.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
voor wat is dit reclame?
Niks te verliezen is natuurlijk wel heel simpel. Je eer verlies je wel bij 0-4.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze trekken zich meestal wel aardig op aan het niveau en niks te verliezen hoor.
Gaat lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
.
Our 4th film in the "Human-Powered Health" series promotes the launch of humanpoweredhealth.com, an instagram-fed fan engagement site that celebrates people who take ownership of their health and well-being.
Ik heb het met Scheveningen volgehouden tot 2034.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik speel nu fm2008, in 2030 is het WK in Uruguay, wedstrijdjes spelen in de sneeuw.
Condooms?quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
voor wat is dit reclame?
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat je een nieuw ui moet nemen met een huidige ajax held.
PSV zit nu al 8 jaar in de jupiler. Ik win de CL maar krijg minder europa punten dan de eufa cup winnaar en de plaatsen 2,3,4 in de clquote:Op woensdag 17 september 2014 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het met Scheveningen volgehouden tot 2034.
Feyenoord promoveerde weer na twee seizoenen Jupiler League.
nog een aardige oefening voor je core: planking, vanmorgen weer eens gedaan, 3 x een minuutquote:Op woensdag 17 september 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat lezen.
Sowieso lastig op dagen dat je veel sport je voeding onder controle. Je wil niet teveel maar ook zekr niet te weinig natuurlijk.
Nu al op:
2 krentenbollen
kiwi
banaan
glas melk
water
Straks lunch
wrap
2 broodjes met beleg
kiwi
Tussendoor
banaan
Op de fiets
banaan, notenreep
Nu ik t opschrijf besef ik dat t nog te weinig is
Flutterkick ook trouwens.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een aardige oefening voor je core: planking, vanmorgen weer eens gedaan, 3 x een minuut
Wat voor kiwiquote:Op woensdag 17 september 2014 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat lezen.
Sowieso lastig op dagen dat je veel sport je voeding onder controle. Je wil niet teveel maar ook zekr niet te weinig natuurlijk.
Nu al op:
2 krentenbollen
kiwi
banaan
glas melk
water
Straks lunch
wrap
2 broodjes met beleg
kiwi
Tussendoor
banaan
Op de fiets
banaan, notenreep
Nu ik t opschrijf besef ik dat t nog te weinig is
Die doe ik ook wel eens. Verrassend heftig.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een aardige oefening voor je core: planking, vanmorgen weer eens gedaan, 3 x een minuut
vreemd, ik voel het meer aan die zijkanten boven de heup zeg maarquote:Op woensdag 17 september 2014 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik m vooral voel in de onderrug
Goedkoop zekerquote:Op woensdag 17 september 2014 11:49 schreef Tarado het volgende:
Afgelopen maandag een Bulgaarse wijn gedronken, was niet verkeerd
[ afbeelding ]
WTF manquote:Amerikanen kunnen vanuit auto afscheid nemen van overledene
In het Amerikaanse Saginaw is het sinds zondag mogelijk om vanuit de auto afscheid te nemen van een overleden persoon.
Amerikanen kunnen vanuit auto afscheid nemen van overledene Foto: ANP
Dat schrijft ABC News dindsag.
Het rouwen om een familie, vriend of geliefde hoeft niet langer bemoeilijkt te worden door sombere ruimtes of vervelende toegangswegen voor invaliden personen.
Middels een drive-through is het mogelijk om met de auto langs een kogelbestendig raam te rijden, waar de gordijntjes automatisch open en dicht gaan. Achter het raam ligt dan de overleden persoon opgebaard.
quote:
Ja vond ik ook, maar is dus alleen een instagram feed. Ging mij meer om het gifje hoor.quote:
Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.quote:
Gast...quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.
Best naďef, best calimero, ik doe het erom. Natuurlijk weet ik dat het geen winst wordt maar ik word nu al kriegel van al die kneuzen die al uitkijken naar de vernedering van Ajax.
Het stereotype beeld van de dikke Amerikaan wordt door een nieuw onderzoek bevestigd: in de periode 1999 tot 2012 heeft de gemiddelde Amerikaan 2,5 centimeter buikvet erbij gekregen.quote:
Ik heb de indruk dat je de resultaten van je favoriete voetbalploeg, waar je zelf geen enkele invloed op hebt, iets te serieus neemt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor een nieuwe opvoering van Hij gelooft in mij. 3-0 voor Ajax zodat alle teringtyfuszieltjes voorgoed hun kutbek dichthouden.
Best naďef, best calimero, ik doe het erom. Natuurlijk weet ik dat het geen winst wordt maar ik word nu al kriegel van al die kneuzen die al uitkijken naar de vernedering van Ajax.
Ach die kneuzen die daar naar uitkijken zijn voor clubs die morgen spelen of zelfs helemaal niet Europeesquote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je de resultaten van je favoriete voetbalploeg, waar je zelf geen enkele invloed op hebt, iets te serieus neemt.
Nee, nee, dat gaat niet goed. Dat gaat niet goed. Hij draagt nu geen enkele verantwoordelijkheid en loopt zich al zo op te winden.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.
Genot bij zn interviews. Zuurkool smijten naar Hans Kraay als hij verloren heeft. niks mis mee.
Solskjćr is hem voor. Zijn voetbalcarriere valt in het niets bij zijn FM-resultaten.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat stijn de eerste FM-held goes pro voetbalcoach wordt.
Genot bij zn interviews. Zuurkool smijten naar Hans Kraay als hij verloren heeft. niks mis mee.
ADO - Feyenoord - Ajax is de cirkel in ons mooie district. Het is wachten op het eerstvolgende postieve resultaat van ADO tegen Ajax voor mijn Facebook weer wordt volgespamd. Enge rotzooi hier daarvan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ach die kneuzen die daar naar uitkijken zijn voor clubs die morgen spelen of zelfs helemaal niet Europees
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige mensen alleen maar negatief in het leven staan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb de indruk dat sommige mensen hun eigenwaarde ontlenen aan hoe hoog hun favoriete voetbalploeg staat op de ranglijst.
Straks even langs de supermarkt, ik weet nog niet wat ik ga lunchen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een prima lunch achter de rug
Ik beken schuld. Gelukkig eet ik een boterham met pindakaas #Burgerlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
Ik heb de indruk dat sommige leden in dit topic enorm onboeiend zijn
Wat voor kiwiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een prima lunch achter de rug
Ik heb net chocolaepindakaas gekocht bij de lidl. Zoals je ziet leef ik graag op het randje.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beken schuld. Gelukkig eet ik een boterham met pindakaas #Burgerlijk
Ga weg man, ik zou Ajax met gemak kampioen maken.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Solskjćr is hem voor. Zijn voetbalcarriere valt in het niets bij zijn FM-resultaten.
die zijn lekker jaquote:Op woensdag 17 september 2014 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik zit tegenwoordig aan het Surinaamse vreten
niks mis met hun broodjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |