Het grootste probleem in mijn ogen is dat het totaal geen nut heeft, anders dan het politieke debat, als men maatregelen overneemt zal men dat immers moeten inpassen in de begroting van het kabinet dus zal de tegenbegroting nooit uitgevoerd worden. Stel dat men meer geld wil voor defensie dan zal men moeten kijken waar dat geld wegkomt in de begroting van het kabinet, dat is immers de begroting die wordt uitgevoerd. Een goede tegenbegroting zou in mijn ogen zijn de begroting van het kabinet pakken en daar dan wijzigingen op gaan aangeven. Alleen dan zal men die begroting wel eerder moeten krijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, doorrekeningen van het CPB zijn overrated.
Worden bekeken als een soort 'heilige graal' terwijl de doorrekeningen in 66% van de gevallen niet blijken te kloppen meen ik.
Zie het als een verzekeringspremie.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarvoor al dat geld voor Defensie nodig is.
Omdat ze nu bang zijn geworden door Poetin en Isis.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarvoor al dat geld voor Defensie nodig is.
Slecht voorbereid.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:02 schreef komrad het volgende:
roemer komt op mij niet sterk over. Vooral op zorg en onderwijs waren zijn reacties op interrupties niet overtuigend
Het is onze zaak niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:02 schreef empa1010 het volgende:
Man manhij snapt toch zelf ook wel dat je met alleen praten hier niet uit gaat komen
inderdaad, deze opmerkingen had hij aan kunnen zien komenquote:
Gelukkig deden andere partijen dat niet inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:09 schreef Wespensteek het volgende:
Na MH17 ging het goed in de peilingen dus moet Halbe het daar nog even over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |