Onverwoestbaarquote:
Bromancequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
Filosoferen jullie maar fijn door, ik ga met een vriend zombies knallen
Fijne avond en tot later
Ik geloof dat die bestaatquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onverwoestbaar.
Tenminste, zo ging het liedje...
Ik ookquote:
Have funquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:46 schreef El_Thijs het volgende:
Filosoferen jullie maar fijn door, ik ga met een vriend zombies knallen
Fijne avond en tot later
Awwww.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Stroopwafeltaart is mislukt.Ligt nu in de prullenbak.
Balenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.quote:
Dat is mooiquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.
Kunnen we het nu weer over seks hebben dan?quote:
Daar proost ik op!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, eerst gelukkig zijn met jezelf, en dan komt het uiteindelijk allemaal goed.
Hoop ik.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Waar zit jij met je hoofdquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterker nog, ik weet dat die bestaat. Daarvoor hoef ik alleen maar naar mijn ouders te kijken. Die gedragen zich naar meer dan 45 jaar getrouwd te zijn soms nog steeds als twee verliefde pubers.
Oh neequote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk altijd die love story als ik wil huilen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef artelligence het volgende:
Ik heb Up in de bios gezien met mijn ex. Toen geloofde ik nig in de liefde
Whoa. So jelly.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij iemand andersquote:
Gewoon doen, dan ben je ervan afquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet een sollicitatiebrief schrijven maar ik wil niet.
Samen huilen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kijk altijd die love story als ik wil huilen.
Wat ontzettend lief.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon doen, dan ben je ervan af
Niemand die je kan helpen aanwezig? Of online hulp? Om wat voor baan gaat het eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...
Naar welke functie solliciteer jij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo bijster veel ervaring mee, dus weet ook niet zo goede waar ik moet beginnen...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ouders zijn June Carter en Johnny Cash.Nadeel is wel dat ik zeker weet dat als er een komt te overlijden de ander ook binnen een jaar dood is
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niemand die je kan helpen aanwezig? Of online hulp? Om wat voor baan gaat het eigenlijk?
Zekers. But I will be a veryquote:
Sorry, ik denk niet dat ik je daarmee kan helpenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.
Uiteraard, ik zou het vreemder vinden wanneer je dat niet zou zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers. But I will be a verysad puppy
when that happens.....
Nee!quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ga jij mij troosten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zou het vreemder vinden wanneer je dat niet zou zijn.
Ben je goed in verwoorden wat je sterke en minder sterken punten zijn? Je motivatie?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, donderdag ga ik er samen met mijn broer naar kijken, maar het idee is dat ik de eerste versie dan al zelf heb geschreven. Het gaat om een functie als pedagogisch medewerkster op de babygroep van een kdv.
Natuurlijk. Ik zou mezelf een heel naar mens vinden wanneer ik dat niet zou doen.quote:
Jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zou mezelf een heel naar mens vinden wanneer ik dat niet zou doen.
Ik ben eigenlijk wel ontzettend lief, hoorquote:
Heb ik ook zo vaak, bah!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef aeque het volgende:
Zie ik een keer leuke schoenen, nergens meer in mijn maat te krijgen...
Je moet ook niet uit de prullenbak etenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Myraela het volgende:
Wat de fuck, ik heb dus een stuk van die taart op. En ineens ben ik onwijs moe, tranende oogjes en geeuwen. Zou dat van de suiker komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |