Dat is mijn ervaring. Ik ken geen andere actievoerende linkse partij nee. Misschien de PvdD, maar dan houd het wel op. De rest bestaat uit regentenpartijen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 01:32 schreef keste010 het volgende:
[..]Ja inderdaad, de SP is de enige partij die de handen uit de mouwen wil steken..
Ga je hier nog op in? Ik ben nog steeds benieuwd waar jij de onjuiste aannames in mijn verhaal ziet en welke vragen ik niet beantwoord zou hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je betogen staan bomvol aannames en conclusies gebaseerd op aannames.
Dat is lastig discussiëren. Zeker aangezien je geen antwoord geeft op gestelde vragen.
quote:Op maandag 22 september 2014 11:12 schreef keste010 het volgende:
[..]
Ga je hier nog op in? Ik ben nog steeds benieuwd waar jij de onjuiste aannames in mijn verhaal ziet en welke vragen ik niet beantwoord zou hebben.
Niet beantwoord.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:50 schreef Rockefellow het volgende:
Met een aandeel 'krijgen' neem ik aan dat je 'kopen' bedoelt. Willen medewerkers wel het bijbehorende risico dragen?
Niet beantwoord.quote:Waarom denk je dat met werknemers als aandeelhouders de lange termijn koers van het bedrijf gegarandeerd is?
Die laatste vraag is de rode draad door mijn antwoord, ik zie niet in waarom je die onbeantwoord vind. Ga jij nou eens inhoudelijk op het voorstel in!quote:Op maandag 22 september 2014 12:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
[..]
Niet beantwoord.
[..]
Niet beantwoord.
Binnen 10 Jaar (2005)quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef Klopkoek het volgende:
Links én (toekomst)visie
(valt me op trouwens dat populaire talkshows 20 jaar geleden nog 20-30 minuten de tijd namen; tegenwoordig is 10 minuten al best veel)
Gesproken als een echt linksmens, politiek moet tevreden kiezers maken, ipv doen wat noodzakelijk isquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zag gisteren die Dijsselbloem bij Pauw zitten. Das net een VVDer. Hij praat ook als een VVDer. Geen wonder dat volgens EenVandaag de VVD kiezer prima tevreden is met de maatregelen van deze regering, maar de PvdA kiezer totaal niet.
Lekker de kiezer tevreden houden, zo bedrijf je politiekquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zag gisteren die Dijsselbloem bij Pauw zitten. Das net een VVDer. Hij praat ook als een VVDer. Geen wonder dat volgens EenVandaag de VVD kiezer prima tevreden is met de maatregelen van deze regering, maar de PvdA kiezer totaal niet.
Als links dat doet dan is het paternalistisch, badinerend, betuttelend en belerend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gesproken als een echt linksmens, politiek moet tevreden kiezers maken, ipv doen wat noodzakelijk is
Inderdaad, vandaar dat het economisch herstel hier zo traag aan vangt. Komt natuurlijk wel net op tijd voor de verkiezingen zodat massafraudeur Rutte dan lekker tof kan doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lekker de kiezer tevreden houden, zo bedrijf je politiekfuck wat het beste voor het land is
Jep, want die willen ingrijpen in persoonlijke levens, en de politiek moet doen wat goed is voor het land an sichquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als links dat doet dan is het paternalistisch, badinerend, betuttelend en belerend.
Daarin verschilt het niets met rechts.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, want die willen ingrijpen in persoonlijke levens, en de politiek moet doen wat goed is voor het land an sich
Heel eerlijk gezegd vond ik Dijsselbloem juist een prima PvdA'er.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:02 schreef Klopkoek het volgende:
Ik dacht dat het liberalisme stond voor individuen en niet "het land".quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, want die willen ingrijpen in persoonlijke levens, en de politiek moet doen wat goed is voor het land an sich
Die man begon gelijk weer over lastenverlichtingen te praten... Er is structureel 51 miljard bezuinigd en nu het weer een beetje beter gaat voert de PvdA vrolijk de werkgeversagenda uit. Langdurig gehandicapten gaan er zo'n 10% achteruit door dit kabinet...quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vond ik Dijsselbloem juist een prima PvdA'er.
Het kabinet gaat toch niet over hun salaris?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:58 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die man begon gelijk weer over lastenverlichtingen te praten... Er is structureel 51 miljard bezuinigd en nu het weer een beetje beter gaat voert de PvdA vrolijk de werkgeversagenda uit. Langdurig gehandicapten gaan er zo'n 10% achteruit door dit kabinet...
Nu wil je ons natuurlijk een beetje uit de tent lokken. Dat wij toe gaan lichten dat Klopkoek doelt op mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering. (die gaan er in 2018 idd 10% erop achteruit)quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het kabinet gaat toch niet over hun salaris?
Klopt, maar jij snapt het concept nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het liberalisme stond voor individuen en niet "het land".
Ik wil alleen maar zeggen dat geld wat er niet is niet uitgegeven kan worden. Als je mensen die produceren steeds harder beboet dat dit uiteindelijk de productiviteit remt. Klopkoek gaat altijd zeer ruimhartig om met andermans geld.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:58 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Nu wil je ons natuurlijk een beetje uit de tent lokken. Dat wij toe gaan lichten dat Klopkoek doelt op mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering. (die gaan er in 2018 idd 10% erop achteruit)
Zodat jij kan zeggen: haha! Dus jullie doelen op gehandicapten met een uitkering! Maar dat zijn profiteurs en daarom uitschot van de maatschappij! Dus is het helemaal niet erg dat die erop achteruit gaan! Sterker nog, het is fantastisch dat dat gebeurt! Mensen met een uitkering dienen zoveel mogelijk gestraft te worden voor hun situatie! Hadden ze maar niet geboren moeten worden! Go kabinet go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |