quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken want als ik bloemkool maak, maak ik er een stamppot van met aardappelen en heel veel knoflook. En ze vonden hun bloemkoolpuree meer een knoflookpuree. Kun je van mijne ook zeggen.
iddquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En zijn persoonlijkheid ook niet.
Geen zorgen, ik durf toch niet te koken voor mensen in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
mijn maag kan om een of andere reden niet tegen gekookte bloemkool![]()
rauw en gebakken is geen probleem![]()
maar gekookt is binnen 5 minuten naar de wc
Dat is ff zondequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hier ook een foto met haar ex man.
[ afbeelding ]
Revealed: My Kitchen Rules star Corinne left husband heartbroken after embarking on love affair with the Captain
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik durf toch niet te koken voor mensen in het algemeen.
Ik kan het ook niet.
Edit: Al lijkt het me best komisch om me op te geven met iemand voor MKR NL, gewoon voor de bitch fights.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:21 schreef Mylene het volgende:
Hier een interview met David en Corinne, ook dat haar ex komt ter sprake.
Ze lijkt me inderdaad zo'n enorme golddigger! Ook met dat champoo of hoe ze champagne ook noemenquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft zeker geld anders zou ik het ook niet weten.
Jawel maar ik vind ze best leuk dus weinig te zeikenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kijkt niemand vandaag? Het onaangename stel blijft onaangenaam ondanks de gigantische hoeveelheid van 27 punten die zij zelf kregen.
Echt hè, wtf, waarom zou je schuim op je baksel smeren ?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat zag ik zo aankomen met die eiwitten...
Ja!quote:Op woensdag 17 september 2014 17:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
Blijkbaar is het toch wel lekker!
iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |