Maar je kunt toch gewoon zorgen dat je die 8 menu's onder de knie hebt? En dat je een uitgewerkt plan hebt liggen voor elk menuquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
In t vorige topic las ik in een linkje iets over de productie. Dat ze acht menus moeten indienen en de avond ervoor horen wat ze moeten gaan maken, en dat ze aangemoedigd worden onbekende technieken te gebruiken. Zo moest een bepaald stel ineens een deconsttucted moussaka maken ipv hun familie recept...
Oh en met wat pech zijn ze in een gehuurd huis waar de keuken geschikt is voor t programma (moet helemaal apart zijn).
Volgens mij niet in ieder geval. Damn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:58 schreef LPFAN het volgende:
Omg 27 punten... heeft er een stel wel eens lager gescoord?
True dat. Die 'confit' kip bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon zorgen dat je die 8 menu's onder de knie hebt? En dat je een uitgewerkt plan hebt liggen voor elk menu
Maar ja de productie zal vast wel een dikke vinger in de pap hebben maar dan nog zie ik dingen voorbij komen waarvan ik denk 'dat is echt gewoon een gebrek aan kookskills'
Ja, die varkensmedaillons zo mishandelen deden ze toch echt zelf. Je mag dus wel verwachten dat ze enige kookkennis in huis hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon zorgen dat je die 8 menu's onder de knie hebt? En dat je een uitgewerkt plan hebt liggen voor elk menu
Maar ja de productie zal vast wel een dikke vinger in de pap hebben maar dan nog zie ik dingen voorbij komen waarvan ik denk 'dat is echt gewoon een gebrek aan kookskills'
ik niet iigquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:58 schreef LPFAN het volgende:
Omg 27 punten... heeft er een stel wel eens lager gescoord?
ragout durf ik het niet noemenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:51 schreef Karina het volgende:
Net goed voor die twee. Dat hoofdgerecht zag er ook echt niet uit. Leek wel een bordje ragout (of kots)
Uit de verte leek het er wel opquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ragout durf ik het niet noemen
Ik snap het ook niet, hier ook een foto met haar ex man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:
En lachen om champignonsaus van chloe en kelly en ander 'pubfood' van andere mensen.
Maken ze t allemaal zelf![]()
Hoe kun je trouwens op zo'n griezel vallen? Hij doet me een beetje denken aan Hannibal.
ik kan niet tegen gekookte bloemkoolquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit de verte leek het er wel opBloemkoolpuree lijkt mij trouwens nogal vies. Maar ik lust ook geen bloemkool.
Hij heeft zeker geld anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hier ook een foto met haar ex man.
[ afbeelding ]
Revealed: My Kitchen Rules star Corinne left husband heartbroken after embarking on love affair with the Captain
wtfquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Revealed: My Kitchen Rules star Corinne left husband heartbroken after embarking on love affair with the Captain
de looks zullen het iig niet zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft zeker geld anders zou ik het ook niet weten.
Ik moest wel grinniken want als ik bloemkool maak, maak ik er een stamppot van met aardappelen en heel veel knoflook. En ze vonden hun bloemkoolpuree meer een knoflookpuree. Kun je van mijne ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan niet tegen gekookte bloemkool![]()
dus voor mij geen bloemkoolpuree
En zijn persoonlijkheid ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de looks zullen het iig niet zijn
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken want als ik bloemkool maak, maak ik er een stamppot van met aardappelen en heel veel knoflook. En ze vonden hun bloemkoolpuree meer een knoflookpuree. Kun je van mijne ook zeggen.
iddquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En zijn persoonlijkheid ook niet.
Geen zorgen, ik durf toch niet te koken voor mensen in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
mijn maag kan om een of andere reden niet tegen gekookte bloemkool![]()
rauw en gebakken is geen probleem![]()
maar gekookt is binnen 5 minuten naar de wc
Dat is ff zondequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik durf toch niet te koken voor mensen in het algemeen.
Ik kan het ook niet.
Edit: Al lijkt het me best komisch om me op te geven met iemand voor MKR NL, gewoon voor de bitch fights.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:21 schreef Mylene het volgende:
Hier een interview met David en Corinne, ook dat haar ex komt ter sprake.
Ze lijkt me inderdaad zo'n enorme golddigger! Ook met dat champoo of hoe ze champagne ook noemenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft zeker geld anders zou ik het ook niet weten.
Jawel maar ik vind ze best leuk dus weinig te zeikenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kijkt niemand vandaag? Het onaangename stel blijft onaangenaam ondanks de gigantische hoeveelheid van 27 punten die zij zelf kregen.
Echt hè, wtf, waarom zou je schuim op je baksel smeren ?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat zag ik zo aankomen met die eiwitten...
Ja!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Blijkbaar is het toch wel lekker!
iddquote:
iddquote:Op woensdag 17 september 2014 21:52 schreef LPFAN het volgende:
Lol alleen al met de punten van de jury kwamen ze over de score van David en Corinne heen
Nee idd, als ik zo'n dessert zou krijgen zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten. Liever een mooi taartje als het kaasteam had bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:16 schreef kwakz0r het volgende:
dat deconstructed dessert zag er ook niet uit trouwens
en dat Claartje/Libelle programma is echt héél stom!
Gezien het commentaar van de jury hadden de jongens het inderdaad verdiend. Ze hadden niet veel kritiek op het gerecht van de oudjes, maar misschien hebben ze dat gewoon geknipt. De jongens moeten wel echt gaan werken aan hun stress. Dat hadden ze bij het thuisrestaurant en nu ook weer, en zo kunnen ze gewoon niet fatsoenlijk meedoen met een wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 18:37 schreef Mylene het volgende:
Ik had verwacht dat de jongens naar de sudden death moesten gaan met Harry die maar aan de pepermolen bleef draaien over de koolsla. Het naderhand ook niet meer weten. De oudjes mogen van mij wel weg. Ik vind ze irritant, die oma steeds met haar naughty nanny.
Mee eens, en op een gegeven moment gaan ze enkel nog tegen elkaar strijden in Kitchen HQ. Ik weet niet hoeveel teams er dan over zijn. Ik heb eigenlijk ook nog geen favoriet stel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die bus een beetje eentonig, maar het ziet er naar uit dat ze dat blijven doen tot de finales?
Ik denk dat Paul en Blair mijn favoriete stel zijn. Goed eten, leuk team om te zien op tv en leuke grapjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mee eens, en op een gegeven moment gaan ze enkel nog tegen elkaar strijden in Kitchen HQ. Ik weet niet hoeveel teams er dan over zijn. Ik heb eigenlijk ook nog geen favoriet stel.
Ik vind het programma eigenlijk best op Master Chef lijken. Ik dacht dat ze ook een restaurant gingen inrichten en zo, zoals ze dat hier deden paar jaar terug.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind die bus een beetje eentonig, maar het ziet er naar uit dat ze dat blijven doen tot de finales?
Harry en Christo hebben steeds geluk dat iemand anders slechter is dan zij, want volgens mij zijn zij het minst sterke team dat er nog in zit. De Italiaanse gerechten waren wel leuk, misschien dat ik iets daarvan eens ga proberen te maken.
Ik snap dat ook nooit. Gaan ze biefstuk oid maken en alleen medium rare serveren. En dan klagen en doen als klanten het liever anders willen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:26 schreef Mylene het volgende:
Ik krijg nu ook de indruk dat er meer op locatie wordt gekookt dan in de studio zoals vorig jaar. Nu met ieder een pop-up restaurant. Cathy en Anna bakken de zalm zoals zij die zelf altijd bakken en hopen dat de gasten dat ook lekker vinden. Ik snap dat niet. Je kunt beter gaan voor wat de gasten zeker zullen waarderen.
Helena en Vikki vind ik trouwens misschien nog irritanter dan Chloe en Kelly.
ik zou denk ik niet over het idee heen kunnen stappen. het schijnt "creamy" te smaken...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:17 schreef Mylene het volgende:
Wat een lef van Chloe en Kelly om voor de hersentjes te kiezen. Ik had ze aan die stomme tweeling gegeven. Ik ben benieuwd waarnaar het smaakt. Een kandidaat uit Masterchef had het een keer voor zijn zus klaargemaakt die zei dat ze het lekker vond maar tegelijkertijd moest kokhalzen. Masterchef jurylid George is een liefhebber van gefrituurde hersenballetjes die zijn moeder altijd voor hem klaarmaakte.
Nee ze doen weer thuisrondes ineens...quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:59 schreef Mylene het volgende:
Ik zag vandaag alleen het einde, maar dat was een oude aflevering?
Hij staat er nog steeds niet op, maar die van vandaag wel... Zouden ze hem overslaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:29 schreef sirdanilot het volgende:
Ik hoop dat ze de aflevering nog op internet zetten vanavond, ik heb namelijk geen TV dus ben daar van afhankelijk....
Vind het heel terecht dat ze hebben gewonnen en vond het ook het meest sympathieke stel van de twee. Al zijn beide teams erg goed met indrukwekkende menu's.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Iemand vandaag de finale gezien?
Wat vonden jullie van de winnaars?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |