En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:32 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een sentimentele avond hier zeg.
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, alleen Connery kon het zo natuurlijk nonchalant doen.
En dan niet
Nee van het weekend pasquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wacht je bent nu op incubate?
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.
Dan komen de tranen weer.
Echt? Die vond ik dik tegenvallen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Skyfall was trouwens een heerlijke film
Transformers 4 is beter dan de eerste 3. Ja, zegt niet veel maar zo slecht is ie niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarom ga ik zo de laatste Transformers kijken.
Dan komen de tranen weer.
Tot de auto eraan gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
Skyfall was trouwens een heerlijke film
Zoveel verhaal zit er niet in. 2,5 uur zit is wel lang trouwensquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.
Dit preciesquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".
En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog zien, dus geen spoilers graag.
Ja, dat vond ik ook wel even een pink-traan-weg-moment.quote:
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoveel verhaal zit er niet in. 2,5 uur zit is wel lang trouwens
Er zit opeens wat in mijn oogquote:
Yuk. Maar dat is omdat het totaal mijn stijl niet is. En ik een hekel heb aan rugzakken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
http://www.koffergigant.n(...)ck.html#.VBid1_l_uCk
y/n?
Ik vind deze wel mooi jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
y/n?
Dat is ook mijn plan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang van
ALLES GAAT KAPOT!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Transformers spoileren. Hoe in godsnaam?
Wat een mooie lofzang. Overigens ben ik ook weg van Connery, hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Schrijver Tom Mankiewicz gaf vaak zo'n prachtig fictief voorbeeld: alleen Connery kon je een scène geven waarin hij aan een tafeltje in een restaurant een vrouw kust, tegelijkertijd onder de tafel een mes tussen haar ribben steekt en vervolgens tegen de ober zegt, "Excuse me, but I have nothing with which to cut my meat".
En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
Transformers spoileren. Hoe in godsnaam?
Die vind ik niet mooi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
y/n?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALLES GAAT KAPOT!
Klaar, volgende film.
Ik zal het aantal explosies bijhouden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoor
Dat zijn geen spoilers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveelheid gevechten, kleuren auto's, hoeveel lechte grappen, alles kan je spoileren hoor
Een rugzak is voor mij gewoon het meest praktisch voor school.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk. Maar dat is omdat het totaal mijn stijl niet is. En ik een hekel heb aan rugzakken.
Ik denk dat ik een beetje verliefd ben.quote:
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kijk ik liggend, wordt de film vast minder lang van
En robo-dinos. Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALLES GAAT KAPOT!
Klaar, volgende film.
Zo lief en zielig tegelijk ...quote:
truste Samzzquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, genoeg Bond-geneuzel voor mij. Ik ga slapen.
Sentimenteel gedoe ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sterk spul he, die fishermans friend.
Slaap wel!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vind hem zo vervelend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Bij een rugzak moet ik altijd aan Bertje Visscher denken.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Dat is ook een beetje met elkaar verweven, hèquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
De hele avond gaat het schijnbaar al zo, liedjes, eeuwige liefde, bond-sentiment.
Heel bizar.
Samzz of Barb begon.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
De hele avond gaat het schijnbaar al zo, liedjes, eeuwige liefde, bond-sentiment.
Heel bizar.
Prachtigquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Bij een rugzak moet ik altijd aan Bertje Visscher denken.
Sinds wanneer gebruik jij dat woord? :Squote:Op dinsdag 16 september 2014 22:39 schreef Fascination het volgende:
Hij heeft nu toch met JLaw? Jelly.
Trustenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |