Dan eet ik mijn shirt op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:33 schreef RetRy32 het volgende:
Juve gaat laatste worden in de pool.
boehoe.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer zijn er maar 6 poules?
Ik vind dit een afgeraffeld topic. Wat meer respect voor de andere wedstrijden zou op z'n plaats zijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Kijken welke sfeeractie BVB neerzet
[ afbeelding ]
De poule op zich is best spannendquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:00 schreef hafcfan het volgende:
Poule H is mie aids. Elke nummer 2 hoopt de nummer 1 te treffen uit die poule.
Ik dacht dat er zo'n trollface tevoorschijn kwamquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Kijken welke sfeeractie BVB neerzet
[ afbeelding ]
Je ziet de TT?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is het doel van dit topic precies?
Ibi heeft Gol!quote:
Op de een of andere manier straalt dat geen autoriteit uit neequote:
quote:Dani Abalo (Ludogorets) kiest voor een solo en slipt perfect langs de verdediging van de tegenstander. Hij richt goed en plaatst een nauwkeurige poging achter de keeper! Prachtig doelpunt! Totaalvoetbal.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
Liverpooltakke grafclub.
Arsenaltyfusclub.
En met Alonsoquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
Real was een perfect team geweest zonder Bale en met Di María
Dit, 8 jaar geen CL ofzo en het boeit niemand iets.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat moet Monaco wel niet doen om dat stadion vol te krijgen.....
Wat een triestheid!!
Dat krijg je als Moskou al die gasten op zomerkamp stuurt naar het front in Oekraīne, die zijn doodmoe man!quote:
Leuke wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:43 schreef Nober het volgende:
Manchester City - AS Roma
Paris Saint-Germain - FC Barcelona
wie mist juve allemaal dan...quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:15 schreef hafcfan het volgende:
Belangrijke dagen voor het Italiaanse voetbal. Juve moet nu eens laten zien waarom ze bij de top van de wereld horen en Roma kan ook zeker 'stunten'. Jammer alleen dat ze zoveel spelers missenWaar City wel 3 teams kan opstellen
![]()
![]()
Juve mist niet heel veel. Alleen Barzagli en Pirlo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie mist juve allemaal dan...
Er is altijd een 2e helft. Hij had hem idd niet moeten geven aan Lewandowski.quote:
Gaat niet zo lekker he , met Lewaquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is altijd een 2e helft. Hij had hem idd niet moeten geven aan Lewandowski.
Bizarquote:
Als die zich gaat vervelen komen de mooiste verhalen boven iddquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
STiekem hoop ik dan een op saaie wedstrijd dan gaat hij lollig doen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
STiekem hoop ik dan een op saaie wedstrijd dan gaat hij lollig doen.
Ik hoop dat Bayern Barca weer gaat loten. Kunnen we lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die zich gaat vervelen komen de mooiste verhalen boven idd
Ik zat al te denken welke wedstrijd was dat ook alweer dat hij zo ontzettend melig was. Die zeker.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat Bayern Barca weer gaat loten. Kunnen we lachen
Okequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Twee overtredingen binnen het strafschopgebied.
allemaal Door Louisquote:
Sport1 houdt het ook niet meer bijquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:31 schreef Zorro het volgende:
Nou alleen hoepn dat het niet van die klassieke ingekakte 2e-helftjes worden, wat je meestal ziet met grote voorsprong.
Als we kunnen concluderen dat het Nederlandse voetbal geen reet meer voorstelt in Europees verband, dan volgt het Italiaans voetbal op gelijke voet.quote:
Wel voornamelijk in de eerste helft. Jammer dat het dan altijd wat inkakt in de tweede.quote:
Bayern staan op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als we kunnen concluderen dat het Nederlandse voetbal geen reet meer voorstelt in Europees verband, dan volgt het Italiaans voetbal op gelijke voet.
Ga toch weg man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als we kunnen concluderen dat het Nederlandse voetbal geen reet meer voorstelt in Europees verband, dan volgt het Italiaans voetbal op gelijke voet.
Vooral doen hoor, ingaan op zo'n simpele ziel (lees: troll).quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg man.6 ploegen in Europa die virtueel allemaal op doorgaan staan.
Vooral ingaan hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Misschien wel maar Dortmund gaat hier als een trein maar staa in de competitie op degraderenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou de Bundesliga sterker zijn dan de PL?
Schalke doet het ook goed.. dat geeft wel aan dat de Bundesliga erg sterk is. Clubs als Arsenal en City stellen alweer teleur tot nu toe.. Liverpool is sowieso al matigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Misschien wel maar Dortmund gaat hier als een trein maar staa in de competitie op degraderen
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Ze spelen Arsenal op het moment zo simpel weg zonder ze ook echt af te maken dat ze wel het deksel op de neus moeten krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk pas 5 minuten maar Anderlecht had al op 5-0 kunnen staan, Arsenal zal dus zo wel gelijkmaken
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef Dos37 het volgende:
Ik kijk pas 5 minuten maar Anderlecht had al op 5-0 kunnen staan, Arsenal zal dus zo wel gelijkmaken
Anderlecht heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Hadden eigenlijk simpel 6 punten kunnen hebben, nu hebben ze er maar eentje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:33 schreef Zorro het volgende:
Arsenal.
Nergens recht op maar toch winnen. Nog eens
Ongelooflijk. Zo een match spelen en nog verliezen. 2-0 moest al lang op het bord staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Hadden eigenlijk simpel 6 punten kunnen hebben, nu hebben ze er maar eentje.
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Anderlecht heeft het gewoon aan zichzelf te danken. Hadden eigenlijk simpel 6 punten kunnen hebben, nu hebben ze er maar eentje.
Tuurlijk. Kijk naar de prestaties. Spaanse competitie is ook sterker btw.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou de Bundesliga sterker zijn dan de PL?
Pirlo heerst !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Pirlo![]()
Wat is hij snel slecht geworden.
Komt pas terug van blessure en is ook al 36 hč. Logisch dat het niet meer zo vlot loopt. Maar nog steeds heersend.quote:
Hij was echt heel slecht geloof me. Vrije trap bijna het stadion uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:10 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Komt pas terug van blessure en is ook al 36 hč. Logisch dat het niet meer zo vlot loopt. Maar nog steeds heersend.
Juventus die van een nietszeggende Europese club verliest, en Roma die thuis compleet van de kaart wordt geveegd door Bayern. Ja, in de Europa League doet men het aardig, tegen clubs waar het gros nog nooit van heeft gehoord. In de werkelijke Europese top zijn Italiaanse clubs nergens te vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die nietszeggende club heeft de afgelopen drie seizoenen in de CL thuis wel van Arsenal, Benfica, Manchester United en Atletico gewonnen. Daar past Juve prima tussen. Dat de Italiaanse clubs niet bij het elitegroepje van 4 a 5 clubs horen die de dienst uitmaken is geen ramp.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Juventus die van een nietszeggende Europese club verliest, en Roma die thuis compleet van de kaart wordt geveegd door Bayern. Ja, in de Europa League doet men het aardig, tegen clubs waar het gros nog nooit van heeft gehoord. In de werkelijke Europese top zijn Italiaanse clubs nergens te vinden.
Laat een Nederlandse club maar eens de halve finale van de EL halen. Dat ze geen Europese top meer zijn ziet iedereen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Juventus die van een nietszeggende Europese club verliest, en Roma die thuis compleet van de kaart wordt geveegd door Bayern. Ja, in de Europa League doet men het aardig, tegen clubs waar het gros nog nooit van heeft gehoord. In de werkelijke Europese top zijn Italiaanse clubs nergens te vinden.
En jaar daarvoor kwartfinale CL. Dus in 2 jaar nog steeds dingen gepresteerd wat de Nederlandse clubs al jaren niet lukken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:32 schreef macca728 het volgende:
halen Italiaanse clubs dan nog weleens de halve finales in EL ?
AZ haalde nog de kwartfinale vorig jaar.
Edit ja Juventus zag ik, ook uitgeschakeld door Benfica.
Je vergeet dat CSKA en Olympiakos ook nog door kunnen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Nober het volgende:
We zijn er bijna, de knockout-fase.
A
1 Atlético Madrid
Juventus
B
1 Real Madrid
Liverpool / Basel
C
Bayer Leverkusen / AS Monaco / FC Zenit
D
Borussia Dortmund
Arsenal
E
1 Bayern München
AS Roma / Manchester City
F
Paris Saint Germain / FC Barcelona
G
1 Chelsea
Sporting Clube de Portugal / Schalke 04
H
1 FC Porto
2 Shakhtar Donetsk
http://www.uefa.com/uefac(...)standings/index.html
vanaf 8ste finales wordt het een stuk leukerquote:Op woensdag 26 november 2014 23:15 schreef Nober het volgende:
We zijn er bijna, de knockout-fase.
A
1 Atlético Madrid
Juventus
B
1 Real Madrid
Liverpool / Basel
C
D
Borussia Dortmund
Arsenal
E
1 Bayern München
AS Roma / Manchester City
F
G
1 Chelsea
Sporting Clube de Portugal / Schalke 04
H
1 FC Porto
2 Shakhtar Donetsk
http://www.uefa.com/uefac(...)standings/index.html
Ziek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:17 schreef Nober het volgende:
Ronaldo nu al 30 doelpunten waarvan 9 penalties dit seizoen.
Klopt. Ik vind ze beide geweldig, simpel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze Messi ook negen penalties geven dan kan hij ook al op 29 komen.
Dat klopt, maar Stoke ook niet en daar was het in de eerste helft al 3-0 achter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu is Galatasaray ook niet echt geweldig..
Omdat een Nederlands team. Ik hou het ook gewoon bij de Italiaans - Engelse clashquote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef Zorro het volgende:
Zo, klaar voor de belangrijkste wedstrijd van vanavond. AS Roma - Manchester City.
Waarom de NOS dat nou weer niet uitzendt is me een raadsel. Nou ja, ik kijk toch Sport1
Milorad Mazic.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Sked het volgende:
Wie is die scheids bij Roma - City? Wat een koekwous.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |