Onverwoestbaarquote:
Bromancequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
Filosoferen jullie maar fijn door, ik ga met een vriend zombies knallen
Fijne avond en tot later
Ik geloof dat die bestaatquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onverwoestbaar.
Tenminste, zo ging het liedje...
Ik ookquote:
Have funquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
Filosoferen jullie maar fijn door, ik ga met een vriend zombies knallen
Fijne avond en tot later
Awwww.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Stroopwafeltaart is mislukt.Ligt nu in de prullenbak.
Balenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.quote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.
Kunnen we het nu weer over seks hebben dan?quote:
Daar proost ik op!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, eerst gelukkig zijn met jezelf, en dan komt het uiteindelijk allemaal goed.
Hoop ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Waar zit jij met je hoofdquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.
Oh neequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk altijd die love story als ik wil huilen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
Ik heb Up in de bios gezien met mijn ex. Toen geloofde ik nig in de liefde
Whoa. So jelly.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij iemand andersquote:
Gewoon doen, dan ben je ervan afquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven maar ik wil niet.
Samen huilen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk altijd die love story als ik wil huilen.
Wat ontzettend lief.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben je ervan af
Niemand die je kan helpen aanwezig? Of online hulp? Om wat voor baan gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...
Naar welke functie solliciteer jij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ouders zijn June Carter en Johnny Cash.Nadeel is wel dat ik zeker weet dat als er een komt te overlijden de ander ook binnen een jaar dood is
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand die je kan helpen aanwezig? Of online hulp? Om wat voor baan gaat het eigenlijk?
Zekers. But I will be a veryquote:
Sorry, ik denk niet dat ik je daarmee kan helpenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.
Uiteraard, ik zou het vreemder vinden wanneer je dat niet zou zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers. But I will be a verysad puppy
when that happens.....
Nee!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ga jij mij troosten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou het vreemder vinden wanneer je dat niet zou zijn.
Ben je goed in verwoorden wat je sterke en minder sterken punten zijn? Je motivatie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.
Natuurlijk. Ik zou mezelf een heel naar mens vinden wanneer ik dat niet zou doen.quote:
Jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou mezelf een heel naar mens vinden wanneer ik dat niet zou doen.
Ik ben eigenlijk wel ontzettend lief, hoorquote:
Heb ik ook zo vaak, bah!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Zie ik een keer leuke schoenen, nergens meer in mijn maat te krijgen...
Je moet ook niet uit de prullenbak etenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck, ik heb dus een stuk van die taart op. En ineens ben ik onwijs moe, tranende oogjes en geeuwen. Zou dat van de suiker komen?
Krijg je daar niet eerder een stuiterbal effect van?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck, ik heb dus een stuk van die taart op. En ineens ben ik onwijs moe, tranende oogjes en geeuwen. Zou dat van de suiker komen?
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben je goed in verwoorden wat je sterke en minder sterken punten zijn? Je motivatie?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet uit de prullenbak eten.
Heb heb misschien nog geluk, bij een Duitse schoenenwinkel nog te krijgen. En mijn ouders wonen daar, al zijn ze nu wel op vakantie...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef Vivie het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak, bah!
Wens je bij het volgende paar meer geluk ^^
Dat was dus ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook niet uit de prullenbak eten.
Motivatie vind ik ook altijd lastig, maar goede en slechte eigenschappen gewoon van te voren bedenken. En vooral bedenken hoe je de negatieve stiekem toch positief maakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik vind het gewoon stom om te doen, maar heb niet zoveel keus.
Oohh....nog even wachten dus,nicequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb heb misschien nog geluk, bij een Duitse schoenenwinkel nog te krijgen. En mijn ouders wonen daar, al zijn ze nu wel op vakantie...
[..]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte.
Dat omschrijft zo'n beetje alles wat ik kook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is te lelijk om uit te delen.
Succesquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Weet ik veel.Ik vind het gewoon stom om te doen, maar heb niet zoveel keus.
Mits ze er dan nog zijn wanneer ze terug zijn...quote:
Dit was een soort cake, die dreef in een soort caramel vla. Dat ging me echt te ver.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat omschrijft zo'n beetje alles wat ik kook.Het ziet er niet uit, maar is wel lekker.
Zul je net zien hequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
Mits ze er dan nog zijn wanneer ze terug
Dat laatste heb ik al vier jaar in geoefend, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Motivatie vind ik ook altijd lastig, maar goede en slechte eigenschappen gewoon van te voren bedenken. En vooral bedenken hoe je de negatieve stiekem toch positief maakt.
Ja okquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit was een soort cake, die dreef in een soort caramel vla. Dat ging me echt te ver.
Dank u.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef Vivie het volgende:
[..]
Zul je net zien he![]()
Ik duim alvast!
Nicequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Myraela het volgende:
En nnu gaan we op bed harry potter 2 kijken, en waarschijnlijk val ik gewoon lekker in slaap.
Eet jij nou uit een vuilnisbak? Zorgt twi zo slecht voor je?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
Spuit elfquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet jij nou uit een vuilnisbak? Zorgt twi zo slecht voor je?
Ja heuj, denk je nou dat ik hier de hele tijd op F5 loop te rammen?quote:
Not this shit againquote:
Stiekem weiland op rennen, in je ondergoed gaan rondrennen ...heerlijk!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef xFriendx het volgende:
Stiekem ook wel weer fijn, koud was het niet, sta je toch nog dichter bij de natuur, of zoiets.
Heb je mij gespot?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:35 schreef Vivie het volgende:
[..]
Stiekem weiland op rennen, in je ondergoed gaan rondrennen ...heerlijk!
Zonde zeg. Waar denk je dat het aan gelegen heeft dat het mis is gegaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit was een soort cake, die dreef in een soort caramel vla. Dat ging me echt te ver.
Je weet niet hoe er hier om regen gebeden wordtquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef xFriendx het volgende:
F*cking hell, pak natuurlijk weer de enige regenbui die Nederland rijk is bij een flink rondje wandelen. Zelfs bij huis was het droog, maar precies onderweg, midden in de polder, zonder bomen...bammm.
Stiekem ook wel weer fijn, koud was het niet, sta je toch nog dichter bij de natuur, of zoiets.
Natuurlijk. Zoals een echte FOK!er betaamt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja heuj, denk je nou dat ik hier de hele tijd op F5 loop te rammen?
Delenquote:
Ik pak kunst altijd groots aan!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die flits onweer was...
Denk je dat je blij bent een sponsor te hebben gevonden..quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
http://sporza.be/cm/sporz(...)leroutfit_bogota_UCI
Wud, wat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Royco1 het volgende:
Barb!
Er is een inval geweest in de Aviation Club de France.
Onder meer verdacht van witwassen.
Dat trek je toch niet aanquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
de caramel was nog te warm voor door de slagroom, dus die wilde niet stijf blijven. Hihi stijf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zonde zeg. Waar denk je dat het aan gelegen heeft dat het mis is gegaan?
Ik faal wederom in de edele sport van het zolderkamerautismequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zoals een echte FOK!er betaamt.
Ik moest ook even opnieuw lezen...evil mindquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
de caramel was nog te warm voor door de slagroom, dus die wilde niet stijf blijven. Hihi stijf.
Ik bewonder graag natuur in al haar facettenquote:
Oh, dus zo erg was het niet. Je weet iig wat er mis ging om een soort gelijk iets de volgende keer te voorkomenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
de caramel was nog te warm voor door de slagroom, dus die wilde niet stijf blijven. Hihi stijf.
Misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik faal wederom in de edele sport van het zolderkamerautisme
Die linkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Are you fucking kidding me?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
http://www.pokernews.com/(...)ance-paris-19305.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |