Gelukt. 1-0 voor hem. Via de procedure... snodaard.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:22 schreef remlof het volgende:
Wilders zal wel weer alle aandacht proberen te kapen, net als vorig jaar
Ik ben die trillende stem zo zat.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef AgLarrr het volgende:
Hadden we toch binnen een minuut bijna weer een huilende voorzitter..
Heeft haar stem niet helemaal onder controle inderdaad. Zenuwen...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef AgLarrr het volgende:
Hadden we toch binnen een minuut bijna weer een huilende voorzitter..
Als er één partij zuiver speelt zijn zij het wel. Ik ben het zelden met ze eens, maar heb groot respect voor hoe ze politiek bedrijven. Ook nu weer..quote:Op woensdag 17 september 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
SGP is ook zo hypocriet als wat hé.
Absoluut. En ze leven net als menig Islamiet qua vrouwenbehandeling o.a.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
SGP is ook zo hypocriet als wat hé.
Hoofdelijke stemming over punt van orde Wilders om de Koran te verwijderen uit de Kamer.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:47 schreef kalinhos het volgende:
Ik val nu net in en hoor alleen maar namen die voor of tegen zeggen...Waar gaat dat over?
Ze hebben gelijk dat Wilders deze procedure misbruikt. Maar eigenlijk zijn ze ook tegen de aanwezigheid van de koran in de TK.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:46 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Als er één partij zuiver speelt zijn zij het wel. Ik ben het zelden met ze eens, maar heb groot respect voor hoe ze politiek bedrijven. Ook nu weer..
Alle drie tegengestemd.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef Hexagon het volgende:
Benieuwd of Bontes, Van Klaveren en Van Vliet dit steunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |