Vast nietquote:
Omdat ik zei dat vrouwen lekker bij the sims en candy crush moeten blijven qua spellen. Wat gewoon een vaststaand feit is.quote:
Ik speel ook candy crush, vrij verslavend ook. Maar wel ideaal om tijdens reclames ofzo even te spelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet
[..]
Omdat ik zei dat vrouwen lekker bij the sims en candy crush moeten blijven qua spellen. Wat gewoon een vaststaand feit is.
Dan nog is het wel een vrouwen spelletjequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:01 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik speel ook candy crush, vrij verslavend ook. Maar wel ideaal om tijdens reclames ofzo even te spelen
*Stuurt linkje door*quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.frightnights.nl/nl/fright-nights/
Samen wippen dan?quote:
Wat?quote:
Van ruilen komt huilen?quote:
Trioquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon vragen of hij toe wil kijken dan tijn.
Mag je vriend dat? Als ik mag geven dan jaquote:
quote:
Nee daar pas ik voorquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag je vriend dat? Als ik mag geven dan jaanders niet
Wat jij bent haar vriendquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Nee daar pas ik voor
What did I missquote:
Blijkbaar was het geen muntgeld wat viel, maar een briefje wat steeds opnieuw wegwaaide toen het de grond dreigde te rakenquote:
Does that mean I can set things on fire? \o/quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Does that mean I can set things on fire? \o/
Gaat een mooie dag worden vandaag, bedankt :$quote:
Graag gedaan, het wordt zeker een prachtige dagquote:Op woensdag 17 september 2014 08:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat een mooie dag worden vandaag, bedankt :$
quote:Op woensdag 17 september 2014 08:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Graag gedaan, het wordt zeker een prachtige dag
Voornamelijk werken zoquote:
Tussen het werken door? Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voornamelijk werken zo
Verder misschien nog wel ff een terrasje opzoeken tussendoor, om te relaxen.
En uw plannen?
Momenteel schoonmaak. Wel op zoek naar iets anders erbij thoquote:Op woensdag 17 september 2014 08:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Tussen het werken door? Wat voor werk doe je dan?
Ik ben nu ook aan het werk, zo even sporten en aan het eind van de middag maar eens wat biertjes drinken in Amsterdam en naar het voetbal.
Werkse!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momenteel schoonmaak. Wel op zoek naar iets anders erbij tho
Maar tussendoor dus wel even tijd voor mezelf, da's wel fijn
Sounds good, enjoy. Ik ga nu maar eens die kant op
Hoi, ik zit aan de druifjesquote:Op woensdag 17 september 2014 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
Lekker productief dagje gehad alNu lekker genieten van mijn wrap gezond
Lekkerquote:Op woensdag 17 september 2014 14:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Hoi, ik zit aan de druifjes
Nog twee uurtjes en ik kan aan het bier
Ik had liever de druifjes over geslagen en nu al aan het bier gezeten, maar helaas. Nog twee uurtjes werkenquote:
Tja, de centjes moeten ook verdiend worden hequote:Op woensdag 17 september 2014 14:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik had liever de druifjes over geslagen en nu al aan het bier gezeten, maar helaas. Nog twee uurtjes werken
Uiteraard, maar zit me wel te verbijten. Krijg allemaal snapchats van vrienden die al in de binnenstad aan het bier zitten en ik zit hier maar te wachten haha. Maar goed, mijn portemonnee is er morgen blij meequote:Op woensdag 17 september 2014 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tja, de centjes moeten ook verdiend worden he
Ach, bekijk het zo: zolang jij nog aan het werk bent, verdien jij wat zij op dit moment aan bier uitgeven, en meer zelfs, ga ik vanuitquote:Op woensdag 17 september 2014 14:54 schreef S15 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zit me wel te verbijten. Krijg allemaal snapchats van vrienden die al in de binnenstad aan het bier zitten en ik zit hier maar te wachten haha. Maar goed, mijn portemonnee is er morgen blij mee
Geld maakt niet altijd gelukkigquote:Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ach, bekijk het zo: zolang jij nog aan het werk bent, verdien jij wat zij op dit moment aan bier uitgeven, en meer zelfs, ga ik vanuit
Geld maakt niet gelukkig, nee, maar je kunt er wel dingen mee die bijdragen aan een gelukkig gevoelquote:Op woensdag 17 september 2014 14:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Geld maakt niet altijd gelukkig![]()
Maar je hebt wel gelijk ja, ik hou wel aardig wat centjes in mijn zak. Jij op school / aan het werk?
Klopt, liever ongelukkig in een Ferrari dan in een lelijke eendquote:Op woensdag 17 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld maakt niet gelukkig, nee, maar je kunt er wel dingen mee die bijdragen aan een gelukkig gevoel![]()
Woensdag is mijn enige vrije dag van zowel werk als schoolGewerkt tot half 3 vannacht dus eerst goed uitgeslapen. Toen hele huis schoongemaakt en boodschappen gedaan. Net dus lekker een wrap gezond gegeten (welke echt omnomnom was
) en zometeen alvast een maaltijdsalade klaarmaken. Om half 7 trainen
Ik vind een lelijk eendje mooier dan een Ferrari. Maar achquote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Klopt, liever ongelukkig in een Ferrari dan in een lelijke eend
Jij bent goed bezig
Huis heb ik gisterenavond schoon gemaakt, sporten vanochtend al ff gedaan. En eten doe ik straks wel ergens, een vette hap. Ja, I know, jij bent beter bezig met je eten
Je snapte mijn punt toch schat?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind een lelijk eendje mooier dan een Ferrari. Maar ach![]()
Haha, boeiendZolang je het kan hebben en je goede variatie in je eetpatroon hebt zitten is een vette hap op zn tijd echt helemaal niet erg
Ja, ik snapte je punt. Ik wilde dat gewoon even zeggenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:17 schreef S15 het volgende:
[..]
Je snapte mijn punt toch schat?
Ik kan het wel hebben ja. Sport ook meer dan genoeg, dus wat dat betreft geen probleem. Vanavond zal ik ook wel weer de nodige calorieën verbranden
Dan is het goedquote:Op woensdag 17 september 2014 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je punt. Ik wilde dat gewoon even zeggen
Ik zit alleen op mn balkon. Nouja, alleen. Met mn katjes danquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Bluhh zit hier alleen op kantoor, saai
Heb jij het toch een stuk beter bekekenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit alleen op mn balkon. Nouja, alleen. Met mn katjes dan
Helaas niet, de zon komt amper op mijn balkon. Maar ik moet zeggen, toen ik net in de zon liep richting winkel, vond ik dat ook wel iets té warmquote:Op woensdag 17 september 2014 15:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Heb jij het toch een stuk beter bekeken
Lekker in het zonnetje?
Geniet er vanquote:Op woensdag 17 september 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet, de zon komt amper op mijn balkon. Maar ik moet zeggen, toen ik net in de zon liep richting winkel, vond ik dat ook wel iets té warmDus ik vind het hier op de schaduw heerlijk
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk! Superzware training maar heerlijkquote:
Ja uiteindelijk wel. Eerste helft hadden we helemaal niets te vertellen, maar het laatste half uur waren we heer en meester en met een klein beetje meer geluk had zelfs een overwinning er nog in gezeten. Maar ik ben wel trots op mijn cluppie dat ze na de rust zo sterk terug kwamen. Deze groep zullen we waarschijnlijk toch niet overleven, maar dit geeft vertrouwen voor zondag!quote:
Gek is dat, los gaan op zo'n bokszak is best bevredigend. Ik zat gisteren te twijfelen tussen fitness en boksen, uiteindelijk is het fitness geworden.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk! Superzware training maar heerlijkOok weer op rolschaatsen naar training gegaan
Ok, ik heb er geen minuut van gezien maar hoorde al zoiets. Ik had overigens een 0-4 verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:21 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. Eerste helft hadden we helemaal niets te vertellen, maar het laatste half uur waren we heer en meester en met een klein beetje meer geluk had zelfs een overwinning er nog in gezeten. Maar ik ben wel trots op mijn cluppie dat ze na de rust zo sterk terug kwamen. Deze groep zullen we waarschijnlijk toch niet overleven, maar dit geeft vertrouwen voor zondag!
Heah?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry,ik zat in KLB dan krijg je dat soort dingen
Hoewel het wel grappig is, sommige mensen hebben echt het verstand van een goudvis
Soms moet je het leven niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
Sorry,ik zat in KLB dan krijg je dat soort dingen
Hoewel het wel grappig is, sommige mensen hebben echt het verstand van een goudvis
Heb er niks op tegen, mits fatsoenlijk gebruik en geen ge-abuse zoals die gast op 't gifjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:01 schreef S15 het volgende:
[..]
En daarom heb ik nog nooit in mijn leven aan die rommel gezeten
Zou kunnen :$quote:Op donderdag 18 september 2014 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie zegt dat die vent in die gif niet gewoon bezopen is en een lolletje voor de camera doet?
Dat hoor ik wel vaker ja. Ach, ik hoef die zooi niet, dus ik blijf er af. Veel vrienden van me gebruiken wel, ook veel coke. Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:03 schreef Dqod het volgende:
Mensen met een pilletje op zijn iig duizend x leuker dan van die zwaardronken koala-idioten die overal op willen gaan slaan
Da's idd verstandig. Je moet nooit iets doen waar jezelf niet achter staat uiteraarsmaad :$quote:Op donderdag 18 september 2014 14:04 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker ja. Ach, ik hoef die zooi niet, dus ik blijf er af. Veel vrienden van me gebruiken wel, ook veel coke. Ieder zijn ding.
Maar het is gewoon grappig, such ignorancequote:Op donderdag 18 september 2014 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms moet je het leven niet zo serieus nemen.
Jaajaa, ik zei serieus nemen, hihihahahoho enzo
Mijn eerste opmerking was ook niet bedoeld om mensen, die wel eens een pilletje gebruiken, af te zeiken. Ik wilde alleen aangeven dat ik het zelf niet doequote:Op donderdag 18 september 2014 14:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's idd verstandig. Je moet nooit iets doen waar jezelf niet achter staat uiteraarsmaad :$
Non-taken ditdat en nogmaals vind ik het goed dat je bij je eigen standaarden blijftquote:Op donderdag 18 september 2014 14:07 schreef S15 het volgende:
[..]
Mijn eerste opmerking was ook niet bedoeld om mensen, die wel eens een pilletje gebruiken, af te zeiken. Ik wilde alleen aangeven dat ik het zelf niet doe
Neem ik een watertjequote:Op donderdag 18 september 2014 14:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Non-taken ditdat en nogmaals vind ik het goed dat je bij je eigen standaarden blijft
Nu tijd om m'n bek te verbranden aan thee iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |