Maar zo komt het naar mijn idee wel over. Laten we zeggen dat ze winnen van ISIS en Assad. Wat gaan ze daarna doen? Hun visie is te verschillend.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Deze "gelegenheidscoalitie" is gigantisch, bevat een nieuw commandocentrum en werkt samen met de groepen in Irak tot aan verschillende plekken in Syrie. Niet echt een gelegenheidssamenwerking.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef vigen98 het volgende:
Eigenlijk vind ik die Koerden in Syrië veel te grote mond hebben dat ze durven om delen van Syrië te claimenZe moesten eigenlijk gewoon naar Irak gaan en niet in Syrië vechten tegen Assad.
Jonge, heb je laatst een map gezien wat Koerden hebben verspreidt? Ze claimen 3/4 van Syriëquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ze wonen daar en beschermen gewoon hun dorpen tegen jihadisten. Als ik voor iemand respect heb in dit conflict, is het wel de YPG, wat een bazen.
Die tekeningen worden gemaakt door nationalistische internetklapjosti's, moet je niet serieus nemen. Koerden hebben niks met Arabische dorpen, in Irak niet en in Syrië niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge, heb je laatst een map gezien wat Koerden hebben verspreidt? Ze claimen 3/4 van Syrië
Wat op internet staat is waar natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jonge, heb je laatst een map gezien wat Koerden hebben verspreidt? Ze claimen 3/4 van Syrië
Kquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat op internet staat is waar natuurlijk.
Paar maanden geleden werd Bagdad bijvoorbeeld iedere dag wel veroverd door ISIS.
Aanslag op de leider van het SRF is helaas mislukt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Precies, op de FP zei hij ook een keer dat de rebellen 's middags met hun laptopje bij de mc donald's zitten.
Had ik al gepost:quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:11 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Aanslag op de leider van het SRF is helaas mislukt.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef SadPanda het volgende:
Leider van het SRF.twitter:green_lemonnn twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 20:04:19#Syria Jamal Maarouf escaped an #SAA airstrike today. Several Maarouf's relatives were killed, including his daughter. Via @RomainCaillet reageer retweet
Volgens mij zijn het geen turkenquote:
Aan hun moeilijk lelijke Otokar apparaat te zien wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het geen turken
Volgens mij zitten daar gebieden tussen zonder Koerdische meerderheid?quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef UpsideDown het volgende:
Dit is wel een realistisch gebied voor een Syrische KRG:
[ afbeelding ]
Er wonen Assyriërs en wat Arabieren tussen, maar veruit de meerderheid in die strook is Koerdisch. Maar aangezien de bevolking van Syrië straks is gehalveerd, kunnen Arabieren natuurlijk altijd kiezen om in het nieuwe opgebouwde Syrië te gaan wonen. In Irak is de situatie ook zo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten daar gebieden tussen zonder Koerdische meerderheid?
Zou eigenlijk handig zijn als ze een eigen haven konden aanleggen en dus tot de Middellandse zee doorgingen. Al kan zou dat nooit gebeurenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef UpsideDown het volgende:
Dit is wel een realistisch gebied voor een Syrische KRG:
[ afbeelding ]
Die gaan echt niet weg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er wonen Assyriërs en wat Arabieren tussen, maar veruit de meerderheid in die strook is Koerdisch. Maar aangezien de bevolking van Syrië straks is gehalveerd kunnen Arabieren natuurlijk altijd kiezen om in het nieuwe opgebouwde Syrië te gaan wonen. In Irak is de situatie ook zo.
Niet als andere groeperingen dat innemen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Die gaan echt niet weg.
Verder behoren Qamishlo, Derik en zo gewoon toe aan de Assyriërs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |