij dat woord? :Squote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft nu toch met JLaw? Jelly.
Trustenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Blame us for having feelingsquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Heel bizar.
Wowquote:
Ik moet ook huilen van Blaudzunquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef -Strawberry- het volgende:
God nu moet ik janken bij blaudzun - hollow people
Van geluk tho.
Droom zachtquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Neh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
y/n?
Alleen als ik in een gekke bui ben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij dat woord? :S
Het vertrouwen is weg nu.quote:
Met een kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen als ik in een gekke bui ben.
Dat is wel heel snel bij jou zeg.quote:
Die heb ik down there.quote:
In het echt ben ik meestal wel een vrolijke kerel hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou vrolijk veel leukerIk hoop dat alles goed gaat zaterdag!
Dat komt door mijn duistere verleden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel bij jou zeg.
Date?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fax! Ik ving iets op over een date?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft nu toch met JLaw? Jelly.
Jullie zijn aandoenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij dat woord? :S
Niet nodig toch? Zij kent jou, jij kent haar en het was eerder al gezelligquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het echt ben ik meestal wel een vrolijke kerel hoor![]()
En ja, ik hoop het ookPfff ik begin al een beetje nerveus te worden
Steek een lampje aan en loop er van wegquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat komt door mijn duistere verleden.
Als broer en zusquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn aandoenlijk.
Ja dat wel, maarja, ik hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig toch? Zij kent jou, jij kent haar en het was eerder al gezellig
Nergens voor nodig man. Jij bent dé Fax.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
In het echt ben ik meestal wel een vrolijke kerel hoor![]()
En ja, ik hoop het ookPfff ik begin al een beetje nerveus te worden
Hihiquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dit topic bevestigt het al een beetje, hè, voor wie het slechts had opgevangen, zoals ik
Duister verleden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat komt door mijn duistere verleden.
Als ik er van weg loop, waarom heb ik dan een lampje nodig?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steek een lampje aan en loop er van weg
Opgegroeid in de ghetto van Appeltern.quote:
Nee zwart, dat is tegenwoordig hip in de vlotgeknipte nijlpaarden-wereld. Black is the new red.quote:
Ja, daarmee vergeleken is Compton net Almerequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Opgegroeid in de ghetto van Appeltern.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, daarmee vergeleken is Compton net Almere
matige grap.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax gaat uit eten met z'n moeder?
Dat is de metafoor! Licht in het duister, om je pad te vinden...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik er van weg loop, waarom heb ik dan een lampje nodig?
Wow. Lekker aardig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dan moet je toch juist de duisternis betreden? Of ga ik nou te diep?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de metafoor! Licht in het duister, om je pad te vinden...
Of ben ik te filosofisch zo op de avond?
Je gaat wel érg diep nu hoor. Dat zwarte gat in en zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch juist de duisternis betreden? Of ga ik nou te diep?
Die sketch bij Koefnoen met Chris Zegers die op reis gaat naar Almere-muziekwijk.quote:
Die komen wel weer terug.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef -Engel- het volgende:
dus .... ik vind die laatste bond best te doen.... maar wat ik vooral mis zijn de gadgets......
Jamie en Cersei.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch juist de duisternis betreden? Of ga ik nou te diep?
Niets is te gek voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat wel érg diep nu hoor. Dat zwarte gat in en zo
Achterhoek? Srs?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamie en Cersei.
Nee, mijn piemeltje reikt niet tot de Achterhoek.
Je maakt een grote fout nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jamie en Cersei.
Nee, mijn piemeltje reikt niet tot de Achterhoek.
Die laatste bond films zijn eigenlijk de eerste bond films..quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef -Engel- het volgende:
dus .... ik vind die laatste bond best te doen.... maar wat ik vooral mis zijn de gadgets......
Leonardo mag altijd dieper gaan.quote:
Was je nou vanavond een filosoof of een astronoom?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je gaat wel érg diep nu hoor. Dat zwarte gat in en zo
Weet ik het hoe al die gebieden heten. :Squote:
Ik weet toch niks voorbij Utrechtquote:
Dat begin ik in de gaten te krijgen.quote:
Achterhoek is nog Gelderland. En Enschede ligt in Twente. Zwolle ligt in Salland, mocht je daar straks ook nog lullige dingen over zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het hoe al die gebieden heten. :S
[..]
Ik weet toch niks voorbij Utrecht
Gelderlandquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Achterhoek is nog Gelderland. En Enschede ligt in Twente. Zwolle ligt in Salland, mocht je daar straks ook nog lullige dingen over zeggen.
Nijmegen.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, veel plezier en succes dan alvast! Maar met de Faxmasjien gaat dat vast goed.
Arnhem ook een beetje, he?quote:
Haha.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja. Centrum is leuk. Ook veel leuke parken.quote:
Go with the flow Fax, komt goedquote:
Kan je lekker toeren inderdaadquote:
Hey lekkerding.quote:
Maar ik heb niet eens in Lauwe gewoond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me alleen sinds je weg bent Feer
196 landen, geen probleem. 3 regio's in eigen land, onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Achterhoek is nog Gelderland. En Enschede ligt in Twente. Zwolle ligt in Salland, mocht je daar straks ook nog lullige dingen over zeggen.
jahoorquote:
Hey there hotstuffquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey lekkerding.
[..]
Maar ik heb niet eens in Lauwe gewoond.
Hoe romantischquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
Als de date leuk is, en ze zin heeft om volgende week ook mee te gaan naar een festival in Scheveningen, dan ga ik een kleedje, glazen, wijn, en een olielampje meenemen
Maar wel vlakbij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey lekkerding.
[..]
Maar ik heb niet eens in Lauwe gewoond.
Niet te veel verwachtingen creëren, he.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
Als de date leuk is, en ze zin heeft om volgende week ook mee te gaan naar een festival in Scheveningen, dan ga ik een kleedje, glazen, wijn, en een olielampje meenemen
One date at a time Faxmanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
Dus eigenlijk helemaal niet als Will Smith in I am Legendquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel vlakbij.
Nu is er niks meer.
Ik ben als Will Smith in I am legend, maar dan zonder herdershond.
En zonder vrouw.
En ik ben blank.
Niks is ver weg in NLquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeIk zoek ze tenminste nog een beetje in de buurt
Nu zit er weer iets in mijn oog, broederquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel vlakbij.
Nu is er niks meer.
En zonder vrouw.
En ik ben blank.
Topografie...het was ook nooit mijn ding. In de buurt ging nog wel, maar ik presteerde het ooit om een 2 te halen voor de overhoring van Afrikaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
196 landen, geen probleem. 3 regio's in eigen land, onmogelijk.
Ik maak die fout al 7 jaar _o-
nee want er zijn ook al geen zombieachtige dingen daaroquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk helemaal niet als Will Smith in I am Legend
Als ze Todays Art overleefd, zou ik het daar ook bij laten. Dan zit het sowieso wel goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
Zeker welquote:
Roy kan beter rappen dan Willquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou bijna welquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je niet in dat zoute water gaan zwemmenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu zit er weer iets in mijn oog, broeder
Ik zou geen glazen meenemen, maar gewoon romantische plastic of papieren bekertjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
NeeIk zoek ze tenminste nog een beetje in de buurt
En hoe komt dat denk je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee want er zijn ook al geen zombieachtige dingen daaro
Ik heb wel een hond.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel vlakbij.
Nu is er niks meer.
En zonder vrouw.
En ik ben blank.
Will heeft wel skills Kaneel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy kan beter rappen dan Will
Deze maand nog niet wezen zwemmenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan moet je niet in dat zoute water gaan zwemmen
Ik patrouilleer al jaren hier de omgeving.quote:
te druk zeker... te koud zal vast nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze maand nog niet wezen zwemmen
Ebolalalalalala......quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat er geen virus/bacterie/andere vage zaken zijn gebeurd
Het zit al in een glas, moeilijkdoenerij allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou geen glazen meenemen, maar gewoon romantische plastic of papieren bekertjes.
Wat dapper.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik patrouilleer al jaren hier de omgeving.
Vampieren, weerwolven and other forces off darkness durven hier niet eens te komen.
Not on my watchquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat er geen virus/bacterie/andere vage zaken zijn gebeurd
The gate to hell is here..... <<< dat bordje heb je ergens in NL neergezet hequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik patrouilleer al jaren hier de omgeving.
Vampieren, weerwolven and other forces off darkness durven hier niet eens te komen.
Ik had d'r al wat linkjes gestuurd, en ze kon het wel waarderenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze Todays Art overleefd, zou ik het daar ook bij laten. Dan zit het sowieso wel goed.
Je moet doen waar je goed in bent en waar je hart ligt zeg ik altijd maar.quote:
in Almerequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The gate to hell is here..... <<< dat bordje heb je ergens in NL neergezet he
Het is tropisch heet en vochtig nu, ik ben zo zweterig als na een potje heftige seksquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
te druk zeker... te koud zal vast niet
We mogen nog geen EBOLA garpjes maken...... ik verdenk die 2 artsen er van om het wel te hebben btw...quote:
Een blijvertje!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik had d'r al wat linkjes gestuurd, en ze kon het wel waarderen
Ik wil ook een blijvertje....quote:
Je hebt toch wel de dijken en de bruggen opgeblazen he?quote:
daar ging iets foutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is tropisch heet en vochtig nu, ik ben zo zweterig als na een potje heftige seksAlleen dan zonder de seks, das wel weer een beetje jammer
Nee kan niet he, er wonen nog steeds onschuldige mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de dijken en de bruggen opgeblazen he?
of dat helpt.... als je kan zwemmen en lopen kom je over....quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de dijken en de bruggen opgeblazen he?
Collateral Damage..quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee kan niet he, er wonen nog steeds onschuldige mensen.
Prima stadquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Centrum is leuk. Ook veel leuke parken.
Niemand is onschuldig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog nooit een zombie zien zwemmen..quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
of dat helpt.... als je kan zwemmen en lopen kom je over....
Clearly not directed by Michael Bay.....quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er nog een paar op de plank liggen. Zeg maar hoe ze eruit moet zien.quote:
Jammer van de voetbalclub en het bijbehorende lelijke gebouw.quote:
Klinkt als een prima avond fax!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef Faxie het volgende:
Ik dacht dat jij echt geen flikker zag zonder bril.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk: hmm, mijn bril is vies. Mjn scherm is vies.
Heb moeite om te lezen.
Heb ik mijn bril gewoon al een uur niet op. Gvd.
Sonsbeekquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Centrum is leuk. Ook veel leuke parken.
innuh die ene film gingen ze gewoon lopen hoor...quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog nooit een zombie zien zwemmen..
Dat weet ik al en ik weet zeker dat jij haar niet op de plank hebt liggenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er nog een paar op de plank liggen. Zeg maar hoe ze eruit moet zien.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb moeite om te lezen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb moeite om te lezen.
Daarom zit ik ook zo dicht op het schermquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij echt geen flikker zag zonder bril.
Sorry, wat zei je? Ik hoorde iets over een mooie club.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer van de voetbalclub en het bijbehorende lelijke gebouw.
Maar verder alles goed?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb moeite om te lezen.
I'm not going to save your ass..quote:
quote:
Whiskey? Of whisky? Choose your answer wisely....quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Ik hoorde iets over een mooie club.
En nu weer aan de whiskey.
Die is beter ja, dank mijn broeder.quote:
Was het niet vooral sentimenteel geneuzel, al dan niet over eeuwige liefde en/of Bond?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar verder alles goed?
En is het weetje van de dag al geweest en moet ik topics teruglezen of ben ik precies op tijd
doe maar een strawberryquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whiskey? Of whisky? Choose your answer wisely....
Ja dat was het laatste topic, maar er zat er ook nog 1 voor die ik niet heb teruggelezen, en je weet natuurlijk nooit wanneer Kaneel besluit zijn wijsheid te delen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was het niet vooral sentimenteel geneuzel, al dan niet over eeuwige liefde en/of Bond?
*brofistquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is beter ja, dank mijn broeder.
Comin' up!quote:
Sorry, zit te lezen over ppk's en de mogelijkheden van tijdreizen. Was vergeten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar verder alles goed?
En is het weetje van de dag al geweest en moet ik topics teruglezen of ben ik precies op tijd
Natuurlijkquote:
Nee, die ligt in bed, niet op een plank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:05 schreef Barbusse het volgende:
Dat weet ik al en ik weet zeker dat jij haar niet op de plank hebt liggen
Nee ben gewoon heel happy op het moment.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat je in dit topic ziet, of is het gewoon even een inspirerende mededeling?
Welterustenquote:
vertelquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ben gewoon heel happy op het moment.
En niet in mijn bed. #deondraaglijkelichtheidvanonsbestaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die ligt in bed, niet op een plank.
Slaap lekkerquote:
Orgasmes?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen...zullen we het vragen?
Heel mooi ja.quote:
Wacht even 28 dagenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Btw mag ik al zeggen I told you so over het overbrengen van Ebolalalalala naar NL ..... of wacht ik nog een paar dagen
Moeten we allemaal officieel al binnen blijven? Oh wacht.. dat doen we al. Buitenwereld is eng enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef -Engel- het volgende:
Btw mag ik al zeggen I told you so over het overbrengen van Ebolalalalala naar NL ..... of wacht ik nog een paar dagen
Gewoon stug door blijven Fokkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moeten we allemaal officieel al binnen blijven? Oh wacht.. dat doen we al. Buitenwereld is eng enzo.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, we hadden het gisteren over diphallia.
Oa slangen hebben een zogenaamde hemipenis. Dit zijn eigenlijk 2 piemeltjes die opgeborgen zitten in de staart van het mannetje. Niet zoals bij diphallia 2 aparte penissen, maar eigenlijk 1 die gevorkt is.
Net als bij de al eerder genoemde kat, heeft de piemel speciale uitsteeksels (ik geloof dat het soort verschilt tussen soorten) om het kutje van het vrouwtje goed te kunnen grijpen. Als slang heb je natuurlijk geen armen om je slachtoffer vast te houden.
Awwww.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
First kiss met Y daar![]()
Weerhaken noemen we dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, we hadden het gisteren over diphallia.
Oa slangen hebben een zogenaamde hemipenis. Dit zijn eigenlijk 2 piemeltjes die opgeborgen zitten in de staart van het mannetje. Niet zoals bij diphallia 2 aparte penissen, maar eigenlijk 1 die gevorkt is.
Net als bij de al eerder genoemde kat, heeft de piemel speciale uitsteeksels (ik geloof dat het soort verschilt tussen soorten) om het kutje van het vrouwtje goed te kunnen grijpen. Als slang heb je natuurlijk geen armen om je slachtoffer vast te houden.
tot nu toe is het vooral geheim etc etc.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Moeten we allemaal officieel al binnen blijven? Oh wacht.. dat doen we al. Buitenwereld is eng enzo.
Dat wel, maar dan gaan we in ieder geval achter onze computer ten onder.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan ga je niet dood aan Ebola? Heb je dat de WHO al gemeld?
Er zijn er met haakjes, ja. Maar ook met stekels, en ook met groeven.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Mijne was in Utrecht.Aan het water.
Indien met mondkapje, ontsmettingsmiddel, handschoenen etc. aan Dat moet goed komenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan ga je niet dood aan Ebola? Heb je dat de WHO al gemeld?
Ik ben nog liefdevolquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had niks moeten zeggen, alleineens uit het topic.
Ebola is een buzzkill
Beetjequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ebola is een buzzkill
Ha, net of er ooit iemand anders op die zolderkamer mag komen, andere mensen zijn ook eng.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Indien met mondkapje, ontsmettingsmiddel, handschoenen etc. aan Dat moet goed komen
Snel, bring back the lovequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ebola is een buzzkill
Bij katten zijn het haakjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn er met haakjes, ja. Maar ook met stekels, en ook met groeven.
Nee hoor, ik ben er nog. En ik ben liefde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Ebola is een buzzkill
daar zit wat in....quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ha, net of er ooit iemand anders op die zolderkamer mag komen, andere mensen zijn ook eng.
Ow, zo. Ja klopt.quote:
Kunnen we dat niet pas in 2015 concluderen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Capstan het volgende:
Ebola? Is dat niet de 2014-versie van de Mexicaanse Griep?
Je bedoelt Spaanse griep?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Capstan het volgende:
Roy, wat is dit? Geen 2pac?quote:
Hmm goede vraag.... ik zal t eens opzoekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Capstan het volgende:
Ik las het maar voor de helft, denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, zo. Ja klopt.
Had ik paar dagen geleden hier al gezegd.
Maar doelde hier op de slangen.
Fas gaat me nu slaan omdat mijn zin niet grammaticaal correct was.
Wat een romanticus.quote:
Geef maar toe, dat doe je speciaal voor mij.quote:
Op dat soort dingen loop ik graag vooruitquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet pas in 2015 concluderen?
Dat bedoel ik nou...nu al volledig vergetenquote:
Zo gaat het hier vrijwel de hele avond alquote:
Nee voor Yvie, want die had alle liefde weggejaagd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef maar toe, dat doe je speciaal voor mij.
Oh jeequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Op dat soort dingen loop ik graag vooruit
[..]
Dat bedoel ik nou...nu al volledig vergeten
Was het weer zover...quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee voor Yvie, want die had alle liefde weggejaagd.
Lief dat jij voor/door mij overcompenseerdquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee voor Yvie, want die had alle liefde weggejaagd.
Maar Roy is goed op dreef.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo gaat het hier vrijwel de hele avond al
Iemand moet dat doen zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat jij voor/door mij overcompenseerd
Zo rolt Roy, neemt ook heel belangeloos de bus en zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat jij voor/door mij overcompenseerd
Ahem... Ik zei niks.quote:
Ja en wist je dat hij zelfs in zijn vrije tijd ook nog zombie-killer is?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zo rolt Roy, neemt ook heel belangeloos de bus en zo.
Ik vond het al zo rustig wat betreft de zombies. Godsamme Roy, wat een baas ben je toch ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en wist je dat hij zelfs in zijn vrije tijd ook nog zombie-killer is?
Wat een held!
Ja, ik heb geen inspiratie meerquote:
Ik merk het, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achter die donkere, stoere Statham look zit ook een gevoeligere kant he.
Die komt nog welquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen inspiratie meer
Toch is het af en toe best jammer dat die dingen niet bestaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en wist je dat hij zelfs in zijn vrije tijd ook nog zombie-killer is?
Wat een held!
Slaap wel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het, ja.![]()
Ik ga maar eens slapen. Morgen een lange dag op school.
Welterusten iedereen.![]()
Truste Feerquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het, ja.![]()
Neem een stadsplattegrond mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het, ja.![]()
Je zou ook even mijn was op kunnen hangen. Ook dan ben je (voor mij) een held.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het af en toe best jammer dat die dingen niet bestaan.
Zou wel een doel geven zeg maar.
Even opgeslagen voor later.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Fascination het volgende:
Zelf samengestelde lijst van liefdesliedjes:
Love songs, a playlist by rancuneus on Spotify
Als ik tijdens koopzondag in het centrum loop komt het toch akelig dichtbij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch is het af en toe best jammer dat die dingen niet bestaan.
Zou wel een doel geven zeg maar.
De school vind ik nog wel hoor, geen zorgen.quote:
Tuurlijk, dat weet ikquote:
7 seizoen Buffy, 5 Angel, 3 Grimm, 9 Supernatural, 4 walking dead.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig wat betreft de zombies. Godsamme Roy, wat een baas ben je toch ook.
En anders krijg je wel wat van mijquote:
En dat kan ik ook nog allemaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou ook even mijn was op kunnen hangen. Ook dan ben je (voor mij) een held.
Slaap zequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik merk het, ja.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 seizoen Buffy, 5 Angel, 3 Grimm, 9 Supernatural, 4 walking dead.
Forces off darkness got nothing on me
*brohugquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En anders krijg je wel wat van mij
*boks*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |