Vast nietquote:
Omdat ik zei dat vrouwen lekker bij the sims en candy crush moeten blijven qua spellen. Wat gewoon een vaststaand feit is.quote:
Ik speel ook candy crush, vrij verslavend ook. Maar wel ideaal om tijdens reclames ofzo even te spelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet
[..]
Omdat ik zei dat vrouwen lekker bij the sims en candy crush moeten blijven qua spellen. Wat gewoon een vaststaand feit is.
Dan nog is het wel een vrouwen spelletjequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik speel ook candy crush, vrij verslavend ook. Maar wel ideaal om tijdens reclames ofzo even te spelen
*Stuurt linkje door*quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.frightnights.nl/nl/fright-nights/
Samen wippen dan?quote:
Wat?quote:
Van ruilen komt huilen?quote:
Trioquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon vragen of hij toe wil kijken dan tijn.
Mag je vriend dat? Als ik mag geven dan jaquote:
quote:
Nee daar pas ik voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag je vriend dat? Als ik mag geven dan jaanders niet
Wat jij bent haar vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Nee daar pas ik voor
What did I missquote:
Blijkbaar was het geen muntgeld wat viel, maar een briefje wat steeds opnieuw wegwaaide toen het de grond dreigde te rakenquote:
Does that mean I can set things on fire? \o/quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Does that mean I can set things on fire? \o/
Gaat een mooie dag worden vandaag, bedankt :$quote:
Graag gedaan, het wordt zeker een prachtige dagquote:Op woensdag 17 september 2014 08:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat een mooie dag worden vandaag, bedankt :$
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Graag gedaan, het wordt zeker een prachtige dag
Voornamelijk werken zoquote:
Tussen het werken door? Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voornamelijk werken zo
Verder misschien nog wel ff een terrasje opzoeken tussendoor, om te relaxen.
En uw plannen?
Momenteel schoonmaak. Wel op zoek naar iets anders erbij thoquote:Op woensdag 17 september 2014 08:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Tussen het werken door? Wat voor werk doe je dan?
Ik ben nu ook aan het werk, zo even sporten en aan het eind van de middag maar eens wat biertjes drinken in Amsterdam en naar het voetbal.
Werkse!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momenteel schoonmaak. Wel op zoek naar iets anders erbij tho
Maar tussendoor dus wel even tijd voor mezelf, da's wel fijn
Sounds good, enjoy. Ik ga nu maar eens die kant op
Hoi, ik zit aan de druifjesquote:Op woensdag 17 september 2014 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
Lekker productief dagje gehad alNu lekker genieten van mijn wrap gezond
Lekkerquote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Hoi, ik zit aan de druifjes
Nog twee uurtjes en ik kan aan het bier
Ik had liever de druifjes over geslagen en nu al aan het bier gezeten, maar helaas. Nog twee uurtjes werkenquote:
Tja, de centjes moeten ook verdiend worden hequote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had liever de druifjes over geslagen en nu al aan het bier gezeten, maar helaas. Nog twee uurtjes werken
Uiteraard, maar zit me wel te verbijten. Krijg allemaal snapchats van vrienden die al in de binnenstad aan het bier zitten en ik zit hier maar te wachten haha. Maar goed, mijn portemonnee is er morgen blij meequote:Op woensdag 17 september 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, de centjes moeten ook verdiend worden he
Ach, bekijk het zo: zolang jij nog aan het werk bent, verdien jij wat zij op dit moment aan bier uitgeven, en meer zelfs, ga ik vanuitquote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zit me wel te verbijten. Krijg allemaal snapchats van vrienden die al in de binnenstad aan het bier zitten en ik zit hier maar te wachten haha. Maar goed, mijn portemonnee is er morgen blij mee
Geld maakt niet altijd gelukkigquote:Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: zolang jij nog aan het werk bent, verdien jij wat zij op dit moment aan bier uitgeven, en meer zelfs, ga ik vanuit
Geld maakt niet gelukkig, nee, maar je kunt er wel dingen mee die bijdragen aan een gelukkig gevoelquote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Geld maakt niet altijd gelukkig![]()
Maar je hebt wel gelijk ja, ik hou wel aardig wat centjes in mijn zak. Jij op school / aan het werk?
Klopt, liever ongelukkig in een Ferrari dan in een lelijke eendquote:Op woensdag 17 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, nee, maar je kunt er wel dingen mee die bijdragen aan een gelukkig gevoel![]()
Woensdag is mijn enige vrije dag van zowel werk als schoolGewerkt tot half 3 vannacht dus eerst goed uitgeslapen. Toen hele huis schoongemaakt en boodschappen gedaan. Net dus lekker een wrap gezond gegeten (welke echt omnomnom was
) en zometeen alvast een maaltijdsalade klaarmaken. Om half 7 trainen
Ik vind een lelijk eendje mooier dan een Ferrari. Maar achquote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Klopt, liever ongelukkig in een Ferrari dan in een lelijke eend
Jij bent goed bezig
Huis heb ik gisterenavond schoon gemaakt, sporten vanochtend al ff gedaan. En eten doe ik straks wel ergens, een vette hap. Ja, I know, jij bent beter bezig met je eten
Je snapte mijn punt toch schat?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind een lelijk eendje mooier dan een Ferrari. Maar ach![]()
Haha, boeiendZolang je het kan hebben en je goede variatie in je eetpatroon hebt zitten is een vette hap op zn tijd echt helemaal niet erg
Ja, ik snapte je punt. Ik wilde dat gewoon even zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Je snapte mijn punt toch schat?
Ik kan het wel hebben ja. Sport ook meer dan genoeg, dus wat dat betreft geen probleem. Vanavond zal ik ook wel weer de nodige calorieën verbranden
Dan is het goedquote:Op woensdag 17 september 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je punt. Ik wilde dat gewoon even zeggen
Ik zit alleen op mn balkon. Nouja, alleen. Met mn katjes danquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Bluhh zit hier alleen op kantoor, saai
Heb jij het toch een stuk beter bekekenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit alleen op mn balkon. Nouja, alleen. Met mn katjes dan
Helaas niet, de zon komt amper op mijn balkon. Maar ik moet zeggen, toen ik net in de zon liep richting winkel, vond ik dat ook wel iets té warmquote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb jij het toch een stuk beter bekeken
Lekker in het zonnetje?
Geniet er vanquote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet, de zon komt amper op mijn balkon. Maar ik moet zeggen, toen ik net in de zon liep richting winkel, vond ik dat ook wel iets té warmDus ik vind het hier op de schaduw heerlijk
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk! Superzware training maar heerlijkquote:
Ja uiteindelijk wel. Eerste helft hadden we helemaal niets te vertellen, maar het laatste half uur waren we heer en meester en met een klein beetje meer geluk had zelfs een overwinning er nog in gezeten. Maar ik ben wel trots op mijn cluppie dat ze na de rust zo sterk terug kwamen. Deze groep zullen we waarschijnlijk toch niet overleven, maar dit geeft vertrouwen voor zondag!quote:
Gek is dat, los gaan op zo'n bokszak is best bevredigend. Ik zat gisteren te twijfelen tussen fitness en boksen, uiteindelijk is het fitness geworden.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk! Superzware training maar heerlijkOok weer op rolschaatsen naar training gegaan
Ok, ik heb er geen minuut van gezien maar hoorde al zoiets. Ik had overigens een 0-4 verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:21 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Eerste helft hadden we helemaal niets te vertellen, maar het laatste half uur waren we heer en meester en met een klein beetje meer geluk had zelfs een overwinning er nog in gezeten. Maar ik ben wel trots op mijn cluppie dat ze na de rust zo sterk terug kwamen. Deze groep zullen we waarschijnlijk toch niet overleven, maar dit geeft vertrouwen voor zondag!
Heah?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry,ik zat in KLB dan krijg je dat soort dingen
Hoewel het wel grappig is, sommige mensen hebben echt het verstand van een goudvis
Soms moet je het leven niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry,ik zat in KLB dan krijg je dat soort dingen
Hoewel het wel grappig is, sommige mensen hebben echt het verstand van een goudvis
Heb er niks op tegen, mits fatsoenlijk gebruik en geen ge-abuse zoals die gast op 't gifjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:01 schreef S15 het volgende:
[..]
En daarom heb ik nog nooit in mijn leven aan die rommel gezeten
Zou kunnen :$quote:Op donderdag 18 september 2014 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie zegt dat die vent in die gif niet gewoon bezopen is en een lolletje voor de camera doet?
Dat hoor ik wel vaker ja. Ach, ik hoef die zooi niet, dus ik blijf er af. Veel vrienden van me gebruiken wel, ook veel coke. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:03 schreef Dqod het volgende:
Mensen met een pilletje op zijn iig duizend x leuker dan van die zwaardronken koala-idioten die overal op willen gaan slaan
Da's idd verstandig. Je moet nooit iets doen waar jezelf niet achter staat uiteraarsmaad :$quote:Op donderdag 18 september 2014 14:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja. Ach, ik hoef die zooi niet, dus ik blijf er af. Veel vrienden van me gebruiken wel, ook veel coke. Ieder zijn ding.
Maar het is gewoon grappig, such ignorancequote:Op donderdag 18 september 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms moet je het leven niet zo serieus nemen.
Jaajaa, ik zei serieus nemen, hihihahahoho enzo
Mijn eerste opmerking was ook niet bedoeld om mensen, die wel eens een pilletje gebruiken, af te zeiken. Ik wilde alleen aangeven dat ik het zelf niet doequote:Op donderdag 18 september 2014 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's idd verstandig. Je moet nooit iets doen waar jezelf niet achter staat uiteraarsmaad :$
Non-taken ditdat en nogmaals vind ik het goed dat je bij je eigen standaarden blijftquote:Op donderdag 18 september 2014 14:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Mijn eerste opmerking was ook niet bedoeld om mensen, die wel eens een pilletje gebruiken, af te zeiken. Ik wilde alleen aangeven dat ik het zelf niet doe
Neem ik een watertjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-taken ditdat en nogmaals vind ik het goed dat je bij je eigen standaarden blijft
Nu tijd om m'n bek te verbranden aan thee iig
quote:
Ja, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 18 september 2014 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
Jammer van dat ijsje, die tong had beter ergens anders aan kunnen likken.
Maak er zelf éénquote:Op donderdag 18 september 2014 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kon geen gifje vinden van een dame met een cornetto
Dat doe je dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik ook wel
Eerst iemand vinden om dat bij te doen..quote:
Zullen er vast wel zat zijn hier die dat niet zo'n punt vindenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst iemand vinden om dat bij te doen..
Hihi, je zei puntquote:Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Zullen er vast wel zat zijn hier die dat niet zo'n punt vinden
Klaargekomen.quote:
Ja, dat blijft lastig soms.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst iemand vinden om dat bij te doen..
Maar dan is het nog maar de vraag of ik het bij hen zou willen.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Zullen er vast wel zat zijn hier die dat niet zo'n punt vinden
Verdomd lastig. Vooral als je steeds kieskeuriger wordt door alle losersquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 18 september 2014 14:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan is het nog maar de vraag of ik het bij hen zou willen.
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdomd lastig. Vooral als je steeds kieskeuriger wordt door alle losers
Wel als je seks wil, maar niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die... etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn though.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis met kieskeurig zijn though.
En degene met wie jij wilt, die willen jou niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel als je seks wil, maar niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die... etc.
Ook dat nogquote:Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef S15 het volgende:
[..]
En degene met wie jij wilt, die willen jou niet?
Iemand moet t wel waard zijn, anders kan ik t net zo goed voor geld gaan doenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel als je seks wil, maar niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die, en niet met die... etc.
Hou je er nog wat aan over inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iemand moet t wel waard zijn, anders kan ik t net zo goed voor geld gaan doen
Mwa. Daarvoor zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doe je voor 10euro?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is het probleem juist, ik vind dat er teveel mongolen zijn om die ene eruit te kunnen pikken waar ik het wel mee wil.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over aandacht niet nee. Sekstekort godverdomme.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Ach, je bent een knappe meid, ik denk dat je over aandacht niet te klagen hebt toch?
Klopt, maar dan moet ik dus met iedereen naar bed, zelfs met lilleke varkens. Dan maar wat minder geldquote:Op donderdag 18 september 2014 14:29 schreef S15 het volgende:
[..]
Hou je er nog wat aan over inderdaad
Ja, ik wil dus wel graag seks. Maar er is op dit moment niemand waarmee ik dat wilquote:Op donderdag 18 september 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa. Daarvoor zou ik het niet doen.
Niet waard.
Kijken, wijzen en lachen terwijl jij je broekje naar beneden trekt :$quote:Op donderdag 18 september 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa. Daarvoor zou ik het niet doen.
Niet waard.
[..]
Wat doe je voor 10euro?
Yeah, same herequote:Op donderdag 18 september 2014 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat is het probleem juist, ik vind dat er teveel mongolen zijn om die ene eruit te kunnen pikken waar ik het wel mee wil.
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken, wijzen en lachen terwijl jij je broekje naar beneden trekt :$
Dilemmas, wat is er mis met een relatie dan? (mits juiste persoon)quote:Op donderdag 18 september 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik wil dus wel graag seks. Maar er is op dit moment niemand waarmee ik dat wil![]()
Ik wil juist geen relatie
Sure babequote:Op donderdag 18 september 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken, wijzen en lachen terwijl jij je broekje naar beneden trekt :$
Ik heb gewoon absoluut geen zin in een relatie. Ik wil gewoon seks en dat is het. Klaarquote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dilemmas, wat is er mis met een relatie dan? (mits juiste persoon)
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dilemmas, wat is er mis met een relatie dan? (mits juiste persoon)
[..]
Sure babe
Oh, ik dacht dat dat een tijdje geleden andersom was. Hoezo die ommekeer?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon absoluut geen zin in een relatie. Ik wil gewoon seks en dat is het. Klaar
Nouja, zoek dan een scharrel. Maar dan vindt ik dat je ook niet kan klagen dat er teveel mongolen tussen zitten, dat hou je nou eenmaal. Want het draait alleen om seks toch.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon absoluut geen zin in een relatie. Ik wil gewoon seks en dat is het. Klaar
Words woman! Use them.quote:
Woorden schieten mij tekortquote:Op donderdag 18 september 2014 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, zoek dan een scharrel. Maar dan vindt ik dat je ook niet kan klagen dat er teveel mongolen tussen zitten, dat hou je nou eenmaal. Want het draait alleen om seks toch.
[..]
Words woman! Use them.
Honderden mannen die dat ook willenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ff over nadenkenquote:
Het is toch zeker al een jaar dat ik er zo over denkquote:Op donderdag 18 september 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat een tijdje geleden andersom was. Hoezo die ommekeer?
Ja, want zo makkelijk gaat dat nou eenmaalquote:Op donderdag 18 september 2014 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, zoek dan een scharrel. Maar dan vindt ik dat je ook niet kan klagen dat er teveel mongolen tussen zitten, dat hou je nou eenmaal. Want het draait alleen om seks toch.
Vertel, waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Honderden mannen die dat ook willen
Kan nooit heel lastig zijn lijkt me.
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want zo makkelijk gaat dat nou eenmaalBen ik dan de enige waarbij dat zo moeilijk gaat?
Uhm, wat dacht je van naar een discotheek of iets te gaan? Flirt een beetje en het komt echt wel goed.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vertel, waar kan ik die vinden?
Geen idee, maar ik scharrel ook niet. Die onzin is sowieso niks voor mij, en uiteindelijk schiet ik er niks mee op. Plus het blijft inhoudloze seks.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, want zo makkelijk gaat dat nou eenmaalBen ik dan de enige waarbij dat zo moeilijk gaat?
Vroeger wel gedaan, niets mis met seks uit pure lust hoor. Maar ben al jaren erg gelukkig met mijn meisje en de seks is nog steeds prima. Dus ik kom niks te kort.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik scharrel ook niet. Die onzin is sowieso niks voor mij, en uiteindelijk schiet ik er niks mee op. Plus het blijft inhoudloze seks.
Je hebt tieten dus zo moeilijk lijkt dat me niet.
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:48 schreef S15 het volgende:
[..]
Uhm, wat dacht je van naar een discotheek of iets te gaan? Flirt een beetje en het komt echt wel goed.
Jullie denken echt dat het zo makkelijk is he?quote:Op donderdag 18 september 2014 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik scharrel ook niet. Die onzin is sowieso niks voor mij, en uiteindelijk schiet ik er niks mee op. Plus het blijft inhoudloze seks.
Je hebt tieten dus zo moeilijk lijkt dat me niet.
Als je hier achter je computertje blijft klagen dat het allemaal niet lukt, dan lukt het inderdaad niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken echt dat het zo makkelijk is he?'Je hebt tieten dus het lukt je wel'. 'Je bent knap, dus het lukt je wel'. Lul toch niet man
Want dat is het enige dat ik doe, ja. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Als je hier achter je computertje blijft klagen dat het allemaal niet lukt, dan lukt het inderdaad niet.
Waar zeg ik dat dat het enige is wat je doet? Teringquote:Op donderdag 18 september 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want dat is het enige dat ik doe, ja. Je hebt gelijk.
Zo breng je het wel vriend.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat het enige is wat je doet? Tering
Maar goed, jij hebt er moeite mee, dat is verder niet mijn probleem. Succes
Het is leuk voor 2 tellen.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Vroeger wel gedaan, niets mis met seks uit pure lust hoor. Maar ben al jaren erg gelukkig met mijn meisje en de seks is nog steeds prima. Dus ik kom niks te kort.
Ben je niet gewoon te kieskeurig dan? Het is 'maar' een scharrel.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie denken echt dat het zo makkelijk is he?'Je hebt tieten dus het lukt je wel'. 'Je bent knap, dus het lukt je wel'. Lul toch niet man
Ik wilde je alleen een beetje uit de put pratenquote:Op donderdag 18 september 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo breng je het wel vriend.
Inderdaad, niet jou probleem. Dus doe ook niet alsof het allemaal zo makkelijk op te lossen isDankjewel.
Te kieskeurig vind ik mezelf zeker niet. Het zijn alleen wel vooral prutsers waar ik dus geen klik mee heb die zich 'aanbieden'.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon te kieskeurig dan? Het is 'maar' een scharrel.
Vroeg ik niet om. Maar toch bedanktquote:Op donderdag 18 september 2014 15:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen een beetje uit de put praten
Godverdomme, wil ik een keer lief zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vroeg ik niet om. Maar toch bedankt
Overigens zit ik niet in de put. Het komt ook weer dramatischer over dan ik het bedoelquote:Op donderdag 18 september 2014 15:03 schreef S15 het volgende:
[..]
Godverdomme, wil ik een keer lief zijn
quote:
Dat is opzich wel logisch want die blijven over aangezien de 'leuke' in een relatie zittenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Te kieskeurig vind ik mezelf zeker niet. Het zijn alleen wel vooral prutsers waar ik dus geen klik mee heb die zich 'aanbieden'.
Lopen genoeg leuke rond die single zijn, maar mij dan weer niet willenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is opzich wel logisch want die blijven over aangezien de 'leuke' in een relatie zitten
Scissor me timbersquote:Op donderdag 18 september 2014 15:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is opzich wel logisch want die blijven over aangezien de 'leuke' in een relatie zitten
Ik snap het ook wel hoor, moet er ook niet aan denken dat ik geen seks zou hebben. Maar ik ben er van overtuigd dat het best goed komt voor jequote:Op donderdag 18 september 2014 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overigens zit ik niet in de put. Het komt ook weer dramatischer over dan ik het bedoelIk wil graag seks, ja. Op dit moment heb ik geen seks, nee. Het is lastig te krijgen, ja. Maar het is niet alsof mijn hele leven en geluk daar van afhankelijk zijn.
Het lijkt me serieus echt ideaal hoor, een vrouw die alleen seks wilt en verder geen gezeik.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lopen genoeg leuke rond die single zijn, maar mij dan weer niet willen
Ik ook. Maar dat lost mijn frustraties van nu niet opquote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel hoor, moet er ook niet aan denken dat ik geen seks zou hebben. Maar ik ben er van overtuigd dat het best goed komt voor je
Zijn er genoeg. Zijn alleen tegenvallend weinig mannen die dat willenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus echt ideaal hoor, een vrouw die alleen seks wilt en verder geen gezeik.
Had ik echt niet verwacht, maar ik geloof je meteenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. Zijn alleen tegenvallend weinig mannen die dat willen
Minder vrouwen die vrouwen willen, inderdaadquote:
Misschien straal je iets uit dat ze afschrikt, maar ik heb geen idee verder.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lopen genoeg leuke rond die single zijn, maar mij dan weer niet willen
quote:
Jammer dat het zo niet werktquote:Op donderdag 18 september 2014 15:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus echt ideaal hoor, een vrouw die alleen seks wilt en verder geen gezeik.
* Dqod kruipt in hoekje en neemt foetushouding aanquote:Op donderdag 18 september 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Minder vrouwen die vrouwen willen, inderdaad
* TheGirlNextDoor knuffelt Dqodquote:Op donderdag 18 september 2014 15:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod kruipt in hoekje en neemt foetushouding aan
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor knuffelt Dqod
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Met deze positieve boost ga ik dit topic dan maar eens even een paar uurtjes verlaten![]()
Dat wil ik ook nog eens proberenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ga naar TheGirlNextDoor, opgelostquote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens proberen
Ik ken haar nog niet echt en ik ben daar erg voorzichtig meequote:Op donderdag 18 september 2014 15:21 schreef S15 het volgende:
[..]
Ga naar TheGirlNextDoor, opgelost
Graag gedaan
Snap ikquote:Op donderdag 18 september 2014 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet echt en ik ben daar erg voorzichtig mee
Mweh, mis je niets aan. Of doel je niet specifiek op die handeling?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik ben gewoon soavrijquote:Op donderdag 18 september 2014 15:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet echt en ik ben daar erg voorzichtig mee
Dat is pas informatie waar we wat aan hebben.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik ben gewoon soavrij
Jawel die handeling doel ik op. Maar incl natuurlijk de restquote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, mis je niets aan. Of doel je niet specifiek op die handeling?
Gewoon je vingers uit elkaar doen, naar elkaar toe, en gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh okquote:Op donderdag 18 september 2014 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik ben gewoon soavrij
Eens!quote:
Die handeling is overigens het enige wat ik nog niet met een vrouw heb gedaan. Wil ik inderdaad ook wel eens proberenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel die handeling doel ik op. Maar incl natuurlijk de resterotiek met een vrouw.
Ja ik wil ook wel eens wat met een vrouw doen.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat ze nog wel eens wat met een vrouw wilt doen? Staat geen woord Chinees bij toch?
Klinkt niet als een erg goed plan, als je die steeds moet vervangen lijkt me dat dat een vermogen kost.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef BobbyB het volgende:
Weet alleen niet of het wel zo'n goed plan is. Tamashii is niet zo goed met scharen.
Er zijn er al 2 bot.
Is wel het veiligstequote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef BobbyB het volgende:
Weet alleen niet of het wel zo'n goed plan is. Tamashii is niet zo goed met scharen.
Er zijn er al 2 bot.
Dat dus. Ik wil het gewoon eens proberen maar natuurlijk niet ' zo ineens' maar met dingen erbij.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die handeling is overigens het enige wat ik nog niet met een vrouw heb gedaan. Wil ik inderdaad ook wel eens proberen
Dat zachte, vrijwel haarloze lijf. Och och och. Gaat niets boven dat.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel die handeling doel ik op. Maar incl natuurlijk de resterotiek met een vrouw.
Nee? Wanneer kom je?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zachte, vrijwel haarloze lijf. Och och och. Gaat niets boven dat.
Ik ben ook zachtquote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
wat voor dingen?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wil het gewoon eens proberen maar natuurlijk niet ' zo ineens' maar met dingen erbij.
Ja exact, maar dan wel graag hier in huis.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na wat stimulatie is dat meestal toch.
On my way.quote:
Moet ik weer weg zeker?quote:
Van mij niet hoor. We gaan wel naar bovenquote:
Dat lijkt me helemaal ergquote:Op donderdag 18 september 2014 15:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van mij niet hoor. We gaan wel naar boven
Inderdaadquote:
Daarom.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
InderdaadHoor je al die fijne geluiden
Dat is zelfs nog beter, want dan zie je tenminste nog iets..quote:Op donderdag 18 september 2014 15:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom.
Dat is als een taart op tafel zetten waar je alleen naar mag kijken
Dat is helemaal niet beterquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog beter, want dan zie je tenminste nog iets..
Jawel. Dan heb je in ieder geval iets om te kijkenquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Dan heb je in ieder geval iets om te kijken
Nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee..quote:Op donderdag 18 september 2014 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel.
Laat ik het anders zeggen dan, ik heb totaal niets met toekijken
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen dan hoor
Ik zet gewoon hard de TV aan.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
InderdaadHoor je al die fijne geluiden
In each generation a Slayer is born...quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
In each generation a Slayer is born...
Nee gewoon Boes ofzo.quote:
Precies.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Zodra jij dat hoort kom jij ook meteen beneden en zit Tammi helemaal alleen boven.
Wijze woordenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon bij mij wat drinken?quote:
Mag je wel bij mij een colaatje komen drinken hoorquote:
Frustrerend soms inderdaad.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Over aandacht niet nee. Sekstekort godverdomme.
En art dan? En nee, dat ligt niet aan jou, dat is lastig.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch zeker al een jaar dat ik er zo over denk
[..]
Riep je?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
In dat geval is het geen straf om tv te moeten kijken.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
In each generation a Slayer is born...
Ja sorry, kon niet anders :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:58 schreef Elvi het volgende:
Hey SEX-ersGaan we gifjes plaatsen? Dan heb ik er hier nog 1. Weet niet of ik m beter in KPD had kunnen plaatsen, maar ach
Nadeel hier dat tieten enzo niet mogen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ecxuusjes!quote:![]()
Dat was een verliefdheid waar ik ook niet op zat te wachten. Het klopt dat ik door die verliefdheid wel zin had in een relatie, maar eigenlijk wilde ik die verliefdheid niet. Uiteindelijk al helemaal niet toen die onbeantwoord bleefquote:Op donderdag 18 september 2014 17:38 schreef yats het volgende:
[..]
Frustrerend soms inderdaad.
[..]
En art dan? En nee, dat ligt niet aan jou, dat is lastig.
Tja,verliefdheid laat zich niet sturen. I know all about that helaas.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was een verliefdheid waar ik ook niet op zat te wachten. Het klopt dat ik door die verliefdheid wel zin had in een relatie, maar eigenlijk wilde ik die verliefdheid niet. Uiteindelijk al helemaal niet toen die onbeantwoord bleef
Chillquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:16 schreef S15 het volgende:
Goed bezig
Ik hou om 13.00u op met werken, even langs de sportschool voor een uurtje. Dan snel naar huis en dan vanmiddag en vanavond verjaardag van pa
Ja zeker chillquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Chill![]()
Ik ben om half 3 vrij van school en dan ga ik even bijslapen. Dan ga ik trainen en nog even chillen
We moeten er toch echt aan geloven nu dat het herfst wordtquote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
Het wordt tijd voor een bladblazervernietigingsdag
Een paar uur geleden al, maar ze zijn ook gewoon nog geen steek verder ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Hebben ze je wakker gemaakt?
Misschien staan ze tegen de wind in te blazen. Dan zit er geen schot in de zaakquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een paar uur geleden al, maar ze zijn ook gewoon nog geen steek verder ofzo
ALTIJD, S15, ALTIJD!!!!
Goedemorgen ja
Ik zal hun eens recht in hun bek blazen met zo'n dingquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Misschien staan ze tegen de wind in te blazen. Dan zit er geen schot in de zaak
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, gezien de hoeveelheid blaadjes op de weg lijkt het er idd op dat de herfst voor de deur staat
En daarna..de winter!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik stierf een beetje van binnenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies zo voel ik me van binnen als ik er aan denk
Neeeeeeee heul niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We moeten er toch echt aan geloven nu dat het herfst wordt
Dacht heel het weekend nogquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:31 schreef S15 het volgende:
Vandaag zou toch nog de laatste mooie dag worden? Hier is het ook nog grijs en grauw
Haiquote:
Ja, wil ik liever ook nietquote:
Ja en dan af en toe zomers heet met zo'n briesjequote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wil ik liever ook nietWat mij betreft hele jaar door lente
Eftelingquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:52 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag is het een goede dag voorrrrrr de efteling
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja en dan af en toe zomers heet met zo'n briesje
Jawel, daar kun je me zeker wel blij mee makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai![]()
Kan ik je blij maken met een warme mok chocomel terwijl we samen onder een dekentje voor de open haard kruipen?
Heerlijk toch? Ik hou wel van dat voldane gevoel na het sporten. Train ze!quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SpierpijnEn vanavond mijn spieren nog verder afbeulen
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawel, daar kun je me zeker wel blij mee maken
Ik neem berencakejes mee, ook
Ja, het voldane gevoel na het sporten wel, de spierpijn 2 dagen erna vind ik minder plezant.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:54 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Ik hou wel van dat voldane gevoel na het sporten. Train ze!
Als het goed is word dat langzaam minder naarmate je meer traint. Ik ga vanavond ook nog maar eens los op mijn bokszak denk ik. Even de doordeweekse frustraties eruit trainen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het voldane gevoel na het sporten wel, de spierpijn 2 dagen erna vind ik minder plezant.
Na mijn dagelijkse "training" heb ik ook nog altijd spierpijn, niks mis meequote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef yats het volgende:
[..]
Als het goed is word dat langzaam minder naarmate je meer traint. Ik ga vanavond ook nog maar eens los op mijn bokszak denk ik. Even de doordeweekse frustraties eruit trainen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMG soso excited
[ afbeelding ]
quote:
Maar vast wel minder erg en korter dan vroeger?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Na mijn dagelijkse "training" heb ik ook nog altijd spierpijn, niks mis mee
Dat wel jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Maar vast wel minder erg en korter dan vroeger?
Ach, er zijn ergere dingen dan spierpijn.Ook leukere dingen natuurlijkquote:
Mijn dagelijkse "training" is ook leuk, dus jah :$quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, er zijn ergere dingen dan spierpijn.Ook leukere dingen natuurlijk
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn dagelijkse "training" is ook leuk, dus jah :$
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Fijne MIquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets moet je bijhouden, jwzquote: